Jump to content
dragob

Прегледи.2024

Recommended Posts

Колеги отварям тази тема за прегледите тези дни.нека някой каже минавал ли е на гтп сега.Имал ли е проблеми ?колите  имат ли ви катализотори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера фейслифтова англичанка без катализатор мина без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е колата?има ли разход на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако харчиш по 2 литра масло на 1000км и пуши здраво, няма нормален преглед, който да те пусне. Ако е наред колата, не би трябвало да имаш проблем. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

97 година е Д14А8  и си погорява масло ,но не пуши

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без катализатор и да погорва масълце, пък да изкара СО под 0,5%?

И каква е тайната на тоя фокус?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това към пункта където е минала :D

има и газ ако това има значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли  преди 2003 и да може да се минава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.09.2024 г. at 21:16, dragob написа:

Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли  преди 2003 и да може да се минава?

Каква е тази опция, къде е уловката?

Тя колата или е преди 2003, или не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, teodor_tsonev написа:

... Тя колата или е преди 2003, или не е.

Точно това трябва да е опцията. Поне така е в Англия.

Газ анализатора има софтуеър. Там трябва да е заложена годината на производство на колата. Командващият машината й "казва", коя година е колата и с това се променят процедурата за проверка, изследваните параметри, и допустимите нива.

 

Повтарям - така е в Англия и така съм го правил аз лично като проверяващ преди 20г.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаваш ГТП-то "през врата у пОле".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

... Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес"...

Не съм го правил от 10г., но нямам спомен да съм задавал на машината евро категория.

Обаче, задължително вкарвах VIN и код на двг. Предполагам с това машината вече "знае", какво да мери, и как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на наща система е че не е константна.

Днес едно - утре друго. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на август минах преглед, Accord 7 2.2 с катализатор. Никакви проблеми нямах освен, че беше 75лв. прегледа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица, безпроблемно минах преглед на Сивик, 8, 2.2.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката.

СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" :thumbs1:

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не е вчера а преди 2 години. ;)

Пак си е нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Е, да де, от "завода" в Дупница. Респект! :worthy: :thumbs1:

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20240908_093700_edit_246032553207769.jpg

Off Topic

Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. ;)

 

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.09.2024 г. at 17:58, dandilov написа:

Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката.

СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" :thumbs1:

Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. ;)

IMG_20240909_155650.jpg

IMG_20240909_155734_edit_290136025658331.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 minutes ago, ceco_accord said:

Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. ;)

И какво от това?

On 9/8/2024 at 9:14 AM, ceco_accord said:

Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови.

Кой е този Ванко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dimkaraganchev

Off Topic

Сваляне и разглобяване на двигателя. Почистване до блясък. Нови сегменти, лагери (биелни и основни), гумички на клапани, ревизия на глава, нов ангренажен комплект, семеринги, почистване на ЕГР пътища и клапан, сменен термостат, нова водна помпа, пистов ремък. Допълнително съединител - комплект, лагер първичен вал скоростна кутия, семеринг. И всички консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Legend91 написа:

И какво от това?

Кой е този Ванко?

Аа, нищо. Просто тва тенеке е слязло и хванало пътя през 1986-та година! Тогава ЕВРО-та и ЕКО-та не е имало, както и то си няма катаризатор. ;)

По пунктовете "не вярват на очите си". ДВГ-то е ЕW3 - още "неотваряно".

 

Фена.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа:

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". ;)

Евро категорията в талона няма нищо общо с категорията, която вписват в пунктовете за ГТП, две различни неща са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. Различни предназначения.

НО :

ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има.

Има заложени толеранси за всяко.

Колко се прилагат е друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Разбира се. Различни предназначения.

НО :

ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има.

Има заложени толеранси за всяко.

Колко се прилагат е друг въпрос.

Тук са описани нещата какво е еко категория и какво евро. Аз в талона например нямам вписана ЕВРО категория, но съм във втора ЕКО категория и трябва да покрия съответните норми за СО на празен ход и високи обороти.

 

ПП. А вече големия талон даже не ти трябва за прегледа, така че какво пише и не пише на него ...

 

еко.PNG

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема.

 

Т.е. какво значение има за мен дали е вписана или не е вписана евро категорията в талона?

 

Цитат

  На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа:

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес".

 

Питам без да се заяждам, наистина ми е интересно, но както и да е, след половин час отивам на ГТП и съм без катализатор. Да видим какво ще стане.

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евро категорията има отношение към коефициента за годишния данък в общината.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово, минах ГТП на Сивик 6-та без катализатор :)

Не знам как, не съм и питал

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мина?и цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.09.2024 г. at 20:46, dragob написа:

Къде мина?и цена?

Писах ти на лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко преди 2001 минава не се търси катализатор,ако не е тотал димилник никакви проблеми.

Приятел преди седмица мина CRV1ген без проблем но му казали ако беше 2002 не минаваш изобщо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малей! Значи аз ще съм на кантар.

2001:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Минаваш и ти всички 1 ген не им търсят катализатори

@angelbangel

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 2002г. не се търси катализатор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, boiskii написа:

До 2002г. не се търси катализатор. 

Къде го пише това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...