Jump to content
Veseliq

Accord Tourer 2009 2.4i Executive

Recommended Posts

Скоро ще разкажа за перипетиите ми с CMBS и защо почти винаги го изключвам като карам из София :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Много без аварийни и да и се радваш както на старата. Чакам с нетърпение да се включиш в спора бензин vs. дизел :)

А аз мога да кажа, че и ACC на магистралата понякога е много дразнещо, особено в лява завой с камион от пред! Налага се да натискаш леко газта за да игнорираш спорачката която натиска.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Само радости да ти носи :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега, най-хубавото комби правено от Хонда някога, карай със здраве и безаварийни! Автоматът е най-приятното ново усещане в цялата работа според мен, само че доколкото съм чел като цяло ръчкането на ръчни режими води до ускорено износване на кутията при всички автомати. По-скоро в планински терени сваляй на по-нисък D режим  отколкото да минаваш в ръчен и постоянно да цъкаш надолу нагоре. След икономичен дизел ще удържиш ли фронта на бензин с тоя мотор и автомат в градски условия или да те търсим в темите за газифициране?

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е пълен рай в града. 1 месец карах на баща ми дъртия мерцедес, и след това на първото спиране с моята забравих да изключа от скорост :lol:

 

Според мен тва е едно от най-добрите комбита евър :P

 

Абе а тия коли как се представят зимата на Сняг ? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да разбера. Но ако съдя по седмичката, която 5 зими не успя да закъса в необработен сняг, не очаквам проблеми. Имал съм един единствен случай да слагам вериги, които 3 зими седяха неотваряни - на баир ме блокира завъртяло се БМВ по време на жесток снеговалеж, иначе с нови гуми съм издрапвал винаги - едва ли 8цата е към по-лошо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много красив интериор (особено със светлата кожа), а и тази боя много му отива. Външно дизайнът все още е актуален, абе модерен автомобил. И аз преди време се заглеждах по 8-ма ген. , но ме разколебаха излишно големите външни габарити (според мен) и странно малкият за комби багажник, но благородно ти завиждам за красавицата. Като посвикнеш с автомата ще са ми любопитни детайли относно алгоритъмът на работата му. Не мисля че спортния режим и ръчното управление ще влияят върху ресурса на кутията - едва ли ще ги ползваш постоянно и ще държиш мотора в червеното. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много радва колицата. Безаварийно да я караш. Оглеждаше ли други марки или беше решено пак хонда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност ако съдя по лоста на скоростите няма опция за избор да не качва предавки над определена както е при по старите генерации( D3, 1, 2), но има ли такава опция с бутон някъде или единственото, което може да се ползва е вероятно спортния режим който би следвало да качва следваща предавка при по високи обороти и в такъв случай да се ползва и като моторна спирачка? Иначе при идентична цена на Леджънд от малко  по-ранна година не знам дали не бих бил в сериозна дилема в избора си.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легендата е 3.5 все пак, но и доста луксозен автомобил, и има SH-AWD, и е 300 коня - в двигателя :biggrin:.

Честито на колегата. На Джаза със ЦВТ- кутия, 7-степенния, съм разцъквал с перата и това е може би единственият лесен вариант да отиде близо към червеното, иначе на автомат абсурд, натискал съм и не ще да ходи там, но е 1.4 ДСи  :yes: .

Поздравления и успех с новия автомобил. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много радва колицата. Безаварийно да я караш. Оглеждаше ли други марки или беше решено пак хонда ?

 

Марката беше решена още с изминаването на първите 20 хиляди на миналия Акорд. Ако трябва да съм напълно честен, преди около година пробвах едно Audi A6 Allroad 2008 3.0TDI, за което ме отказаха запознати с модела, пък и колата не беше толкова грабваща при сядането в нея, колкото по видеата в нета и по картинките.

 

Така от близо две години преглеждам обявите у нас и в чужбина на Honda Legend 3.5 (че дори и 3.7, която е след 2009) и Honda Accord 8th gen турър, понеже седана колкото и да ми харесва - реално няма никакъв смисъл да сменям евтината ми за поддръжка безпроблемна седмица с почти същата 8ца. Преди време карах 2 Ледженда през няколко месеца и двата пъти си мисля как това би било колата, ако й падаха седалките отзад. Карам сноуборд (приятелката ми кара ски), както и двамата караме колела и липсата на възможност да си вкарам поне едно колело в колата или да трябва да слагам багажник на покрива заради това, че няма как да вкарам сноуборда вътре, ме побърква като идея. Да, изпипани и луксозни коли са, разхода на гориво и данъка не ме притесняват, знам, че са здрави и ремонтите също не плашат. Но в "малкия" си седан да мога да вкарам колело или 4 броя ски/бордове на мястото на едната седалка, а в Ледженда да не мога, не ми хареса като идея. Така останаха 8ците Акорд Турър - 2.4 или 2.2 дизел с всички екстри. Бях съвсем склонен да е дизел, стига да е на малко километри заради филтрите за твърди частици и други слабости, с които съм запознат. Когато тази се появи, доста бързо отидох да я видя и я капарирах директно.

 

 

Като посвикнеш с автомата ще са ми любопитни детайли относно алгоритъмът на работата му. Не мисля че спортния режим и ръчното управление ще влияят върху ресурса на кутията - едва ли ще ги ползваш постоянно и ще държиш мотора в червеното. Поздрави!

 

Ами, не знам колко повече свикване от това ще ми трябва. Алгоритъмът е следния - при стандартно каране не вдига повече от 2500-3000 оборота и превключва абсолютно неусетно, при малко по-агресивно ускорение съответно ще вдигне 4-5 хиляди, или до към 6 при педал до ламарината преди да превключи на горната предавка. Ако се спускаш по баир, или искаш да я накараш да вдигне оборотите преди да изпревариш - можеш да върнеш 1-2 предавки с перото и тогава да натиснеш газта както си в обороти. Чак когато започнеш да караш "нормално" тя изключва временно ръчния режим (при който просто показва на дисплея на коя предавка си задал). При спускане, ако не пипаш педала на газта, не вдига предавки докато не започнеш да даваш газ. Пробвах го при пускане по Симеоновоско шосе днес, върнах на втора и така си седя в обороти доста дълго, дори доубивах скоростта със спирачка. Пък в ръчен режим - светва M (от Manual на дисплея) + избраната скорост. Колата не превключва на следваща предавка ако не тръгнеш да влизаш в червеното (7 хиляди) и не сваля предавка ако си над 1000 оборота. 

 

Което са все неща, които звучат толкова интуитивно и логично. С което автоматика на мазда 6 2005 каквато има баща ми вече ми изглежда като дялан с длето - превключва по-грубо и шумно, сваля по една предавка при яко натискане на газта и не ти дава никаква възможност да ползваш двигателя като спирачка.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините да избера 7-мото комби е именно събирането на байка ми без каквото и да е разглобяване. На 8-мицата ме притесняваха високите "ботуши" на задното окачване и разстоянието между тяхна. Ако му сваля предното колело и го обърна обратно, да лежи върху кормилото и седалката се събира идеално и вилката не опира в тавана. До него мога да събера още 2 байка, а единичната лява задна седалка да остане отворена за 3-ти човек -голям "хамбар", за което спомага и почти вертикалното задно стъкло. Още не съм измислил как да ги закрепвам за да не се лашкат в движение, но до пролетта има време. Ще ми е любопитно при теб как се събират? Ако сметнеш че снимката е неудачна в темата ти и я махни.

Относно автомата, наистина си е глезотийка с перцата. Доколкото знам при "Д" е както си го описал, а при "С" не превключва горна предавка дори да си "в червеното". При 7-ма обаче Свалянето на предавки е обвързано със скоростта. Примерно на "Д" падне ли под 60км/ч сваля от 5-а на 4-та. Същото е дори и в ръчен режим, но там държи избраната предавка във високите обороти без да качва нагоре. Не съм карал 8-ма ген АТ, но нейният алгоритъм наистина изглежда по-прагматичен и интуитивен.

 

 

post-1741-0-39896900-1449826643_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се мъчите да си одерете багажното като има такива перфектни вело багажници за отгоре, естествено хубавите са скъпи...Иначе кат гледам половината хол влиза в 7 -ма...На 8 ма VTEC пак ли е забичен на 6000...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично се мъча да не си го одера, в старата имах наелони, със сваляне на седалките и една гума на колелото, събираше даже RAM DHX2 :) Определено за дълго пътуване ще става с багажник, но слагането му е досадно. За чифт ски/борд пък ми е безумно да слагам и свалям багажник като искаме да отидем до Боровец за ден. А в Ледженд и толкова не може.

 

Като гледам, среден разход под 11 няма да има, дългосрочно. След като на идване от Плевен борд компютъра сочеше около 7.8-8, вече след 100км в София гони около 10.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е перфе, даже се учудвам, но засечи разликата с компа и колонката, как е динамиката , как я усещаш в сравнение с печката...Сериозно се замислям за смяна с 8-ма....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, всичко ще бъде следено в детайл както и на 7цата :) Ако трябва да съм честен, колата ми идва по-мудна от "печката", чиито прекрасен въртящ момент от ниски обороти прави шофирането много приятно. За да постигна същата динамика с тази кола,  предполагам трябва да я карам на над 5000 оборота (че и VTEC-а да помага), което далеч не е толкова комфортно колкото да те тегли дизела с пълен въртящ момент на 2000 оборота. Отделно и стрелката на горивото пада с други темпове :)

 

Но няма пълно щастие. Освен ако не намериш дизел на под 100 хиляди км. Кеф ти нисък разход, кеф ти висок въртящ момент, кеф ти дълъг остатъчен живот на всички системи свързани с дизела. Но Хонда на малко километри, с всички екстри, не е на цена значително по-ниска от чисто нова. Не е френска да й падне цената с 40% за година и нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! И безаварийно каране!

Много ми харесва това комби и ако продам ЦРВ-то ще взема едно такова!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми така е колега, хубава, запазена, на малко КМ, поддържана, за без пари няма, освен ако не си я купиш Чисто Нова, което не е по джоба на нас Българите, а пък и тук не е като в ЦивилизованияТ Запад, където може да си вземеш кола с почти никакво оскъпяване, и имаш възмосност да я замениш, при интерес към по-нов модел от Марката, и не ти дерат кожляка. Предполагам, че като и се накараш в това стоково състояние, може би ще поровиш за възможни ъпгрейди за да стане по-динамична.

Успех, и може да направим разменено по кръгче някой ден, след като и аз и ти сме от София :zen::lol::plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се сдобих с колата и мога да споделя само невероятно позитивни впечатления. Не мога да не кача някоя снимчица:

 

 

Нивото на изпълнение е Executive...

 

Честито колега... много безаварийни.  Executive на 8-цата няма нави и някои други неща неща, които са налични при твоята. Според мен твоята си е Luxury Innova

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото успях да намеря в нета - на английски максималното ниво е Executive, като навигацията, автоматика и CMBS пакета са опционални. Luxury Innova е еквивалента на Executive на Френски. Моята е от Швейцария и съответно е Luxury Innova, наистина, но там няма ниво "Executive". Намерих PDF брошурите от UK и Франция за 8ма генерация и ще ги кача в темата за 8ците, на който му е интересно какви точно глезотии са включени в нивото му на оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, на 09 Dec 2015 - 23:46, написа:snapback.png

Вчера се сдобих с колата и мога да споделя само невероятно позитивни впечатления. Не мога да не кача някоя снимчица:

 

 

Нивото на изпълнение е Executive...

 

Честито и от мен колега, да си я караш безпроблемно мноого километри. Не отговори на зададен въпрос по горе, което ми е доста любопитно -  кога се включва Ви-тека при този мотор?

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да пиша, че ми се струва, че ми се струва да е около 5000, понеже от 5000 нагоре почва да ускорява още по-бързо (но не чак да те удря за седалката), но според Wiki е 5100.

 

а пък и тук не е като в ЦивилизованияТ Запад, където може да си вземеш кола с почти никакво оскъпяване, и имаш възмосност да я замениш, при интерес към по-нов модел от Марката, и не ти дерат кожляка.

Абе напротив, в България е изключително евтино да караш хубава кола. Има го момента с евтините гредити на запад, но и тук кредитите паднаха. Въпросът е, че данъците и застраховките там са на такива цени, че да ти настръхне косата :) А нови коли и на запад не се карат толкова много. По-големи пазари са, стандарта е по-висок и повече хора имат възможност за нова кола, но много по-малък процент хора притежават коли като цяло. Точно заради високите данъци на малко по-стари автомобили, в крайна сметка там купуват нови, а ние имаме възможност да вземем старите на далавера. Но да не се изкарваме жертви :)

 

Между другото направих звуко/шумоизолация на Акорда - врати, задни калници и багажник и разликата е огромна. Колата минава през дупки доста глухо, без дрънчене, вратите се затварят като на лимузина и музиката звучи много по-добре. Но фабричните говорители на тази кола за нищо не стават. И говоря за Premium Sound-а, не обикновения. Като ги видиш свалени какви парчета пластмаса са, дори не доближават като вложен материал евтини говорители по 100-150лв комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква изолация ползва колега и сам ли я слага,че съм замислил и аз да изолирам акорда напролет.Общо взето къде и как си сложил изолацията за да постигнеш желания ефект,че това е едно от нещата които най-не ми харесват в Хонда, слабата шумоизолация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво прави шумоизолацията и колко излезе горе долу ? 5000 оборота е доста по добре от колкото при к24-та при 7-ма генерация. При мен втека много яко се усеща, но нямат много общо 2-та мотора.. още малко да се порадвам и ще минавам и аз на акорд к24.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво прави шумоизолацията и колко излезе горе долу ? 5000 оборота е доста по добре от колкото при к24-та при 7-ма генерация. При мен втека много яко се усеща, но нямат много общо 2-та мотора.. още малко да се порадвам и ще минавам и аз на акорд к24.

Ами от 5100 до 7100... На 7ма предполагам може и отгоре. С автомата обаче 5000 се минават в ръчен или спортен режим.

 

 

Изолацията беше Ground Zero, препоръчана от @rollin, който е писал по-рано в темата. За хора в региона на Пловдив, силно бих препоръчал направо да се свържат с него.

 

Цената беше около 800лв за материал. За целия багажник и калниците + 4те врати, отидоха по 3 пакета от следните материали:

http://caraudio-bg.com/Ground%20Zero%20GZDM%202500-G

http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZDF%20300-G

 

С някаква отстъпка излезе 800лв материал + 300лв труд, два дена работа. Ще покажа снимки, когато качат галерия хората, които го направиха. Чудех се да правя и пода, но ми казаха, че едно, че се свалят седалките (което било лесно), но мокета бил лепен и когато се разлепи, след това не ставало добре да се лепи на ново отгоре, ставал понякога на балони - било гадна работа. Имайки предвид, че аз исках колата да е по-тиха и комфортна, а не да слагам 1000W аудио система, това което изолирах беше повече от достатъчно!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка със зимните гуми и 17ките:

AFNb7n2.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прибрах се за малка почивка в България и вече я обух с Type-S 18ки и 4 броя Good Year Efficient Grip 225/45/18 95W:

 

krj8g1h.jpg

 

CcqwjcS.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота! Най-красивото комби правено някога! Със здраве да я караш и без аварийно!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах - още след като взех колата, не ми хареса, че е доста по-шумна от седмицата. Самото купе - най-вероятно, заради това, че е комби. Направих шумоизолация при две момчета с фирма "SoundDoctors", които намерих благодарение на колегата @rollin (той ми помогна и с ред съвети и насоки, за което пак трябва да благодаря). Ето много снимки от работата по автомобила:

https://www.facebook.com/sounddoctorsbg/posts/1084168144939864

 

13235427_1084168264939852_87603697716191

 

Изолацията включваше солидно изолиране на 4те врати + целия багажник. Отказах се да изолирам под и таван, заради това, че трябва да се разлепя мокета/тавана и после с лепенето имало шанс да се надуе/увисне след време. Но мога да препоръчам момчетата (за който е от София или му е сложно да отиде при rollin в Пазарджик), понеже ме впечатлиха с това колко прецизно си свършиха работата.

 

Разликата  преди/след беше много голяма. Доста по-глухо започна да минава през дупки и аудиото се подобри значително (но продължава да е все така отвратително като за "Premium Audio" система и определено по-лошо от Premium-а на седма). Когато се прибера в България края на годината, сме се разбрали да подменим отвратителните говорители на Акорда. Ще споделя снимки и резултати и с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7 говорителите са на Пайнер, на 8 какви са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам това комби и си мисля, кое ми харесва повече, дупенцето на колата или на приятелката?  Честно, не знам отговора :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкупували са карма с отсечената катафалката на 7ма генерация според мен :) Още две снимчици от последното ми прибиране до България септември:

 

j9TxIOh.jpg YSVOkB6.jpg

 

Иначе говорителите на 8ма генерация са Matsushita, което е марка на Панасоник. Въпросът е, че за Щатите същият този автомобил с емблемата на Acura TSX е идентичен, с изключение на аудиото - което там е 360W, хвалено като една от най-добрите фабрични аудио системи в този клас. Бях чел ревюта на Акурата, в която го боготворят и когато взех колата бях супер развълнуван. Като пуснах радиото останах доста объркан - след това чак прочетох, че аудиото за евро модела е друго. Нямам никаква представа защо за европа са си направили тази подигравка - дрънчи като нещо, което бих очаквал от Дачия Сандеро, не от "Премиум" система в кола за 40к евро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е добра колата и този цвят е доста рядък. Джантите са много трудни за намиране, поне аз не съм виждал такива да се продават тук и съм търсил доста. Даже има едни други 18 още по-яки. Ако помня правилно май бяха 3 модела 18" за акорда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последният евро турер е красавец. Ако решиш, така би изглеждала емблемата на него. Може и друго място да и намериш. Размерите ги има в моята тема. Понеже имаш редакционни права, махни снимката като я видиш, или направо целия пост. Все пак темата си е твоя. :)

post-1741-0-87112200-1493106231_thumb.gif

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...