Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    @JHM Колега, друга възможна причина за увеличен ход на спирачния педал и все пак - спираща кола ("спираща" в случая е относително, просто осбственикът не изпада в толкова екстремни ситуации и успява да спре нормално дори само с единия мост / само с 2 от колелата, обяснение по-долу), може да бъде повреда в главния спирачен цилиндър, ако той не задържа налягане в единия кръг. Това може да е заради износени или повредени уплътнения. Тогава педалът има увеличен ход докато едното бутало опре или в другото или отзад в стената на цилиндъра, след което другият кръг вече заработва нормално и успява да предаде сила към спирачния апарат. Мисля, че добър клип по въпроса е този: https://www.youtube.com/watch?v=Xk2zGvKfrhc Има и други подобни, които обясняват такива случаи. I. Повредата се диагностицира без техника ако се натисне педалът и в първите няколко сантиметра (2-4) от хода му няма никаква реакция от спирачните апарати. Това е моментът, в който течността минава покрай повредените уплътнения, т.е. няма налягане в системата и всички колела се въртят свободно. II. Втори начин за диагностициране без техника - проба за обезвъздушаване: повреденият кръг не може да се обезвъздуши, защото в него няма налягане. Могат да се обезвъздушат колелата само на единия мост или две по две разположени диагонално, в зависимост от свързването към главния цилиндър. III. С техника се диагностицира още по-лесно - минава се през пункт за преглед на спирачки и на валовете се вижда веднага кои колела държат и кои - не. Успех! Моля да пишеш като разбереш какъв е бил проблемът, темата е важна и интересна.
  2. 1 точка
    Нужни инструменти ключ 10 и 8 предните пробки са с 10 задните с 8 ,прозрачен маркуч 6 мм бутилка с дупка на капачката използах стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора. Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала. Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа. И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали. Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето. На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари, и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил. За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула. На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана. Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1 И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
  3. 1 точка
    Днес взех моята поръчка. Всичко е точно и коректно. Благодаря на @crown_bg за отделеното време . Поздрави!
  4. 1 точка
    Няма да се плашите! Има точно 3 разумни варианта. 1. Оригиналното масло от Бултрако - Honda 0W30 C2. Този е най-малко оправдан поради цената (~46 л. литъра). 2. Castrol EDGE Professional H C2 0W-30. Абсолютно същото масло като първото, защото и двете са съвместна разработка с Хонда и произвеждани от Кастрол. Написано е и на самата опаковка. Най-разумното решение за ~ 21-22 лева литъра. 3. Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 C2. Ако разгледате спецификациите на маслото в подробности ще видите, че това е единственото масло което почти плътно се доближава до оригиналното и е на най-изгодната цена. 4. И Мобил 1 ЕSP F 0W30 C2 и Равенол Арктик 0W30 С2 са прекрасни масла, но има разлики във вискозитета при различните температурни режими (и не само това) в сравнение с оригинала. 5. Амсойл и Ред лайн (превъзходни масла) не са подходящи за този дизел, тяхното 0W30 не отговаря на спецификацията ACEA C2. А има данни, че намаляват и живота на катализатора, особено на бензиновите. При избора на масло ако се гледа само какво пише на етикета, грешката е много вероятна!
  5. 1 точка
    От тука http://www.kz-tuning.com/index.php?mod=product&show=49108
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Здравей Колега, Май си попаднал на някой друг в OLX. Този, от който аз купих гредите беше много точен и супер отзивчив. Казва се Цветомир. Даже ми предлагаше да ми даде нови лепенки (лява, дясна) тъй като на гредите, които купих бяха залепени наобратно. Надявам се да се разберете и да ти смени грешната планка.
  8. 1 точка
    Боже Господи. Ако е R20A хвърля на 300К то е или защото е каран само на газ с реглажи през 100 000 или незнам...... А останалите изброени ако са проблем........ здраве му кажи. Отчитам като характерен за модела проблем само това с шайбата на климатика. Останалото или не се отнася до бензинката или е "един ми каза". Колега, това е един от най здравите бензинови двигатели в категория 2.0 (скоро четох някъде статия дори, че е най здравия правен досега). Дизела също е ОК, но си имат техните недостатъци, ако се разчетеш по темите ще добиеш представа. Всъщност можеш да се поразчетеш и да видиш дали пък някой не се е оплакала от бензиновия двигател...... А относно поддръжката, повярвай ми в тази кола има мноооого неща които ще прескочат 650лв при подмяна или ремонт. Аз от покупката включително до момента за 40 000 съм правил алтернатор (150лв) Рейка (така я купих) и един накрайник (незнам колко струва). На всяка една от предишните ми коли (без RD1) на този пробег и употреба около 2-3 години, сметката отиваше на към 2 000лв. Успех с търсенето.
  9. 1 точка
    Е след като се убедихте, че рекламите са кофти нещо продължаваме напред както казваше един човек. До къде бяхме стигнали? Аааа да до поредната простотия... торба на ауспуха и кърпа на чистачката и нали това е много смешно... Та да... до тоя етап предницата е обслужена. Тампоните са полиуретанови. Съдбата ще ни научи, че не е баш супер тая опция, но определено разликата беше доооста отчетлива. Не толкова отчетлива обаче беше разликата между SFi горивоподаването на Д14А4 колектора и в общите линии същото горивоподаване но с Д16 колектор. Имаше разлика. Имаше звук, имаше и по-добра реакция, но знаех, че истината е в слагането на компютър или обобщено казано направата на мини-ми. Тук сме някъде май месец 16-та година. Засъжаление плановете ми за минаване към ВТЕК се отложиха. Историята ще каже, че ще се отложи за повече от 1 година, но кво да правиш. На 24-ти май официално вече бях с нова скоростна кутия. Предавателните числа са същите като на Д14А4, но с 4.437 крайно. Ей тука нещата се усетиха. След няколко месеца щях да навърша 4 години с тая кола и се замислих как на 5-та колата умираше като катереше нагоре, но вече нещата се промениха. Двигателя беше по-отзивчин, но и кутията беше по-къса. Усещаше се разлика. Тук трябва да благодаря на Ванката (fenabg), който вероятно повечето от вас познавате. Това е един страхотен човек! Всъщност тук искам да благодаря на всички хора, които са ми помагали за тази машина! Ето една снимка на "енджино" тогава. Тук сме май месец 2016-та. Добре де... е***ти панаира.. много приказки.. Кво ще се случва с тая кола? Спирам засега до тук с историята около тази кола и приключенията ми с нея. Често пишех "... според концепцията ми". Е добре каква е тая концепция? Кво ще се случва? И защо се случва толкова бавно? Концепцията зад тази машина е една удобна, практична машина, която обаче да ми доставя голямо удоволствие на пистата и извън нея. Не говорим за драг машина. Не говорим за возия на мерседес или ситроен. Говорим за машина, която ще ме отведе на 1000 км от дома и обратно без да ги усетя кой знае колко. Да мога да си върша работа с нея, но в същото време да се ходи на писта с нея. Да се излиза вечер на планинско. За тая концепция живея вече 6 години. Това, което предстои по тази кола частично е направено. Искам да го покажа направено. Снимал съм част от моментите, в които съм ги правил тези неща. По колата се работи често. В момента цялата задница се преработва. Полиуратан на определени места както и обикновенни гумени тампони пак на определени места. Колата вече не се кара през зимата. За тая цел вече имам втора... и то каква - Субару... Ооо Ужас! Спирачките се преправят. Отзад минавам на дискове. Отпред съм вече на 262мм. Голяма спирачна помпа.. Абеее.. стандартното. След тази процедура ще се занимавам с двигателя. Ще се опитам да възвърна двигателя до фабричните сервизни допуски там където не е в допуски. ВТЕК и настройка. По интериора ще има също промени. Но най-много се надявам тая година поне за малко да я покарам тая кола на писта. 6 години го мечтая тоя момент. Въпреки това обаче не мисля да правя компромиси с работата по колата и ако се наложи да не ходя на писта, за да стане колата така както я искам съответно няма да ходя. Всичко, което правя до сега не е нещо ново. Запознатите хора с тези коли и модификациите биха казали, че аз за 6 години правя това което те за 3-4 месеца. И да това е факт, но за мен всичко това има специално значение. За мен това е личен проект. Промених се като човек, научих много, придобих много умения и въобще не съжалявам, че се е случило бавно. А по отношение тая тема - Не мисля, че ще ви радвам с чести модификации. С нещо за душата. Поне се надявам да не ви показвам размазани карантии на Д серии. Искам да ви покажа моето приключение в бъдеще с тоя уникален автомобил. В тоя ред на мисли вероятно ще има регулярно обновяване. За вбъдеще какво мисля ли? Ооо не знам въобще. Но тая кола за друго освен Хонда няма да я заменя! Може да мина на друга Хонда, но т'ва ще е далече във времето. Не знам какво ще ме удари в главата, но не мисля и че концепцията си ще променя. В следващите дни ще покажа по-нови снимки и вече актуални на колата. Тъй като стана късно вече, а трябва да се работи ще ви кажа лека нощ и се надявам тази година с една част от всички фенове и фанатици да се запозная. Надявам се и да покараме.
  10. 1 точка
    Труден въпрос.Голямо предлагане има,търсене малко.Продават се средно по 16,но сделки се сключват на 14,тъй като няма един читав..останалото е пазарлък. Най-честите причини са ДПФ филтър,тракащ двигател,виеща турбина.Видимо пребоядисвана кола и т.н. Скритите проблеми са -прикрит километраж.Колите са над 200к км.Тогава се сменя съединител ,маховик и ангренаж.Сумата е сериозна 3-5к лева. Не съм виждал досега италианец да го прави това обслужване.Реално за мен читав дизел би трябвало да е около 18к лв на 8-9 години. При бензиновите е малко по-различно ,но това е за друга тема..
  11. 1 точка
    Буквален превод за водачите и гумените им маншони и хромираните ламаринки.... Не става за сп.цилиндър и неговия маншон.Да не се цапа работна повърхност на накладките..
  12. 1 точка
    Антифриз : Антифриз за Хондата Зелен антифриз за Хонда Сивик 8-ма генерация Аудио и мултимедия: Питане за монтаж на активен субуфер на на фабрично аудио Проблем със CD на хонда сивик 1,4 бензин 2008 год Мигане на радиото Honda civic 8th - Sound System - Въпрос Kак да се подкара ТV на дисплея на Civic 8 ? Проблем с музиката започва да пука Изпотяване на четеца на дискове Авто мултимедия Слаба антена ; Губи станции и слаб сигнал в града Проблем с радиото ; Радиото само сменя станции Волан, Хидравлика: Много странен звук при въртене на волан Рециклиране на хидравлична помпа. Къде? Заключен волан Рециклиране на кормилна рейка Къде може да ми рециклират кормилната рейка Сивик 1,8 8 генерация Проблем с волана ; Разхлабен волан Въпроси за Сивик 8: Въпроси за Civic 8 2.2 Мнения относно 1.4 и 1.8 бензин Хонда Сивик 8 ген няколко въпросчета Малко помощ за Civic 8-ма генерация Civic 8 генерация Няколко въпроса за Civic VIII Сивик 1.8 vtec 2006 г. - въпроси 8gen и зима Нормално ли е това доускорение? Няколко въпроса за Civic 8 Въпроси за Хонда Сивик, бензин, 1.4 Въпрос, относно "пъргавината" на колата в обороти до 2000 Въпроси за Сивик 2.2: Honda Civic 8th, разлика между дизелите Няколко въпроса за Сивик 2.2 Колко литра масло събира Хонда Сивик 8-ма 2.2 дизел Въпроси за Civic 8 2.2 Гориво и запалване: Придърпване при подаване на газ, както и при отпускане на педала "PGM-Fi check" и сега не пали I-ctdi - не пали Монтаж на ГИ на R18 и още щуротии под капака Грешки при Сивик 8: Грешки при Civic 8 генерация Двигател: Шум от двигателя и тежък волан Сивик 8 тресе при подаване на газ Гръмнала турбина Сивик 2.2 Странно тракане при Civic 8 1.6 Сивик (8ма ген) - random misfire detected Сивик 8, проблем с обороти и не само Ангренажна верига - въпроси7 Затруднено топло палене сивик 8 дизел Светва " Check Oil Level " Проблем с оборотите Ниски и високи обороти DPF: Пак за DPF филтър DPF, Сивик 2,2 Екстериор: Цялостно пребоядисване на Civic 8ма ген. хечбек Счупен малък прозорец на багажника Honda Civic 8 боядисване на прагове и вежди Реглаж на предна врата? Екстри: Монтиране на парктроник Изгорял бушон или .... Въпрос за сензор Инсталиране на седалки с подгрев за Сивик 8 Проблем с датчик за външна температура Настройка на клаксон Изпускателна система: Изпускателна спортна система и къде ? Civic 8ма ген. Имобилайзер, аларма, ключ: Сивик 8 има ли фабрична аларма Разсинхронизиран имобилайзер след паднал акумулатор. Разхронизиране на ключовете. Странни ключове ; Различни и не отключват Интериор: Заключена врата Смяна на ляв подлакътник - 8 генерация. Как? Обновяване на интериор, Civic 8 Боядисване на волан на Civic 8ма ген civic 8 hatchback неработеща крушка в багажника Климатик: Въпрос за климатик, Сивик 2.2 ; Не охлажда. Круиз контрол: Круиз контрол Honda Civic 2.2 icdi Проблем с cruise control на civic 2008 Магазини, сервизи, ремонти, цени, майстори, морги: Въпрос относно реалната цена на ремонт след ПТП. Части за ремонт на предна част Коя автоморга предпочитате в София за Вашия Сивик? Civic 8gen Type S решетка - 8 ген Избор на представителство на Хонда Къде обслужвате Вашите хонди? Civic 2008 превъртяха ми километража, как да го върна? Масло: Сивик 8 дизел-гори масло. Въпроси за доливане и проверка на масло Civic 1.8 I-Shift 2006 Проблем ли ще е, ако сложа масло ОW30? Каране с ниско ниво на маслото ! Навигация и гласови команди: Консумация на бушона за навигацията Къде стои модула на блутута на civic 2007г ? Хендсфрий, блутут Смяна на езика Civic 8ма генерация Обша информация : Номер на рама и двигател Отопление, парно, термостат : Отопление / Парно Civic Дизел 2.2 i-ctdi Проблем с парното на Сивик 8 ген. 2006 Проблем с парното на сивик 8 ген. Проблем с Парно Сивик 2007 Дизел Покупка: Закупуване на Сивик от София Хонда ще е, но каква? 1.4 I-VTEC Светлини и фарове: Реглаж след смяна на ксенонови фарове Заместване на ксенонови фарове с халогени Проблем задни габарити и стопове на Honda Civic 5D Съвместимост на закрепващи елементи за фаровете ксенон/халоген - 8 ген Крепежи към фарове Избор на крушки за ксенон - 8 ген Пръскалки на фаровете на Сивик 8 генерация Type S Пружина за притискане на крушката на дългите ? Търся DIY за оригинална xenon/hid система на сивик 8 DRL на сивик 1,8 2006г 8 ген. , направих да светят фаровете при завъртане на ключа Фарове 8ма ген. LED крушки Табло, дисплеи: Арматурно табло Премахване на драскотини от "стъкалцето" на оборотомера Дисплей - проблем Дисплей за километраж Таблото не работи при включени фарове - Бушон? Сверяване на часовник на Civic 8 EXECUTIVE Дисплей на 8 генерация Тампони: Тампони на двигател за 8ген седан и хеч тампон на двигателя Турбо: След смяна на турбо, колата не върви. Турбо дупка - N22A2 Филтри: Смяна въздушен филтър на купето - 8 ген Смяна на поленов филтър Филтър за купе за 8 ген Горивен филтър на сивик 2.2 дизел 2006г. Ходова част, съединител, накладки, дискове, амортисьори, гуми, резервна гума: Съединител ; Въпроси, тестове, съвети за смяна, цени. Honda Civic 8 facelift автоматик Да ли ще станат джанти от Lexus IS 98-05 на сивик 8 Вибрации при Сивик 2005 cdti Honda Civic 8th 2006 5d - Накладки / амортисьори Сменя ли се лагер на главина в комплект? Светна лампа за налягането на гумите на сивик 8 Лагер на първичен вал. Амортисьори Koni сивик 8 ген. 2.2 Лагер на главина - 8 ген Резервна гума от Мазда 3 за Сивик 8 Резервна гума на Хонда Сивик 8ма генерация Тропане в задницата Сивик 8ген Шарнир за ремонт Honda Civic 8th 2006 5d - Накладки / амортисьори Скъсан болт\шпилка предна гума Типове трансмисии , малко извън раздела Чистачки: Смяна на пера на чистачките
  13. 0 точки
    Двама мъже, млад и стар, си говорят каква тройка предпочитат: –Аз с още две жени - казал младият. _ А аз с мъж и жена. - Защо така? - Ами да може да се се скатавам- отговорил възрастният.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...