dragob 72 #1 Posted August 30 Колеги отварям тази тема за прегледите тези дни.нека някой каже минавал ли е на гтп сега.Имал ли е проблеми ?колите имат ли ви катализотори? Share this post Link to post Share on other sites
AMD 347 #2 Posted August 30 Вчера фейслифтова англичанка без катализатор мина без проблем. Share this post Link to post Share on other sites
dragob 72 #3 Posted August 30 Коя година е колата?има ли разход на масло? Share this post Link to post Share on other sites
Mkilla 966 #4 Posted August 31 Е ако харчиш по 2 литра масло на 1000км и пуши здраво, няма нормален преглед, който да те пусне. Ако е наред колата, не би трябвало да имаш проблем. 1 Share this post Link to post Share on other sites
AMD 347 #5 Posted August 31 (edited) 97 година е Д14А8 и си погорява масло ,но не пуши Edited August 31 by AMD Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2749 #6 Posted August 31 Без катализатор и да погорва масълце, пък да изкара СО под 0,5%? И каква е тайната на тоя фокус? Share this post Link to post Share on other sites
AMD 347 #7 Posted September 1 Това към пункта където е минала има и газ ако това има значение Share this post Link to post Share on other sites
dragob 72 #8 Posted September 3 Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли преди 2003 и да може да се минава? Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #9 Posted September 6 На 3.09.2024 г. at 21:16, dragob написа: Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли преди 2003 и да може да се минава? Каква е тази опция, къде е уловката? Тя колата или е преди 2003, или не е. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1536 #10 Posted September 6 (edited) преди 15 минути, teodor_tsonev написа: ... Тя колата или е преди 2003, или не е. Точно това трябва да е опцията. Поне така е в Англия. Газ анализатора има софтуеър. Там трябва да е заложена годината на производство на колата. Командващият машината й "казва", коя година е колата и с това се променят процедурата за проверка, изследваните параметри, и допустимите нива. Повтарям - така е в Англия и така съм го правил аз лично като проверяващ преди 20г. Edited September 6 by Krasi-mir 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #11 Posted September 6 Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Share this post Link to post Share on other sites
bogomildimov 60 #12 Posted September 6 Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #13 Posted September 6 Минаваш ГТП-то "през врата у пОле". Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1536 #14 Posted September 6 Преди 7 часа, ceco_accord написа: ... Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес"... Не съм го правил от 10г., но нямам спомен да съм задавал на машината евро категория. Обаче, задължително вкарвах VIN и код на двг. Предполагам с това машината вече "знае", какво да мери, и как. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #15 Posted September 7 Проблемът на наща система е че не е константна. Днес едно - утре друго. Share this post Link to post Share on other sites
LordVetinari 5 #16 Posted September 7 В началото на август минах преглед, Accord 7 2.2 с катализатор. Никакви проблеми нямах освен, че беше 75лв. прегледа Share this post Link to post Share on other sites
Legal 42 #17 Posted September 7 Миналата седмица, безпроблемно минах преглед на Сивик, 8, 2.2.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2749 #18 Posted September 7 (edited) Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката. СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" Edited September 7 by dandilov 3 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #19 Posted September 7 Е, не е вчера а преди 2 години. Пак си е нов. Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2749 #20 Posted September 7 (edited) Off Topic Е, да де, от "завода" в Дупница. Респект! Edited September 7 by dandilov 2 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #21 Posted September 8 (edited) Off Topic Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. Edited September 8 by ceco_accord 1 Share this post Link to post Share on other sites
dimkaraganchev 61 #22 Posted September 8 На 7.09.2024 г. at 17:58, dandilov написа: Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката. СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт... Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #23 Posted September 9 Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 140 #24 Posted September 9 18 minutes ago, ceco_accord said: Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. И какво от това? On 9/8/2024 at 9:14 AM, ceco_accord said: Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. Кой е този Ванко? Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2749 #25 Posted September 9 @dimkaraganchev Off Topic Сваляне и разглобяване на двигателя. Почистване до блясък. Нови сегменти, лагери (биелни и основни), гумички на клапани, ревизия на глава, нов ангренажен комплект, семеринги, почистване на ЕГР пътища и клапан, сменен термостат, нова водна помпа, пистов ремък. Допълнително съединител - комплект, лагер първичен вал скоростна кутия, семеринг. И всички консумативи. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #26 Posted September 9 (edited) Преди 13 часа, Legend91 написа: И какво от това? Кой е този Ванко? Аа, нищо. Просто тва тенеке е слязло и хванало пътя през 1986-та година! Тогава ЕВРО-та и ЕКО-та не е имало, както и то си няма катаризатор. По пунктовете "не вярват на очите си". ДВГ-то е ЕW3 - още "неотваряно". Фена. Edited September 10 by ceco_accord 1 Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #27 Posted September 10 На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа: Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Евро категорията в талона няма нищо общо с категорията, която вписват в пунктовете за ГТП, две различни неща са. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #28 Posted September 10 Разбира се. Различни предназначения. НО : ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има. Има заложени толеранси за всяко. Колко се прилагат е друг въпрос. Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #29 Posted September 10 (edited) Преди 10 часа, ceco_accord написа: Разбира се. Различни предназначения. НО : ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има. Има заложени толеранси за всяко. Колко се прилагат е друг въпрос. Тук са описани нещата какво е еко категория и какво евро. Аз в талона например нямам вписана ЕВРО категория, но съм във втора ЕКО категория и трябва да покрия съответните норми за СО на празен ход и високи обороти. ПП. А вече големия талон даже не ти трябва за прегледа, така че какво пише и не пише на него ... Edited September 10 by teodor_tsonev Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5844 #30 Posted September 10 Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема. Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #31 Posted September 11 (edited) Преди 10 часа, ceco_accord написа: Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема. Т.е. какво значение има за мен дали е вписана или не е вписана евро категорията в талона? Цитат На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа: Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване. Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". Питам без да се заяждам, наистина ми е интересно, но както и да е, след половин час отивам на ГТП и съм без катализатор. Да видим какво ще стане. Edited September 11 by teodor_tsonev Share this post Link to post Share on other sites
aleksandur 283 #32 Posted September 11 Евро категорията има отношение към коефициента за годишния данък в общината. 1 Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #33 Posted September 11 Готово, минах ГТП на Сивик 6-та без катализатор Не знам как, не съм и питал 2 Share this post Link to post Share on other sites
dragob 72 #34 Posted September 12 Къде мина?и цена? Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #35 Posted September 14 На 12.09.2024 г. at 20:46, dragob написа: Къде мина?и цена? Писах ти на лично Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1494 #36 Posted September 14 Всичко преди 2001 минава не се търси катализатор,ако не е тотал димилник никакви проблеми. Приятел преди седмица мина CRV1ген без проблем но му казали ако беше 2002 не минаваш изобщо. Share this post Link to post Share on other sites
angelbangel 12 #37 Posted September 14 Малей! Значи аз ще съм на кантар. 2001 Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1494 #38 Posted September 14 Spoiler Минаваш и ти всички 1 ген не им търсят катализатори @angelbangel 1 Share this post Link to post Share on other sites
boiskii 327 #39 Posted September 14 До 2002г. не се търси катализатор. Share this post Link to post Share on other sites
teodor_tsonev 54 #40 Posted September 15 Преди 9 часа, boiskii написа: До 2002г. не се търси катализатор. Къде го пише това? Share this post Link to post Share on other sites