ceco_accord 6814 #201 Отговорено 18 Април Но това да се качиш зад волана пил, или дрогиран е висша низост, а наще мерзавци упорито не искат да вкарат тез индивиди под "предумишлен опит за убийство". Как да живеем и оцеляваме сред полу и пълни идиоти!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1882 #202 Отговорено 18 Април Преди 4 часа, ceco_accord написа: И сме щастливи че се е прибрал, все едно си каца от трансгалактически полет. Дип че е разумен и с маломощна колца, а не некой нервак с баварка, не че това е гаранция. Познато,чувствата са идентични и в нашия семеен хабитат! Господ да ги пази! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #203 Отговорено 19 Април Нали не летят по-бързо от ангел-хранителят си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #204 Отговорено 22 Април А бее, тОа Митов опрай външните ни "болести", а ся са фанАл и с "вътрешните". Хой го назначи да пълни касичката???? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 711 #205 Отговорено 11 Май Снимката е от пост на Диана Русинова във фейсбук. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3090 #206 Отговорено 11 Май Леле, мале...! Тоя ребус, ако го дадеш на някой супер компютър да го реши, ще му изгорят транзисторите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 711 #207 Отговорено 11 Май Караш автомобил с всички съвременни системи (вкл. и разпознаване на пътни знаци), стигаш до въпросното кръстовище и се чува глас от борд компютъра "Моля те върни ме в магазина! Тук не е за мен" 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #208 Отговорено 11 Май Off Topic Ба, нищо няма да каже, щот ще се бъгне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 163 #209 Отговорено 11 Май И тази тема се превръща в поредната изповед искрено и лично за битието и страданието на Цецо и синковеца. С любезната подкрепа! Колкото до снимката със знаците твърдо е фейк. Знаците поставени в тревата например къртят. Поздрави и успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #210 Отговорено 11 Май Off Topic Имаше такова предаване, но не ми действаше градивно и не го следах. Ако и при теб е така с моите изяви, сори и не ме чети, а ако съм ти нанесъл ментални щети - извинявай - без да ТЕ искам! В това което споделям, не аз (и той) сме важни, а посланията, но ако не стига до теб ... и това не е важно - всеки си има мироглед. Бъди здрав и не съди, а сади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #211 Отговорено 12 Май И този знак е в тревата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 711 #212 Отговорено 12 Май Off Topic А колко има в храстите и клоните на дърветата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1203 #213 Отговорено 12 Май Всичко това е олицетворение на обществото ни. Това е истината за съжаление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #214 Отговорено 17 Юли Последно, какво приеха вчера 240-те? ТОЛ камерите ще засичат средна скорост само по магистралите, или навсякъде? Доколкото схващам законът дава право на КАТ да решават къде, без да уточнява, а те смятат само по магистралите да е. Има ли яснота по схемата за попълване на бюджета чрез масови глоби, или все пак има някакъв разум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1383 #215 Отговорено 18 Юли Това със средната скорост според мен е за големите джигити които взимат София Бургас за два часа без да спират и карат само в лявата лента. За другите водачи това не е възможно. Не знам с автобусите и тировете как ще стане тъй като при тях максимална скорост по магистралите е различна, може би и тук ще се надгражда системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #216 Отговорено 18 Юли Аз съм ОК да е само по магистралите и именно за таквиз джигити, но ако го въведат и по нормалните шосета, тогава ще патим. Да видим кога ще го въведат и как ще го адаптират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 796 #217 Отговорено 18 Юли То една велика магистрала, тотал щета е. Това със средната скоро е хубаво, но да се види колко хора ще изгорят. Не съм гледал закона какъв е и с колко над средната скорост ще ти взимат книжката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #218 Отговорено 18 Юли И да я вземат, временно ще е. Иначе те губят като плащащ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 44 #219 Отговорено 19 Юли Не считам, че в нормативната уредба ще бъде предвидено изключение от общото правило, което урежда установяването на нарушения, чрез измерване на средна скорост.Не съществува правна логика това правило да се прилага само за автомагистрали, като бъде изключено приложението му спрямо останалата пътна мрежа.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 337 #220 Отговорено 19 Юли Може да се прилага по всички скоростни пътища като околовръстен път и булеварди като Цариградско шосе. Превишаване на средна или моментна скорост е едно и също нарушение. Чрез регистрационният номер хваща всякакъв тип превозни средства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 62 #221 Отговорено 21 Юли На 19.07.2025 г. at 19:37, vespa написа: Може да се прилага по всички скоростни пътища като околовръстен път и булеварди като Цариградско шосе. Превишаване на средна или моментна скорост е едно и също нарушение. Чрез регистрационният номер хваща всякакъв тип превозни средства. Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1633 #222 Отговорено 21 Юли Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #223 Отговорено 21 Юли Мисля си че този разговор не се води където, с когото и както трябва. А наще дупедати "видела жабата че подковават коня, та и тя вдигнала крак", за да пълнят бюджета, а ако лично загазят - все ш са опраат. Извънградско и на дълго разстояние от мерене на средна скорост между населените места няма практическа полза за безопасността, понеже моментната при изпреварване ще я надвишава, та после требе да се компенсира баавно, или да се спира, а места за такова има много при дълго разстояние между 2 рампи, а и трафикът не се движи твърде бързо. Ако е кратко - изгорял е всеки минал под тях изпреварвайки. Значи трябва да е забранена тази маневра в целият участък "от - до". На аутобаните има смисъл - там са и повечето джигити. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1633 #224 Отговорено 21 Юли преди 9 минути, ceco_accord написа: видела жабата че подковават коня, та и тя вдигнала крак Именно. Иначе да, идеята е точно това преди 11 минути, ceco_accord написа: моментната при изпреварване ще я надвишава, та после требе да се компенсира баавно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 46 #225 Отговорено 21 Юли (Редактирано) Преди десет дни пътувах по подбалканския път. От с.Клисура до Калофер ограничение 50 кил. заради път в ремонт. Никой не караше с 50 защото ремонта беше приключил но табелите стояха. На връщане след 10 дни същата работа. Ремонт няма табели има. Това на разстояние 50 километров участък. Ако засичат средна скорост ще напълнят бюджета за две години напред. Редактирано 21 Юли от gecata1059 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #226 Отговорено 21 Юли Преди 1 час, Krasi-mir написа: Именно. Иначе да, идеята е точно това И като компенсираш бавничко, къв е смисъла? Пак тапа правиш, а другите те изпреварват и налитат на дупката - в бюджета. А неготови за експлоатация шосета с ограничение 50 има на много места в нащо БГ. Тук е опитно поле - дали с ненормални закони може да се направи нормална държава. Но "без умните институции" имат повод да стрелят всякъде - с "на гол тумбак - чифте пищови". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 62 #227 Отговорено 21 Юли Преди 5 часа, Krasi-mir написа: Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение. Въпрос на софтуерно решение. Средната скорост е, резултата от изминато определено разстояние за определено време. След като имаме отсечка 20 км., в нея има хикс отсечки с игрек километри с ограничение 50, 60 или 90 км/ч. Какъв е проблема да се реши уравнението? Да речем, че резултата ще показва за тия 20 км., 20 мин. и 15 сек. Да прибавим още 15 секунди толеранс и ето аналогичното средно време за изминаване на отсечката. По-краткото време показва превишението на допустимата скорост в някой участък. Тъй като няма как да се докаже в кой точно с колко е превишението се приема % съотношение на глобата - до 2 % по кратко преминаване - 50 лв., до 5 % 100 лв. и т.н. И въобще не съм съгласен, че джигитите са основно на магистралата. Турбоидиотите си показват комплексчетата точно на първи и втори клас пътища. Особено при движение в колона от над 7-8 ППС. Там създават животоопасни ситуации и то не само за себе си и този срещу него, а дори за цялата колона! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #228 Отговорено 21 Юли И ти си прав. Просто ми е в мъглата какво ще приемат деюре и как ще го засичат и прилагат дефакто. Министъро разпрАа че има ефект. За глобите - да, но за общата пътна безопасност - дали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 62 #229 Отговорено 22 Юли За пътната безопастност ще има ефект когато имаме магистрали. До тогава по милостта на съдбата ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1633 #230 Отговорено 22 Юли (Редактирано) Лошите пътища са само частица от проблема. По-опасен е Гошо от Горно Нанадолнище, чиито последни думи преди трагедията са "Гле'й к'о мо'е на трета". edit: Таааа, затварям форума, отварям другия, и оппаааа ... новината на деня: Това щяло "да допринесе за ограничаване на неправомерни и опасни маневри от страна на водачите на тежкотоварни МПС, с които значително застрашават живота и здравето на останалите участници в движението." Като човек, на който карането на камион му плаща хляба, смело заявявам, че няма по-голяма простотия. Редактирано 22 Юли от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #231 Отговорено 22 Юли По Европата, даа, ама тук ТИР-овете летят със 120км/ч, особено полски, украински и тези дет идат от Азия - страшно е! Не дават път. В колона от по няколко,до дузина, на дистанция 1 кабина един от друг - СТРАШНО Е! В баира някои омаляват, други ги изпреварват, нема знаци и ограничения за тях, а за ТОЛ и КАТ не им дреме, нито на границата мое некой нещо да им каже. Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина. Наще и те така почнаха - газ до дупка с 2 тахо шайби, а и на новите апарати намериха цаката, а босовете на фирмите намериха "вземащи им парата", за да има "чадър". Майката му е всичкото транзит ТИР да се вози с БДЖ-то от граница, до граница, ама нема никой с топки у парламата, та да пребори лобито, и да мирнем по шосетата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 337 #232 Отговорено 22 Юли Забраната за изпреварване върши идеална работа на изкачване по магистралата, през другото време ефекта е обратен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 337 #233 Отговорено 22 Юли На 21.07.2025 г. at 9:25, ceco_accord написа: Извънградско и на дълго разстояние от мерене на средна скорост между населените места няма практическа полза за безопасността, понеже моментната при изпреварване ще я надвишава, та после требе да се компенсира баавно, или да се спира, а места за такова има много при дълго разстояние между 2 рампи, а и трафикът не се движи твърде бързо. Ако е кратко - изгорял е всеки минал под тях изпреварвайки. Не си наясно с принципа на измерване. Шофирам по пътища на които има такива камери от 15 години и ефекта е огромен. Принципа на работа е времето за преминаване между двете камери , скорост не засича изобщо. Може да обработва стотици хиляди снимки в минута. Съхранява снимките само на провинилите се. По рег.номер разбира дали е камион автобус или друго, това е необходимо само на магистралата където има различни макс.скорости. Недостатъка е,че чуждите тирове и автобуси ги смята за автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #234 Отговорено 22 Юли Принципът ми е ясен и съм пътувал по Европата... ...ноо тук каво ще узаконят и прилагат е въпросът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1633 #235 Отговорено 22 Юли (Редактирано) Преди 2 часа, ceco_accord написа: Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина Това няма да се оправи със забраняване на камионите да се изпреварварват. Преди 1 час, vespa написа: Забраната за изпреварване върши идеална работа на изкачване по магистралата, през другото време ефекта е обратен. Не е точно така. Ако има забрана при изкачване, един пълен камион ще направи опашка от 10-ина празни, които могат да се движат (може и 2 пъти) по-бързо от него. Тоя, бавния, "го вземам" на летящ старт преди да ми мигне окото, без да превишавам скорост, с моя празен камион. На равно всички (би трябвало да)карат с еднаква скорост. Изпреварване не се налага на теория. На практика, се ще се намери някой, койт да реши, че трябва да ме изпревари, карайки с половин километър по-бързо от мен. Резултатът от тази тъпотия е два камиона един до друг в следващите 10 км. Обаче, същото се получава и когато някой с кола тръгне да изпреварва камион с перфектната икономична скорост 91км/ч, при 90км/ч на камиона по закон. Това ни връща на Преди 2 часа, ceco_accord написа: Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина Карането с две тахокарти се прави с цел превишаване на законните часове каране без почивка. Ако иска да не спазва ограничението на скоростта се манипулира апарата. Редактирано 22 Юли от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #236 Отговорено 22 Юли (Редактирано) Не искам (а и не вярвам някой от вас да е ОК с това), парите ни от данъци да отиват за КАТ БееМВета и камери/системи/радари, а да нямаме пътища, по които да се движим безопасно. https://www.facebook.com/reel/2148068559019243/?s=single_unit Корупцията убива, а не скоростта - на този който я владее. Този който не я съобразява и владее - жална му / ни майка. Ако не си владее колата, никакви ограничения не са панацея! Краси - мир да има, ама така ли е по Европата? Пътищата ли са приоритет, или контролът по тях? Редактирано 22 Юли от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1633 #237 Отговорено 22 Юли Цецо, този разговор трябва да го водим на живо. Така, с подхвърляне на реплики и въпроси през клавиатурата диалогът някакси се изкривява и не е пълноценен. Поне за мен е така. Например последния ти въпрос. Не мога да отговоря еднозначно с едно изречение. Просто,защото този въпрос отваря нова тема, по която мога да ти разправям до утре сутринта, какво,как, и защо се случва при мен, и какво пречи така да се случва и при теб (грубо казано). Знаеш,че съм бил и от другата страна, при онези с БеНВетата, камерите, системите и радарите. Е, по него време имахме само радари, ама ... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #238 Отговорено 22 Юли Въпросът бе риторичен - знам отговорът. Знам че и ти знаеш защо живееш там, а не тук. Тук нищо не се случва, ако някой няма личен интерес и това е главната трагедия. Дори депутатите са ора и искат да карат нормално по здрави пътища, но не могат да преживеят мисълта че те са национални, а не лично техни. И така с всичко друго и с мимолети опити, понеже са там за малко и квот успеят за себе си. Бъди здрав и всички други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6814 #239 Отговорено 23 Юли Чух че вече са определени конкретните отсечки по магистралите, в които ще се засича средна скорост. Мен това ме устройва, понеже ги ползвам само в краен случай, а и нито са магистрали като ората, нито искам да участвам в "нашио електронен колайдер" - ускорител на елементарни частици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 705 #240 Отговорено 23 Юли Вчера приятел който има пункт за прегледи ми каза, че се подготвя наредба, която да им забрани да допускат до ГТП автомобили с монтиран на тях теглич. Не знам каква е логиката и дали това въобще ще влезе в сила. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове