Jump to content

markup

Фен
  • Мнения

    475
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

156 Good

Относно markup

  • Ранг
    black`d3vil

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    101 желания

Contact Methods

  • Website URL
    http://androidbg.com

Последни посетители

6534 профилни разглеждания
  1. markup

    Civic 7gen VTEC газ

    Нова цена - 2500лв (преглед до 01.12.2019)
  2. Предстои ми охлед на акорд 2.4. В момента съм със сивик 7 хеч. Рейката вече не тропа колкото старата кола и сптя да се чува Та въпросът ми е - същия ли е проблема както с рейките на сивик 7 (англичанка) ? Там при хващане на рейката с ръка и пристягане проблема спира. Пусна ли я пак почва. В началото попти не се усещаше и сега вече се чува при движение на волана дори при изключена кола. Весели празници
  3. Леко притеснителна тема , предстои ми (евентуално) покупка на акорд 8ген (стига толкова със сивик 7) и в обявата пише - хидравлична рейка ... Та бърз въпрос - как лесно да го разбера това нещо? И 2ри въпрос. До колкото разбрах от едно мнение по-горе, има акорди с хидравлика, но са за сащ и от там - има ли такива за Европа? П.п. Същия дразнещ шум ли е както при 7ма генерация сивик?
  4. Славиии ), много сме. Утре ще тествам една 2.2, ако ли не... бензинка... .
  5. Ако търсиш кеф от към возия и приятно усещане вътре в колата то трябва да избереш нещо друго извън този лист Пълни дървета. От изброените само астра не съм карал (карал съм, но беше бензин - пак пълна скръб). Всичките са рядко неудобни автомобили. Относно цени не мога да коментирам, но един съвет - ако ще избереш мерцедес да не е Ц класа - просто са малки, безсмислено е, ориентирай се поне към Е. Един такъв опел вектра продадохме за части след 3 месеца пребиваване при нас Късата клечка се случи - първо мотора гореше около 3-4л масло на 500км , после компютъра замина и в крайна сметка и колата отиде за скрап и части. Акорд като изброения има един приятел - мрънка, твърда му е като возене, не е споменавал за проблеми по машината. Успех, но погледни и Е класите. Сивик не си взимай ако пътуваш повече
  6. Не е ли D16V1 ? И честито, много безаварийни, а относно маслото - все кенеф са. Карам я с 10W40 в момента репсол, пробвал съм катрол, елф и още поне 5-6 дурги марки. Все същото - няма проблеми. Харесай си нещо според джоба ти и не я мисли толкова колата
  7. markup

    Civic 7th EP1 TypeR Pack Turbo

    Първо да те поздравя - много добре и мераклийски се справяш, браво А сега да те попитам - какво double din радио си сложил и ако може съвет към какво да се насоча за моята ?
  8. Аз съм с 1.6 Следните впечатления за динамика - пуснеш ли климатика почваш да караш икарус. Колата като цяло е шумна и комфорт на дълъг път не търсете. След 400-500км си изморен. Ако търсиш нещо за пътуване гледай големи автомобили (акорд и нагоре, ЦРВ 3 и следващи или друга марка). Проблеми: въпросната рейка, машинки на централно, уплътненията около огледалата не са от много качествена материя. Прегледай климатика дали е наред (моят може да те простуди за много кратко време ако го пусна на 17 градуса), предните амортисьори хвърлят кърпа, тампони, биалети и шарнири - стандартно нещо по окачването. Частите за 7ца са евтини, така че не това е проблема. Най-голямата ми болежка е липсата на комфорт при дълги пътувания (5+ часа) и нулевата динамика с климатика - колата става куц кон и трябва да изцедиш мотора, за да изпревариш нещо по-голямо. При високи скорости тази 5та е много къса и е шумно. Като цяло не бих купил отново 7ца, но преди 4-5 години бях на друг ъкъл и не търсих толкова комфорта на една кола. Машинките на централното се скапват, но подмяната е ала-бала работа за 20-30лв. Пластмасите държат, но на моята се наложи да сменя водачите на стъклата, че почнаха да потропват и това дразни, там е било бая играчка (според думите на човека, който ми я поддържа). Друг голям минус - нямаш задна седалка а отвратителна пейка Горко им на пътниците С две думи - сивик 7ма е градска кола и за къси пътувания - 200-300км, млади, непретенциозни хора. Друг плюс - висока е и се справя добре с горските пътища и пресечен терен. Моторът Д16В1 изглежда да е читав (това е на 1.6) с нормален разход - 7-8/100 при спокойно каране до 150км/ч , след това реве като малко дете и ти надува главата. Колата е приятна за планинско, доста стабилна и трудно можеш да вдигнеш някое задно колело при остър завой. От показаните 2 автомобила, първата е по-стара, но с по-високо ниво на оборудване (климатроник), а втората има нещо много рядко - подлакътник (от 4-5 години търся и не мога да си намеря за моята). Съветвам те да вземеш най-новата, но да откриеш с по-готино оборудване
  9. Доста съм доволен от Tartarini. Бутилка 42л на мястото на резервната, зареждачка в резервоара = ~1550лв. Разход - една бутилка за 470 км. с климатик +/- 30-40км. Забелязал съм, че по талон е 38 литра и после клапан, но на някои места я пълнят до 42 и драстично се увеличава пробега. Средно 7-8 ми дава - извънградско 130-170км/ч, градско ... спри тръгни.
  10. ул. Беломорски търсиш Жоро. Моята тартарини там я сложи и съм предоволен
  11. Сменил съм около 7-8 типа масла (5-40, 10W40) и до момента единствено с elf съм нямал проблем (10W40) и оригинални филтри (от общите поръчки). Най-много загуби от тотал, после лики моли и т.н. Кастрол не съм пробвал, но незнайно защо не ме дърпа натам. Другата или по-другата седмица отново ще сменям маслото и ще видим тогава какво ще изеле. В момента ми е загубило около 1-2мм от щеката (в графа мин-макс) - винаги ги следя на едно и също място - сутрин пред входа та горе-долу мога да имам довери на този "точен" метод. П.П. Маслото го сменям между 9 и 12 000 км.
  12. Браво от много време не бях виждал така работена кола Честито и безаварийни
  13. 5w30 10W40 . Пробвал съм какви ли не масла и за в момента съм най-доволен от Elf (поне 7 различни масла съм тествал с тази кола).
  14. Отвори си сервизното ръководство или книжката на колата и прочети кога се прави реглаж. На мен (сивик 7г) ми го дават като задължително на 20к км... Така, че сам си направи сметка дали трябва да се прави реглаж. Тези мазила и т.н. ми се струват вятър работа. Мнението ми е, че един ден сегментите ще сдадат багажа (няма вечни неща), а гумичките на клапаните трябва да ги смениш някой ден (скоро чух нещо от сорта на всеки 200 000км).
×