Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Това, което съм чувал, че след remap ЕГР клапана трябва да се изолира. Според мен не е премахнат правилно DPF-a. Имаше препоръки из форума към кой сервиз да се обърнеш. Поредната съсипана Хонда, с идеята да се спестят едни 300 лв...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специялно ходих до Варна - Adler ,защото изчетох всичко в нета и тук -  Русе,Адлер сервиз(с централа Годеч) ,София ...и накрая се оказа ,че ДПФ е бил премахнат преди това иииии само софтуера пипаха с 5 год. гаранция уж.Иначе откъде 300лв. спестени ?Щото вече съм дал към 1000лв. за тия щуротии,а още не мога да я карам спокойно и да и се радвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Maximus написа:

Това, което съм чувал, че след remap ЕГР клапана трябва да се изолира. Според мен не е премахнат правилно DPF-a. Имаше препоръки из форума към кой сервиз да се обърнеш. Поредната съсипана Хонда, с идеята да се спестят едни 300 лв...

 

+10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, stambinho написа:

специялно ходих до Варна - Adler ,защото изчетох всичко в нета и тук -  Русе,Адлер сервиз(с централа Годеч) ,София ...и накрая се оказа ,че ДПФ е бил премахнат преди това иииии само софтуера пипаха с 5 год. гаранция уж.....

 

Да не са се появили някакви самозванци "Адлер" , че аз знам само за този с удебеления шрифт?

Обикновено , като в някое ново "тунинг студио" объркат нещата, там ги оправят.

Що не се обадиш в Годеч и питаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://adler-auto.bg/bg/contacts
 

 

има го в официалния им сайт

 

тоест и според двама ви е от софтуера при ДПФ,а не от ЕГР ,както показва на компа?

Редактирано от stambinho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, stambinho написа:

...Иначе откъде 300лв. спестени ?....

 

Спестени са от това, че вместо някой да даде 300 лв и да почисти DPF-a е решил да го махне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Maximus написа:

 

Спестени са от това, че вместо някой да даде 300 лв и да почисти DPF-a е решил да го махне.

Почистването на DPF е временно решение, а и 300 лв не са малко пари. Запушен DPF или се изхвърля, или се заменя с друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Tokio написа:

Почистването на DPF е временно решение, а и 300 лв не са малко пари. Запушен DPF или се изхвърля, или се заменя с друг.

 

Не знам колко е временно... вече над 30 000 км. минах и няма проблем (пу-пу). Има и още доста колеги от форума, които са на същото мнение.

 

И да - малко пари са - щом си си позволил да си купиш кола за 20 000 не виждам къде е проблема да дадеш 300 лв за 30 000+ км.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 000км+ след чистенето в Дунев, пу-пу няма проблем. 

 

Колега от форума беше коментирал мой пост, че според него в Дунев не правили нищо, но всеки си има мнение.

 

Maksimus тук съм леко несъгласен с поста ти за 20к кола за кола и 300 лева за 30к+ км, нали идеята на по-новият автомобил е тези разходи да са по далеч във времето или бъркам ? 

 

Колегата Токио съвета да се махне ДПФ-а граничи с лудост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами според мен това е идеална цена за рециклиране на част, която струва 3К в Бултрако и която в белите държави се заменя с нова. Иначе да - това е идеята на новите автомобили, но разделено на периода, за който съм ги изминал (2 год. - 300/24), може да се види колко излиза на месец. На по-новите автомобили и поддръжката е по-скъпа (уж) и колкото и рядко да се чупят, все ще се случи нещо в даден момент. 

Редактирано от Maximus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF не се появява,но според вас от неговата настройка се появява ЕГР грешката?Естествено от Адлер Годеч ми казаха ,че може да е от това.След като обясних ,че е правено в Адлер Варна вече не бе възможно да е от това :) Препоръка от Годеч - софтуерно да се пипне и ЕГР без физическа намеса по него.На мен ми се струва опасно за двигателя ? Или греша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На 1Z агрегата на 'Народните коли' затапването на ЕГР не е проблем, но двигателите ни са с едни 20г по-нови който каквото и да затапва, нека да дава поне гаранция, че няма да е*е майката на колата.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, GeorgiD написа:

Колегата Токио съвета да се махне ДПФ-а граничи с лудост.

Аз не съветвам никого нищо, само споделих какви са възможните варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

GeorgiD, защо според теб премахването на ДПФ-а, граничи с лудост??  :confused:

Познавам хора, които са го направили и същите изглеждат доста улегнали и разумни хора.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се заблуждавайте, че филтрите на дизеловите леки коли ще спасят света. Да, те помагат, но в много, много малки граници. Глобалното решение е спирането от производство на дизеловите двигатели в световен мащаб, което трябва да се случи преди 2050г.

 Няколко автомобилни производители вече казаха, че спират производството на дизелови модели, а също и електричките навлизат доста бързо.

 Има взети решения, за постепенното ограничаване на коли с дизелов мотор. По етапно, в големите градове на страните от ЕС, ще се забранява навлизането с дизел, първо в централните части, а после и в околията им.

Това че дизела замърсява повече е вярно, но и бензина не е цвете за мирисане.

 

Аз съм ЗА взимането на такива мерки, но разбира се ще мине време докато нещата се случат. Винаги съм бил, а и все още съм фен на бензиновите мотори, но съм в такъв етап от живота, където правя много километри и ползвам дизели. Когато работата ми е до дома, тогава мога да се замисля за бензинова бегачка, с няколко турбини.

 

И да, ремапната 8ца дизел върви усезаемо повече от 2.4 (с доработки) при 8ците. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Чавдар е дал изчерпателен отговор, полагам максимални усилия от това което зависи от мен. 

 

Нека в крайна сметка да не забравяме, че сме българи, живеем на друга планета и нас проблема с чистия въздух и замърсяването никога, ама никога няма да ни засегне :>

 

До колегата Токио, всеки махнал ДПФ-а и ремапнал колата го е направил защото е сметнал, че майсторяга Х или тунеГ гараж У знае повече от едни малки човечета у фабриката който са измислили/създали колата (а и м/у другото са инженери), тук се наблюдава друг български синдром - Синдрома на аз знам най-много и най-добре.

 

Няма да коментирам повече лично аз съм за спиране на дизелови автомобили без нужните 'аманети' за пречистване.

 

П.С Факт 900 км бях водеща кола и кума ми зад мен каза, че не е усетил и за миг воня на нафта от автомобила ми. Предизвиквам ви това да го издържите зад някой дизел без ДПФ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По ужасно нещо на пътя,поне за мен няма,от кадящ дизел пред теб!:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, сега отваряме скобата, че не винаги се къди от ДПФ факт, но клончето на раздора беше ДПФ-а та така...

 

За ел колите може би съм най-големият им фен тук във форума, имах честта да карам едно ГТЕ голфче, като рент а кар по немско, перфектен автомобил за круизване, перфектен.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, JHM написа:

По ужасно нещо на пътя,поне за мен няма,от кадящ дизел пред теб!:angry:

Напълно съм съгласен, НО има едно малко по-ужасно нещо - да карам зад някоя, или да чакам в задръстване, зад някоя бензинова маслоядяща бегачка , когато и затворените клапи за свежия въздух на купето, не са достатъчни за да спрат, това което е в пъти по-гадно от пушека на кадящите дизели. 

 

Цитат

GeorgiD .....Колега от форума беше коментирал мой пост, че според него в Дунев не правили нищо, но всеки си има мнение....

 

.......За ел колите може би съм най-големият им фен тук във форума.......

И продължавам да го твърдя - защото за 500+ лв.(които беше дал) , едно промиване с някакви препарати, не решава проблема със запушването на филтъра , от твърдите налепи и отлагания и не може да ги премахне, а само премахва само саждите, които при естествената регенерация си доизгарят.  Но както аз имам мнение, което предполагам ти зачиташ, така и аз уважавам твоето и ти пожелавам още 200к. да не ти се запушва филтъра.

А за ел. колите, това не е панацея и няма бъдеще - всяко чудо за три дена. Сега може това да е "черешката на тортата", но тази технология няма да може да се доразвие , когато ще излезе нещо друго, много по- практично и перспективно.

 

Цитат

ВесКо...Това че дизела замърсява повече е вярно, но и бензина не е цвете за мирисане....

:thumbs1:

 

Цитат

Чавдар K...... всички искаме да дишаме чист въздух, но ако може другите да положат усилията!!!....

За жалост - това е истината....

 

Също е истина, че тук авто парка е 10/15+ годишен и нещата няма как да стоят по друг начин.

Държавата нехае, а управниците уж решават и се борят с проблемите, но само на хартия и с глоби - жалка картинка!

И докато на този народ не се даде глътка въздух,( за нормален живот - като в нормалните държави), за да може да си позволи нещо по-ново, от магазина, (а не "скрап-нов внос"), нещо по не замърсяващо, което да може да си го сменява след изтичане на гаранцията му - вечно ще е така.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е,че се изсякоха горите,колите не са проблем и няма нужда да се обвинявате взаимно.Лично мое мнение,че до преди 15 години се дишаше по добре а колите бяха с Евро-3. Дизела е хубаво нещо но да ги махнат всички тези ЕГРи ,ФАП филтри и да не му се пречи по никакъв начин на мотора,и тогава ще работи по екологично и няма постоянно да влиза в някакви режими,а той кади точно тогава! Тогава може пак да се върна в отбора.Само за колите говорят а за камионите,танкерите,мазутните централи нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...все някой друг ни е виновен - не са колите, защото сме автофорум, нали? ....или трябва да са дизелите, защото карам бензин? Трябва да са масларките на бензин, защото карам дизел? Никъде 

Идеята е всеки да прави това, което е по силите му - как някои могат, а други не? 

Извинението, че това изобщо не помага и няма да спаси света е нелепо или че не колите са виновни, а липсата на гори и циганите, които горят гуми. 

Ако така правеха и "на запад" (където успяват да помислят и за бъдещето, не само за настоящето), нямаше изграждат бъдеще с по-малко замърсяване и повече възобновяема енергия - щяха просто да кажат "Няма смисъл да се тормозим, те и без това USA излязоха от Парижкото споразумение, а Китай строят масово централи на въглища"

и @ВесКо ти, като разумен (без ирония - от постовете ти съм останал с впечатление, че си такъв) не ти ли е неудобно, че обезкуражаваш, хората, които са положили усилия да си запазят ДПФ, за да окуражиш тези, които си изхвърлят малките боклучета наоколо, защото така е по-лесно "а и нали всички го правят", а не е като да нямат избор.

Редактирано от Чавдар K
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До голяма дискусия ви докарах.Все пак някой ако може да даде мнение на поне този от всичките ми въпроси : Препоръка от Годеч - софтуерно да се пипне и ЕГР без физическа намеса по него.На мен ми се струва опасно за двигателя ? Или греша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, stambinho написа:

До голяма дискусия ви докарах.Все пак някой ако може да даде мнение на поне този от всичките ми въпроси : Препоръка от Годеч - софтуерно да се пипне и ЕГР без физическа намеса по него.На мен ми се струва опасно за двигателя ? Или греша ?

 

Грешиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е ДПФ да е премахван, а от ауспуха да не излиза черен пушек ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко не е. Премахването на DPF обикновено е съпроводено и със затваряне на ЕГР клапана (софтуерно), който също е там с цел по-ниски емисии. Отделно когато се стигне до запушен ДПФ, вече на практика катализатора е спрял да си върши работа, има добра доза шанс дюзите да дават отклонения в съотношението на сместта, двигателя да понагаря масло от уплътнения и от към турбото. Та ще пуши все повече, докато започне да те хваща срам да изпреварваш. Това беше и една от причините да не искам отново да взема втора ръка дизел, но не знам дали има реалистично решение за хората в тази ситуация.

 

На 3/18/2018 at 3:24, Emicha написа:

Също е истина, че тук авто парка е 10/15+ годишен и нещата няма как да стоят по друг начин.

Държавата нехае, а управниците уж решават и се борят с проблемите, но само на хартия и с глоби - жалка картинка!

 

В Щатите паркът е 14 годишен, в България средната възраст е над 20г. Докато данъкът на старите коли става прогресивно по-нисък и ГТП се минава ако ще да караш без катализатор, дпф и с отработено масло в резервоара, ще продължаваме да сме лидери в белодробните заболявания в ЕС. Но управляващите ни знаят, че е политическо самоубийство да тръгнат да вдигат данъците на стари коли или да затягат изискванията за ГТП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам нужда от малко просветление :D Наскоро си купих Акорд 8 генерация 2.2 i-dtec с лек удар отпред. Вчера я запалих и ми иска код на централния дисплей ( колата е без навигация ).....Някой може ли да помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси в жабката. Трябва да имаш кода из документите. Ако не - не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ликото написа:

Колеги, имам нужда от малко просветление :D Наскоро си купих Акорд 8 генерация 2.2 i-dtec с лек удар отпред. Вчера я запалих и ми иска код на централния дисплей ( колата е без навигация ).....Някой може ли да помогне?

В Бултрако могат да ти го дадат. Но както е казал колегата над мен, първо потърси из документите. За информация моят е пет цифрен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя се намира в подлакътника залепен на стикер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви .Ще потърся и ще докладвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.03.2018 г. at 23:42, dzrasd написа:

Възможно ли е ДПФ да е премахван, а от ауспуха да не излиза черен пушек ?

Моят е премахнат и не излиза черен пушек.Няма никаква видима разлика в пушека с ДПФ и без вече 3 години.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ликото написа:

Благодаря Ви .Ще потърся и ще докладвам.

Търси това в чантата с документите.

25360043_1631268073585943_1750535109_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, гледам основно дизели карате, но аз не съм фен и да питам за един бензинов.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504873782493754

 

Поизчетох темите и се опитвам да разбера колко точно пари ще излезе една такава кола за да преценя струва ли си за мен. Честно казано ако отива към 20к, както подозирам, за 2008г по-скоро не е.

Но да попитам за мнение все пак,  не съм имал досег с марката все още. Ще съм много благодарен за мнение и ако някой наскоро е минал по същия път да сподели, след като взема един 2.4 автоматик колко още горе-долу трябва да налея в обслужване?

Данъка трябва да е около 400лв ако не се лъжа, а каското? 

Чувал съм, че не се правят за Европа, съответно как стои въпроса с частите?

 

Разхода градско при нормално каране най-често се споменава 12, но виждам във форума и за 14 и повече?

Предполагам, че ако реша да сложа газ няма да има нищо различно от другите марки? 

За масло няма да питам, че гледам там е на каквото случиш :) 

Карал съм само ръчна до момента и ми се иска малко авоматик, но виждам различни мнения за това колко е муден. Опитвам се да отсея сравненията с дизела, ясно ми е там как е, и не мога да разбера има ли проблем или не? Ще я пробвам разбира се, но искам преди евентуален оглед да съм си претеглил всички плюсове и минуси.

 

Благодаря предварително за всякаква информация, която да ми помогне да се ориентирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Не знам защо реши, че повечето от колегите тук са с дизели. Моето наблюдение е, че преобладават бензиновите.

Това обаче мисля, че няма значение.

 

Ще се опитам да отговоря на въпросите, на които мога.

 

  • Данък  - според този сайт в София ще ти е 341.40лв. Не влиза на инвалид, докато 2.0л. може.
  • Каско - зависи къде се направи. Реалните цени на Акордите са по-високи, отколкото излизат по Шваке и застрахователите ги застраховат на по-ниски цени, та можеш да намериш и за 600-800лв. на година, че дори и с клауза за доверен сервиз. Аз съм с двулитров бензинов и за 2017 каското ми беше 564лв. с включена клауза за доверен сервиз и автоасистънс в чужбина.
  • Обслужването - зависи какво ще обслужваш и къде. Ако поръчаш с поръчките от форума, тогава стандартната смяна на масла и филтри ще ти излезе в порядъка 250-350лв. Ако отидеш в Бултрако - не знам, никога не съм ходил, но предполагам ще е двойно. Маслото на АТ се долива/обновява, а не се сменява цялото, а и се прави на 60к, така че можеш да не го правиш веднага.
  • Части - има. Не се притеснявай. Има и сервизи.
  • ГИ - няма никакъв проблем да се сложи - 1000-1300лв. са хубавите. Този двигател е един от малкото съвременни двигатели, който понася добре ГИ.
  • Автоматът - Не очаквай реакции като при такъв с два съединителя например, но автоматът си е много добър за нормално каране, икономичен е (особено на дълго) и много здрав. Ако толкова държиш, можеш да използваш режима "S" и да сменяваш предавки от волана, като я държиш във високите обороти, и тогава никак не е муден.
  • Разход - тука вече няма еднозначен отговор. Има сигурно десетина теми за обсъждане на разход и никъде няма консенсус. Всичко зависи от стил и режим на шофиране. Да приемем, че средно можеш да очакваш на газ между 13-15 при градско шофиране и 10-12 при извънградско. Пак повтарям че това са ориентировъчни стойности. Можеш ада погледнеш в carspendig за повече подробности относно разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз нямам дълъг опит с 8-ма ген., само първични, и то от комби 2009 2.4 автомат с БРЦ.

Моят приятел я взе от Бултрако на 180К, за 18К, като му дадоха и 6м. гаранция на ДВГ и АТ.

Направиха му безплатно обслужване, реглаж на клапани заради газта, и други дреболии.

Скоро му ъпдейтнаха и софта на скоростите, и каза че колата се е променила, не съм я тествал с новия софт за АТ.

 

Имаше нужда да се пипне настройката на газта, след което колата стана по-пъргава.

Общо взето, японците са си взели малко поуки спрямо 7-ма ген., но автомобила е много приятен за каране, има абсолютно всички екстри за модела.

 

Цената която според мен си заслужава, в зависимост от състоянието на екземпляра, е между 16-18К, за първите 2008-2011.

 

Без да покараш тази кола, няма как да разбереш за какво ти се говори.

И-ВТЕК-а е доста по-"шумен" от на 7-ма ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам дизел, но бих ти казал следното:

1. Ако искаш комфорт, вземи си автоматик, който в спортен режим не е зле и се усеща сравнително пъргав. Но си е муден, в сравнение с новите автоматици. Но пък е доста здрав.

2. Ако искаш да извлечеш максимума от прекрасния двигател с VTEC, вземи си ръчка. И удоволствието би трябвало да е една идея по-голямо. Според мен Хонда правят може би най-добрите ръчни кутии, много "къс" път на самият лост и е много приятно да сменяш скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са ти отговорили колегите.

Общо взето съм съгласен с всичко, което са ти писали по-горе. Само с разхода не съм много съгласен, но наистина си зависи от стила на шофиране. На мен извънградско ми гори около 6/100 бензин, градското е винаги под 10/100. Зависи и от сезона, обаче - лятото е винаги по-малко.

За мен лично 2.0 е по-добра алтернатива от 2.4 поради ред причини, но най-важната е, че R20A двигателя е бетон отвсякъде. Скоро бях чел, че е един от най-железните двигатели на Хонда въобще. Трябва да потърся статията, aко те интересува да я пратя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, crown_bg написа:

Скоро му ъпдейтнаха и софта на скоростите, и каза че колата се е променила, не съм я тествал с новия софт за АТ.

 

Е с това изказване сериозно ми събуди любопитството.

Не знаех, че има такава екстра като "ъпдейт на софта на скоростите".

Не че не е логично да се прави, както при всяко устройство, което има софтуер..., но за автомобили отпреди 10-на година не бях се замислял, че може.

Би ли споделил повече подробности, ако знаеш.

Как става, колко струва, дали може и извън Бултрако да се направи.

 

Цитат

Само с разхода не съм много съгласен, но наистина си зависи от стила на шофиране. На мен извънградско ми гори около 6/100 бензин, градското е винаги под 10/100.

 

 

 @Cyreon, човекът пита за R24 с монтиран ГИ и затова съм му дал по-високи разходи. Според мен са напълно реалистични.

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...