Jump to content
Dominic

Accord 8 - проблем с кормилната рейка

Recommended Posts

Здравейте,

 

вчера ми рециклираха рейката на Окръжна болница (София). За момента съм доста доволен. Не мога да си позная колата. Удоволствието ми струваше 400 лв. Казаха ми, че е била доста разбита. Отделно от това и още 2 горни шарнира (каквото и да значи това), та ремонта ми се върза 550.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро имам Акорд (2011 г.) 2.0 бензин автомат внос от Швейцария на над 160к километри не съм чул да има такова потропване, нито при неравности нито при спиране или тръгване.

Явно не е много износена въпросна втулка по швейцарските пътища но пък ако идва от напрежението на автоматика както се пише по горе би трябвало да го има този проблем отдавна.

Друго което мога да добавя рамата започва със "J" ако това има някакво значение къде е произведена колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от тая генерация всички са произведени в Japan..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли представа от къде може да се закупи въпросната втулка показана в клипчетата? Аз съм питал в Бултрако, обаче ми казаха, че не я предлагат като резервна част. Предложиха ми нова рейка, не попитах колко струва, просто си тръгнах. И другото интересно е, какви са размерите на ключа за развиване/навиване на втулката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой може да каже размерите или да прати чертеж.Не може да я нямат някъде?

Втулката ако се направи от фосфорен бронз няма да мръдне 100%. Аз имам едно парче от него но трябва старата и да се мери по нея.От фосфорен бронс се правят черупките (лагерите)на коляновият вал.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми охлед на акорд 2.4. В момента съм със сивик 7 хеч. Рейката вече не тропа колкото старата кола и сптя да се чува :D

Та въпросът ми е - същия ли е проблема както с рейките на сивик 7 (англичанка) ? Там при хващане на рейката с ръка и пристягане проблема спира. Пусна ли я пак почва. В началото попти не се усещаше и сега вече се чува при движение на волана дори при изключена кола. 

 

Весели празници :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях днес на годишна смяна на масла и филтри и по-обстоен преглед за удължаване на гаранцията. Становището на техниците беше, че трябва да се подмени тази рейка, защото е хлабава и ще се разхлопа. Възможно ли е това при кола на 19000 км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, ayl написа:

Аз бях днес на годишна смяна на масла и филтри и по-обстоен преглед за удължаване на гаранцията. Становището на техниците беше, че трябва да се подмени тази рейка, защото е хлабава и ще се разхлопа. Възможно ли е това при кола на 19000 км?

 

Да, ако е дефектна (което няма как да иначе), и тогава трябва да ти я сменят без пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък искат да си "изпишат" една рейка за сметка на Honda Motor Co.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички, аз вече съм на 174к км и още не я чувам при мене, но относно втулката... скоро с познат си говорихме за разни подобни проблеми и човека сподели че си е правил втулка на кормилния прът при лагера на волана, от материал дето се правели асансьорните ролки, стоманените въжета дето въртят по него. Та утре ще го видя - да ми каже как точно се казва тва чудо, къде се продава и може някой да пробва. Било толкоз кораво, че като блокирали ролки се късало въжето - това не помръдвало .. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ли по-добре да ти се износи втулката и да я смениш, отколкото да ти се износи кормилния прът и пак да тропа?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това истина ли е...:huh: 7 ген.с проблемна рейка,8 също...:huh:?

Що за инженерна разработка са тези рейки,ужас нямам думи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли всички са проблемни.

Най-вероятно, ако е така, има просто партида, която има слабо място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да я закарам в друг сервиз. Ако потвърдят, че имам проблем, ще я карам в Бултрако. Ако не, няма да си губя времето и да ставам част от врътки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София по спомен от предни теми имаше доста известен и голям сервиз за рейки. Защо не се поинтерисуваш къде е и да идеш там, не да играеш на слуки. Също до колкото съм чел тук, мнение на колеги, Бултрако не ги ремонтират те, а ги пращат другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се колебаех за 8-ца и разпитвах навсякъде за нея, попаднах на майстор, който рециклира рейки..

Питах го за тази болежка на хондата и той се усмихна и вика "Отдавна знаем за този проблем.."..

Явно е нещо доста масово като дефект.. :(

 

Но при колегата направо недоумявам.. та на 19000 км. автомобила си е направо нов.. Едва ли е каран по къра постоянно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото следя оплакванията от рейката, забелязвам, че те са само от бензиновите Акорди. Интересно ми е да разбера защо дизеловите нямат този проблем.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Tokio написа:

Доколкото следя оплакванията от рейката, забелязвам, че те са само от бензиновите Акорди. Интересно ми е да разбера защо дизеловите нямат този проблем.  

Имат, имат. Моята я купих с леко тропаща рейка. Но до ден днешен, вече 4+ години и 60000+ км. Положението е все същото, т.е. хлопа ни по-вече, ни по-малко от тогава. По едно време мислех да свалям втулката и да я правя, ама пусто все не и идва реда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а няма ли вариант да се купи рейка на друг производител? Да съществува съвместимост между производителите? Някой интересувал ли се е? Супер неприятна работа. Направо имам чувството, че нещо ще изпадне от предницата, когато карам на павета. И външната температури наистина е от значение. Когато е топло дрънчи повече. Като за мен звукът си е не тракане, а дрънчене.

Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доста се рових,но не открих от друг производител.Само оригинални излизаха.Купих от Acura tsx 2009 -2,4 AT на 33000 мили,катастрофирала,но на дизела не пасна. Има малка разлика.Най-вероятно  ще стане на бензина 2,4,но няма как да проверя.

DSC_0210.JPG

Редактирано от sparky79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6/23/2018 at 12:24, Tokio написа:

Доколкото следя оплакванията от рейката, забелязвам, че те са само от бензиновите Акорди. Интересно ми е да разбера защо дизеловите нямат този проблем.  

 

Моята е дизелова и също я правих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От едни 5к км насам се появи едно пукане идващо отпред в дясно, дори като си играя с педала на спирачката си се чува отявлено това пукане (отделно мисля, че имам нещо разбито отпред), та това ли са симптомите ? 

 

Дизел автомат на 159 190 км, карам я от 129 130 км, на 4.07 става година от както я имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Maximus написа:

 

Моята е дизелова и също я правих.

Колега дай малко подробности как я прави и дали има ефект след интервенцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам подробности. В София има едни известни майстори на рейки на Окръжна болница. Оставих си колата и за 1 ден си я взех оправена. Какво са правили - нямам идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а в Пв майсторите след Х.Груев в Кичука вдясно и после гаражът от ляво ли са?

Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на бензина ли е или на дизела,или няма значение.Но при условие,че едната е хидравлична а другата не би трябвало да има разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електричка, бензиновата втулка е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Митко Йотов написа:

Това на бензина ли е или на дизела,или няма значение.Но при условие,че едната е хидравлична а другата не би трябвало да има разлика?

Всички Акорд 8 са с електрически усилвател на кормилната рейка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега то това е ясно.Електрическата част служи да втърди волана извън градсо (при висока скорост да не стане `не волна грешка`) и да го омекоти в населено място с цел по добро завиване,паркиране и тем подобно.

Мисълта ми беше дали има разлика от хидравличната и не хидравличната,то и двете имат ел. усилвател.Както и да е,щом колегата казва,че чертежите са от бензиновата съм свалил чертежите и ще ги пратя на специалист да видим може ли по тях да направи нещо.Ок. Ще пиша за развитие ако има такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

Мисълта ми беше дали има разлика от хидравличната и не хидравличната,то и двете имат ел. усилвател.Както и да е,щом колегата казва,че чертежите са от бензиновата съм свалил чертежите и ще ги пратя на специалист да видим може ли по тях да направи нещо.Ок. Ще пиша за развитие ако има такова.

Не вярвам хидравличната рейка да има ел. усилвател... само аз ли мисля така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак го казвам. Няма никаква хидравлика в усилвателя на волана на 8-ма генерация Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2017 г. at 19:56, Митко Йотов написа:

 

 

На 10.12.2017 г. at 19:56, Митко Йотов написа:

 

Здравейте,

това ли е въпросната втулка?

И ако е защо сервизите искат да свалят цялата рейка , а не я сменят така както на клипа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как иначе ще оправдаят 700лв за ремонта иначе... 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, hahy написа:

Е как иначе ще оправдаят 700лв за ремонта иначе... 

Стига е моята стоя една седмица в сервиза,

да ми свалят рейката  и да я пращат и аз не знам къде и без промяна .

Потресен съм 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рейката на колата се сваля за няма час, с колело да я карат са 2 дни :D ето къде са 700лв - имаш видения вече :D 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.08.2018 г. at 10:13, DAN_DAN написа:

Всички Акорд 8 са с електрически усилвател на кормилната рейка.

Това е вярно за европейските акорди. Американската 8-ма генерация е с флуид и помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че не съм го уточнил. Ама нали коментираме проблемната рейка на Европейския Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...