ceco_accord 6018 #2961 Отговорено 24 Юни, 2016 Воалла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2962 Отговорено 24 Юни, 2016 Мерси Цецо, значи може да ги намаля с по 0.1 атм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2963 Отговорено 24 Юни, 2016 За да е пълна картинката и за седан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #2964 Отговорено 25 Юни, 2016 Как може да си подобри силата на радио сигнала при акорд 7, при мен е доста слаб вече около София и не хваща добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2965 Отговорено 26 Юни, 2016 Радиото на Акорд 7 е прекрасно, няма какво да се желае повече от него. Силата на радиосигнала зависи от радиопредавателите, само те могат до го усилят. Там, където няма сигнал, няма как да ти работи радиото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #2966 Отговорено 27 Юни, 2016 Радиото на Акорд 7 е прекрасно, няма какво да се желае повече от него. Силата на радиосигнала зависи от радиопредавателите, само те могат до го усилят. Там, където няма сигнал, няма как да ти работи радиото. Въпроса е, че на доста радиа и в София на моменти не хваща добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2967 Отговорено 28 Юни, 2016 Климатика ми отново мърка доволно. Ето ги и виновниците: Липсващите долни ламели на радиатора не е ясно дали са само от камъчета или от автомивки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2968 Отговорено 28 Юни, 2016 Нови ли купува?Ако са нови какви са цените ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2969 Отговорено 28 Юни, 2016 Компресор 280лв от морга + 70лв за нов лагер. Радиатора е нов - 240лв уж читава марка, но не знам каква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2970 Отговорено 1 Юли, 2016 Здравейте колеги, Може ли някой стоково със 17" джанти на Акорд Комби, да каже какво пише на вратата за налягането на гумите. Може би Атома ще се включи, или някой друг с Тайп-С Комби? Благодаря! Сори за късния отговор но бях извън страната. Ето и моята снимка: Отностно цените за радиатора за климатик всичко зависи от това колко китайски ще е. Моя го намерих с 300 зора но благодарение на Тино, всичко пасна без проблеми. Основния проблем с радиатора е начина на закрепване на тръбите които влизат в него. На повечето места продават уеднаквени радиатори и от там идва проблема. Ето и снимки на въпросните: Този не стана при мен защото долното закрепване трябва да е завъртяно на 90 градуса, като това: Мисля че радиатора ми излезе около 250лв, не помня вече. Когато компресора ми умря с големи връзки намерих такъв от CRV за 250лв.Имах ядове и с него преди няколко дни, изпускаше фреон от самата снадка на самия компресор, вече е със сменено уплътнение и за сега бачка. Сега след сервизирането ме чака малко каране на слаб климатик и после смяна на дехидратора (филтъра) на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #2971 Отговорено 1 Юли, 2016 Липсващите ламели на радиатора са от корозията, причинена от солта по пътищата. Вероятно колата е от "качествените" и поддържани германки или швейцарки. Италианците може друго да не обслужват, но климатичните им системи са на 6! Моят радиатор беше даже по-зле. Трябваше да си обслужиш напълно компресора - смяна на всички уплътнения, маслото и т.н. Така също радиаторът се сменя заедно с филтър-дехидратора. Системата неизвестно колко време е била отворена и силикагела вече не действа. Т.е. дехидратора не филтрира влагата, влезла в системата. Сега отново трябва да се вакуумира системата, надуване с азот и ново зареждане с хладилен агент. Пиша от собствен опит, не от прочетено! Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2972 Отговорено 1 Юли, 2016 Колега, компресора е обслужен както си трябва, това че не съм го написал не значи че не е направено (много дълъг щеше да бъде поста). Радиатора е сменен миналата година със дехидратора а компресора тая година изпусна фреона, човека при който си правя климатика каза за ся да покарам така за да изкараме всичката мизерия във филтъра и после да го сменим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #2973 Отговорено 3 Юли, 2016 "Фреона" се филтрира от машината в сервиза за климатици! Както вече написах, функцията на филтър-дехидратора е показана в самото му наименование. Отделя водата и нищо повече. А относно "мизерията" - обикновено влиза от пробив в тръбопроводите. Или от нефилтриран "фреон" и масло. А дали караш на "слаб климатик" (каквото и да значи това) или не няма значение за работата на системата. Ако не е правилно обслужена, заредена и т.н. или компресора има някакъв проблем, това по никакъв начин няма да ти помогне. Пожелавам ти да си решиш проблема успешно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov88 0 #2974 Отговорено 5 Юли, 2016 Привет съфорумци! Влюбих се във въпросната Хонда 7-ца от първи поглед още преди години, когато имах възможност да я покарам като служебна 20 км! Сега съм тръгнал да сменям колата и колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Изчетох форумните теми и стигнах до следните изводи: - ако вече не съм притежател на модела, по-добре е да търся бензинова версия? - проблемите които мъчат модела преди 2006 и след това не са оправени? - ако се търси дизела, да е под 200 000 реални километри (с борсите това ми се струва невъзможно) Та все пак съм се насочил към бензин, до 9000 лв, години 2004/5 (2006 започват от 12 000+). Намерих 1-2 дизели "нов внос" които ми хвана окото 2005г., но някак си от изчетеното не ми се иска да рискувам + че евентуалната смяна на ремъка 1000 лв.... Все пак всякакви актуални съвети или предложения са добре дошли. И да подчертая, че търся седан, специално тези години комбитата хич не ми харесват с тази задница (без да засягам никой)! Модела от 2004 бензин 2.4 преди фейслифта (с по облите фарове и стопове) има ли някакъв недостатък в сравнение с този след фейслифта? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2975 Отговорено 5 Юли, 2016 Модела от 2004 бензин 2.4 преди фейслифта (с по облите фарове и стопове) има ли някакъв недостатък в сравнение с този след фейслифта? Основите разлики са чисто козметични,(фарове, решетка, броня, халогени, волан, скоростен лост при автоматика и тн...). Фейса има борд компютър и евентуално навигация за България. Чел съм, че има разлика в автоматиците от хора които са карали и 2-та вида, но аз не мога да потвърдя. Като цяло май това е. Ако съм забравил нещо нека някой допълни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2976 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) Автоматика има разлика, писал съм тема по въпроса, по спомен разликата беше в предавателните числа на 3 и 4 скорости, но съвсем минимална. Не разбрах за облите фарове, геометрията е една за цялата 7 ген., а разликата във фейса е в сайдмаркера (габарита), който е синкав и прозрачен, и стъклото (пластмасата) на мигача е бял а не оранжев, и свети повече в жълтия диапазон отколкото в оранжевия. Ако си отделил 9000лв. няма какво да се чудиш, изборът ти е преди фейса. Не бих ти препоръчл да се мъчиш да търсиш евтин фейс, около тази цена, защото шансът да е бомба със закъснител е огромен, все пак читавите почват от 11-12К. Редактирано 5 Юли, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2977 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) За 9000лв, е вероятно да си намериш постен седан 2.0, или с повечко късмет читав дизелак, но за фейс много трудно. Преди 8-9 ,месеца изтървах 2,2 дизел; 2008 година за 10000лв....човека беше 5 минути преди мен там..... Редактирано 5 Юли, 2016 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
entem 11 #2978 Отговорено 5 Юли, 2016 За 9000лв, е вероятно да си намериш постен седан 2.0, или с повечко късмет читав дизелак, но за фейс много трудно. Преди 8-9 ,месеца изтървах 2,2 дизел; 2008 година за 10000лв....човека беше 5 минути преди мен там..... Може да е било за добро това, че си го изпуснал. Много добре изглежда за тези пари. Не се знае какви проблеми има сега този човек с колата. Може пък и да е добре, само той си знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov88 0 #2979 Отговорено 5 Юли, 2016 Имах в предвид това Но явно това е за американския пазар или бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2980 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) Имах в предвид това---------------------- Но явно това е за американския пазар или бъркам? Не съм виждал тук такива, вероятно е за американския пазар, но откъм дизайн (фаровете) издиша...мяза на стар Фокус... Това е само мое виждане, не се разколебавай... Аз не харесвах и Авенсиса който имах, точно откъм дизайна на фаровете, че и задните, но някой го намират за красив... Редактирано 5 Юли, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #2981 Отговорено 5 Юли, 2016 Аз си купих наскоро акорд 2.4 бенз. Реално за под 10 000 лв. много трудно може да намериш запазен акорд независимо от мотора (говорим за бензин). Но определено търси 2.4 двигател, малко по-скъпи са от 2.0 но разликата във вървежа е значителна, а като разход е 2-3 литра отгоре градско, но се слага газова без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2982 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) Имах в предвид това Но явно това е за американския пазар или бъркам? Ако имаш идея да правиш тунинг, било то визуален или силов, имаш доста избор, специално за визуален, какъвто нямаш за европейският, говоря за всичко по купето, вътре, вън, фарове, вежди за фарове, стопове, решетки, халогени, спойлер на задното стъклото, капаци за огледала, дръжки на вратите, ветробрани (качествени американски) и т.н. Интериор, даш борд, стелки, волан, конзола, кит осветление, неща които ако ги има за европейския Акорд (а то почти нищо няма от споменатото), ще струва 2-3 пъти повече, докато за американския Акорд са на достъпни цени, понеже има избор, и американците пръскат пари по такива неща. Аз все към този тунинг клоня, но ми е хоби, така че ако не ви влече просто не ми обръщайте внимание... Ако намериш такъв, но 3.0 V6 ръчка, е това вече е колекционерска кола... Амерканския Акорд има два двигателя 2.4 и 3.0 шестак. Редактирано 5 Юли, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov88 0 #2983 Отговорено 13 Юли, 2016 Добре де, всички части ли трябва да се поръчват принципно от USA за този модел или само някои по-специфични? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #2984 Отговорено 13 Юли, 2016 Тия за американския са ми много грозни, виждал съм няколко пъти по нашите пътища... ама не си заслужава, то на това сигурно и части по-трудно се намират и цените са им по-високи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2985 Отговорено 14 Юли, 2016 Заслужава си, особено ако е 3.0 литровия двигател с ръчни скорости. Уникален автомобил. Тези Акорди също имат фейслифт, но както вече казах с малко повечко пари няма да й познаеш визията. Тези американските са и по-евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2986 Отговорено 14 Юли, 2016 Гледам свещите на Denso SKJ20DR-M11 струват по около 30лв бройката и се чудя дали не е по-добре да си взема направо от coxmotorparts NJK за около 145лв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #2987 Отговорено 14 Юли, 2016 виж в ОЛЕКС-а имаше там един човек ги внася от щатите и ми излезнаха по 20 лв бройката преди 1 година. минах с тях вече 60к нищо им няма засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2988 Отговорено 14 Юли, 2016 Denso SKJ20DR-M11 струват по около 30лв --- заслужават си парите! и няма да съжаляваш. При мен се държат по-добре от иридиевите NJK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #2989 Отговорено 14 Юли, 2016 Колеги тъй като сме на тема запалителни свещи, някой може ли да си каже мнението за тези, на които съм качил снимка по долу. Визуално дали са добре като нагар, цвят.Не забелязах нещо фрапиращо по тях. Всички имат такъв цвят. Останах днес по свободен и им направих една инспекция. Не са ми правили проблеми за 22000км.Модела е Bosch Iridium Platinum FR 6 KI 332 S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2990 Отговорено 15 Юли, 2016 Дай друг ъгъл, в който се вижда разстоянието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #2991 Отговорено 15 Юли, 2016 (Редактирано) Тези са другите. Редактирано 15 Юли, 2016 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2992 Отговорено 15 Юли, 2016 Убеди ме - ще взема Denso. Сряда ще ми пристигнат и новите оригинални дискове и накладки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2993 Отговорено 15 Юли, 2016 (Редактирано) Измери разстоянието, не трябва да е повече от 1.1, така го дават по технически данни. Дават го между 0.9-1.1 да е нормалното. Редактирано 15 Юли, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2994 Отговорено 16 Юли, 2016 Привет колеги. Едното ми странично огледало (увисна), ходи напред и назад съвсем свободно.... Самото огледало вътре се движи с джойстичето-работи. Другото странично си се прибира и отваря ел....,но това не го държи нищо и се движи хаотично. Някой да се е сблъсквал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2995 Отговорено 16 Юли, 2016 Сигурен ли си, че някой не ти го е ударил (обърнал) и ти да не си разбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2996 Отговорено 16 Юли, 2016 (Редактирано) Мойте огледала не веднъж съм ги обръщал и обръщали! Връщам го на ръка в нормална позиция и натискам бутона за прибиране/отваряне и след второто натискане огледалото сработва и всичко е ОК! / japan / Дано имаш късмет ... Редактирано 16 Юли, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2997 Отговорено 16 Юли, 2016 Така е,и при мен не веднъж са обръщани,но като ги върна в нормална позиция и натисна бутона всичко е наред. Сега просто огледалото се движи свободно-тръгвам прибира си,натискам спирачка обръща се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2998 Отговорено 16 Юли, 2016 Бях на паркинг с прибрани огледала. Качвам се паля натискам бутона и пасажерското се отваря а моето стои (дори не издава онзи звук знаете го). Отворих прозореца и като бутнах ужас никакво съпротивление просто си се движи свободно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2999 Отговорено 16 Юли, 2016 Май те чака разглобяване Чуваш ли моторчето? Темата за сваляне на мигача може и да помогне: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99753 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #3000 Отговорено 16 Юли, 2016 Не моторчето не се чува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове