Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

http://www.elstakla.com виждал съм им рекламите по таксита, но не съм ги ползвал и нямам отзиви.

Звънни и питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.

Съвсем от скоро се сдобих с един Акорд 2005 2.0 I-vtec десен волан понеже ми трябва за пътуване до и в Англия. Нямам все още впечатления или оплаквания освен твърдия и скърцащ педал на съединителя (доста коли имаме в къщи включително два Сивика и едно ЦРВ и те са ми база за сравнение). Озада чи ме обаче написаното относно подходящото масло за колата. Аз и сипах 10w40 Motul 6100 Synergy+ понеже на първо място от това масло съм много доволен ( само на единия сивик имам 12 смени а като цяло на всичките коли в къщи са над 25) на второ място е че колата е на 280000 км. Маслото което източихме от акорда беше с цвят не виждан от мен преди, а и двигателя работеше доста по шумно преди смяната. Питането ми е дали да го сменям с по тънко масло понеже не ми се иска да правя валове по път или въобще нещо свързано с това че маслото е такова. От друга страна пък, не че разбирам даже напротив, но масло да запуши цедка (при вариант маслото да е чисто разбира се, без разни други частици. Та някакъв съвет и по скоро да го сменям или не с по тънко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сложна материя, но поне 5w40. Има колеги и с 0w30 карат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, kitty написа:

Нямам все още впечатления или оплаквания освен твърдия и скърцащ педал на съединителя

Смажи на тези места в клипа,ако продължи да скърца прегледай състоянието на пластмасовите втулки в основата на педала.

Преди 1 час, kitty написа:

Питането ми е дали да го сменям с по тънко масло понеже не ми се иска да правя валове по път или въобще нещо свързано с това че маслото е такова.

Валове едва ли ще правиш,но като стигнеш в UK,прегледай маслата в този сайт и наистина свали вискозитета.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли точно как се води /буква,номер/ крушката на третия стоп/горния/ на седана, че на нея нищо не пише.

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не мога да намеря информация за това дали всеки акорд 7 ген има електронна програма за стабилизиране(vsa) . Гледам,че в мобилето има доста акорди без да са описали?че има стабилизираща програма. Следва ми закупуването на акорд. За мен задължителни функции са електронната програма за стабилизиране и круиз контрола. Гледам, че тези с всички екстри вървят с по 2000лв по скъпо. За мен е по-добре да взема базов модел. Модели, които нямат автопилот може ли да им се активира такъв от сервиза на Хонда? И за последно какво бихте казали за този автомобил: ( https://m.cars.bg/carview.php?id=2424617 )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 мотора преди фейслифт нямат vsa ,ако търсиш задължително със такава система се ориентирай към 2.4.Обявата която си посочил е почти базов модел,но поне има круиз контрол,на който също държиш.За мен най-добрия вариянт за това което търсиш е 2.4 type s.Не е със всички екстри,но са напълно достатъчно.

https://m.auto.bg/details/11516101944499721

Обърни внимание на тази обява 

с всички екстри е и е пресна

Редактирано от Shorty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли?дали спирачни апарати от акорд 6 купе ще паснат на акорд 7 дизел,че доиде време за смяна на накладки и дискове,и си мисля да подсиля спирането с такива двубутални.маямото от Варна ме посъветва това да направя,но искам и второ мнение и впечетления ако има такива.:)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли дали съвет на аджамий като мен. Когато някой хареса някой акорд, може ли да вземе някой приятел или познат с него, който има добри познания по механичните части на повечето коли за да огледа колата за очевадни неща като окачване, помпи, маркучи, работа на двигател за да се потвърди, че няма нужда от скъпи ремонти веднага след покупката. Сигурен съм, че много хора правят така- викат тяхния местен монтьор или приятел и отиват да гледат за коли като голф 3 или опел вектра... Мисълта ми е може ли човек с добри познания за обща механика да определи състоянието на един акорд или е прекалено сложно за обикнпвен човек и трябва да се търси експерт или оторизиран сервиз. И ако има комеги от форума, които биха могли да помогнат за оглед на кола срещу заплащане ако може пишете за да може да помогнем и на бъдещи съфорумници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От три дни имам сериозен скърцащ проблем.:wacko: Предницата от ляво скърца като старо Жигули, чак ме е срам да се движа по града.Преди два месеца смених долни шарнири.Вчера свалих колелото и ОБЛЯХ с WD-40 всечко което се движи по окачването/тампони,втулки/, скърцането продължи без промяна, затова реших че е бейлета.Днеска влязох на канала, смених я, развих и извадих Макферсона, тампоните са здрави, облях и него с WD /без да го разглобявам/.Раздвижих на ръка цялото окачване /без Макферсона/ няма луфт в горния шарнир, скърцане не се чу.Сглобих всичко, стегнах, тръгнах, скърца да си е".. майката.Възможно ли е да скърца амортисьор при положение че нито е протекъл нито се е разхлопал.Някой имал ли е подобен проблем, дайте съвет какво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия акорд и амортисьора ми се разскърца. Оправя се, не се сменя и е евтино :) Ходи при Слави в Овча Купел.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето от Шумен до Овча Купел са около 400 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, chavdarbs написа:

 

Имах подобен проблем, не знам дали е същото но предполагам че е, та и при мен така, окачването чук, няма нищо разбито, скърца да си обере лайката :) проблема го намери @MIYAMOTO а именно, втулка на горните тампони на чашката на амортисьора. Смени ги и край, всичко заспа :) Та провери и ти, там се събира влага и втулката почва да корозира, и почва скапаното скърцане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, chavdarbs написа:

От три дни имам сериозен скърцащ проблем.:wacko: Предницата от ляво скърца като старо Жигули, чак ме е срам да се движа по града.Преди два месеца смених долни шарнири.Вчера свалих колелото и ОБЛЯХ с WD-40 всечко което се движи по окачването/тампони,втулки/, скърцането продължи без промяна, затова реших че е бейлета.Днеска влязох на канала, смених я, развих и извадих Макферсона, тампоните са здрави, облях и него с WD /без да го разглобявам/.Раздвижих на ръка цялото окачване /без Макферсона/ няма луфт в горния шарнир, скърцане не се чу.Сглобих всичко, стегнах, тръгнах, скърца да си е".. майката.Възможно ли е да скърца амортисьор при положение че нито е протекъл нито се е разхлопал.Някой имал ли е подобен проблем, дайте съвет какво да правя.

С ксенон ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, atoma написа:

...Та провери и ти, там се събира влага и втулката почва да корозира, и почва скапаното скърцане.

Ще го направя, дано да е от там, да не се налага да сменям амортисьори без време.

 

Преди 11 часа, crown_bg написа:

С ксенон ли си?

Да, това каква връзка има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На левия амортисьор е закачено устройството за автоматично нивелиране на светлините, мисля че имаше маншон там. Провери го.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма маншон, на ябълки е, и него смазах.Днеска мисля да извадя пак Макферсона и да го разглобя.Дано да има резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих и разглобих Макферсона на съставните му части.Почистих смазах и го сглобих, всичко си му беше наред.Тръгнах, скърцааа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането постоянно ли е или само при друсане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога скърца, при сгъване на окачването, при разгъване или и в двата случая? Има ли значение дали е сухо или влажно / мокро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загадката е решена.Скърца скапания НОВ долен шарнир.Не си купувайте шарнири "Ямато".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/30/2018 at 7:27, chavdarbs написа:

Загадката е решена.Скърца скапания НОВ долен шарнир.Не си купувайте шарнири "Ямато".

С каква марка го замени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ще ги сменя с "555".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всичко е Ок.Смених ги и двата.

 

20180131_142706.jpg

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarbs, не знам на какво казваш ти макферсон, но при Акорд-а такова животно нЕма!

Аз съм на мнението, че е по-добре да сложиш втора употреба оригинална част, отколкото чисто нова от не знаен производител. 

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав колега.
Неможах да намеря темата за скърцащия педал на съеденителя затова ще споделя тук.След безброи смазвания на помпата на съединителя най-накрая разбрах че не скърца от нея,а от една пластмасова втулка която седи на самият педал.Поръчах я от бултрако 10лв и се надявам да се реши този досаден проблем.62239556b79301baa8df035cc039b854.jpg51646978eff6fd85db17044dbf0d0ee6.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога го приказвам това, за въпросната втулка... за Сивик 8.

Моля, някой да я оразмери, за да я поръчам от тефлон. И ще почерпя, ако обясните подмяната й.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешен 8мм външен 10мм подменя се много лестно.a6bb39152d3c4702ad67037292f446ff.jpg

 

1-во Навираш се при педалите!

2-ро Махаш щивта и избутваш остта,и вече педалът и помпата са разделени,

3-то преместваш остта на помпата на горе,избутваш със отверка старата втулка вкарваш новата и всичко по обратният ред.;)

 

 

 

 

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е дълга втулката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я снимах по-подробно.e640f4261e1936eb0f03a7e7a9e599ec.jpgb15f137afec1c2039d1a0e3896ae7998.jpg6ba119c6ee11a601c1f23d46ff9da1b8.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се води в Бултрако тая втулка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пристигне ще снимам серийният номер,втулка на педалът!няма специално име;)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ако може измери нейните размери, че тая е износена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е по-добре да се изработи /стругова/ от някакъв по-здрав материал.Текстолит например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата е 10лв от бултрако,а старата е изкарала 180к.
Не виждам смисъл от излишни главоболия ;)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гаранция,че ще спре скърцането,има и други втулки горе,пружина и както излезе при мен буталцето,което се движи в горната помпа.Въпросната втулка,беше като нова.Решението беше гресиране,като на няколко пъти съм пръскал силиконова смазка.

Ето и темата:

 

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, JHM написа:

Не гаранция,че ще спре скърцането,има и други втулки горе,пружина и както излезе при мен буталцето,което се движи в горната помпа.Въпросната втулка,беше като нова.Решението беше гресиране,като на няколко пъти съм пръскал силиконова смазка.

Ето и темата:

 

Потвърждавам, втулка не съм сменял, при първи наченки на скърцане, през няколко месеца пръснкам WD40 към опашката на буталцето...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,в момента съм с втулка от маркуч взех го от тия шишета от масло за скоростни кутии със същият диаметър е ,обаче държат по наколко дена и съм си отрязал повечко да си сменям докато пристигне оригиналната,със всяка смяна спира да скърца без да смазвам нищо.Когато се пръска помпата винаги отива смазка и върху втулката защото са близо и е малко спорно,ще се разбере скоро.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...