sadworm 0 #1 Публикувано 1 Октомври, 2018 Здравейте колеги! Искам да попитам дали ще мога да регистрирам наскоро закупен автомобил Honda CIVIC 5-gen Coupe със сменен двигате. По документи се води d16(**), но в коша има b18c4. Предният собственик го е сменил. Автомобила не е внос, но ако отида в КАТ дали ще имам проблеми и ще мога ли да я регистрирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #2 Отговорено 2 Октомври, 2018 Ако няма документи за поставения двигател няма да можеш. Ако вече е регистриран и си от същата област ще смениш само талоните без колата да ходи в КАТ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #3 Отговорено 2 Октомври, 2018 То добре, няма да кара колата в КАТ, ама тоя НЕЗАКОНЕН двигател си е таралеж в гащите и то голям. Минеш ли в КАТ само с талоните таралежът отива в твоите гащи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #4 Отговорено 2 Октомври, 2018 Защо не попита преди да си купил автомобила... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #5 Отговорено 2 Октомври, 2018 Колеги, днес брат ми като беше на работа на бензиностанцията и случайно минава да зарежда шефа на КАТ. И брат му казва за случая, а той му отговаря, че човека от който съм взел колата трябва да ми прати документ от къде е взел двигателя (договор за покупко-продажба). Предполагам, че след това с този документ като отида в КАТ ще мога да я регистрирам с него. Нали и двигателят се води сменяема част (ако на някой му сгъне двигателя и го смени с друг). Хората като си регистрират други двигатели не отиват ли с договор за покупко-продажба или аз се бъркам нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #6 Отговорено 2 Октомври, 2018 Трябва да знаеш и как стоят нещата със смяна на типа, от д16.. на б18... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #7 Отговорено 2 Октомври, 2018 На тоя документ (ако ще да си го изфабрикувате) сигурно е добре да пише номера на двигателя, че ще искат да го сверят. Разказаха ми, че заличавали номера с киселина и в КАТ щамповали нов, ама не знам колко е рентабилен тоя метод. После новата кубатура, конете ... трябва да се впишат в талона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #8 Отговорено 3 Октомври, 2018 Новите кубатура и коне директно го пращат на Технотест. С две думи - законния път е дълъг и скъп, и не включва фабрикуване и киселина. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #9 Отговорено 3 Октомври, 2018 (Редактирано) А мога ли примерно аз да си изфабрикувам договор, че съм го взел от някоя морга без шаси (само двигател). Все едно, че аз го купувам и слагам в купето. Редактирано 3 Октомври, 2018 от sadworm правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 6 Октомври, 2018 Можеш да фабрикуваш каквото си искаш, но ако решат да се заяждат при регистрацията, ще те пратят на технотест. Още повече, че тоя мотор не се слага в това купе фабрично. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #11 Отговорено 8 Октомври, 2018 Ако отида в някоя морга дали ще ми направят договор, че съм го взел от тях и да напишат рамата на някоя бракувана Хонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #12 Отговорено 8 Октомври, 2018 Законният начин е с документите на двигателя да отидеш на технотест и след това да я регистрираш в КАТ. Без технотест няма как да мине в КАТ (законно). Няма и гаранция, че ще минеш технотеста. Разликите м/у B и D сериите не са само в двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #13 Отговорено 9 Октомври, 2018 (Редактирано) А колеги мога ли да се залиича номера на двигателя и като я регистрирам да ми я впишат без номер или по стария талон да препиишат. Става въпрос за КАТ Бургас Редактирано 9 Октомври, 2018 от sadworm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #14 Отговорено 9 Октомври, 2018 Преди 10 часа, teodor_tsonev написа: Законният начин е с документите на двигателя да отидеш на технотест и след това да я регистрираш в КАТ. Без технотест няма как да мине в КАТ (законно). Няма и гаранция, че ще минеш технотеста. Разликите м/у B и D сериите не са само в двигателя. Ами този от който я купих каза че и окачването и двигателя са от една кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #15 Отговорено 9 Октомври, 2018 Колеги, днес един познат говори с един катаджия и той му каза, че ми трябва само бележка, че съм купил двигателя от някоя автоморга. Предполагам, че нещо като фактура или договор за покупко-продажба. Ако някой има какво да споедели да го направи. Открит съм към всякакви мнения. Всички които имат какво да споделят да го направят. Благгодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #16 Отговорено 9 Октомври, 2018 Пич какви бележки какви 5 лева. С тоя мотор отидеш ли в Кат без връзки си тръгваш без колата. Колата е с нелегален мотор в нея, без грам документ за тоя мотор ? Тва кво ти говори. Легален начин за оправяне на колата няма, причината е че този мотор го няма в това купе, дори и техност няма да свърши работа. Може би само тоя в Шумен ама и куките се научиха за тях и номера мина 50/50. Търсиш връзки с рушвети или познати колкото да минеш канал, оттам насетне не се правиш на рейсър, за да не те спират и правят проверки 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #17 Отговорено 10 Октомври, 2018 Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #18 Отговорено 14 Януари, 2019 Само да питам ако двг е с изтрит номер дали мога да регистрирам автомобила? Дали ще препишат номера от табелката на шасито? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #19 Отговорено 14 Януари, 2019 Срока за пререгистрация не е ли по кратък,гледам питаш от октомври а сега сме януари.... В договора за покупко-продажба ако пише номер на двигател няма как да го заличиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #20 Отговорено 14 Януари, 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, sadworm написа: Само да питам ако двг е с изтрит номер дали мога да регистрирам автомобила? Дали ще препишат номера от табелката на шасито? Кой номер да препишат, като там няма номер на двигател. Номерът на мотора го пише и в стария талон, същата работа - не стават нещата. AMD, срока е 1м. - 200 кинта глоба като клин. Редактирано 14 Януари, 2019 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #21 Отговорено 14 Януари, 2019 Колегата кара CR-V 1.В талона на колата му е вписан само кода на мотора без номер,защото няма номер на самия мотор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #22 Отговорено 14 Януари, 2019 И? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #23 Отговорено 14 Януари, 2019 Може да го сметнат на технотеста двигателя примерно от космически кораб че е , сложен на кола,все пак b18c4 e легендарен двигател -опасно нещо е това ще кажат за това шаси и оборудването за него ,може някоя беля да стане и да загинат невинни граждани и водачи на други МПС-та .Аполо 13 не съм сигурен дали не ги изтрелваха с такива в космоса Намери дебела връзка в КАТ ,инак ще има да те въртят с тоз матор и ще трябва да кихаш навсякъде откъдето минеш за да не ти правят проблеми .Дано поне да е запазен мотора и да не го е карал някой като мен до прекъсвач редовно ,че да си струва усилията за цялата история .Стискам ти палци да оправиш нещата ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #24 Отговорено 15 Януари, 2019 Документ трябва за двигателя,в който задължително да е упоменат автомобил и рама,от където е свален той,или копие на талона на въпросния автомобил.Може и фактура от автоморга,но пак с копие на талон.Поради разлика в моторите (кубатура и к.с.) ще те карат да минеш технотест и чак след ще бъде вписан в новия талон.Цялото това нещо ще ти струва до 500лв. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #25 Отговорено 16 Януари, 2019 На 1.10.2018 г. at 13:43, sadworm написа: дали ще имам проблеми и ще мога ли да я регистрирам? Това пита човека, а отговора, според мен е, че, ако сменя номерата минава през канал за сверка на мотор и рама, значи проблем ще има. Ако остане със същите номера не се минаваше на канал за сверка на мотор и рама, значи проблема се отлага до следващото евентуално минаване на канала в КАТ. Ако пък накрая я бракуваш, значи проблема те е подминал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #26 Отговорено 21 Януари, 2019 а мислил ли си евентуално, ако толкова ти харесва тая кола да не си смениш местожителството в областта в която е регистрирана колата и така няма канал и ще можеш да си я караш спокоен. То и аз си взех един сивик 1.3 с д16 вътре ама пича ми даде и оригиналния мотор и сега ще го слагам и в кат а после ще му мисля дали ще става мини или с 1.6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #27 Отговорено 31 Юли, 2019 а ако се затрие номера с киселина да корозира блока дали ще стане. Брат ми докара ауди от германия и на канала триеха с шкурка и накрая го писаха без номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #28 Отговорено 31 Юли, 2019 А не станаха ли 50 мнения 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #29 Отговорено 1 Август, 2019 Преди 18 часа, sadworm написа: а ако се затрие номера с киселина да корозира блока дали ще стане. ... Краткият отговор е НЕ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Теодора89 0 #30 Отговорено 22 Февруари, 2020 Здравейте, обмислям покупката на Мини Купър, нов внос! Но продавача каза, че двигателя бил на Пежо! Като го регистрирам в КАТ, ще ми направят ли проблем? Пак ли ми трябва документ за двигателя?? Благодаря предварително, 😊 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #31 Отговорено 22 Февруари, 2020 Задай въпросът във форума на Мини да видим отговор , и дали ще падне смях. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mini_(marque) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engine После прочети. 😉 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sadworm 0 #32 Отговорено 12 Април, 2020 Оправих я работата турнах D14 минах технотеста и ся пак ще слагам другия и ще си я карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #33 Отговорено 12 Април, 2020 Е що не мина "Технотест" направо с другия?!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове