Jump to content
fenabg

Питане към водещите "професори" във форума?

Recommended Posts

Преди 19 часа, Krasi-mir написа:

Ти познаваш ли некой, който да НЕ разбира от коли и жени?

Да - онзи, дето ме гледа от огледалото дорде се бръснем. 😄

Жената е цяла вселена и за да я поназнайваш, трябва да си поне Айнщайн - а аз не съм.

С колите ми е по-лесно, но и там знам колко много не знам, защото имам широко полезрение, а не като други на който то е толко тесно, че му викат "гледна точка".

 

Това с малко майтап, мир и любов към всинца ви! 

Хора сме, грешни сме, поправимо е.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нагледно :

1500 оборота на студен мотор не са проблем : - да така е , но автора четох че може да е свързано с неправилно изгаряне .  Ето за какво се дразня , къде бре джанъм го прочете кой и защо го написа . Ето го хауса на лице . 
По въпроса със заключването на темите аз не мога така най учтиво моля модераторите да го направят . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауу моля не на месвай пари ,за преглед не съм взел никога и на никой пари . Казах и помолих! Най учтиво да се заключат всички мои теми ,което е ваше задължение нали така? Аз пари нищо не искам !!! Това е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Zlatozator написа:

И Ванката, дори да спре да пише - още е жив. Има си сервиз в Дупница. Като сте такива фенове, отидете на място и си платете за услугата и въпросите. Току виж, пак си върнал вярата в доброто в хората...

Е това ми хареса,най много от дългия ти обяснителен пост!

От Варна до Дупница,има много такива и както каза живота продължава!

От тези 33 хил. члена в форума 1% да бяха пишещи и активни,щеше да е друго.

Може да ги спира,именно такива теми като тази...,предполагам само!

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател на Балканче, брои ли се? 🤪

Чупи се (десетки пъти) цепя, сглобявам, центровка и гас 😀

Малко да разведрим де!

 

Иначе по темата съм съгласен и с теб и с този, който каза, че потребителя също трябва да е поне малко технически грамотен за да отсее кое може да е полезно. Аз лично не бих се доверил на едно мнение от форум. Задължително си проверявам нещата и на теория и консултация в сервиз, преди да предприема каквото и да било. Но форумът е първа инстанция, особено, когато е нещо ново.

Мен също има нещо, което ме дразни, че се пишат цени ей така и мисля, че съм изразявал мнение по въпроса вече. Няма проблем, но нека се дава подробна информация, марка, цена за труд, с отстъпка ли е, не е ли, трябва ли още нещо да се смени и т.н. Аз поне винаги се старая да давам подробна информация за даден ремонт, който вече съм извършил, за да може да е максимално полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, fenabg написа:

Ето нагледно :

1500 оборота на студен мотор не са проблем : - да така е , но автора четох че може да е свързано с неправилно изгаряне .  Ето за какво се дразня , къде бре джанъм го прочете кой и защо го написа . Ето го хауса на лице . 
По въпроса със заключването на темите аз не мога така най учтиво моля модераторите да го направят . 

Не си ме разбрал и вадиш ножа. Говорех за претрисането на 2000 оборота. В друга тема във форума момчето, което беше вдигнал темата, беше говорил с майстор, който му казал, че не е задължително тресенето да е от каретата. За 1500-те оборота на студено просто благодарих, защото не знаех, че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вадя нищо , извинявам се в случая ,но начина по който е написано ти как щеше да го разбереш.Реално няма значение де .

П.п ако имаш проблеми със смесите сондите ще го хванат.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ един съвсем пресен ма е маслар и той 15 мнения само препоръки . Ви е се вайкате за глупости.

Модераторите седнете си на задниците и почнете да ползвате опцията делете" ма не на две а на 0 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, всеки може да сподели/препоръча масло, което според него си заслужава. Да, добре ще е да се обоснове.  Защо обаче да му трия поста на човека? Грешна ли е препоръката? Има ли ги тези вискозитети в owners manual-a? Отделно, как може да се докаже, че даденото масло не става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, emod написа:

 Грешна ли е препоръката? 

И според теб е нормално да се регнеш и на втория ден да почнеш да пишеш във всяка втора тема та макар и да няма нужда? И е нормално сутрин за да избегнеш смукача да набиеш колата на 3к при първо палене (10 секунди е записано в конкретната тема ) ЗА 3 МИНУТИ ( моя интерпретация ), та макар и да си нейде в планината зимата и случайно на вън е -22 и най голямото неизвестно е какво има в мотора ? 

 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами иска да сподели човека. За него има нужда. Той така е решил. При това - няма подвеждане за маслото. И ние какво, баммм...изтриваме му постовете, щото няма нужда от тях - без обяснение, по някакви си наши критерии "а нема нужда". Те на това аз му викам цензура, при това без основателна причина.

За 3к оборотите - ми не е зима в момента. Вярвам знаеш, че Хонда за някои манипулации/проверки пишат - запалете мотора и го задръжте на малка газ (3к) докато загрее и се включи вентилатора един два пъти. Не считам и хората за толкова луди, че да набият 3к при -22. Просто трябва да си пълен безумец.

Да... разбирам (донякъде) и гнева ти, но не може просто така с лека ръка да се трият постове...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, emod написа:

.

Да... разбирам (донякъде) и гнева ти .. 

Явно не ме познаваш и не знаеш че в мен нерви много много няма и трудно се изнервям . 

Я разгледай тук и ми кажи всичко ли е на ред или само и само да се пише във форума ще се толерират тези неща . Само ще ти кажа че около 5 години бях модератор и такива съществуваха писаници докато не ги прочета !
Ти да не се засегна на тема маслар? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, fenabg написа:

Ти да не се засегна на тема маслар? 

Не, Ванка, няма засягане/обида :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emod  ne mi kaza всичко ли е наред в темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще извинявате, но се почувствах длъжен да почистя.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2020 г. at 9:35, fenabg написа:

Не не ме разбрахте аз не искам нищо ! Искам да се знае че това по долу не ръждясал лагер нито износен ! Не от маслен глад и не се е разрушил! от  10в40 , а е от детонации по всяка вероятност от проблем с газовата ! И Двигател при палене тропа от лагери а не от тампони и понякога гъстото масло го пази а не тънкото ! 
IMG_20200806_192733_549.jpg

 

Извинявам се, че се намесвам леко извън темата, но само информативно искам да попитам, този проблем при всички мотовилкови лагери ли беше, или само на един? И буталото в проблемния (проблемните) цилиндри имаше ли следи от детонационно горене?

 

А по темата - не си хаби нервите, че животът е кратък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, dindin написа:

 но се почувствах длъжен да почистя.

Именно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Двигателист написа:

този проблем при всички мотовилкови лагери ли беше, или само на един?

А по темата - не си хаби нервите, че животът е кратък...

Абсолютно по всички в различни фази , даже този от снимката е на 3 ти цилиндър на 2ри беше по зле. Мотора го усетихме на време че не тропа от тампони :D а от лагери и е отворен само от долу , по желание на клиента . Странно но вала беше в норми и се размина .
Много ама много си прав за живота.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, fenabg написа:

даже този от снимката е на 3 ти цилиндър на 2ри беше по зле. Мотора го усетихме на време че не тропа от тампони :D а от лагери и е отворен само от долу , по желание на клиента .

ЕбасиМУС и желанието на клиента . :D

Ако това по лагерите е наистина от детонации,  какво ли ще е по челата на буталата, сигурно ще липсват едни 2-3 мм. от тях .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mar_tod написа:

дни 2-3 мм. от тях .

Не е задължително, като са малки тоя процес тече бавно. Инак направо ги събирам в картера. Клиента реши да рискува..

@Bizzito црв рд1

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква е тая кола, много хилава? Моя сивик 1.5 колко години го карах с детонации. 

И със 100 октана пак имаше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, fenabg написа:

Не е задължително, като са малки тоя процес тече бавно.

Как така не е задължително и колко бавно да тече процеса  ?

Нали детонациите  все пак стават в цилиндрите, а не между коляновия вал и биелата, за да има такива поражения по биелните лагери и те да са от детонации, челата на буталата трябва  вече отдавна да са изядени .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, mar_tod написа:

челата на буталата трябва  вече отдавна да са изядени .

Приемаш детонацията в най крайната и фаза" . Като настройвахме бегачката ползвахме електроника да гледаме в реално време детонацийте в целия диапазон на обороти . Докато оправим смесите и авансите ги гледахме между 5 и 7к .  има ли силна детонация мотора заминава бързо . Миналата година един инжектор работещ с 18% по малко ми гръмна мотора за една обиколка . Съдя че е от газовите не за друго а съм отворил 7 или 8 црвета с този проблем и винаги са с газ и светещ чек свързан с проблеми по мотора - сонди , нок , бедни смеси  и тн .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fenabg Смяташ ли, че е възможно и в дизеловите мотори да се получават подобни детонациии, поради лошо гориво или други причини? Ако има такива, хваща ли ги нок сензора (има ли такова чудо дизела?) и ще светне ли чек?

Благодаря!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колебах се дълго дали да изразя някакво мнение, но ще го направя.

 

Тези идеи с платени секции и постове ми звучат като загубена кауза. Може и да сработи. Първите няколко месеца. После ще се появи друг форум, който няма да ги има тези “екстри” и този ще обезлюдее, всичко тук ще е архив.

Според мен трябва да се, да го наречем, стимулира критическото мислене у хората. Идеята ми е някакъв начин да се открояват едните от другите - например шрифта на Фена и другите с ценно мнение от практиката може да бъде тъмно син. Така мнението им ще се вижда и ще тежи. Пък разните “професори”, както някой ги нарече, след няколко провинения може да почнат да пишат в сиво. Решението е просто, вярвам, че ще е ефективно.

 

И между другото, не виждам смисъл от това подмазване към Фена с цел да се смени решението му. Той много добре знае, че е добър майстор, както и онези, на които е помогнал. Това решение изглежда вече го е взел, може обаче да се помисли какво може да се подобри във форума, така че в бъдеще да си промени решението. 

Редактирано от prissnr
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...