dragob 72 #1 Публикувано 30 Август Колеги отварям тази тема за прегледите тези дни.нека някой каже минавал ли е на гтп сега.Имал ли е проблеми ?колите имат ли ви катализотори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 30 Август Вчера фейслифтова англичанка без катализатор мина без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 30 Август Коя година е колата?има ли разход на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #4 Отговорено 31 Август Е ако харчиш по 2 литра масло на 1000км и пуши здраво, няма нормален преглед, който да те пусне. Ако е наред колата, не би трябвало да имаш проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 31 Август (Редактирано) 97 година е Д14А8 и си погорява масло ,но не пуши Редактирано 31 Август от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #6 Отговорено 31 Август Без катализатор и да погорва масълце, пък да изкара СО под 0,5%? И каква е тайната на тоя фокус? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 1 Септември Това към пункта където е минала има и газ ако това има значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #8 Отговорено 3 Септември Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли преди 2003 и да може да се минава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #9 Отговорено 6 Септември На 3.09.2024 г. at 21:16, dragob написа: Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли преди 2003 и да може да се минава? Каква е тази опция, къде е уловката? Тя колата или е преди 2003, или не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #10 Отговорено 6 Септември (Редактирано) преди 15 минути, teodor_tsonev написа: ... Тя колата или е преди 2003, или не е. Точно това трябва да е опцията. Поне така е в Англия. Газ анализатора има софтуеър. Там трябва да е заложена годината на производство на колата. Командващият машината й "казва", коя година е колата и с това се променят процедурата за проверка, изследваните параметри, и допустимите нива. Повтарям - така е в Англия и така съм го правил аз лично като проверяващ преди 20г. Редактирано 6 Септември от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #11 Отговорено 6 Септември Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #12 Отговорено 6 Септември Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #13 Отговорено 6 Септември Минаваш ГТП-то "през врата у пОле". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #14 Отговорено 6 Септември Преди 7 часа, ceco_accord написа: ... Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес"... Не съм го правил от 10г., но нямам спомен да съм задавал на машината евро категория. Обаче, задължително вкарвах VIN и код на двг. Предполагам с това машината вече "знае", какво да мери, и как. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #15 Отговорено 7 Септември Проблемът на наща система е че не е константна. Днес едно - утре друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LordVetinari 5 #16 Отговорено 7 Септември В началото на август минах преглед, Accord 7 2.2 с катализатор. Никакви проблеми нямах освен, че беше 75лв. прегледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #17 Отговорено 7 Септември Миналата седмица, безпроблемно минах преглед на Сивик, 8, 2.2.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #18 Отговорено 7 Септември (Редактирано) Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката. СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" Редактирано 7 Септември от dandilov 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #19 Отговорено 7 Септември Е, не е вчера а преди 2 години. Пак си е нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #20 Отговорено 7 Септември (Редактирано) Off Topic Е, да де, от "завода" в Дупница. Респект! Редактирано 7 Септември от dandilov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #21 Отговорено 8 Септември (Редактирано) Off Topic Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. Редактирано 8 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #22 Отговорено 8 Септември На 7.09.2024 г. at 17:58, dandilov написа: Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката. СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #23 Отговорено 9 Септември Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #24 Отговорено 9 Септември 18 minutes ago, ceco_accord said: Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. И какво от това? On 9/8/2024 at 9:14 AM, ceco_accord said: Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. Кой е този Ванко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #25 Отговорено 9 Септември @dimkaraganchev Off Topic Сваляне и разглобяване на двигателя. Почистване до блясък. Нови сегменти, лагери (биелни и основни), гумички на клапани, ревизия на глава, нов ангренажен комплект, семеринги, почистване на ЕГР пътища и клапан, сменен термостат, нова водна помпа, пистов ремък. Допълнително съединител - комплект, лагер първичен вал скоростна кутия, семеринг. И всички консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #26 Отговорено 9 Септември (Редактирано) Преди 13 часа, Legend91 написа: И какво от това? Кой е този Ванко? Аа, нищо. Просто тва тенеке е слязло и хванало пътя през 1986-та година! Тогава ЕВРО-та и ЕКО-та не е имало, както и то си няма катаризатор. По пунктовете "не вярват на очите си". ДВГ-то е ЕW3 - още "неотваряно". Фена. Редактирано 10 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #27 Отговорено 10 Септември На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа: Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Евро категорията в талона няма нищо общо с категорията, която вписват в пунктовете за ГТП, две различни неща са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #28 Отговорено 10 Септември Разбира се. Различни предназначения. НО : ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има. Има заложени толеранси за всяко. Колко се прилагат е друг въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #29 Отговорено 10 Септември (Редактирано) Преди 10 часа, ceco_accord написа: Разбира се. Различни предназначения. НО : ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има. Има заложени толеранси за всяко. Колко се прилагат е друг въпрос. Тук са описани нещата какво е еко категория и какво евро. Аз в талона например нямам вписана ЕВРО категория, но съм във втора ЕКО категория и трябва да покрия съответните норми за СО на празен ход и високи обороти. ПП. А вече големия талон даже не ти трябва за прегледа, така че какво пише и не пише на него ... Редактирано 10 Септември от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #30 Отговорено 10 Септември Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #31 Отговорено 11 Септември (Редактирано) Преди 10 часа, ceco_accord написа: Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема. Т.е. какво значение има за мен дали е вписана или не е вписана евро категорията в талона? Цитат На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа: Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Питам без да се заяждам, наистина ми е интересно, но както и да е, след половин час отивам на ГТП и съм без катализатор. Да видим какво ще стане. Редактирано 11 Септември от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #32 Отговорено 11 Септември Евро категорията има отношение към коефициента за годишния данък в общината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #33 Отговорено 11 Септември Готово, минах ГТП на Сивик 6-та без катализатор Не знам как, не съм и питал 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #34 Отговорено 12 Септември Къде мина?и цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #35 Отговорено 14 Септември На 12.09.2024 г. at 20:46, dragob написа: Къде мина?и цена? Писах ти на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #36 Отговорено 14 Септември Всичко преди 2001 минава не се търси катализатор,ако не е тотал димилник никакви проблеми. Приятел преди седмица мина CRV1ген без проблем но му казали ако беше 2002 не минаваш изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #37 Отговорено 14 Септември Малей! Значи аз ще съм на кантар. 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #38 Отговорено 14 Септември Spoiler Минаваш и ти всички 1 ген не им търсят катализатори @angelbangel 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 347 #39 Отговорено 14 Септември До 2002г. не се търси катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #40 Отговорено 15 Септември Преди 9 часа, boiskii написа: До 2002г. не се търси катализатор. Къде го пише това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове