Jump to content

demonized

Фен
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно demonized

  • Ранг
    Death Metal

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Tourer i-CDTi (N22A1)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пловдив
  1. В крайна сметка се отказах... Намерих си цяло огледало със стойката и моя цвят за 100 лева и ще сменям него... Мигача най-вероятно ще го продам..
  2. Защото единия винт се пада много близко до кората и без да се свали няма как да се развие... Може да е от моя екземпляр само така,,,може нещо да е правено е да не е сложено ОК - но е факт, че не мога без да махна кората ад го направя това
  3. Без да се развият всичките болтовете отдолу не мръдва... Аз успях да махна 1, но останалите са твърде близко до вратата и дори с гъвкав удължител не става... Трябва да се сваля кората за да мога да отвия отвътре винответе, които държат цялата стойка на огледалото
  4. Актуаторът/ите за мен са моторчетата, които движат огледалото...А самата рамка отзад играе ролята на "шаси", което държи всичко... Иначе - ето докъде стигнах тази сутрин..Не много по-напред..Махнах винта по средата и махнах стойката на огледалото с предното капаче на модула на актуатора... Освободи се място, но не там където ми трябва - сега има малко повече видимост към задната част на огледалото.. Не виждам как би излязъл така мигача отново...как сте се оправили за 10 мин...нямам никаква представа Без сваляне на стойката за да мога да развия болтовете отдолу, както JHM казва - нямам представа как ще стане...
  5. На кое казваш "бялото и черното" - на стойката на огледалото с актуатора и нейната "рамка" отзад? Всички болтове съм развил освен този в средата, защото във всички "гайдове" които срещнах се казваше "да не се развива този"... Пффф......дали да не отида още сега да го сваля това...
  6. Днес - съвсем лек напредък.. Успях да махна външната рамка съвсем лесно - просто издърпах актуатора напред и тя почти сама падна. Проверих - не бях счупил щипката.. И радостен започнах да търся варианта с измъкването на мигача направо от кожуха така... Е - да, ама не! Не зная как JapCar е успял да го свали така...ще счупя нещо със сигурност - формата на мигача е такава, че няма никакъв шанс да стане да го издърпам без да счупя нещо.. На първата снимка съм показал и едно от ушетата, което държеше рамката към пластмасовия кожух и се оказа счупено от удара, който прецака мигача.. Успях да стигна до това положение, което се вижда от снимките и нито момент по-напред, защото всичко започна да скърца застрашително ако го напъна повече... @JapCar - тия винтове, за които говориш могат да се развият единствено ако свалиш огледалото...и ако можеха да се развият направо - досега да съм го сменил :>
  7. @JHM - Гледах една инструкция за разглобяване на огледалото на ACURA TSX и човека го беше направил точно така - като развие цялата стойка на огледалото отвътре. Аз също реших да видя как стои въпросът с това, но се оказва, че за да махна последния 3 болт на стойката, който е най-навътре ще трябва задължително да се свали кората на вратата..А това гледам да го избегна засега... @crown_bg - Ще го снимам утре. Развил съм всички болтчета които са зад стъклото на огледалото и се виждат (без централното на актуатора)..Не видях друг болт да е останал...Актуатора е развит но стои вътре..мисля, че има кабелчета които го държат още. @JapCar - бих се радвал ако мога и аз да го дръпна само от процепа, и след това да набутам новия оттам..ама не ми изглежда много възможно засега..
  8. Момчета - помагайте! Моя мигач се счупи преди месец и половина и си намерих нов с който да го сменя. Обаче стигам до един момент с разглобяването на огледалото и не мога да продължа по-напред защото ме е страх да не счупя някоя щипка. Става дума за пластмасовата рамка, която се маха първа като развиеш винтовете зад огледалото... Качих снимки и със стрелки ( ) съм отбелязал на първата снимка за какво говоря. На втората съм маркирал мястото, на което мисля, че има щипка...но засега опитите ми да я сваля без повреди удря на камък... Някой знае ли каак става? @JapCar - виждам (поне според снимките, които си публикувал, че ти даже не си я махнал тази рамка, като си сменял мигача... Как стана галимацията с махането, и по-важно - после слагането на мигача без да си махнал тази тъмна рамка...?
  9. ЕГР филтър? Ти май мешиш ЕГР клапан с DPF филтъра DPF филтър нашите двигатели нямат... 1000...толкова...като искаш да го тЮнинговаш.. Ти продължаваш да искаш от тоя двигател динамика...не е тоя Акорд за такива неща :>
  10. Това за 200те хиляди километра са съвсем ориентировъчна стойност - никой не знае кога ще ти се наложи да смениш веригата точно... И да - хиляда лева е с обтегачите мисля..без работата Не се вкарвай във филми преди да са се случили..Радвай се на хубавата кола Да не мислиш, че фейс-овете са без проблеми :> ?
  11. Не зная кой те е излъгал, че тази кола е способна да вдигне 250 км/ч....дори и да бъде чипната на макс това е невъзможно...реалност 200 км/час си е точно каталожната максимална скорост и че я постигаш по километраж е достатъчно. Това е максимална скорост предостатъчна за семеен седан/комби, каквото е тази кола. Маслото - 0W30 - аз ползвам Yacco , но всяко друго качествено с този визкозитет и по стандард ACEA A5/B5 ще свърши работа.. За веригата ти е казал колегата.. Разходът - да 5 е като караш с 90-100...При мен между 6 и 6 и малко реално..но си карам с 130-140...
  12. Удачни са! Аз съм ходил в Пловдив при Dentcraft - http://pdr-bg.com/ преди година и половина. Моите не бяха от градушка , а от натискане на вратите от "услужливи" колеги на паркингите.. Момчето не притупва работата и като за бонус ми оправи още няколко...А да - и ми взе смешна сума тогава..20тина лева за 10тина вдлъбвания - явно беше в "рекламен" период Ако нямаш някой в Стара Загора - препоръчвам ти да пробваш при него.
  13. Колега - откъде от Русия поръчваш и пращат до БГ? Аз съм търсил доста пъти части и там има доста търговци, които държат интересни неща за хубави пари, но не доставят до тук...
  14. Определено по-лек...По-ниския профил направи маневрирането на място песен за рейката...С 205/55/16ките рейката ми се чуваше като въртя волана...сега е супер тиха. Възможно е да няма такова критично отношение...не съм слагал 18ки..Но е нормално при по-високо "unsprung" (баси - тва как се превежда?) тегло, компонентите които движат това тегло да се износят по-бързо.. За твърдостта - смених един и същ модел гуми - Goodyear Efficient Grip Performance от 205/55/16 на 225/45/17 и мисля, че сравнението е коректно..Когато смениш модела на гумите е нормално да има разлика в твърдостта на каучука и съответно впечатлението ти от промяната може да е различно..
  15. И аз откакто минах на 17ки 225/45 преди 2 месеца отбелязвам по-лекия волан - по принцип това трябва да се усеща от минаване на гуми с по-голям профил към такива с по-малък...Останалото би означавало проблем другаде..Визията също е супер сега...По-стабилна е.. Като голям минус слагам промяната във возията...още по твърда...защото пък досега хич не беше :\ Иначе откъм разход не съм забелязал...откъм ускорение е възможно да има някаква малка разлика...но нищо сериозно...ама все пак аз съм с дизел.. Аз не бих слагал 18ки на нашите Акорди освен ако не съм готов за проблеми с главините и други неща по окачването.....освен ако не са някакви ултра-леки...
×