Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Сега погледнах и дясното едно и също е, както и останалите. Излишно съм се притеснил. Благодаря на всички! 

Инъче гумите наистина са тихи. На мокро още не съм ги пробвал както трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
 

Някой да е сменял крушки на 3ти стоп на седана. Забелязах, че не свети и се чудя как може да се смени крушката там. Все пак е на кората на багажника в купето и нямам идея как се отваря там за ревизия.

Предварително благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори си багажника, погледни точно под третия стоп и ще видиш как се сменя.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес чух някакво свирене, като, че ли идва от предно ляво колело. Чува се на отворен прозорец, при по вискока скорост около 80 и на горе и при лек десен завой. Два пъти нарочно минах по този път и точно на десния завой започва да свири, инъче за първи път като го чух беше на друго място. Звукът не е виене а по скоро свирене, не се влияе от натискане на спирачката или от подаване/отнемане на газта. В града не се чува нищо. Гуми, накладки и дискове са нови. Вдигнах на крика колелото и като го разклатя няма луфтове, но сякаш се чува нещо като цъкане, може и да е нормално това, не знам. Сряда тръгвам с колата за Германия и до тогава трабва да го оправя. Съмнява ме лагера на главината. Ако имате идеи от какво може да е пишете. Утре съм на майстор, дано да разберем какъв е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам не срам да споделя, за "проблема" в горния пост. Оказа се, че нямам никакви проблеми. Тествахме днеска с майстора. Още първият път като го чу каза, че това не е лагер. Аз карам, той кара, обикаляхме доста, звука се чува само на отворен прозорец и само на определен участък от пътя - лек десен завой и от страни дървета и след тях треви. Накрая спряхме на този участък, изгасихме колата и излязохме на вънка.... и се чува същия шум вече доста по силно, който се оказа, че е от летящите наскоми /цикади/. По бъзикахме се малко и обратно към вкъщи.

  • Хаха 3
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че не си карал по павирана улица, покрай някой строеж в който работят с канго.

Сори - не се сдържах. :tooth:

  • Нагоре 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха..Ха, тогава сигурно щях да изпадна в ужас. В действителност ме заблуди това, че най-първият път като чух шума беше на друго място, друг вход за града, но и там същите насекоми се оказаха причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

блокира ми ел. облегалката на шофьорската седалка. Някой имал ли е този случай и как го е решил? Слави в Овча Купел не искаше да я погледне защото ако се свали седалката, нещо се чупело и после трябва да се поръчва нова част и няма гаранция че ще може да я оправи. Имах намерение и сам да си я отворя да я видя какъв е случая ама след това което ми каза се чудя...Като бутна лостчето се чува мотора и облегалката помръдва половин сантиметър и блокира, така и в двете посоки. Навежда ме на мисълта да не би някое зъбно колело или предавка да е блокирала...?
Съвети? Да търся цяла от друга кола ли? В доста неудобно (изправено) положение е и не може да си я оставя така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, но като ще търсиш друга седалка по-добре отвори твоята може и да я оправиш. Пък като се счупи тогава си търси друга.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Дано не отварям вече дъвкан въпрос отново, но живо ме интересува някой кара ли с Ate предни дискове купувани от България (Техко например)
Ако да, какво Ви е мнението.

Другата ми опция са ОЕМ, но там мисля от Англия да ги поръчам и ест. цената ще е по-висока.
Та, като алтернатива съм се спрял на Ате (предни дискове + накладки) и се чудя дали са ок. Важно ми е - шумни ли са докато са студени, кривят ли се бързо и други негативи, които евентуално са направили впечатление на някой с такива. :)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Ате предни дискове и накладки и съм много доволен. Доста км. им навъртях вече, не са шумни и не са се изкривили за сега.

Купих ги от тук, 20лв. е доставката и според товарителницата идват от Германия.

https://www.autodoc.bg/avtochasti/honda/accord/accord-vii-cl/17485-2-2-i-ctdi#

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Plamen.Dilkinski написа:

Другата ми опция са ОЕМ, но там мисля от Англия да ги поръчам и ест. цената ще е по-висока.

Вариант: комплект дискове OE-Replacement + накладки Greenstuff на EBC. Излизат на цена като Ate.

https://www.ebcbrakeshop.co.uk/

Аз си купих от общите поръчки и смело мога да твърдя, че колата ми вече спира! :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на моя Акорд 2006-2008, дизелов, като зареждам гориво - пистолетът се самоизключва например на 30 литра заредено. Като изчакам малко да спадне пяната и доливам бавно до ръба, влизат още около 2 литра. Тогава забелязвам, че горивото бавно-бавно слиза надолу и се освобождава обем за още. Като изчакам 1-2 минути, влиза още  0.5 - 1.0 литра и всичко това се повтаря 10-на пъти. Така с достатъчно чакане я пълня съвсем до ръба, но чакането отнема много време и когато ми трябва да напълня колкото може, ми отнема 20-25 минути, което е неприятно. За първи път на тази кола ми се случва да не мога да си напълня резервоара сравнително бързо и въпросът ми е - само при мен ли е така (което очевидно е някакъв проблем) или е резултат от някакво инженерно решение и при всички е така? На всички други коли, след първото изключване, после само веднъж доливам бавно за да не се пени много и като стигне до ръба е готово. А тук - от първо изключване на пистолета, след това до пълнене до ръба вкарвам между 10 и 12 литра, а това е почти 20 % обем и още над 200 км преход. Свикнал съм да зареждам догоре, а всеки път да вися почти 1/2 час за това - изнервящо е.

 

При всички ли е така, или само при мен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

При всички ли е така, или само при мен? 

 

Отговора на въпроса ти, най-вероятно може да се намери тук: 

 

и тук 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее, че кой те търпи половин час на колонката да точиш литър по литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Olmy

 

Не казвам, че съм заредил повече, отколкото е обемът на резервоара, а казвам, че ако например имам свободен обем от 50 литра, първо зареждам 40, пистолетът изключва и после още 10 литра влизат изключително бавно, много по-бавно, сравнено с всички други коли, които съм карал и зареждал до ръба. 

 

---

@chavdarbs

 

Не карам никой да ме търпи. Ходя късно вечер, тогава няма други коли и не преча на никой. А 10 допълнителни литра са 200 км преход, така е по-малко вероятно да спирам на случайни бензиностанции и си правя цялото пътуване с едно зареждане.  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро имам Акорд 7 (фейслифт) и имам няколко глупави въпроса:

 

1) Нормално ли е бутона за прибиране на страничните огледала да прибира само лявото огледало?

2) За какво служи бутона на огледалото за задно виждане?

3) Ремонтират ли се блутуут модулите (откриха ми отечка идваща от този модул и засега стои разкачен)?

4) GPS-а може ли да има нещо общо с bluetooth модула, ще мога ли да си ползвам навигацията при положение, че блутута е разкачен?

5) 225/45/R17 ли е най-добрият размер за гуми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Прибира едновременно и 2-те.

2. Автоматично го затъмнява при осветяване от приближаващите отзад коли.

3. Често срещан проблем с малка успеваемост при опити за ремонт.

4. Двете системи нямат общо.

5. За 2.4 мотора -да.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

1) Т.е. нещо е прецакано...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По 1 ва точка слушай дали дясното огледало издава звук(моторчето дали върти).Ако върти е възможно да има разместване въъре в механизма (зъбчатките).

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Ще проверя

3) Какви са вариантите - втора ръка оригинално или друго, неоригинално?

За оригинален нов блутут модул от Бултрако ми казаха 3000 лв. :)

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Имам една дилема за която искам малко помощ.Закупих си 18 цола ОЕМ джанти Хонда и се чудя какви гуми да сложа, дали стандартния размер 225 40 18 или 225 45 18.Знам че с по-високите има леко отклонение на показанията на километража от реалната скорост. Незнам дали няма да опират някъде по окачването.Гледах друг Акорд 7-ма ген.с 225 50 17 зимни гуми които като диаметър  на самата гума са само 2 мм.по-малки от 225 45 18.Човека си ги кара и казва че няма проблеми не опират никаде дори и като се натовари колата.Какво ще кажете вие и по-скоро някой ако е карал с такъв размер да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.07.2018 г. at 15:30, ceco_accord написа:

 

5. За 2.4 мотора -да.

Не съм съгласен, това е субективно. Кой размер е по-добър зависи преди всичко от това какво търси конкретният шофьор за сметка на друго, от което е склонен да се откаже. Всеки сам намира баланса между усещане за стабилност в зависимост от ширината, за комфорт на возенето от гл. т. на клатене и твърдост, наличност на пазара на съответната гума, нейните показатели и разбира се - цената ѝ. Ако можех да си намеря такива джанти, каквито имам сега, но вместо 17" - да бъдат 18", със сигурност щях да ги избера с размер на гумата 225 / 40 / 18, защото покриват по-добре това, което искам за една гума спрямо 225 / 45 / 17. 

 

:offtopic:  @ceco_accord, нещо щяхме да чегъртаме кабелите при теб, стои ли на дневен ред? 

 

---

@Iliya Iliev

 

Щом 225 / 50 / 17 влиза и не опира, то 225 / 45 / 18 дори и да опира някъде, то това ще е в съвсем краен случай, на много натоварена кола, която се движи по много крив път. Самата гума в жизнения си цикъл променя размера си и се смалява с над 1 сантиметър в диаметър - от чисто нова с грайфер ~8 мм до напълно износена с грайфер под 2 мм. Така че тази разлика от 2 мм в диаметър (1 мм в радиус) ще изчезне след няма и 10 000 км, а в зависимост от стила ти - може и след по-малко от 5 000 да се е стопила. Вземай смело 225 / 45 / 18 и винаги имай на ум, че скоростомерът ще показва по-малко, а ако засичаш с точност разход на гориво, то за изминати 100 реални километра, километражът ще е отчел около 96 и ако си ги изминал с 10 литра гориво, като сметнеш 10 литра на 96 км, ще получиш ~10.4 / 100, а реалното ще е 10.0. 

 

---

Това с електрическото прибиране на огледала го считам за едно от най-безсмислените неща изобщо в колите. Бих го наредил едно до друго като безсмислица с това да оставиш включен габарит само от едната страна. Ако има нещо от което бих се отказал веднага - това е едно такова. Ако ми е повредено - никога няма да си играя да го оправям. Гресирам редовно механизма и огледалото се движи изключително лесно в двете посоки. Когато ми трябва - прибирам го на ръка. 

 

---

Пак да питам - дали някой колега от тези с дизеловите двигатели някога е пълнил до горе, до ръба? Следващия път даже един клип ще си направя, за да помагате да разбера - има ли проблем или е умишлено направено да влизат толкова бавно последните 10 литра. 

Редактирано от ogi28b
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие какво бихте избрали?

225/45/R17

1) Michelin Pilot Sport 4

или
2) Continental Premium Contact 6

 

Целта е да е максимално сигурно и комфортно карането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, ogi28b написа:

 

:offtopic:  @ceco_accord, нещо щяхме да чегъртаме кабелите при теб, стои ли на дневен ред?

 

 

 

Оги, ако говориш за мерака ми да включим към ДЛР модула и 2-те кръгли габаритни светлини отзад, то не съм се отказал, стига да си мераклия и да си проучил въпроса -дали е възможно. Ако искаш -пиши на лични, да не разводняваме темата.

 

За цолажа на джанти си прав - всеки сам си решава.

За прибиращите се огледала пак е според зависи. Аз не харесвам идеята всеки път като се извади контактния ключ, те да се прибират, но няколко пъти ми се е налагало да ползвам тази екстра - с превантивна цел, паркирайки на тясно място. На предния ми Акорд така работеше антената на радиото. Ползвам или не, всеки път на контакт се вадеше и съответно през годините се износи рейката и и няколкото ремонта с временен ефект доведоха до откачането на буксата и и слагане на вътрешна антена. Понякога многото екстри са си допълнителни главоболия. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих - нищо не се чува от дясното огледало. Моторчето ли може да е заминало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, emz написа:

Вие какво бихте избрали?

225/45/R17

1) Michelin Pilot Sport 4

или
2) Continental Premium Contact 6

 

Целта е да е максимално сигурно и комфортно карането.

Контито не е в класа с пилота,но бих взел тях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, emz написа:

Проверих - нищо не се чува от дясното огледало. Моторчето ли може да е заминало?

 

A също е възможно да е сменено с огледало от преди фейслифта, без мотор за сгъване.

 

Навигацията ще работи и без блутут модула, но не е вярно това, че нямат общо... в случая ще загубиш функцията с гласови команди.

 

Карам с 225/45/17 защото заводския размер ми е такъв, но ако ще минавам на 18 цола джанти, то профила задължително ще бъде на 40! 

 

Мichelin PS4 e много добра гума, за сухо и за мокро!

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви. Взех Michelin. Супер са!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Martinn написа:

Zdraveite, imam accord 2.2ctdi i pri rqzko uskorenie na 2ra 3ta zapochva da prekasva, vliza v avarien rejim ili ponqkoga ugasva... Ako nqkoi moje da pomogne

Много дискутирана тема. Ако използваш търсачката на кирилица, както всички пишем ще попаднеш на няколко такива теми:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Пробвах се с търсачката, но не можах да открия какъв горивен филтър да си купя за Акорд 2.2 дизел 2006 фейслифт! За маслото знам, че трябва да е 0 на 30 или 5 на 30, 5 литра ще ми стигнат ли ? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли си е USB/Bluetooth модул за музика към CD player-a? Какви са вариантите?

 

Потърсих с търсачката, но не можах да открия информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, emz написа:

Някой слагал ли си е USB/Bluetooth модул за музика към CD player-a? Какви са вариантите?

 

Потърсих с търсачката, но не можах да открия информация.

 

Колега, има няколко теми, потърси хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.xcarlink.bg/XCarLink-Bluetooth-Bezjichen-interfeis-za-Muzika-i-Handsfree-za-Honda

Безкрайно доволен съм от това нещо. Звука е добър, управляваш песните от волана и работи и като хендсфри, като отново вдигаш и затваряш от волана. 

И най вече никакви кабели от/към телефона.
ПС Нямам нищо общо с продавача, ако го сметнете за реклама.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такъв xcarlink, само че моя е друг модел, струваше към 300лв. Бих казал, че относително често се бъгва и как да кажа, забива на някоя песен и след това не тръгва следващата. В движение каквото и да правя не се оправя, ако загася и запаля пак в повечето случаи пак тръгва, но понякога и това не помага. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

grom и yotatur, потърси за тях в търсачката към 5-6 теми са 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах от Китай, не беше скъпо,около 40лв. ми излезе. Тук съм го описал 

Две години вече работи безпроблемно.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с блутуут Yatour от Али, единствен недостатък е, че не може флашки, ползвам го със spotify на телефона и съм много доволен. Има опция и да работи като хендсфри но трябва да се прекарва микрофон, който е включен, засега не съм се занимавал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...