Jump to content
dragob

Прегледи.2024

Recommended Posts

Колеги отварям тази тема за прегледите тези дни.нека някой каже минавал ли е на гтп сега.Имал ли е проблеми ?колите  имат ли ви катализотори?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера фейслифтова англичанка без катализатор мина без проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коя година е колата?има ли разход на масло?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е ако харчиш по 2 литра масло на 1000км и пуши здраво, няма нормален преглед, който да те пусне. Ако е наред колата, не би трябвало да имаш проблем. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

97 година е Д14А8  и си погорява масло ,но не пуши

Edited by AMD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без катализатор и да погорва масълце, пък да изкара СО под 0,5%?

И каква е тайната на тоя фокус?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това към пункта където е минала :D

има и газ ако това има значение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли  преди 2003 и да може да се минава?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3.09.2024 г. at 21:16, dragob написа:

Чух че имат опция пунктовете да дадат опция за коли  преди 2003 и да може да се минава?

Каква е тази опция, къде е уловката?

Тя колата или е преди 2003, или не е.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 15 минути, teodor_tsonev написа:

... Тя колата или е преди 2003, или не е.

Точно това трябва да е опцията. Поне така е в Англия.

Газ анализатора има софтуеър. Там трябва да е заложена годината на производство на колата. Командващият машината й "казва", коя година е колата и с това се променят процедурата за проверка, изследваните параметри, и допустимите нива.

 

Повтарям - така е в Англия и така съм го правил аз лично като проверяващ преди 20г.

Edited by Krasi-mir
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минаваш ГТП-то "през врата у пОле".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

... Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес"...

Не съм го правил от 10г., но нямам спомен да съм задавал на машината евро категория.

Обаче, задължително вкарвах VIN и код на двг. Предполагам с това машината вече "знае", какво да мери, и как.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът на наща система е че не е константна.

Днес едно - утре друго. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

В началото на август минах преглед, Accord 7 2.2 с катализатор. Никакви проблеми нямах освен, че беше 75лв. прегледа :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Миналата седмица, безпроблемно минах преглед на Сивик, 8, 2.2.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката.

СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" :thumbs1:

Edited by dandilov
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, не е вчера а преди 2 години. ;)

Пак си е нов.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Е, да де, от "завода" в Дупница. Респект! :worthy: :thumbs1:

 

Edited by dandilov
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20240908_093700_edit_246032553207769.jpg

Off Topic

Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови. ;)

 

 

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.09.2024 г. at 17:58, dandilov написа:

Днес минах преглед с Jazz-a (2005г.), след осноен ремонт преди 2 години, от Ванката.

СО-то беше 0,03%. Техникът вика: "Тоя двигател работи все едно е излязъл вчера от завода!" :thumbs1:

Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. ;)

IMG_20240909_155650.jpg

IMG_20240909_155734_edit_290136025658331.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, ceco_accord said:

Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП. ;)

И какво от това?

On 9/8/2024 at 9:14 AM, ceco_accord said:

Ванко трябва да слага свой VIN на колите които прави (като Алпините на BMW), щот след него са си пак нови.

Кой е този Ванко?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dimkaraganchev

Off Topic

Сваляне и разглобяване на двигателя. Почистване до блясък. Нови сегменти, лагери (биелни и основни), гумички на клапани, ревизия на глава, нов ангренажен комплект, семеринги, почистване на ЕГР пътища и клапан, сменен термостат, нова водна помпа, пистов ремък. Допълнително съединител - комплект, лагер първичен вал скоростна кутия, семеринг. И всички консумативи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, Legend91 написа:

И какво от това?

Кой е този Ванко?

Аа, нищо. Просто тва тенеке е слязло и хванало пътя през 1986-та година! Тогава ЕВРО-та и ЕКО-та не е имало, както и то си няма катаризатор. ;)

По пунктовете "не вярват на очите си". ДВГ-то е ЕW3 - още "неотваряно".

 

Фена.

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа:

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес". ;)

Евро категорията в талона няма нищо общо с категорията, която вписват в пунктовете за ГТП, две различни неща са.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се. Различни предназначения.

НО :

ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има.

Има заложени толеранси за всяко.

Колко се прилагат е друг въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Разбира се. Различни предназначения.

НО :

ЕКО-то трябва да "покрие" ЕВРО-то - ако го има.

Има заложени толеранси за всяко.

Колко се прилагат е друг въпрос.

Тук са описани нещата какво е еко категория и какво евро. Аз в талона например нямам вписана ЕВРО категория, но съм във втора ЕКО категория и трябва да покрия съответните норми за СО на празен ход и високи обороти.

 

ПП. А вече големия талон даже не ти трябва за прегледа, така че какво пише и не пише на него ...

 

еко.PNG

Edited by teodor_tsonev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Да, нормативът е ясен и е разисквано в другата тема.

 

Т.е. какво значение има за мен дали е вписана или не е вписана евро категорията в талона?

 

Цитат

  На 6.09.2024 г. at 9:08, ceco_accord написа:

Тук освен годината, има значение и дали в големият талон е вписана Евро категория, според цифрата на която са и нормите нужни за покриване.

Ако в талона нама Евро Х, може да мине всеки "навес".

 

Питам без да се заяждам, наистина ми е интересно, но както и да е, след половин час отивам на ГТП и съм без катализатор. Да видим какво ще стане.

Edited by teodor_tsonev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евро категорията има отношение към коефициента за годишния данък в общината.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Готово, минах ГТП на Сивик 6-та без катализатор :)

Не знам как, не съм и питал

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде мина?и цена?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.09.2024 г. at 20:46, dragob написа:

Къде мина?и цена?

Писах ти на лично

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко преди 2001 минава не се търси катализатор,ако не е тотал димилник никакви проблеми.

Приятел преди седмица мина CRV1ген без проблем но му казали ако беше 2002 не минаваш изобщо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малей! Значи аз ще съм на кантар.

2001:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Минаваш и ти всички 1 ген не им търсят катализатори

@angelbangel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

До 2002г. не се търси катализатор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, boiskii написа:

До 2002г. не се търси катализатор. 

Къде го пише това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...