garyhobson 17 #3081 Отговорено 23 Август, 2016 Ами зависи от стила ти на каране. На мен пък ми е 10.5 градско през лятото. Но, с изказването, че не ти трябва тази кола ако не я държиш във витека нормално да ти е над 14 Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно. https://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-ex 64 хил км проследени за последните почти 5 години 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #3082 Отговорено 24 Август, 2016 Ами зависи от стила ти на каране. На мен пък ми е 10.5 градско през лятото. Но, с изказването, че не ти трябва тази кола ако не я държиш във витека нормално да ти е над 14 Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно. https://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-ex 64 хил км проследени за последните почти 5 години Добре е, абе всеки сам си решава как да си кара колата дето се казва. Просто за мен лично не си заслужава такава кола да се кара пенсионерската и затова си я карам както си трябва. Наскоро смених и свещите с иридиеви на Денсо, пък да видим как ще е. Каня се да отида за преглед на катализатора да видим в какво състояние е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #3083 Отговорено 24 Август, 2016 При наситина спокойно каране с потока и малко над ограниченията, може да е доста икономична за габарита и мотора си.https://www.carspending.com/bg/vehicles/5699-honda-accord-types Като най-много си зависи от стила на каране и маршрута( особено градско ). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3084 Отговорено 29 Август, 2016 Относно автомат или ръчка - аз бих взел автомат (както и направих, след като навъртях над 100к на 7ма с ръчни скорости). "Убиваш 20кс" не е коректно изказване. Ускорението от 0-100 е по-ниско заради принципа на работа на автома и заради дългите предавки. Но над 80км/ч бих се обзаложил, че автомата и ръчните скорости ускоряват почти идентично - загубите на енергия в скоростната кутия са пренебрежими спрямо въздушното съпротивление. Максималната скорост е идентична на двата варианта транзмисии - тя се определя от мощността и въздушното съпротивление на автомобила. И нямаш никакъв проблем да караш колата във високи. Нещо повече - дори да не ползваш ръчния режим (който с перата на волана е страхотен), като натиснеш педала на газта до долу, колата сама сваля 1-2 предавки и си влиза във V-TEC-а Мнението ми е, че Акордът с автомат е хем пъргав, хем надежден, хем изключително приятен за каране. Ако си по-спортно ориентиран, ръчните скорости определено ти позволяват да се заиграваш повече. Но да не забравяме, че това е семеен автомобил, както че 200 коня на над тон и половина не са толкова много. Това как си "заслужава" да се кара една кола изцяло зависи от собственика й Моят кораб до тук (който е с със същия двигател и скоростна кутия, леко обновени, но близо 200кг по-тежък от седмица) също прави срамно нисък разход. Но ако караш по ограниченията и предимно на дълъг път, няма как друго да е. Поздрави на D_U_D_E и garyhobson за споделените реални статистики 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #3085 Отговорено 2 Септември, 2016 (Редактирано) Колеги, Четох, че има разликата в скоростните кутии на фейс 7-ма и прифейс 7-ма на 2.4 executive... в един форум, но не мога да намеря другаде такава информация... говорено ли е във форума по този казус? Поздрави Редактирано 2 Септември, 2016 от Gugoj Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3086 Отговорено 3 Септември, 2016 Да. Даже имаше данните за предавателните числа, но не помня в коя от темите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3087 Отговорено 5 Септември, 2016 За автомат ли иде реч щото за ръчката не вярвам да има разлика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #3088 Отговорено 6 Септември, 2016 Не съм пояснил... за автомат става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3089 Отговорено 7 Септември, 2016 Тук я има тази информация на поне 2 места. Разтърси се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fori_mm 0 #3090 Отговорено 7 Септември, 2016 Благодаря Ви за мненията.Определено съм се насочил към автоматът и то да е седан.Исках да разбера дали двигателят и кутията са здрави,тъй като че кола 2 ръка. Тоест пише че е 190 000км. а реално ще е на 290 000км......примерно. Искам да кажа че така наречените автодилъри по салоните въртят километражите и на 99% лично аз им нямам никакво доверие. За това ме интерсува вашето мнение,мнението на хората които вече имате и карате този автомобил. Благодаря Ви предварително още веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3091 Отговорено 7 Септември, 2016 (Редактирано) Джамбазите (които въртят км) си мислят че всички хора са несведущи и че малкият пробег продава колата. Истината обаче е друга, поне за мен. Предпочитам големия пробег с 2000 магистрални мото часа при които моторът е работил топъл и равномерно между 2 и 4 хил об/мин, вместо същите мото часове градско със студен мотор и оборотен режим по цялата скала, а двойно или тройно по-малък общ пробег. Логиката смятам е ясна и за настоящото комби въобще не са ми били приоритет. Предишният модел (от подписа ми) го карах 11г. За първите 2 -50000км, за следващите 9 -70000км. Сега в новия собственик е над 180000 и върви като преди 12г. По автомата нищо не е правено (освен периодична смяна с правилното масло), а по двигателя също не е имало ядове или процедури извън обслужване и консумативи. Гледай да ти хареса, салонът да е здрав, купето да не е правено от 2 коли и да не тропа по дупките. Автомата не съм чувал да е доставял ядове някому в този форум за толкова години (не случайно не уточнявам модел), а ДВГ-тата също са здрави, ако са ползвани нормално и поддържани правилно. Редактирано 7 Септември, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #3092 Отговорено 7 Септември, 2016 (Редактирано) .... Редактирано 7 Септември, 2016 от goodybg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #3093 Отговорено 13 Септември, 2016 Колеги, Да пробвам пак да питам нещо, за което мисля, че е писано, но все още не намирам точна, конкретна информация... някой знае ли точно каква е разликата и дали има между скоростните кутии (автомат) на пре-фейс и фейсов Акорд 2.4? На повечето места, където се ровя, не дават да има разлика... но съм чувал, че имат... объркан съм. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3094 Отговорено 14 Септември, 2016 Колега, както вече отговорих, разликата е само в предавателните числа на някои от скоростите, но не всички. Не помня къде са по-къси/по-дълги. Няма да се прецакаш, който и да вземеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3095 Отговорено 14 Септември, 2016 (Редактирано) Колеги, Да пробвам пак да питам нещо, за което мисля, че е писано, но все още не намирам точна, конкретна информация... някой знае ли точно каква е разликата и дали има между скоростните кутии (автомат) на пре-фейс и фейсов Акорд 2.4? На повечето места, където се ровя, не дават да има разлика... но съм чувал, че имат... объркан съм. Поздрави Ето ти темата (виж мнение №4): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98092 Вероятно разликата освен в малко по-дългите 3-та и 4-та предавки е и в софтуерното управление. Съдя по опита който имам от Акорд 6 АТ и малко проби с Леджент 4 чиито кутии работят аналогично, но имат и разлики. Примерно Леджентът трудно взема решение да смъкне 1 или 2 предавки. Не че е по-муден, просто е настроен да гони горивна икономичност, разчитайки на по-големия въртящ момент при ниски обороти. 6-тият Акорд си е нормално за ДВГ-то динамичен и АТ се разбира добре с него, но най-пъргав при смяна на предавки безспорно е сегашният ми 7-мак АТ 2.4. Моментална смяна при рязко стъпване на газта, а при плавно също държи до последно 5-та и заключен лок-ъп. Опит с 7-ма ген префейс нямам, но може ти да сполучиш в това отношение пробвайки и двете, но ще ти трябват десетки км пробег със всяка, за да усетиш нюансите в поведението при превключване и зависимостите за сработване. Редактирано 14 Септември, 2016 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #3096 Отговорено 14 Септември, 2016 Благодарско на колегите... Все още не съм сигурен, че 3-4к отгоре за фейс си заслужават (за едни прибиращи се огледала)... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3097 Отговорено 14 Септември, 2016 Не са само ел. прибиращи се огледала, но 3-4К лв. отгоре за фейс спрямо пре-фейс, бидейки в еднакво състояние, и еднакво оборудване, не си заслужава. Все пак дай да сравним какво гледаш, защото ако са различни оборудвания, различно поддържани, е съвсем нормално да има такава разлика. Имай предвид, че данъка и каското (ако ще правиш) не са евтини за 2.4 най-високото оборудване. 323лв. е данъка на 2.4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #3098 Отговорено 15 Септември, 2016 Сметнал съм всички работи по въпроса, включай каско в алианц (знам, че ако е 2003-та, скоро данъка ще стане доста по-малък, отколкото ако е 2006-та). Интеграта беше 193 коня, така че съм подготвен за данъка. Става въпрос за 2.4 автомат... естествено, навигацията работи за БГ, но за тая цел имам телефон и стойка за няколко лева... Сравнявам екзекютив префейс и фейс... не намирам някаква грандиозна разлика в двигател и скоростна кутия (както е при дизела)... просто държат високи цени фейсовите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3099 Отговорено 15 Септември, 2016 Някой сменял ли е крушка на преден плафон от таван с шибедах и как трябва да се свали? Капачето ме съмнява, че ще се счупи, ако го напъна още малко да го вадя. Редакция: Отговорих си сам. В youtube има всичко. Редакция 2: Не е от крушката. Дясното ми гнездо свети, а лявото - не, въпреки че захранването им идва от един и същ кабел. Видимо няма причина по връзките. На някой случвало ли му се е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3100 Отговорено 15 Септември, 2016 Ето в тази тема е описано, http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85907&hl= Даже пише защо не свети единия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3101 Отговорено 16 Септември, 2016 Супер, благодаря за труда да изровиш темата! Само дето не съм съгласен с написаното от колегите в нея. При мен си светеха и двете крушки при отворена врата. Миналата година по някое време лявата пак изгасна така, и когато се опитах да сваля капачето на плафона взе, че светна. Днес ще поровичкам по пистите на плафона, за да разбера какво става. Крушката не е изгоряла - проверих я на другото гнездо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3102 Отговорено 16 Септември, 2016 Ако имаш резултат, сподели. При мен си стои същото положение само с един светещ при отворена врата и след като ме увериха, че е нормално, не съм го ровил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3103 Отговорено 16 Септември, 2016 Описах го в нова тема. Както казах, не е вярно, че е нормално да свети само едната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #3104 Отговорено 16 Септември, 2016 Здравейте, Искам да питам понеже ми се прецака VSA OFF бутона имали разлика и каква е тя на този бутон между дизеловите и бензиновите акорди? Ако има може ли някой да ми покаже снимка на буксата на тези бутони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3105 Отговорено 16 Септември, 2016 Ако говориш за бутона на таблото - разлика не би трябвало да има. Този бутон само подава сигнал на компютъра да деактивира VSA. Но ми е интересно какво точно е станало - копчето се е счупило и не можеш да изключиш VSA (което по начало почти никога не трябва да ти се налага да правиш) или VSA стои изключен? Понеже ако е второто, проблемът не е от бутона - всеки път когато изгасиш и запалиш отново автомобила, VSA системата се включва (ако е изправна) и можеш да я изключиш допълнително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #3106 Отговорено 16 Септември, 2016 А кога е добре да се изключва тази система? Чувал съм, от неспециалисти, че при боксуване е един от тези моменти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #3107 Отговорено 16 Септември, 2016 Ами в бултрако ми казаха е или бутона или АБС-а ми е прецакан понеже ми стои триъгълника на таблото постоянно включен и при натискане на бутона не се изгасва даже изписва и VSA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3108 Отговорено 16 Септември, 2016 Mirzov, колега не се притеснявай, явно при теб всичко си работи, Като натиснеш бутона и светне VSA, тогава системата се изключва, а това за триъгълника е отделен въпрос и ако свети самостоятелно, то не е плашещо. Вероятна причина за светещ триъгълник е да си свързвал неоторизиран компютър към диагноститичната букса на колата (обд2) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3109 Отговорено 16 Септември, 2016 Описах го в нова тема. Както казах, не е вярно, че е нормално да свети само едната Акорд преди и този след фейслифта имат ужасно много разлики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #3110 Отговорено 17 Септември, 2016 (Редактирано) Ами в бултрако ми казаха е или бутона или АБС-а ми е прецакан понеже ми стои триъгълника на таблото постоянно включен и при натискане на бутона не се изгасва даже изписва и VSA Тези в Бултрако закачиха ли колата на тяхната диагностика? И какво показа? На мен много ми прилича на филма гледан от много колеги тука включително и аз с потенциометъра на педала на газта или разкалиброван волан.Влиза ли в авариен режим? А инъче с първоначалните "диагнози"в Бултрако и аз съм запознат. На мен,когато ми светеха тези лампи ми казаха-"модулатора е отишъл",като веднага ми "влязоха в положение"и ми предложиха нов такъв на "промоционалната"цена от 2800лв.Така че първо закачи колата на диагностика HDS . Редактирано 17 Септември, 2016 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #3111 Отговорено 17 Септември, 2016 (Редактирано) Еми мисля че Бултрако не ми са правили пълна диагностика понеже ми взеха само 30 лв за изчистването на тия грешки а доколкото гледах в ценоразписа им е 6о лв диагностиката. И да вярно е че точно след като газаджията ми бе закачил неговия комп да ми изчисти други грешки не свързани с това веднага след това ми светна тоя триъгълник на таблото и след като направих 100 200 метра ми светна и VSA на таблото. В такъв случай как може да ми се оправи това когато "не оторизиран комп" се е закачил за компа на колата ми? P.S. Днес даже ходих пак при Бултрако понеже бях получил писмо от хонда, че имало няква масова дефекна част на АЙР БЕГА .. някакъв игнатор/игнитор ... и след като е смениха даже не ме и питаха за тоя тригълник защо свети. Редактирано 17 Септември, 2016 от Mirzov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3112 Отговорено 18 Септември, 2016 Много интересно... ходил си два пъти в Хонда, а после задаваш въпросите си тук. Ок, няма лошо, но аз си мисля, че трябва да отидеш пак при тях и с HDS диагностиката да решат проблема. Естествено, че може и на друго място да ти решат проблема, но нека някой да предложи това място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n1s0 0 #3113 Отговорено 23 Септември, 2016 (Редактирано) Привет на всички. От скоро се интересувам от въпросният автомобил и по-точно бензиновите му версии и сондирам мнения за него. В момента карам Opel Vectra B 1.8 16v. Имам няколко по-конкретни технически питания за 2.0/2.4 бензиновите мотори. 1. Интересувам е някой ако може да сподели дали сумарно поддръжката на такъв Акорд е по-скъпа спрямо Опела ми? (1,5-2 пъти по-скъпа или?) Гледайки цените на авточастите не виждам кой знае каква разлика. Не съм гледам OEM части. 2. Във връзка с авточастите - капризни ли са автомобилите ако не се слагат OEM такива? Четейки форума виждам че болшинството от колегите залагат на такива. 2. Тези двигатели с една обща бобина ли са или всеки цилиндър има отделна такава? 3. Ламбда сонда - колко броя са? 4. Лесна ли е за обслужване като по-старите немски автомобили или си има своите тънки моменти ? 5. Ръжда лови ли ги тези коли ? Поздрави. Редактирано 23 Септември, 2016 от n1s0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3114 Отговорено 23 Септември, 2016 (Редактирано) Аз имах като твоята Вектра. Беше ми писнало от ремонти. Тъкмо оправех едно, разваляше се друго. Ако говорим за пари.... въпреки, че не се разваля Акорда гълта повече пари. Говоря за каско, го, данък. С 4 бобини е, 2 ламда сонди. От както махнах Вектрата и взех Акорда се родих. Нямат нищо общо. Плащам и си свиркам с кеф! Относно цените на частите, на Акорд са една идея по-скъпи, но нищо фрапантно. Много лесни с за обслубване. С някои части може да рискуваш, но с други, не. 2 на 3, това е. Редактирано 23 Септември, 2016 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3115 Отговорено 24 Септември, 2016 Колеги, според Вас какъв акумулатор да сложя "оригинален" от Бултрако или тази VARTA SILVER DYNAMIC 77AH 780A R+. Колата е от подписа ми дизелов акорд. На една цена са и двата, но не знам ОЕМския с какъв стартов ток е и въобще какви са параметрите му. От друга страна за вартата в maxcar пише, че "не предлагат удачни решения за японския индустриален стандарт". Според мен не виждам проблем ако сложя вартата, но знам ли. Имате ли впечатления и от двата акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #3116 Отговорено 24 Септември, 2016 Аз все си мисля, че Johnson и Varta са една компания. Или по-скоро Varta е търговска марка на Johnson Controls. ( http://www.varta-automotive.com/en-gb/the-brand/johnson-controls ) Т.е. "оригиналния" не е по-различен от Varta. Нека някой да ме поправи, ако греша.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3117 Отговорено 24 Септември, 2016 Май си прав. Намерих това: "През 2002г. световния лидер на пазара на акумулаторни батерии Johnson Controls Inc. придобива VARTA AG". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #3118 Отговорено 25 Септември, 2016 Аз купих за дизелова седмица акумулатор от Бултрако през 2008г. пролетта и изкара до тази пролет или 8г. Стартовият ток си е колкото е по каталог 74 AH. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3119 Отговорено 25 Септември, 2016 Благодаря! И аз май почвам да клоня към Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #3120 Отговорено 29 Септември, 2016 Здравейте! Полезен линк http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5288085 Днес пробвах update и вече съм с 2015-2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове