Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

 

Ами зависи от стила ти на каране. На мен пък ми е 10.5 градско през лятото. Но, с изказването, че не ти трябва тази кола ако не я държиш във витека нормално да ти е над 14 :)

Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно.

 

https://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-ex

 

64 хил км проследени за последните почти 5 години

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ами зависи от стила ти на каране. На мен пък ми е 10.5 градско през лятото. Но, с изказването, че не ти трябва тази кола ако не я държиш във витека нормално да ти е над 14 :)

Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно.

 

https://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-ex

 

64 хил км проследени за последните почти 5 години

 

Добре е, абе всеки сам си решава как да си кара колата дето се казва. Просто за мен лично не си заслужава такава кола да се кара пенсионерската и затова си я карам както си трябва. Наскоро смених и свещите с иридиеви на Денсо, пък да видим как ще е. Каня се да отида за преглед на катализатора да видим в какво състояние е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При наситина спокойно каране с потока и малко над ограниченията, може да е доста икономична за габарита и мотора си.
https://www.carspending.com/bg/vehicles/5699-honda-accord-types

Като най-много си зависи от стила на каране и маршрута( особено градско ).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно автомат или ръчка - аз бих взел автомат (както и направих, след като навъртях над 100к на 7ма с ръчни скорости). "Убиваш 20кс" не е коректно изказване. Ускорението от 0-100 е по-ниско заради принципа на работа на автома и заради дългите предавки. Но над 80км/ч бих се обзаложил, че автомата и ръчните скорости ускоряват почти идентично - загубите на енергия в скоростната кутия са пренебрежими спрямо въздушното съпротивление. Максималната скорост е идентична на двата варианта транзмисии - тя се определя от мощността и въздушното съпротивление на автомобила. И нямаш никакъв проблем да караш колата във високи. Нещо повече - дори да не ползваш ръчния режим (който с перата на волана е страхотен), като натиснеш педала на газта до долу, колата сама сваля 1-2 предавки и си влиза във V-TEC-а :)

 

Мнението ми е, че Акордът с автомат е хем пъргав, хем надежден, хем изключително приятен за каране. Ако си по-спортно ориентиран, ръчните скорости определено ти позволяват да се заиграваш повече. Но да не забравяме, че това е семеен автомобил, както че 200 коня на над тон и половина не са толкова много. Това как си "заслужава" да се кара една кола изцяло зависи от собственика й :) Моят кораб до тук (който е с със същия двигател и скоростна кутия, леко обновени, но близо 200кг по-тежък от седмица) също прави срамно нисък разход. Но ако караш по ограниченията и предимно на дълъг път, няма как друго да е.

 

Поздрави на D_U_D_E и garyhobson за споделените реални статистики ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Четох, че има разликата в скоростните кутии на фейс 7-ма и прифейс 7-ма на 2.4 executive... в един форум, но не мога да намеря другаде такава информация... говорено ли е във форума по този казус?

 

Поздрави

Редактирано от Gugoj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Даже имаше данните за предавателните числа, но не помня в коя от темите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автомат ли иде реч щото за ръчката не вярвам да има разлика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пояснил... за автомат става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук я има тази информация на поне 2 места. Разтърси се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията.Определено съм се насочил към автоматът и то да е седан.Исках да разбера дали двигателят и кутията са здрави,тъй като че кола 2 ръка. Тоест пише че е 190 000км. а реално ще е на 290 000км......примерно. Искам да кажа че така наречените автодилъри по салоните въртят километражите и на 99% лично аз им нямам никакво доверие. За това ме интерсува вашето мнение,мнението на хората които вече имате и карате този автомобил.

Благодаря Ви предварително още веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джамбазите (които въртят км) си мислят че всички хора са несведущи и че малкият пробег продава колата. Истината обаче е друга, поне за мен. Предпочитам големия пробег с 2000 магистрални мото часа при които моторът е работил топъл и равномерно между 2 и 4 хил об/мин, вместо същите мото часове градско със студен мотор и оборотен режим по цялата скала, а двойно или тройно по-малък общ пробег. Логиката смятам е ясна и за настоящото комби въобще не са ми били приоритет. Предишният модел (от подписа ми) го карах 11г. За първите 2 -50000км, за следващите 9 -70000км. Сега в новия собственик е над 180000 и върви като преди 12г. По автомата нищо не е правено (освен периодична смяна с правилното масло), а по двигателя също не е имало ядове или процедури извън обслужване и консумативи. Гледай да ти хареса, салонът да е здрав, купето да не е правено от 2 коли и да не тропа по дупките. Автомата не съм чувал да е доставял ядове някому в този форум за толкова години (не случайно не уточнявам модел), а ДВГ-тата също са здрави, ако са ползвани нормално и поддържани правилно.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Редактирано от goodybg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

 

Да пробвам пак да питам нещо, за което мисля, че е писано, но все още не намирам точна, конкретна информация... някой знае ли точно каква е разликата и дали има между скоростните кутии (автомат) на пре-фейс и фейсов Акорд 2.4? На повечето места, където се ровя, не дават да има разлика... но съм чувал, че имат... объркан съм.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както вече отговорих, разликата е само в предавателните числа на някои от скоростите, но не всички. Не помня къде са по-къси/по-дълги. Няма да се прецакаш, който и да вземеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

 

Да пробвам пак да питам нещо, за което мисля, че е писано, но все още не намирам точна, конкретна информация... някой знае ли точно каква е разликата и дали има между скоростните кутии (автомат) на пре-фейс и фейсов Акорд 2.4? На повечето места, където се ровя, не дават да има разлика... но съм чувал, че имат... объркан съм.

 

Поздрави

Ето ти темата (виж мнение №4): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98092

Вероятно разликата освен в малко по-дългите 3-та и 4-та предавки е и в софтуерното управление. Съдя по опита който имам от Акорд 6 АТ и малко проби с Леджент 4 чиито кутии работят аналогично, но имат и разлики. Примерно Леджентът трудно взема решение да смъкне 1 или 2 предавки. Не че е по-муден, просто е настроен да гони горивна икономичност, разчитайки на по-големия въртящ момент при ниски обороти. 6-тият Акорд си е нормално за ДВГ-то динамичен и АТ се разбира добре с него, но най-пъргав при смяна на предавки безспорно е сегашният ми 7-мак АТ 2.4. Моментална смяна при рязко стъпване на газта, а при плавно също държи до последно 5-та и заключен лок-ъп. Опит с 7-ма ген префейс нямам, но може ти да сполучиш в това отношение пробвайки и двете, но ще ти трябват десетки км пробег със всяка, за да усетиш нюансите в поведението при превключване и зависимостите за сработване.

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско на колегите... Все още не съм сигурен, че 3-4к отгоре за фейс си заслужават (за едни прибиращи се огледала)... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само ел. прибиращи се огледала, но 3-4К лв. отгоре за фейс спрямо пре-фейс, бидейки в еднакво състояние, и еднакво оборудване, не си заслужава.

Все пак дай да сравним какво гледаш, защото ако са различни оборудвания, различно поддържани, е съвсем нормално да има такава разлика.

Имай предвид, че данъка и каското (ако ще правиш) не са евтини за 2.4 най-високото оборудване. 323лв. е данъка на 2.4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметнал съм всички работи по въпроса, включай каско в алианц (знам, че ако е 2003-та, скоро данъка ще стане доста по-малък, отколкото ако е 2006-та). Интеграта беше 193 коня, така че съм подготвен за данъка. Става въпрос за 2.4 автомат... естествено, навигацията работи за БГ, но за тая цел имам телефон и стойка за няколко лева... Сравнявам екзекютив префейс и фейс... не намирам някаква грандиозна разлика в двигател и скоростна кутия (както е при дизела)... просто държат високи цени фейсовите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е крушка на преден плафон от таван с шибедах и как трябва да се свали? Капачето ме съмнява, че ще се счупи, ако го напъна още малко да го вадя.

 

Редакция: Отговорих си сам. В youtube има всичко.

 

Редакция 2: Не е от крушката. Дясното ми гнездо свети, а лявото - не, въпреки че захранването им идва от един и същ кабел. Видимо няма причина по връзките. На някой случвало ли му се е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, благодаря за труда да изровиш темата!

 

Само дето не съм съгласен с написаното от колегите в нея. При мен си светеха и двете крушки при отворена врата. Миналата година по някое време лявата пак изгасна така, и когато се опитах да сваля капачето на плафона взе, че светна. Днес ще поровичкам по пистите на плафона, за да разбера какво става. Крушката не е изгоряла - проверих я на другото гнездо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш резултат, сподели. При мен си стои същото положение само с един светещ при отворена врата и след като ме увериха, че е нормално, не съм го ровил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Описах го в нова тема. Както казах, не е вярно, че е нормално да свети само едната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да питам понеже ми се прецака VSA OFF бутона имали разлика и каква е тя на този бутон между дизеловите и бензиновите  акорди?

Ако има може ли някой да ми покаже снимка на буксата на тези бутони  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за бутона на таблото - разлика не би трябвало да има. Този бутон само подава сигнал на компютъра да деактивира VSA.

 

Но ми е интересно какво точно е станало - копчето се е счупило и не можеш да изключиш VSA (което по начало почти никога не трябва да ти се налага да правиш) или VSA стои изключен? Понеже ако е второто, проблемът не е от бутона - всеки път когато изгасиш и запалиш отново автомобила, VSA системата се включва (ако е изправна) и можеш да я изключиш допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кога е добре да се изключва тази система? Чувал съм, от неспециалисти, че при боксуване е един от тези моменти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в бултрако ми казаха е или бутона или АБС-а ми е прецакан понеже ми стои триъгълника на таблото постоянно включен и при натискане на бутона не се изгасва даже изписва и VSA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mirzov, колега не се притеснявай, явно при теб всичко си работи, Като натиснеш бутона и светне VSA, тогава системата се изключва, а това за триъгълника е отделен въпрос и ако свети самостоятелно, то не е плашещо. Вероятна причина за светещ триъгълник е да си свързвал неоторизиран компютър към диагноститичната букса на колата (обд2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Описах го в нова тема. Както казах, не е вярно, че е нормално да свети само едната :)

Акорд преди и този след фейслифта имат ужасно много разлики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в бултрако ми казаха е или бутона или АБС-а ми е прецакан понеже ми стои триъгълника на таблото постоянно включен и при натискане на бутона не се изгасва даже изписва и VSA

Тези в Бултрако закачиха ли колата на тяхната диагностика? И какво показа? На мен много ми прилича на филма гледан от много колеги тука включително и аз с потенциометъра на педала на газта или разкалиброван волан.Влиза ли в авариен режим? А инъче с първоначалните "диагнози"в Бултрако и аз съм запознат. На мен,когато ми светеха тези лампи ми казаха-"модулатора е отишъл",като веднага ми "влязоха в положение"и ми предложиха нов такъв на "промоционалната"цена от 2800лв.Така че първо закачи колата на диагностика HDS .

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми мисля че Бултрако не ми са правили пълна диагностика понеже ми взеха само 30 лв за изчистването на тия грешки а доколкото гледах в ценоразписа им е 6о лв диагностиката. И да вярно е че точно след като газаджията ми бе закачил неговия комп да ми изчисти други грешки не свързани с това веднага след това ми светна тоя триъгълник на таблото и след като направих 100 200 метра ми светна и VSA на таблото. В такъв случай как може да ми се оправи това когато "не оторизиран комп" се е закачил за компа на колата ми?

P.S.  Днес даже ходих пак при Бултрако понеже бях получил писмо от хонда, че имало няква масова дефекна част на АЙР БЕГА .. някакъв игнатор/игнитор ... и след като е смениха даже не ме и питаха за тоя тригълник защо свети.

Редактирано от Mirzov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно... ходил си два пъти в Хонда, а после задаваш въпросите си тук.

Ок, няма лошо, но аз си мисля, че трябва да отидеш пак при тях и с HDS диагностиката да решат проблема.

 

Естествено, че може и на друго място да ти решат проблема, но нека някой да предложи това място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.

 

От скоро се интересувам от въпросният автомобил и по-точно бензиновите му версии и сондирам мнения за него. В момента карам Opel Vectra B 1.8 16v.

 

Имам няколко по-конкретни технически питания за 2.0/2.4 бензиновите мотори.

 

 

1. Интересувам е някой ако може да сподели дали сумарно поддръжката на такъв Акорд е по-скъпа спрямо Опела ми? (1,5-2 пъти по-скъпа или?)

 

Гледайки цените на авточастите не виждам кой знае каква разлика.  Не съм гледам OEM части.

 

2. Във връзка  с авточастите - капризни ли са автомобилите ако не се слагат OEM такива? Четейки форума виждам че болшинството от колегите залагат на такива.

 

2. Тези двигатели с една обща бобина ли са или всеки цилиндър има отделна такава?

 

3. Ламбда сонда - колко броя са?

 

4. Лесна ли е за обслужване като по-старите немски автомобили или си има своите тънки моменти ?

 

5. Ръжда лови ли ги тези коли ?

 

 

Поздрави.

Редактирано от n1s0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах като твоята Вектра. Беше ми писнало от ремонти. Тъкмо оправех едно, разваляше се друго.

Ако говорим за пари.... въпреки, че не се разваля Акорда гълта повече пари. Говоря за каско, го, данък. С 4 бобини е, 2 ламда сонди.

От както махнах Вектрата и взех Акорда се родих. Нямат нищо общо. Плащам и си свиркам с кеф!

Относно цените на частите, на Акорд са една идея по-скъпи, но нищо фрапантно.

Много лесни с за обслубване.

С някои части може да рискуваш, но с други, не.

2 на 3, това е.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според Вас какъв акумулатор да сложя "оригинален" от Бултрако или тази VARTA SILVER DYNAMIC 77AH 780A R+. Колата е от подписа ми дизелов акорд. На една цена са и двата, но не знам ОЕМския с какъв стартов ток е и въобще какви са параметрите му. От друга страна за вартата в maxcar пише, че "не предлагат удачни решения за японския индустриален стандарт". Според мен не виждам проблем ако сложя вартата, но знам ли. Имате ли впечатления и от двата акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все си мисля, че Johnson и Varta са една компания.

Или по-скоро Varta е търговска марка на Johnson Controls. ( http://www.varta-automotive.com/en-gb/the-brand/johnson-controls )

Т.е. "оригиналния" не е по-различен от Varta.

 

Нека някой да ме поправи, ако греша..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си прав. Намерих това: "През 2002г. световния лидер на пазара на акумулаторни батерии Johnson Controls Inc. придобива VARTA AG".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих за дизелова седмица акумулатор от Бултрако през 2008г. пролетта и изкара до тази пролет или 8г. Стартовият ток си е колкото е по каталог 74 AH.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! И аз май почвам да клоня към Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...