Angelov_88 33 #121 Отговорено 5 Януари, 2020 И какъв размер препоръчва твоя човек, такива фтулки се правят с толеранс 5 клас тоест точност от хилядни. На 24,03 вече има пречукване. Както на снимките оригиналната има прекъсване което е точно за да се избегне затягане Сложих обикновенно грез, ще погледна опаковката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #122 Отговорено 5 Януари, 2020 Това което е дал руснака е било правилно.И чукане при луфт от порядъка на 0.01 до 0.05 не може да има камо ли да усетиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #123 Отговорено 5 Януари, 2020 Аз бих обърнал внимание на греста и бих наклепал здраво зад маншона, така хем ще се обере технически необходимия луфт, хем ще се удължи живота на втулката. Иначе в случай на колегата, ако проблемът му е в допуските и за това сега да му затяга, то с времето и амортизацията, неизбежно, всичко ще си дойде на мястото, според мен няма място за притеснение, всичко е въпрос на усещане, просто волана ще е по-тежък. Аз доста време се каня да направя един преглед на ситуацията зад маншона, за да видя дали от Хонда не са ни го заложили този проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #124 Отговорено 5 Януари, 2020 преди 6 минути, Rakeem написа: Аз бих обърнал внимание на греста и бих наклепал здраво зад маншона, така хем ще се обере технически необходимия луфт, Аз доста време се каня да направя един преглед на ситуацията зад маншона, за да видя дали от Хонда не са ни го заложили този проблем. Да,има го това като възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #125 Отговорено 5 Януари, 2020 Относно греста, не случайно Хонда имат отделни за вътрешно и външно карета, и не е безразлично ако се слага каквато и да е.Естествено, изключително трудно и тегаво е да се намерят Хондовски, но ако се знае какви са тези греси, може да се намери марка заместител.Нека обясня по-горното ми мнение:Черпя опит от смяна на комплект гарнитура на капака на предната ми кола К24А3, където на едно и също място омасляваше от това че не се слагаше правилния "силикон", който всъщност не е силикон, а течна гарнитура която държи на доста по-високи темп от силиконовите, които ми слагаха преди това, единият беше на Виктор Райнц, другия не помня.В крайна сметка в БТ ми направиха капака така, че повече никога не омасли точно в ъгъла над втек соленоида, след като ги попитах какво ползват, ми отговориха точно това което е по препоръка в мануала на Хонда за затваряне на капака на ДВГ.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #126 Отговорено 6 Януари, 2020 Здравей Митко, Искам да кажа, че не приемам разговрът като заяждане, а полезна дискусия Това което руснакът е дал е толеранс от 24 +0,007 / +0,016 , което спрямо справочниците е правилно. Като дойде моментът да правя лявата втулка, ще я измеря с по-точно обурудване и ще ти кажа при какъв размер започва да се чува пречукване, понеже от нея пречукването е слабо доловимо. Диаметърът на дясната втулка беше ~24,08 и се чуваше доволно За грезта съм съгласен че е важна, просто омазах пръта с каквото имах под рака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #127 Отговорено 6 Януари, 2020 Здравей колега.Всичко е точно и аз не виждам проблем,дано и ти не виждаш такъв. Само да вмъкна,че не съм стругар нито фрезист и нямам никакви претенции да го разбирам този занаят.Само споделих за твоя полза.Иначе на мен ми е все тая какво си слагаш по колата.Това не е моя работа.Щом си наясно със стругаро-фрезиски детайли ОК. Давай смело,тъкмо ще се поучим от твоят опит което ще е добре дошло за форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #128 Отговорено 7 Януари, 2020 Здравей колега, и аз не съм стругар нито фрезист, брат ми е програмист настройчик на машини с ЦПУ и има опит със изработването на детайли, но технологията на изработване и заложеното да се изработи обикновенно от проектанта са две различни неща, в този случей става въпрос за заданието което би следвало да е инженерната работа, смятане на толеранси, температурни раширения, подпор на материал, казвам го като инженер не че съм свършил работата на такъв, в случея проверих какъв толеранс се предписва за такава сглобка, видях че руския чертеж е сходен и го използвах. Описах какво съм правил, сега искам да опиша и какъв е ефекта . За лявата втулка ще се постарая повече със дизайн и подпор на материал също и с технология на изработване, търся шлайф машина с която мога да направя финната обработка, ще пиша отново като има развитие, надявам се да съм полезен. Все пак ще е полезно за всички ако споделиш "Митко" какъв размер предлага твоя човек, може аз да съм пропуснал нещо Поздрави и благодаря за коментарите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #129 Отговорено 7 Януари, 2020 Преди 5 часа, Angelov_88 написа: Все пак ще е полезно за всички ако споделиш "Митко" какъв размер предлага твоя човек, може аз да съм пропуснал нещо Поздрави и благодаря за коментарите С удоволствие. Той нищо не предлага,не сме го и обсъждали де.Просто помолих приятели дали някой от тях се наема да направи тази втулка по чертежа едно към едно и той се съгласи.Спомням си,че ми каза,че един от необходимите размери липсва но не фатален за изработката. Аз още не съм я сложил и тя се търкаля в багажника от сума ти време.Не я усещам да тропа и чакам момента.За това не мога да ти бъда от полза както на теб така и на другите колеги.Когато я сложа веднага ще споделя дали това което са дали руснаците като размер върши работа или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #130 Отговорено 8 Януари, 2020 Здравей Митко, бих ти предложил да я взема и да и направя точно измерване на профилометъра или 3D машината, ама си малко далеч Поне ще знаеш какъв точно е размерът. Все пак съм решил да пробвам нещо по различно от това което са направили руснаците, имам идеята вече и мисля да пробвам. Тяхната ще е може би по здрава понеже е по дълга ама аз лично предпочитам да я сменям на 50к отколкото да ми затяга леко. Мисля Април да разглобявам колата за смяна на капака на автомата и ще я правя и нея, ще пиша като има някво развитие. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo_251 1 #131 Отговорено 12 Януари, 2020 Здравейте, колеги! Снощи по малките часове реших да проверя каква информация има за въпросната рейка на Акорд 8 и се натъкнах на темата... Карам Комби дизел 2.2 ръчка 2009-та, който закупих октомври 2017-та и още след няколко к км-тра също започна да чука конкретната втулка. Тогава говорих с колегата Migga, който също е писал по темата (с него се познаваме лично) и сподели, че нищо не са направили с неговата. Която уж рециклираха и той тогава ме посъветва да не давам грешни пари. Та сега въпросът ми е има ли наистина читав човек, който да ги изпработва (предполагам от фосгфорен бронз) и също така ключ за подмяната? Моля който има подобен тип информация да ми пише на лично или да сподели тук в темата, защото явно говорим за масов проблем. Мерси предварително на всички отзовали се! Поздрави! Жоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #132 Отговорено 13 Януари, 2020 Здравей колега, Има доста писано по въпроса в темата, прочети я подробно. На кратко: - Ключа не е проблемен - лесен за изработка в който и инструментален цех да идеш ще ти го изработят, аз моя го подарих на майстора при който си правя повечето ремонти. - Втулката не те съветвам да я правиш по руския дезайн, изрязали са едно парче което е от външното тяло и служи за да спира движението на пръта при пълен завой, така е оригинално а при техния дезайн спира директно в втулката и може да я набие на вътре, ако правиш твоята така го имай в предвид. - Най-лесния вариянт е да свалиш държача на втулката, избиваш твоята, изработваш нова от (фосфорен бронз) със малко по малък размер 23,97 след като я набиеш, качваш целия държач и тогава финна обработка до 24,01 - 24,015 , проблема е решен. "При мен се появи едно леко затягане при -7градуса, като казвам леко имам в предвид без да се стига до виене от сервото или такива неща, просто го усетих на волана в специфичен режим както съм писал по горе" моята я направих 24,007 в единия край и 24,011 в другия край на втулката или това поне показваше дигиталния три-точков микрометър, имай в предвид че на последната цифра много не може да се вярва. Много е важно да си намериш читав стругар, най-добре близо до теб (видях че си от Ямбол), иначе по София и Пловдив има места където са се справяли добре, както са писали колеги. Този при който ходих аз в Пловдив се справи добре, но и доста си поигра, беше пичага лафихме си 30 мин. и може би затова отдели повече време и старание. Има тънкости, трябва да е в размер и в двата края, трябва да няма бъчвообразна форма отвътре, след обработка повърхнината трябва да стои като полирана, ..... Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord 8 7 #133 Отговорено 24 Януари, 2020 Здравейте колеги, трябва ми рейка за Accord 8 2.0 156кс.. Мойта умря 😏 Ако някой има да ми пише . Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #134 Отговорено 25 Януари, 2020 Как умря? Сервото ли замина? В София има едно място къде уж могат да ги пренавиват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord 8 7 #135 Отговорено 26 Януари, 2020 Светна лампата на таблото и не работи . Ходих до Хонда да видят какво е и ми казаха , че трябва нова рейка. Също да попитам дали пасва рейка от същия Акорд но с друг двигател или от комби . Или трябва да е от напълно същата кола 2.0 ръчка седан . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #136 Отговорено 26 Януари, 2020 На комбито е същата.Търсиш да е от 2.0 мотор.На 2.4 не знам но на 2.2д е хидравлична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #137 Отговорено 27 Януари, 2020 Здравейте, На 2.4 е електрическа ама дали е същата не знам, сигурен ли си Митко че на 2.2д е хидравлична, някъде бях чел че на всички акорди 8ма генерация е електрическа. Има ли някой колега със дизел който да потвърди че рейката му е хидравлична? Ето линк към сервизи в които могът да пренавиват електрически рейки. https://automechanicgroup.bg/gallery/remont-na-elektricheski-pompi-i-elektricheski-reiki/ http://www.turbo-tec.eu/bg/kormilno-upravlenie-za-reiki/ Поне може да питаш за цена, ще е интересно да видим какво предлагат Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #138 Отговорено 27 Януари, 2020 Не,не съм 100% сигурен но от четенето тук съм останал с такова впечатление.Да не бъркам и да подведа колегата със седма ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #139 Отговорено 27 Януари, 2020 И на дизела е електрическа. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #140 Отговорено 28 Януари, 2020 Преди 16 часа, Митко Йотов написа: Не,не съм 100% сигурен но от четенето тук съм останал с такова впечатление.Да не бъркам и да подведа колегата със седма ген. На 7-ма генерация е хидравлична, поне тези които съм виждал, при моя човек има 3 7-ци дизели на части, за тях ще се намери рейка доста по лесно. Има и една дизелова 8-ца при един пичага в Пловдив пак ама няма никви кординати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo_251 1 #141 Отговорено 30 Януари, 2020 Моята е комби дизел 2009-та и е електрическа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #142 Отговорено 31 Януари, 2020 На 8ма ген рейката е ел. Какво значение има бензин ли е или дизел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #143 Отговорено 1 Февруари, 2020 Има значение само за кой регион на света е произведена. Мойта е с хидравлика. Нямам проблем с втулки все още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов 2 #144 Отговорено 25 Март, 2020 Колеги, да споделя и аз как си реших проблема с тропащата рейка на Акорд 8. Тъй като не намерих някой, който да иска да ми направи ключа и втулката, се наложи да поръчам от руснаците ремонтният комплект за дясната част, платих в pay pal и за 20 дни дойде. Смяната е сравнително лесна , само един съвет - нагрявайте с пистолет за горещ въздух много хубаво (ама много !!), защото могат да се счупят зъбчетата на ключа (не са от най здравите). Като се счупят зъбчетата, 4мм бургия нарязана на 2 парчета по 10мм и заварена за ключа, върши перфектна работа. Всичко излезе 4500 рубли ремонтен комплект с ключ +750 рубли доставка и 50лв смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #145 Отговорено 25 Март, 2020 Може да споделиш и по-конкретно от къде си го поръчал или някакъв контакт на продавача за да може и други желаещи да се възползват. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов 2 #146 Отговорено 25 Март, 2020 Разбира се ! https://m.vk.com/hondareika Това е руският сайт, където продавача има профил и има цени и контакти. Мейла на който писах е kaysintrade@yandex.ru Говорят и английски. Предлагат ремонтни комплекти за много видове хонди. Това е отговора на запитването ми , кое колко струва : Honda Accord 8th gen 2010 2.4 automatic Repair cit to passenger side cost 4500 rubles. Repair cit to driver side cost 2000 rubles. (We recommend to repair in 150 000km) Shipment cost: - 500/750 rub - municipality post office (2-3 weeks), - 1860 rub - ems delivery (1 week). How you want to pay? What way of delivery do you prefer? Ekaterina, +79135605850. What's App/Viber 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #147 Отговорено 25 Март, 2020 Здравей колега. Как усещаш колата сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов 2 #148 Отговорено 25 Март, 2020 Здравей, от сервиза до вкъщи са 10км , не тропа. Ако питаш дали затяга или неща такова, не съм усетил да има разлика . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #149 Отговорено 25 Март, 2020 Благодаря.За тропане питах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #150 Отговорено 13 Октомври, 2020 Колеги и аз го имам въпросното тропане от рейката.....Какво ще ме посъветвате да направя? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #151 Отговорено 20 Октомври, 2020 (Редактирано) @storish05 Обади се на този телефон 0896848373 Краси се казва човека.Чертежите са при него и може да ги изработва, разберете се. Редактирано 20 Октомври, 2020 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #152 Отговорено 20 Октомври, 2020 Някой слагал ли е от този човек втулка и доволен ли е от него?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #153 Отговорено 20 Октомври, 2020 Моята е още в багажника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vladi_V 4 #154 Отговорено 21 Октомври, 2020 18 hours ago, storish05 said: Някой слагал ли е от този човек втулка и доволен ли е от него? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Здравей колега, аз съм с такава втулка от чертежа, но проблема е че е с около 5-6мм по- дълга и стърчи и сега не мога да правя пълен десен завой. Тропането затихна с 1/3 докато беше топло, сега с 2/3. Сега съм сменил пръстена на оригиналната със същия материал на руснаците (железен бронз). Това е за сега като отзив от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #155 Отговорено 21 Октомври, 2020 Ясно, значи най-добре ще е да си поръчам от Русия втулката.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #156 Отговорено 22 Октомври, 2020 (Редактирано) Говорено е много по темата и не ми се обяснява всичко на ново. Сменя се самото пръстенче. В Пловдив ги правят. 30лв. мисля беше изработката. Става точно за 5 мин. Редактирано 22 Октомври, 2020 от Ceco85 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkogeorgiev 9 #157 Отговорено 28 Февруари, 2021 Малко информация относно втулките които предлагат руснаците и по точно сайта който е постнал колегата https://m.vk.com/hondareika. След като и моята рейка се рахлопа от дясно на около 150000 км., Акорд 2.4 бензин, автомат, 2010г., реших да поръчам въпросния комплект от тях. Пристигна втулката за около месец, сменихме я в сервиза, влезе плътно както трябва, на пръв поглед всичко точно. Покарах известно време, разликата беше осезателна, няма чукане, хлопане и т.н., но температурата на вън беше около 2-3 градуса. Започна да се затопля времето и при около 15 градуса се появи отново въпросното неприятно чукане, дори се чува и доста по силно, което ме кара да си мисля че метала от който правят самата втулка се разшрява при по топло време и от там идва луфта и чукането. Преди няколко дни отново беше студено и чукането пак изчезна. Обмислям да купя оригиналната гайка и втулка от ЦРВ, и да се прави при стругар по моята стара гайка която запазих, та да видим този път какво ще се случи. В магазин ми обявиха цена 80 лв и около 20 дни срок за доставка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #158 Отговорено 4 Март, 2021 (Редактирано) Стругар не ти трябва, избиваш втулката от капачката на Црвто и я набиваш на твоята самата втулка е по- широка, но няма драма с това. Редактирано 4 Март, 2021 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #159 Отговорено 7 Април, 2021 За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде.. 7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #160 Отговорено 21 Април, 2021 Явно колкото и добре да живее една Хонда, идва момента, в който й се разтропва рейката При хоризонтално странично силно клатене на колата на място отпред се чува леко почукване някъде под двигателя, иначе всички други симптоми май са ми като описаните тук. Предполагам, че е е въпросната рейка. Колата тъкмо подмина 100К км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове