Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Дано.Всичко което съм поръчал на TRW немското се е държало безупречно.Много съм доволен от тях.Чувал съм за чешко,словенско и румънско което не ставало изобщо,но дали е така не го твърдя.За това държах да е само от Германия.Те дано да станат,че колегата ме хвърли в размисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И задните накладки са различни. Едните са за Nissin спирачна с/ма а другите са за Akebono. Едните са с пластинки отзад, като на снимката, а за Nissin са без пластинки. И размерите са различни. Аз съм с комби дизел и при мен са без пластинки. 

Screenshot_2020-03-30-09-50-49-166_de.autodoc.gmbh.jpg

Screenshot_2020-03-30-09-53-15-483_de.autodoc.gmbh.jpg

Редактирано от Ceco85
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене е хубаво да се знае ,че да не си даваме парите и нервите на празно за това споделих.

Живея в Германия и частите ги вземам от autodoc.de

Струват ми се добре.Незнаю фалшиви или не са.

Аз сам си сменям накладките и установих,че на задните едната беше TRW другата Хонда.

Демек на едно колело две различни накладки(Производител)

И тази на Хонда беше много по изхабена от тази на TRW.

Не правя реклама или нещо подобно споделям. Просто от Хонда сервиза където са ги сменяли са си набутали някой излишни части или някой "майстор" си е направил някаква Врътка.

Взех си за отдаде Stark просто да изкарам още известно време и ще сменя направо с дискотете и нови накладки.

Забелязах,че тези на Stark миришат все едно на "Мърша" или нещо подобно сравнение с тези на TRW който взех за отпред. Почти не миришат.

Незнам кой са добри и кой са лоши.

Споделям моя опит за сега.

Отделно ако някой ме сменя сам предни и е с тези накладки с пластинките от заден имат един много шибан номер  шестограм.

Мисля,че е 7 не съм сигурен.

Ще Проверя и ще кажа.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще форсирам тогава нещата със смяната на задните дискове и накладки за да може да ги сменя евентуално.

Ако някой знае мм. на диска може да сподели.Качвам снимка но трябва да се увеличи.Аз също съм с комби 2009 г. но 2.0 мотора.Може би Фенаav-11665.gif ще трябва професионално да каже.

78621696_531824414215647_2007532108595068928_n.jpg

76683792_769003460279571_4252777067747213312_n.jpg

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези на снимката не са ли за седан ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти Митко,диаметъра на задните ти дискове,трябва да е 282мм.

Нека и други колеги да потвърдят.

https://chastite.com/спирачен-диск-ATE-24.0109-0169.1-y1061105.html

 

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, jungles написа:

Тези на снимката не са ли за седан ?! 

За комбито ми ги дадоха.

 

 

Преди 1 час, JHM написа:

Здрасти Митко,диаметъра на задните ти дискове,трябва да е 282мм.

Нека и други колеги да потвърдят.

https://chastite.com/спирачен-диск-ATE-24.0109-0169.1-y1061105.html

 

Ще ги проверя.Благодаря.

Да сега ги премерих.281/2 показа ролетката.

Ще видим,ще пиша ако уцелим гредата.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли опция да ти ги сменят?

А снимката горе, е илюстративна.

Мисля,че ще "заспят":bye:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ако си спомнят. Ноември месец ги взех,за пет месеца едва ли.Както и да е,няма да остане колата без дискове и накладки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 7ма на комбито, ръчната е на челюсти и стоят от вътрешната страна на диска , виж това 

https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-accord-9-estate-2.0-i-92195100-g7189c2-i26066402.html

 

На 305 и е по високия диск , ама ако нещо междинка може да си на 282 със по високия диск ,както е при мен на 7ма... 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Повече от 3 год. карам 8ма ген. акорд 2.4 бензин и съм много доволен. Карам само на бензин и нямам нямам никакви проблеми с колата да чукам на дърво. Едниственото, което мога да желая е по-голямо ускорение в някой случаи. За това искам да попитам ако някой от вас има опит, наблюдение или информация за евентаулен тунинг, с който примерно може да се вдигнат поне около 40-50 коня. Не бих тунинговал, за да се състезавам, а за лично удовлетворение. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stanimal

Атмосферния тунинг е много скъпа и неблагодарна работа. Това, което някой с турбо може да постигне като резултати само с ремап за 400лв, ти ще трябва да налееш 2-3 бона. 

Ей тази тема може да те ориентира - 

 

Като цяло най-лекия вариант е колектори + рефлаш, но тук говорим за около 1800лв и ще спечелиш максимум 40к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cap_Slow написа:

@stanimal

Атмосферния тунинг е много скъпа и неблагодарна работа. Това, което някой с турбо може да постигне като резултати само с ремап за 400лв, ти ще трябва да налееш 2-3 бона. 

Ей тази тема може да те ориентира - 

 

Като цяло най-лекия вариант е колектори + рефлаш, но тук говорим за около 1800лв и ще спечелиш максимум 40к.с.

Колега това е раздела за 8-ма Генерация.
Тука мотора е много по келяв и коне не вади дори и с рефлаш, общо взето засилването на 8ма ген е много по трудно, едно че е по тежка, а и мотора е по кофти от към глава...
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rollin
Информацията ми е базирана на https://k24reflash.com/accord-2008-2013-2/
Ако въпросния лъже, значи и аз. 

 

Мен друго ми е чудно, в темата за тунинг от раздела на 7ма ген, още на първа страница има коментар, че Боби флашвал и R18 двигателя, а този тук пише, че за R20 не предлага нищо. В нета за R20 като опция за леко засилване съм намирал само колектори, но нищо конкретно, нито отзив в някой форум за такъв "проект".

Според мен ще е супер полезно някой с малко повече знания да внесе яснота какви са горе долу достъпните опции (до 1000-1500лв) за леко повишаване за мощността, защото модела става все по-достъпен и популярен, а съдейки по интереса от 7ма генерация, тук би следвало да е още по-висок, предвид че 8ма ген реално заради теглото е дори по-бавна.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко повишаване на мощността на кое и към кое се очаква да се повиши интереса, че аз нещо не разбрах ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, по-простичко ще го напиша. 

След като 8ма ген префейса поевтинее още малко, до година-две очаквам трайно да падне под "психологическата" бариера от 15 000лв и да стане по-разпространен модел. 

 

След като това стане, очаквам както и в раздела за 7ма ген, да има желаещи да изкарат някоя друга конска сила, без да отварят двигатели и да слагат турбота и т. н. проекти с неясен финал и безкраен бюджет. А това го очаквам, защото реално 8ген с r20 е дори по-бавна от 7ген с к20, а 8ген с k24z е на хартия бърза колкото 7ген с k24a, но заради теглото не се чувства толкова жива. 

 

Затова очаквам в един момент в този раздел да има повече желаещи колите им да живнат малко, подобно на практиката от съседния раздел. Било то с рефлаш, ремап или каквото и да е софтуерна намеса, както и с някакви bolt on части - headers, CAI и т. н. 

 

И финално, заради всичко написано по-горе, мисля ще е полезно, ако някой има повече информация от мен да я сподели, защото моите "знания" са базирани на няколко часа четене и нищо конкретно, само разни коментари из чуждестранни форуми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24Z не е по силен мотор от К24А3 и това се вижда по дино замерванията.
Лично аз ако не сложа турбо, то бих му сложил една глава от К24А3 с истински В-тек и тогава да ида на настройка.
Реално цяла окомплектована глава от К24А3 може да се намери за около 350-400лв и резултата ще е доста добър понеже К24Z мотора е малко по сгъстен(11:1) от К24А3 който е 10.5:1
Може също да се направи комбинация в разпределителниоте валове като да се ползва всмукателния вал от К24Z и изпускателния от К24А3
След това читав изпускател 4-2-1 и ремап и колата ще докара гаранция едни 180-190кс на колела !
В стоков вид просто силно се съмнявам да се зивадят повече от 5-6 коня от рефлаша.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за R20, че той май е и по-здравия и по-разпространения вариант ? ☹️

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се интересувал за тях, нямам никаква идея какво може или не може да се направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради ред причини, може би в края на тази година или догодина ще премина към покупка на 8ма ген и имам голяма дилема. Тъй като мой роднина има такава фейсова 2.0, многократно съм имал възможността да я пробвам във всякакви условия и просто ме делят едни 15-20к.с. от пълното щастие. 

 

Усещам я много мудна на 1ва при потегляне и ако при включване на 2ра я върна на 2000 или по-малко оборота тотално загива. Освен това и между 100 и 130 ми малее. k24z не искам и заради драмата с маслото, и заради това че по-често скапва полуоски и заради разхода на гориво (искам следващата ми кола да е по-икономична). 

 

Ако може малко поне да се засили r20 би било чудесно, ала... 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някаква информация какво означават прикачените снимки? Става дума за акорд 8 i_dtec 2.2 

Off Topic
Off Topic
Off Topic

 

 

 

 

IMG_20200416_143048.jpg

IMG_20200416_154539.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наближило ти е да сменяш нещо и ЕКУТО те предупреждава.На долната снимка ти казва,че е станало една година от последното влизане в бокса за рутинен преглед който е свързан със смяна на масло,филтри и други консумативи.То по на зад в темата има доста инфо по твоят въпрос колега.Тя тази тема е не само за писане а и за четене.Ако имаш въпроси на които не можеш да намериш отговорите тук,питай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане относно инфоборда.

По принцип втория дневен километраж "В" го нулирам при смяна на маслото за по лесно следене на интервала. Настроил съм часовника който следи работата на мотора( моточасовник може би ) да се нулира при нулиране на километраж "В". Идеята мисля ,че е ясна. До тук всичко е наред. Към 4 -5хил. км. часовника вече приближава 100 моточаса. Когато станат 99ч и 59мин. часовника спира и не отчита повече време. Стои така с това показание до следваща смяна на масло и съответното нулиране и не мога да разбера на колко моточаса съм.

Та питането ми е при всички ли е така? Някакви идеи как да извадя показанието на тоя часовник при 8хил. примерно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Митко Йотов написа:

Наближило ти е да сменяш нещо и ЕКУТО те предупреждава.На долната снимка ти казва,че е станало една година от последното влизане в бокса за рутинен преглед който е свързан със смяна на масло,филтри и други консумативи.То по на зад в темата има доста инфо по твоят въпрос колега.Тя тази тема е не само за писане а и за четене.Ако имаш въпроси на които не можеш да намериш отговорите тук,питай.

Благодаря за отговора, но имах в предвид какво по-точно означават тези числа (47 и 25 или 4,7,2 и 5 и на какво отговарят) . А това не го намерих във форума! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, аз съм с 2.2 i-dtec и си взех едни джанти 18 type s, сега се чудя за размера на гумите ч, дали да са 225/45/18 или 235/45/18.

До колкото знам Type S е с 235/45, а на моята е 225/45/18 или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Не бъркаш 18-те са с размер 235/45

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да попитам, дали би било проблем, ако сменя гумите на колата от 225/50/17 с 225/45/17. Просто когато купувах колата и направих пробно шофиране, направих "сефтето" на гумите, имаше лепенки и не погледнах ДОТ-а, знаейки,че купувам кола от Автокъща в Германия. Та, гумите се оказаха с ДОТ 2014 :( Както и да е, жив да е! Просто донякъде разчитах, че има все още мъжкари. Та идеята ми е, дали ще има голяма разлика освен във "возията"? Колата е Акорд 2012 комби 2.0 156к.с..  Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с такъв размер карах аудито навремето.С по-високата гума возеше осезаемо по-добре,а и винаги е от полза да ти е малко по-височка колата.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AleXcHo_S600     Ще имаш,да.  И какво като са с ДОТ 14 ако са висок клас-марка,поне още две години няма да си променят качеството или поне не драстично.Ако са някакви ниско бюджетни да те притеснява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че си от Германия. Вероятно си с немски номера.До Колкото аз знам ,не съм на пълно сигурен но ще трябва да си смениш номерата на гумите в талона(което са излишни пари според мене),ако греша ме поправете.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

.  И какво като са с ДОТ 14 ако са висок клас-марка,поне още две години няма да си променят качеството или поне не драстично.

Тук не съм съгласен. Аз карам само с Мишелин защото е единствената гума с която мога да мина 80хкм и издържа до 6г максимално преди да се напука и в твърди. 

Проблема е през лятото когато стои паркирана на слънце през целият ден без да се кара. 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свалиш процентното съотношение с пет процента, ще лъжеш скоростомерът незначително!
Гумите ще ти изглеждат като подарени и..... Като цяло няма никакъв смисъл, ако не бачкаш като такси!
Марката Милен, в този клас гуми, е абсолютно прехвалена!
Ако имаш машина, за Pilot Sport, тогава се съгласявам, но за Акорда не е вариант.
80000км е чудесна реклама за твоят стил шофиране, но не и, за гумата.
Ако искаш еквивалент, за подобна тухла, по добре си вземи Бриджстоун Туранца{усеща се, както и звучи Turanza}!
За нещастие имах опит с няколко чифта гуми(нови)
, от марките Пирелли, Сава, Дънлоп, Континентал и Милен!
НА Акордеон, най-добре му паснаха Пирелли летни и Континентал зимни(Чинторато7 и ТС850).
Говоря за Акорд 7.
Сега на Акорд 8 ЦВ1 имам някакви световно без известни Tomason които сеспират и тръгват по-добре от Мишлена!
Гумите, са въпрос, на вкус и написаното от мен, определено не е заяждане.
Първите ми Мишленки ги взех, заради баща ми(стар тираджия), за който гумите са мишлен, а колите Мерцедес.... Да ама не!
Яд ме е, че не съм пробвал Yokohama до сега!


Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, благодаря за отзивите! Казвам веднага какъв е проблема - напукани са всичките от стоене (явно) на слънце. Да, висок клас са Bridgestone Turanza. Идеята ми е, че в София имам кола, която е със 225/45/17 Continental ContiSport 5  на два сезона (2бр.) и два Dunlop-а на един сезон. Не искам "гъзария", а просто да си спестя 400-500 евро за нови гуми. Гледах и Hankook, които между другото са доста висок клас и един брой струва 172 Евро, (казвам по спомен), но сега са намалени на 93 Евро. 

Относно смяна на каквото и да било в талона на колата. 

Не, не съм длъжен да отбелязвам размера на гумите в талона. По принцип и дефакто трябва да съм с размерите, препоръчани от производителя.  Тук наистина е малко сложно с тия неща, но то и за това хората са дисциплинирани.  Лично аз съм фен на Континентала, но трябва да мисля и за зимни гуми, защото те пък са с ДОТ 2011.

    Както и да е. И аз мисля, че с по-ниска гума ще вози по-твърдо, но като цяло това не ме притеснява особено много. За това поисках мнение от вас, защото Хонда за мен бе определено мечта, а сега е сбъдната мечта :) И разбира се, като щастлив собственик на Хонда, искам да се грижа добре за колата си. Благодаря ви за мненията! 

Редактирано от AleXcHo_S600
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Ще сменям(упреснявам)скоро маслото на скоростната кутия на моята Honda Accord  2.0 156 коня. 2011г.

Ръчна скоростна кутия.

Гледам къде ли но не намерих инфо точно колко масло и трябва на колата за опресняване. Всичката и формация която аз намерих е за 2.4 мотора или автоматик.

Незнам колко масло да си поръчам и ви питам ако някой е запозната да сподели дали знае колко ми трябва.

Ще поръчвам от Ato24.de 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Един съвет от мен.Отиди в Бултрако с вина (може и по тел.) и ще ти кажат колко и ще вземеш маслото от тях.Ако не си от София,Пловдив или Бургас може и по Еконт да ти пратят. Не експериментирай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Идеята ми е да си взема Маслото от Ato24.de

Принципно трябва да е оригинална за това се допитвам до вас (аджебъ) 

Колко количество ще ми трябва.

Прав си експеримент няма да правя в никакъв случай. Ще опитам да се свържа с тях пък ще видим какво ще кажат.

Иначе в сервиза където питах ми казаха,че те си имат оригинално масло и може направо от тях.

(Няма да правя коментари още за сервизи и прочие.)

Между другото гледах в книжката и пише първа смяна на 120000км.

След това не е зададен интервал.

Викам си явно не са мислили,че ще живее кутията до следващ интервал :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръководството не пише ли какъв е интервалът? Иначе маслото е ясно – на Хонда за ръчни кутии, то няма различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...