Jump to content

markup

Фен
  • Мнения

    475
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

158 Good

Относно markup

  • Ранг
    black`d3vil

Contact Methods

  • Website URL
    http://androidbg.com

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    101 желания

Последни посетители

6488 профилни разглеждания
  1. markup

    Civic 7gen VTEC газ

    Нова цена - 2500лв (преглед до 01.12.2019)
  2. markup

    Civic 7gen VTEC газ

    След дълги години и има няма 200 000км дойде време за смяна на колата и хондата стои паркирана на улицата чакчакайки новия си собственик, а И нека ви я представя: Honda CIVIC D16V1 (VTEC мотор) 7ма генерация набор 2001 (декември) 300 000км (купих я на 100 000 през 2011година) Нещата които са правени по нея през годините са - 3 броя смяна на амортисьори, 4 комплекта дискове и 8 комплекта накладки. 4 ангренажа, водни помпи и т.н. Добре е гледана баба хонда, но ЕГН-то си върви. Сега е с нови тампони по окачването, преди амортисьори (задните още са добре) и нови дискове и накладки (задните дискове са за смяна вече). Обслужване на ремъци, водна помпа тряжва да се направят сега на 300 000км. Цената на обява по сайтовете е 3000лв (платени гражданска преди седмица, винетка до края на февруари и данък). За форума и клуба - 2700лв П.П. И в комплект с газ (тартарини на 100 000км), 2 комплекта джанти и зимни и летни гуми (летните са зле според мен). п.п.п. Колата направи километрите си по пътя - Пловдив - Калофер Външните забележки са неприятни, но нямам желание да ги ремонтирам предвид, че колата вече не ми трябва. За кoнтакти: Телефон : 0888988910 Атанас mail: dr.hadzhikostov@plcnet.org Още снимки в Google drive : https://drive.google.com/folderview?id=18rPTzqZ4IPKn_cBhY-OXdjsPQvFyV2g4
  3. Предстои ми охлед на акорд 2.4. В момента съм със сивик 7 хеч. Рейката вече не тропа колкото старата кола и сптя да се чува Та въпросът ми е - същия ли е проблема както с рейките на сивик 7 (англичанка) ? Там при хващане на рейката с ръка и пристягане проблема спира. Пусна ли я пак почва. В началото попти не се усещаше и сега вече се чува при движение на волана дори при изключена кола. Весели празници
  4. Леко притеснителна тема , предстои ми (евентуално) покупка на акорд 8ген (стига толкова със сивик 7) и в обявата пише - хидравлична рейка ... Та бърз въпрос - как лесно да го разбера това нещо? И 2ри въпрос. До колкото разбрах от едно мнение по-горе, има акорди с хидравлика, но са за сащ и от там - има ли такива за Европа? П.п. Същия дразнещ шум ли е както при 7ма генерация сивик?
  5. Славиии ), много сме. Утре ще тествам една 2.2, ако ли не... бензинка... .
  6. Ако търсиш кеф от към возия и приятно усещане вътре в колата то трябва да избереш нещо друго извън този лист Пълни дървета. От изброените само астра не съм карал (карал съм, но беше бензин - пак пълна скръб). Всичките са рядко неудобни автомобили. Относно цени не мога да коментирам, но един съвет - ако ще избереш мерцедес да не е Ц класа - просто са малки, безсмислено е, ориентирай се поне към Е. Един такъв опел вектра продадохме за части след 3 месеца пребиваване при нас Късата клечка се случи - първо мотора гореше около 3-4л масло на 500км , после компютъра замина и в крайна сметка и колата отиде за скрап и части. Акорд като изброения има един приятел - мрънка, твърда му е като возене, не е споменавал за проблеми по машината. Успех, но погледни и Е класите. Сивик не си взимай ако пътуваш повече
  7. Не е ли D16V1 ? И честито, много безаварийни, а относно маслото - все кенеф са. Карам я с 10W40 в момента репсол, пробвал съм катрол, елф и още поне 5-6 дурги марки. Все същото - няма проблеми. Харесай си нещо според джоба ти и не я мисли толкова колата
  8. markup

    Civic 7th EP1 TypeR Pack Turbo

    Първо да те поздравя - много добре и мераклийски се справяш, браво А сега да те попитам - какво double din радио си сложил и ако може съвет към какво да се насоча за моята ?
  9. Аз съм с 1.6 Следните впечатления за динамика - пуснеш ли климатика почваш да караш икарус. Колата като цяло е шумна и комфорт на дълъг път не търсете. След 400-500км си изморен. Ако търсиш нещо за пътуване гледай големи автомобили (акорд и нагоре, ЦРВ 3 и следващи или друга марка). Проблеми: въпросната рейка, машинки на централно, уплътненията около огледалата не са от много качествена материя. Прегледай климатика дали е наред (моят може да те простуди за много кратко време ако го пусна на 17 градуса), предните амортисьори хвърлят кърпа, тампони, биалети и шарнири - стандартно нещо по окачването. Частите за 7ца са евтини, така че не това е проблема. Най-голямата ми болежка е липсата на комфорт при дълги пътувания (5+ часа) и нулевата динамика с климатика - колата става куц кон и трябва да изцедиш мотора, за да изпревариш нещо по-голямо. При високи скорости тази 5та е много къса и е шумно. Като цяло не бих купил отново 7ца, но преди 4-5 години бях на друг ъкъл и не търсих толкова комфорта на една кола. Машинките на централното се скапват, но подмяната е ала-бала работа за 20-30лв. Пластмасите държат, но на моята се наложи да сменя водачите на стъклата, че почнаха да потропват и това дразни, там е било бая играчка (според думите на човека, който ми я поддържа). Друг голям минус - нямаш задна седалка а отвратителна пейка Горко им на пътниците С две думи - сивик 7ма е градска кола и за къси пътувания - 200-300км, млади, непретенциозни хора. Друг плюс - висока е и се справя добре с горските пътища и пресечен терен. Моторът Д16В1 изглежда да е читав (това е на 1.6) с нормален разход - 7-8/100 при спокойно каране до 150км/ч , след това реве като малко дете и ти надува главата. Колата е приятна за планинско, доста стабилна и трудно можеш да вдигнеш някое задно колело при остър завой. От показаните 2 автомобила, първата е по-стара, но с по-високо ниво на оборудване (климатроник), а втората има нещо много рядко - подлакътник (от 4-5 години търся и не мога да си намеря за моята). Съветвам те да вземеш най-новата, но да откриеш с по-готино оборудване
  10. Доста съм доволен от Tartarini. Бутилка 42л на мястото на резервната, зареждачка в резервоара = ~1550лв. Разход - една бутилка за 470 км. с климатик +/- 30-40км. Забелязал съм, че по талон е 38 литра и после клапан, но на някои места я пълнят до 42 и драстично се увеличава пробега. Средно 7-8 ми дава - извънградско 130-170км/ч, градско ... спри тръгни.
  11. ул. Беломорски търсиш Жоро. Моята тартарини там я сложи и съм предоволен
  12. Сменил съм около 7-8 типа масла (5-40, 10W40) и до момента единствено с elf съм нямал проблем (10W40) и оригинални филтри (от общите поръчки). Най-много загуби от тотал, после лики моли и т.н. Кастрол не съм пробвал, но незнайно защо не ме дърпа натам. Другата или по-другата седмица отново ще сменям маслото и ще видим тогава какво ще изеле. В момента ми е загубило около 1-2мм от щеката (в графа мин-макс) - винаги ги следя на едно и също място - сутрин пред входа та горе-долу мога да имам довери на този "точен" метод. П.П. Маслото го сменям между 9 и 12 000 км.
  13. Браво от много време не бях виждал така работена кола Честито и безаварийни
  14. 5w30 10W40 . Пробвал съм какви ли не масла и за в момента съм най-доволен от Elf (поне 7 различни масла съм тествал с тази кола).
×