Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Успех в пробите, видимо доста си приличат. Може да има разлика в ширината и захващането и височината на биалетките - 15 см са при комбито.

Не забравяй да вземеш тампоните и скобите.

А защо не смениш първо Нексенките?

Поздрави!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щангата я намерих барабар с тампоните за без пари, 40 кинта...взимам я и на място почвам да го бистря и да допълвам това, което е нужно, най-вероятно ще се мина и накрая ш си взема истинска....и с риск да се изложа на кое викаш нексенки?

https://www.heeltoeauto.com/progress-group-suspension-rear-sway-bar-22mm-adjustable-2004-08-acura-tsx-accord-euror-cl7-cl9-cl7-cl9-62.0104.html

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно за гумите има предвид, може би караш с Nexen гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

N FERA SU 4 е невероятна гума без грам да преувеличавам, след обстойно изследване на глобалното хонда-форум пространство се оказа, че проблема с пикливата задна щанга е известен навсякъде и е едва ли не първото нещо , което се подобрява...А относно гумити , преди месец бях при Теодор от Про газ, ако не се лъжа имаше най-силната хонда до скоро в Бг.Каза, че забравя за други гуми за сметка на SU4, отделно коли с над 300 коня там бяха обути точно с тая гума, просто съотношението цена качество е смазващо....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно клапаните - днеска от Бултрако Варна ми казаха, че клапаните на дизеловия акорд 7 ген. не се регулират защото са с хидравлични повдигачи. Освен това горивния филтър се сменял на 40000.00км., но в предвид качеството на дизела в БГ може и по рано.

 

П.С. От новите хора в сервиза им във Варна съм доволен и аз.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да запуша само механически EGR клапана. Знам, че при ремап се запушва, но питам ако го запуша само механично ще го търси ли компютъра и ще отчита ли грешка. Колата е от подписа ми - дизелов акорд преди фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще светне грешка! 

 

А като го затвориш софтуерно, не е нужно да го затапваш.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се и очакваше от комби щангата не става, биалетките пасват но общата широчина и мястото за тампоните не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Разбрах.

Благодаря ВесКо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, искам да попитам какво означава тази индикация на таблото? b9c3aff38bf99d42abda3cd356b0736f.jpg

Също така бих искал да попитам, от къде мога да си купя крушка за купето, където са 2те лампи отгоре на тавана до жапката за очила. Пише че е A12V8W, ето и снимка, но от сервиза ми казаха, че не могли да намерят такава....

 

d16af178fddc2836df8f54d4b24fca4d.jpg

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията ще рече, че поради някаква причина, еърбег системата не работи.

Крушките са по-къси от европейският им аналог, но ако потърсиш в 2-3 магазина ще ти намерят. Винаги имаш и варианта да си купиш от Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, цялата еърбег система ли или може да е само някоя възглавница? Защото ми се струва доста странно да я цялата? Да не би да е някоя False Error? Между другото тя изгасна на няколко пъти, после пак светна, не мога да разбера какво се случва. По  моят VIN съм за смяна на предната въздушна, поради онзи дефект за който всички говорят... да не би това да оказва влияние?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да гадаем (индикацията може да е от много причини), най-добре отскочи до Бултрако (щом си от София) и като я закачат на тестера, ще си покаже. Тъкмо ще се уговориш за смяна на патрона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскочи до Бултрако за да дадеш 60лв за да ти прочетат грешката.... не стъпвам повече там за дарения...

Намери си читав сервиз за да ти я прочетат или си купи кабел за 67лв. След като вече знаеш причината може да мислиш какво и къде ще правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, това с ХДС/ХИМ е говорено много пъти. Тези евтините, не четат всичко, истинският, който си е с всички видове драйвъри и истинският софтуеър чете и открива много повече неща. Това че има хора в Бултрако, които не могат да го ползват, не го прави безполезен и нефункционален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кои точно неща са различни? Може ли да бъдеш по-конкретен? Кои модули не чете или какво от тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли казал как китайския ще прочете СРС грешка, или МАП, или МАФ грешка, или друга подобна, където има датчик замесен, с блутуут за 67лв?

Виждал ли си истински ХДС/ХИМ софтуеър?

Няма повече какво да коментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://sklad66.com/cms/Mini-J2534-Toyota-Honda-BMW.html

Работи с оригиналния Honda HDS.. Чете всички системи. Става и за флаш..

Блутуутите са по-евтини.. 10-15лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://sklad66.com/cms/Mini-J2534-Toyota-Honda-BMW.html

Работи с оригиналния Honda HDS.. Чете всички системи. Става и за флаш..

Блутуутите са по-евтини.. 10-15лв.

За това говорих....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, цялата еърбег система ли или може да е само някоя възглавница? Защото ми се струва доста странно да я цялата? Да не би да е някоя False Error? Между другото тя изгасна на няколко пъти, после пак светна, не мога да разбера какво се случва. По  моят VIN съм за смяна на предната въздушна, поради онзи дефект за който всички говорят... да не би това да оказва влияние?

Може би не съм се изразил правилно, а може и ти да четеш избирателно.

 

Казах, че еърбег системата не работи. И при най-малката аномалия, тази система се изключва (цялата), за да не стане така, че вместо да помогне, да ти навреди.

"False Error"? -  Това какво е?    Говорим за най-сериозната, откъм защита, система в колата. Ако дава грешка, значи има такава.

 

Хубавото е, че системата и индикацията за грешки работят в реално време и когато настъпи аномалия светва лампа, но също така лампата ще изгасне в момента, в който проблема се отстрани. 

 

Евробангиите работят на друг принцип - лампата им ще изгасне и системата ще заработи едва след като си платиш за изтриването й ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щангата дойде в комплект с тампоните.

Всичко ми струва 100долара

Не мина и митница понеже му казах да и обяви цена 5долара

Иначе за щангата платих 60$ и 40$ доставка до БГ от Русия.

Момчето каза че има както 18мм така и 19мм щанги(за други размери не съм питал)

По късно ще дам и начин за връзка с него ако някой има желание да си закупи.

post-9862-0-67899700-1464601452_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това желязо със сигурност ще промени поведението на колата към по-добро, по-стъбилно, особенно в бързите завои. Рязко ще намалее люлеенето, но нека ти да дадеш отзиви след като я пробваш ;)

 

Ако ползваш вече твърдо окачване, разликата след монтажа на по-дебелата стабилизираща щанга няма да е толкова осезаема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стандартно окаване съм. Щях да съм я монтирал донсега ама биалеткитебсе заядоха и се наложи да ги разбивам за да сваля старата щанга и сега чакам нови биалетки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щангата дойде в комплект с тампоните.

Всичко ми струва 100долара

Не мина и митница понеже му казах да и обяви цена 5долара

Иначе за щангата платих 60$ и 40$ доставка до БГ от Русия.

Момчето каза че има както 18мм така и 19мм щанги(за други размери не съм питал)

По късно ще дам и начин за връзка с него ако някой има желание да си закупи.

attachicon.gif20160530_121016-1.jpg

 

Колега - откъде от Русия поръчваш и пращат до БГ?

Аз съм търсил доста пъти части и там има доста търговци, които държат интересни неща за хубави пари, но не доставят до тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно от човек и ми прати щангата по EMS 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

не знаех къде да постна темата с въпросът ми, та веших да пиша едно мнение тук.

Днес в Стара Загора валя доста сериозна градушка и акордеона пострада, главно по покрива (30-на вдлъбнатини), предния капак (5-6 вдлъбнатини), както и на багажника (също 5-6). Пораженията по предния капак и багажника не ме дразнят, но по тавана си личи. Моля някой препатил да ми препоръча добър тенекеджия в Стара Загора и региона, както и какъв би бил най-удачният вариант за ремонт. Удачни ли са вариантите с вакуума (pdr мисля че се казваше)? 

Благодаря предварително!

Ако мнението ми не е за тук, нека бъде преместено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто изказвам съпричастност към колегата...гледах новините, имало е градушка с големина на орех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

не знаех къде да постна темата с въпросът ми, та веших да пиша едно мнение тук.

Днес в Стара Загора валя доста сериозна градушка и акордеона пострада, главно по покрива (30-на вдлъбнатини), предния капак (5-6 вдлъбнатини), както и на багажника (също 5-6). Пораженията по предния капак и багажника не ме дразнят, но по тавана си личи. Моля някой препатил да ми препоръча добър тенекеджия в Стара Загора и региона, както и какъв би бил най-удачният вариант за ремонт. Удачни ли са вариантите с вакуума (pdr мисля че се казваше)? 

Благодаря предварително!

Ако мнението ми не е за тук, нека бъде преместено.

 

Удачни са! Аз съм ходил в Пловдив при Dentcraft - http://pdr-bg.com/ преди година и половина. Моите не бяха от градушка , а от натискане на вратите от "услужливи" колеги на паркингите..

Момчето не притупва работата и като за бонус ми оправи още няколко...А да - и ми взе смешна сума тогава..20тина лева за 10тина вдлъбвания - явно беше в "рекламен" период :)

Ако нямаш някой в Стара Загора - препоръчвам ти да пробваш при него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И във Ямбол има PDR.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко снимки от ЕГР, преди и след почисването. Това при условие, че малката тръба /от долу на горе четвъртата снимка/ и ЕГР ги чистих преди 30к км.

post-30378-0-63394600-1464970808_thumb.jpg

post-30378-0-51874800-1464970870_thumb.jpg

post-30378-0-06495400-1464970937_thumb.jpg

post-30378-0-92550200-1464970994_thumb.jpg

post-30378-0-59251100-1464971029_thumb.jpg

post-30378-0-31304000-1464971087_thumb.jpg

post-30378-0-25431000-1464971125_thumb.jpg

post-30378-0-19769800-1464971167_thumb.jpg

post-30378-0-89621500-1464971227_thumb.jpg

Редактирано от goga
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това става за рекламно пано на всяка бензиностанция за родната ни нафта.Браво колега добра работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

наложи ми се да сменям дясна полуоска на моя Акорд. Дайте идея откъде да взема подобно чудо - нова никъде няма, освен в Бултрако, а само като чух цената директно си поставих въпроса няма ли да е по-доходно да си продам колата, ебаси !

 

Проверих за 2ра ръка в Мегапартс - имат само леви...

 

 

Та, всякакви идеи биха били много полезни...

 

Мерси ! 

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги струва ми се, че късите ми светлини светят много надолу. Има ли някакви "стандарти", кое е нормално и кое не. И как мога да разбера дали съм прав..., а и как се коригира такова нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги струва ми се, че късите ми светлини светят много надолу. Има ли някакви "стандарти", кое е нормално и кое не. И как мога да разбера дали съм прав..., а и как се коригира такова нещо :)

Най-добре да идеш в някой сервиз, където има уред и ако се наложи ще се регулират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е този уред? Би ли трябвало да го имат повечето сервизи или...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

наложи ми се да сменям дясна полуоска на моя Акорд. Дайте идея откъде да взема подобно чудо - нова никъде няма, освен в Бултрако, а само като чух цената директно си поставих въпроса няма ли да е по-доходно да си продам колата, ебаси !

 

Проверих за 2ра ръка в Мегапартс - имат само леви...

 

 

Та, всякакви идеи биха били много полезни...

 

Мерси !

Не се ли рециклират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ?
Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е този уред? Би ли трябвало да го имат повечето сервизи или... Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Във всеки сервиз го имат и са длъжни да проверят светлините при годишния преглед. Не знам как е в БГ, но в UK при прегледа, ако не са наред светлините, ги регулират безплатно.

Иначе можеш и сам, макар и не съвсем прецизно:

https://www.youtube.com/results?search_query=honda+accord+headlight+adjustment+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ?

Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция.

Може, и за двете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...