Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.03.2018 in Мнения
-
3 точки@honda_japan Ако все още ти е любопитно Kroon Oil Helar SP LL-03 5W-30, ето един съвсем пресен негов UOA в ойл-клуб.ру - ТУК Шкода Суперб 1,4 TSI 3gen. 150к.с. (чип), 13500 км, 250 м.ч., лек режим, 3-месеца експлоатация. Маслото се е справило чудесно при дадените условия.
-
2 точкиСмяна на масло, предполагам Аз лично не зная, а и от капките няма как да се узнае, ако се приеме, че Yacco е просто надпис на листчето, което ти е попаднало, когато си капнал маслото . Ако все пак трябва да кажа нещо по снимките и при условие, че са били взети и сушени по надлежния за капковият тест ред, то е: И двете снимки са на просвет. Това, което показват, е, че няма разлика в замърсяването на зоната на дифузия и ядрото, т.е. мърсотията навсякъде е еднаква. Отделно, краевата зона на ядрото е слабо изразена и размита (може да се дължи на използваната хартия!!! не ми прилича на 80г/м2 офисна). Предвид изминатите километри (защото само с тях разполагаме) и вида на капките - маслото е за смяна. Ако можеш да сканираш капката и попълниш целия шаблон (има го ето ТУК) ще получим по-обективна картина за състоянието на маслото .
-
2 точкиОтносно Ravenol VST 5w-40 следва да се посочи, че то е (или поне беше) комбинация от VHVI+ПАО - някъде в границите на 45%(VHVI) + 25%(PAO) или 35%(VHVI) + 35%(PAO) + добавки от V-та група (алкилирани нафталини, по твърдение на ElenaRav, който я помни, знае за кого говоря). Отделно се сочеше, че във VST се ползва доста здрав VM = viscosity modifier. Ето и ИК спектър от 2016 г. Кроон-а си е само VHVI, съдейки по Pour Point-a и NOACK-a. Mobil 1 ESP 5w-30 дава отлична защита, просто се счита, че не може да поддържа добре чистотата на мотора, поради по-ниското съдържание на миещи добавки в него и сравнително бързото изравняване на TBN и TAN при бензинови мотори с малък картер (около 3-3.5 литра). Но до 200-220 моточаса си държи без проблем маслото при бензинките.
-
2 точкиАвторът на прочутата фраза: „Ако животът ти поднесе лимон, направи си лимонада!" Дейл Карнеги, един от най-известните публицисти, психолози и лектори, ни е завещал безценно богатство от мъдрост и житейско вдъхновение. Той винаги е живял и творил, воден от максимата, че в света няма лоши хора. Има просто неприятни обстоятелства, с които трябва да се борим, но без да съсипваме живота си и настроението на околните. Дръж се така, все едно наистина си щастлив, и действително ще станеш по-щастлив. Бъдете заети. Това е най-евтиното лекарство на земята - и едно от най-ефективните. Ако искате да събирате мед, не разбутвайте кошера. Тайната на нашето нещастие е, че имаме прекалено много свободно време да мислим за това, щастливи ли сме или не. Ако се интересувате от другите, за два месеца можете да си създадете повече приятели, отколкото ако в продължение на две години се опитвате да накарате другите да проявят интерес към вас. Тежестта на бъдещето, прибавена към бремето на миналото, в настоящето могат да препънат и най-силния. Ако се стремите да станете добър събеседник, станете преди всичко добър слушател. Бъдете в състояние да застанете на позицията на другия човек и да разберете от какво се нуждае той, а не вие. Ако успеете да направите това, целият свят ще бъде с вас. Всеки човек поне по пет минути на ден е пълен идиот. Важното е да не се превишава този лимит. Критиката е като пощенски гълъб - винаги се връща обратно. Представете си най-лошите последици, до които може да доведе някоя ваша постъпка, приемете ги предварително и действайте! За мъдрия човек всеки ден започва нов живот. Щастието не зависи от това кой сте и какво имате, то зависи предимно от това какво мислите. Човек, който говори само за себе си, мисли само за себе си. Страхът не съществува никъде в по-големи количества отколкото в нашия ум. В света има само един начин да спечелиш любовта – да престанеш да я търсиш и да започнеш да я даваш, без да очакваш благодарност. Не се страхувайте от враговете, които ви нападат. Страхувайте се от приятелите, които ви ласкаят. Направи нещо, от което се страхуваш и продължи да го правиш. Това е най-бързият и сигурен начин да преодолееш страха си. В този свят всеки търси щастие и съществува само един верен начин да го намериш. Това е контролът над своите мисли. Щастието не зависи от външни условия. Повечето от важните неща в света са били постигнати от хора, които са продължавали да пробват, дори когато е изглеждало, че няма никаква надежда. Ако искате да намерите щастието, престанете да мислите за благодарността и неблагодарността. Отдайте се на вътрешната радост, която ни носи самото отдаване. Постъпвайте като генерал Айзенхауер - никога не отделяйте и минута в мислите си за хора, които са ви неприятни. Помнете, че събеседникът ви може изобщо да не е прав. Но той не мисли така. Не го съдете. Ако някой се опитва да те употреби за своите цели, зачеркни го от списъка с познатите си.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги Предварително се извинявам ако темата не е в правилната категория на форума. За голямо мое съжаление хондичката ми си замина бързо и неочаквано днес. Пиша ви тук за да ви питам, дали някой има нужда от някакви части, преди да я предам за скрап. Civic EJ9, 1998-ма, 1.4i Град София Ако някой има интерес може да ми пише на лични.
-
1 точкаТози Kroon е изкарал 13500 км на турбо изпилен бензинов мотор (150 к.с.), при това с отличен анализ на отработката! Браво за което! Вярно, че повечето пробег е минал на лек режим (извънградско), но бензиновите двигатели скапват маслото много по-бързо от дизеловите. За дизелак не би трябвало да има и най-малки колебания в този случай. Маслото се е представило перфектно! Равенолът VST е също много добро масло, но е с по-висок вискозитет и по тая линия губи... П.П. Не си сбъркал с мобила! Няма значение, че идва лято. Трябва да изкара като Kroon-а, ако си дизел.
-
1 точкаАах, много жалко, егати нелепото! Дано не си много на загуба ... и дано следващата да е по-готина!
-
1 точкаЗа колата съжалявам, предполагам какво ти е било, но приеми искрени поздравления за темата! Не останаха много хората, които са способни на такава постъпка. Връщаш ми доверието във форума, мислех си, че всичко се е свело до саморекламиращи се майстори и търговци. Иначе важното е, че няма пострадали, дано следващата Хонда да е по-хубава!
-
1 точкаАй стига бе колега..., това не е истина...!Моите съболезнования,няма пострадали нали..?
-
1 точка... всички искаме да дишаме чист въздух, но ако може другите да положат усилията!!! Аз ще си купя дизел, ще му премахна всички елементи за пречистване на емисиите, защото не искам да се харча (а и да бЕга много "бегачката" - двутонното комби със 150к.с. ) ?!
-
1 точкаСклонен съм да се съглася, че 7-ма може би е по-добрия избор, ако искаме да разделим качествата на 8-ма на цената й. ... но да се обаснява, как 7-ма е едва ли не е автомобила за предпочитане, ми изглжеда все едно казваш "аз не искам красива и умна жена, честно казано предпочитам дебела и глупава. Умните създават много повече проблеми, а пък дебелите ще родят много по-яки българи!"
-
1 точкаОтваряш калъфа,вътре има дунапренени уплътнения-махаш ги,след това с макетно ножче леко сваляш височината на едни пластмасови оребрения които са от втрешната страна на калъфа и си готов.
-
1 точкаТова е 16" 7,5 j ет30 и не мисля че ще опира, като я гледам в огледалото си влиза в калника спокойно
-
1 точка
-
1 точкаТая информация е секретна и се заплаща с домашна кайсиева в нерегламментирани количества . Маслото е FO.
-
1 точкаТи се радвай ,че имаш някаква информация поне.тия 125000км са след Христа .Преди това какво е било само той знае Поне имаш въздушен филтър. Сложи си наум един пробег от 260-270к и си карай обслужването по книжката.
-
0 точкиЗдравейте! След няколко дни ще си я взема вече от Бултрако. Хонда Сивик 1.0. -малкият двигател. Няколко месеца я проучвах, карах я на тестдрайв градско и извънградско и съм много приятно изненадан от колата като динамика, комфорт и разход. Ще споделям още мнения веднага като я взема.
-
0 точкиРазвитието по темата : Успях да го изчистя с много зор (така е който не знае английски). Оказа се Б това със Слънцето и луната просто го поднових за нови 360 дни,явно всяка година трябва да се ходи в Хонда за преглед без значение от километрите,поне по моята логика (колегите могат да ме поправят ако греша няма да се обидя) А на теб колега romborak ти свети това -- на снимката по долу Това е така защото си си изключил месенджера и е на оф и излизат символи но ако го направиш на он ще ти изписва с думи какво ти предстои (знам го вече от личен опит и веднага ти го снимах).Проблема при изключен месенджър е,че каквото и да е съобщението при теб винаги ще излиза кола с посока към сервиз а при активен месенджър ще си изписва за какво става на въпрос което за мен е по добрият вариянт и за това го върнах по старому. Взех да ставам спец вече . Ако искаш звънкай ще давам насоки. Сега се замислих,че след като вляза в Б не трябваше да бързам да трия тоест да подновявам а както казваш ти да се опитам да видя дали има още инфо като кодовете но май нямаше и нямаш друга възможност но не съм сигурен в нито едно от двете.
-
0 точкиЧавдо! Това е много вярно, но в случая е очевадно че осмицата е дебела, умна и лежерна, докато седмата е красива, трудолюбива и по-спортна натура, макар и глупава. Моята обаче е с "фейс лифтинг", има поне средно образование и природна интелигентност. Прав си. С комбито не знам какво ще стане, но със стария боен другар (бялото Сивиче от подписа ми) още не съм се разделил. Изгнило е, но още ме радва как върви и няма да го давам -предстои му основен кърпеж, боя и претапициране. Всичко друго си е на 100%. Акорд 6-тицата (спряна пред него) още си я тача и днес имам среща с новият и собственик, който от 30 месеца си я пази и обича.
-
0 точкиЗа едно съм съгласен - определено не е товарна кола. Но определено не е и спортна. Акорд е по-скоро в сегмента на "голяма семейна" кола и точно заради това не смятам, че обсъждането на багажника е неуместно. За сравнение съответното поколение BMW 3 Touring и Mazda 6 NEW, които са в същия сегмент, имат почти същите външни размери и значително по-голям багажник, както и повече място за пътниците отзад. Ако исках кола с която 2ма човека да стигнем до морето, щях да си взема CR-Z и нямаше да повдигна въпроса. Но за сравнение - Civic 9 хеч (не комби!) с вдигнати седалки има 477л багажник, докато Accord 8 комби с вдигнати седалки има 406л багажник. В същото време Accord 7 комби, който е 200кг по-лек, е с 576л багажник (920 със свалени седалки) от тук и изненадата. О! @Emicha нямах за цел да се получава негативна "тирада", както допълних в долен пост - не съжалявам за нищо. Това са натрупани впечатления за над 20к км, които споделям защото често получавам запитвания "акорд 7 или 8 - какво мислиш". Виж какво съм писал няколко поста нагоре! Всъщност, това, което се опитвах да напиша е, че 2.4i ме разочарова спрямо ремапнатия дизел. Може би ако свикнеш да я караш във високи обороти, може да е малко по-бърза от дизела, но не обичам да тръгвам с педала до ламарината. Докато дизела тегли с много ряз от рано. Трудно ми е да преценя колко по-динамичен е ремапнат дизел от стоков, нo за сравнение по каталог стокова 8ца 2.4i 0-100 e 9.7 сек (за автомат), докато при 150кс дизел с автомат е 10.2 сек. Така че колко да я отвява
-
0 точкиТемата няма за цел да отказва хора от 8ма генерация! По-скоро искам да наблегна на следното: - Ъпгрейд от 7ма генерация към същия двигател или ниво на оборудване 8ма, не носи почти нищо освен по-скъпо каско. - Ако се двоумите между 7ма и 8ма генерация и дизайнът за вас не е аргумент, нищо не губите с по-стария модел. Сега, ако еквивалентна 8ца струва с под 50% повече от съответна 7ца, все пак си струва - както и седмиците, вярвам, че дълго време ще държат добра цена. Но ако говорим за 7ца за 10к или еквивалентна 8ца за 20к, по-скоро бих взел 7ма или Ледженд - Ако се надявате на красиво комби с голям багажник, може да се изненадате колко тясно е 8ма комби (спрямо 7ма или да кажем Мазда 6, която е в класа й).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00