Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Това, че стои от февруари не е определящо за колата. От доста време обявите са само на едни и същи коли.... нито има внос, нито хората купуват. Като цяло пазара е в доста сериозен застой.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от скоро и аз вече съм собственик на Акорд 8-ма генерация. Колата е страхотна и от към возия и интериорно доста ми допадна. Модела е 2.4 , автомат, 2010 г. Впоследствие обаче установих, че подсветката на панела където е климатика , копчетата на волана , копчетата на подгрева,аварийните и скоростната кутия не светят. Поразгледах бушоните от пасажерската страна на номер 6 има бушон interior lights 7.5А, който отговаря за интериорното осветление смених го ,но уви проблема си остана. Четох ,че V6 мотора имал бушон BACK UP който създавал проблем и един вид трябва да рестартираш, като го извадиш и сложиш на ново , но при мен няма такъв бушон и се чудя къде може да е проблема? Възможно ли е всичките крушчици на веднъж да са изгоряли, някой ако се е сблъсквал с подобен козметичен проблем, ако може да сподели малко информация за решението на проблема. Забравих да отбележа ( ако има значение ) модела е без навигация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да се изгорели. На мен ми изгоряха изведнъж подсветките на двата бутона отляво до волана за парктроника и VSA.

Имаш 2 решения:

Нови лампички на цена 10лв бройката в Бултрако/ специфична е фасунгата и са вътре в самите бутони/.

 

Отиваш в магазин за ел. материали и купуваш само крушката, от тези с дългите крачета които се запояват на платки е, прилича на диод, но е нажежаема.

Махаш старата крушкаа от фасунгата и цветното чорапче което е на нея и нанизваш новата в нея.

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Искам да си купя  масло за ръчна скоростна кутия на колата от подписа ми Акорд 8 2.0 156 коня.

Преди бях вземал от Ato24.de от Американското в туби по почти 1 литър.Сега не ми дава в сайта,че има такова масло ,а едно други в метална туба и е от Япония.

https://www.ato24.de/de/honda-ultra-mtf-iii-4-l.html#

Въпроса ми е същото ли е маслото или няма да стане.Доколкото се сещам е същия номер ,но все пак да попитам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, MotoMK5 написа:

Здравейте!

Искам да си купя  масло за ръчна скоростна кутия на колата от подписа ми Акорд 8 2.0 156 коня.

Преди бях вземал от Ato24.de от Американското в туби по почти 1 литър.Сега не ми дава в сайта,че има такова масло ,а едно други в метална туба и е от Япония.

https://www.ato24.de/de/honda-ultra-mtf-iii-4-l.html#

Въпроса ми е същото ли е маслото или няма да стане.Доколкото се сещам е същия номер ,но все пак да попитам.

И аз искам да купувам mtf iii за моята кутия но в случая гледам от ибей - https://www.ebay.es/itm/281794270053

Продавача има само хубави отзиви и отделно излиза по-евтино от ото24.де.

Не знам дали някои е купувал от него или от ибей.

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@didokal в бултрако литъра ти е 31.90лв. В линка който си дал 3 литра с доставка  до Бг излизат 114лв., което е 38лв. на литър и не знаеш кога, дали и какво ще дойде. 

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И на мене  ми се вижда доста скъпичко с доставката.

На мене въпроса ми  беше дали да същите маслата ама като гледам са същите!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.07.2021 г. at 15:41, didokal написа:

Продавача има само хубави отзиви и отделно излиза по-евтино от ото24.де.

Не знам дали някои е купувал от него или от ибей.

Точни са...,вече дали ще ти е изгодно не знам? Преди година,цените им бяха с 20% по ниски.www.hondaparts247.co.uk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,здравейте!

От скоро карам Accord 8 Tourer,2,0,156 коня.При подаване на газ равномерно,без да мърдам крака си и без круиз контрол,усещам,че колата сама леко"скача"напред или отнема сама газ.Това ненормално ли е,или още не съм свикнал с електронната газ?

Редактирано от Бай Миле

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така я усещам, когато е на пуснат климатик. На по-ниски обороти двигателят се спъва, когато се пусне компресора, после му олеква и така. По принцип компресорът работи 20-30 сек, после спира за около 10 при около 30-на градуса навън и обороти около 2000-2500. Така беше и при предишната ми кола. Ако караш на круиз, скоростта няма да се промени, но моментния разход скача 1-2 чертички и пак се връща като спре компресорът, тъй като системата си компенсира по-голямото натоварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Карам Сивик 8, 2.2, дизел, но все повече се оглеждам за Акорд 8.

 

Искам да е 2.4, седан, бензин, автоматик, с премиум саунд и хубаво парно.

 

Въпросът ми е, ще получа ли по-комфортна возия? При свика ми е твърдо и шумно. Седалките не са ми особено удобни и понякога ме боли кръста, след шофиране по- дълго време.

 

Втори въпрос, ако сменя дизел 140 к.с. с бензин, автоматик 200 к.с. ще го усещам ли, ОСЕЗАЕМО по-мудна? Не съм състезател, но искам да се изнасям добре на кръгово кръстовище, например.

 

Няма да слагам газ, ако е от значение за отговора.

 

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 8 е осезаемо по-твърдовозещ от Акорд. За шума нямам личен опит, но по всяка вероятност – също има разлика. Относно усещането за динамика – определено ще можеш да се изнасяш бързо от кръстовища, моторът има прилична динамика. Но (освен при потегляне) за да я усетиш, ще трябва да се качиш малко по-високо в оборотите. С автомат връщането на предавка/и ще става само с натискане на педала (по желание и с перата от волана), но е нещо различно, с което ще трябва да свикнеш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък веднъж свикнал, ще ти хареса и вече край с "ръчките". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова със свикването.
Покарах еднин автоматик, на друга марка, и то за кратко-седмица. Не само , че усетих, каква е благинка, но и много лошо и бързо свикнах :).
За това, взех решение и ще си търся акорд с автоматична скоростна кутия.
До колкото разбрах от изчетеното, с най- голяма степен на екстри е Executive?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, “екзекютив” . Гледай отпред емблемата да е пластмасова, така ще ги отсяваш по-бързо😀

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но са "редки птици" - наслука!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, да кажа, аз не бързам. new9gag_smile.png Ако трябва и година ще чакам, докато се появи колата.

Как така, пластмасова? Другите какви са?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

В този ред на мисли, тук нали имаше един човек, който внася хонди, които си заслужават? Pepur или нещо подобно.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Н емблемата на муцуната е релефна - колата е с нормален круиз контрол, а ако е плоска и "стъклена" е с активен круиз контрол - АСС.

Какъв е смисъла да отлагаш, ако си го решил? Няма да се подмладят, а с цените и "здравето" е Божа работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не търся цена.
Има предвид, че ще отлагам, докато се появи "правилната". В контекста на казаното, че са редки птици. ;)
Ще търся такава, която е на малко км, в добро състояние, всички екстри, и...тн ;)))

Човек от форума да внася?- проверен такъв, и ползваш се с доверието на хората тук.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пиши "лично" на колегата който си споменал - да те има в предвид ако "срещне" нещо подходящо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 21.08.2021 г. at 16:55, Legal написа:

Абе, да кажа, аз не бързам. new9gag_smile.png Ако трябва и година ще чакам, докато се появи колата.

Как така, пластмасова? Другите какви са?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

В този ред на мисли, тук нали имаше един човек, който внася хонди, които си заслужават? Pepur или нещо подобно.

 

 

Даже и в момента, до колкото знам,  има една за продаване.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но искам да се изнасям добре на кръгово кръстовище, например... Автомобила се изнася идеално на кръгово кръстовище, когато трябва да изпреваря няма проблем, карам такъв модел от март тази година и мога да дам САМО положителни оценки - Хондата е трепач!!! :P

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От място, на 1-ва 2.4 АТ тръгва доста добре, защото автомата позволява по-високи стартови обороти на мотора без да върти гуми, което си е ценно време.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UPDATE: Понеже не получих много информация по моя въпрос тук се поразрових и на други места и в крайна сметка реших проблема с въпросната подсветка. Ако все пак някой се сблъска с този проблем да не бърза да отваря цялата конзола както мен доста хора ме посъветваха. Първо от страната на пасажера да се огледа бушон номер 6 (интериорно осветление 7.5А) да се погледне дали е здрав. Ако след смяна все още не свети подсветката най - вероятно е бушона който се намира под капака. Както на мотора ми (honda f4i) така и тук явно имат проблем с кабелите и самите уплътнители на бушоните и не правят добър контакт. Та под капака да се погледне бушона, той е един голям от 2.1 до 2.6. Вади се оглежда се ако е наред връщаш обратно и правиш нещо като " reset " . При мен това сработи и не се наложи да отварям половината табло. Дано съм бил полезен на някой.

Редактирано от 7ihomiR
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

можете ли да кажете при смяна на маслко на ръчна скоростна кутия, колко отива - 2лт стигат ли от оригиналнот? След първа смяна, на колко км го сменяте пак маслото?

Колата е Акорд 8 Турер 2лт. бензин.

 

Благодаря много.

Поздрави

Галин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 литра.

Сменя се на 120,000 км или 8 години (което настъпи по-рано).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 14.02.2021 г. at 23:02, niko75 написа:

В испанския форум  пробиват питите на дпф с бургия 10мм  и забравят за проблема,прави си регенерирането не сьм чел подробности защото съм със 7-ма и там нямаме такова нещо

А като го разпробият пипат ли и софтуерно ,или директно закачат.

Редактирано от kriszx10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Вече от година карам акорд 8-ма генерация 2.2 дизел, седан. Преди това бях със 7-ма генерация, отново 2.2 дизел.

Интересното при 8-ма генерация е, че ангренажната верига се намира трудно и избора е ограничен. 

Тъй-като никъде във форума не успях да намеря информация за веригата на 8-мата генерация, моля за информация на колко километри се сменя и предложения за марки.

Мерси предварително,

Поздрави,

  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, (вече) колеги. От скоро съм собственик на Type S абсолютно емоционална покупка, видях го и не можах да устоя, а след като го покарах разумът тотално загуби битката със ❤️, наистина приятна за каране кола, макар някак не толкова мощна колкото обещават нейните 200 к.с., но който обича прощава. Накратко впечатленията ми: дизайн - страхотен, интериор - страхотен, особено таблото и воланът, екстри - страхотни и наистина полезни. Като цяло, като инженер човек  наистина се наслаждавам на повечето инженерни решения в тази кола, нооооо има и неща, които определно ме озадачават и дори дразнят и ще Ви представя моят топ 3. Първо праговете - красиви, но събират мръсотия, второ багажникът, за мен е нещо като машина на времето отварям го и пред мен е Кадет 86 год. Ужас, кората на капака, голата ламарина сякаш не е правен от японци,а от италианци в петък, бързам да го затворя и отивам да погледам таблото да се успокоя и трето пространството около задните колела - няма подкалници УЖАС, ламарина обработена само с праймер срещу камъчетата, а също няма нищо, което да защити и пода, и гърнетата от пръскащата вода, кал и мръсотия. Сякаш братовчедите на италианците правили багажника са се развихрили, тук дори и гледането на таблото не помага. 

   Сега сериозно по въпроса с предстоящото обслужване (маслото вече е сменено, както и въздушният филтър и този на купето), но спирачната течност и тази на съединителя са доста тъмни, ще си ходи и антифризът, но от къде купувате течностите, къде ги сменяте и къде регулирате клапаните (София, Пловдив) и нещото, което ми разваля съня (освен топ 3) е, че при връщане на газта оборотите падат някак бавно звучи странно, но връщам газта натискам съединителя за да превключа и оборотите са поне 2 пъти над тези на празен ход, странно е, но не се случва постоянно може и да е и от моето шофиране, притеснява ме и свиренето на спирачките, които предният собственик ме увери, че е сменил. Благодаря предварително на всички КОЛЕГИ, които ще се включат с мнения.

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-добре си вземи от Бултрако оригинални спирачна течност, и масло за скоростна. По 30-35 лв. им е литъра. Няма смисъл да взимаш афтърмаркет със съмнително качество да спестяваш по 10 лв. от литър. Антифриза също си вземи оригинален. Айде оригиналното масло идва скъпичко, но поне спазвай спецификациите на производителя за съответния двигател. Успех! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой който да е сменял горивния филтър на Aкорд 8 2лт бензин може ли да сподели инфо?

Аз не знаех че се сменя, видях го в книжката. Колата ми е на 180К км, видях в нейната книжка пише че е сменен на 140К км, според сервизния интервал на 60К км се сменя, значи ориентировъчно около 200К км следващата смяна.

Четох, че процедурата не е лесна, та ми е интересно някой да сподели опит, може би и в кой сервиз, каква е сумата и дали има ефект?

 

Благодаря

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/28/2017 at 8:38 AM, jorge said:

Здравейте, относно километрите, искам да ви кажа, че моята Хонда е на 248 000 МИЛИ(396 000км), аз лично съм навъртял 30 000 от тях,....освен масло (5w/30) и др консумативи, друго не съм пипал, двигателя мърка, ускорява прекрасно! Единствения проблем е тресене или вибриране между 50 и 60 мили в час! Така че, ако е добре поддържана, километрите не са никакъв проблем, колега!

Колега, дано си здрав и добре, защото си го писал това преди 5 годни.. Отстрани ли проблема с тресенето? Аз имам същия проблем и ме побърква. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, galin_k написа:

Здравейте,

 

някой който да е сменял горивния филтър на Aкорд 8 2лт бензин може ли да сподели инфо?

Аз не знаех че се сменя, видях го в книжката. Колата ми е на 180К км, видях в нейната книжка пише че е сменен на 140К км, според сервизния интервал на 60К км се сменя, значи ориентировъчно около 200К км следващата смяна.

Четох, че процедурата не е лесна, та ми е интересно някой да сподели опит, може би и в кой сервиз, каква е сумата и дали има ефект?

 

Благодаря

Поздрави

 

Не се сменя, освен ако не ти прави проблем. В резервоара е и е част от сондата с помпата. Моята е 2.0 бензин, на 110,000 км, никога не съм сменял горивен филтър и не смятам да сменям.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако ми казаха, че първата смяна е на 120К, даже и с нашите горива. Следващите смени на 100К, ако има желание, разбира се.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Вчера правих един тестдрайв на акорд 8 дизел автомат и забелязах,че при потегляне се забелязва едно претрисане все едно е със съединител при спиране също има чувството, че нещо с кутията не е наред. Някой колега ако е имал такъв проблем и знае решението ще съм благодарен ако сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменяш твоята с дизел ли? НЕДЕЙ! Един мой приятел си взе Ауди А6 дизел автомат 2014г има го това придърпване като спира след около 2-3 секунди определено има проблем със скоростната кутия! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смея да попитам - какво е общото между АТ на Ауди А6 дизел и Хонда АТ на Акорд 8?!

 

На 16.09.2022 г. at 20:39, Митко Йотов написа:

все едно е със съединител

Предполагам знаеш, че АТ на Хонда има не един, а няколко съединителя.

На пръв поглед АТ на бензин е същата като на дизел. Конструктивно е същата. Като ТТ данни и софтуеър, не знам, дали имат разлика.

 

Както и да е.

Ако си на 100% убеден, че притрисането е от АСК, а не от нещо друго по трансмисията на автомобила, не е нормално. Явно има проблем, ама къде ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите но да споделя каква глупост направихме с един мой приятел тоест най близкият ми такъв с когото от деца сме отраснали заедно. 

Искаше да купи кола на дъщеря си която се омъжи преди 2 месеца. Зета си харесал един Акорд 2.2 комби автомат 2009г от обява и моят човек ме помоли да отидем да я видим и евентуално да я закупим. В Четвъртък отидохме до София и още като видях колата в авто къщата и поисках да се върнем, на колата и висеше предната броня, задната също, предният капак много зле прикрито изправяне за мен този автомобил беше претърпял някаква катастрофа но зета като каза, че това не го притеснява и иска колата аз млъкнах. Закарахме колата в Бултрако на оглед с предварително запазен час като търговеца си шофираше караше изключително бавно без резки натискания все едно е колело. Веднага ми направи впечатление, че при потегляне колата леко претриса. В Бултрако стояхме около час и половина на което казаха, че колата е за цялостно обслужване и други дребни забележки но иначе няма нищо притеснително дадоха ни три листа със това което са гледали взеха 195 лв и айде обратно в автокъщата. Не знам защо моя човек не настоява да направим тестдрайв но така си реши. Та те така стоят нещата. Сега ще се обслужва и ще се види дали ще се оправи ако не ремонтите тепърва престоят.

Nicholson не смятам да минавам на дизел карал съм ги достатъчно.

Краси не съм 100%  сигурен, че идва от трасмисията но така я усещах от пасажерската седалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...