ceco_accord 6011 #241 Отговорено 20 Октомври, 2022 Мисля че ако тази тема съществува още няколко години (и ако Евро съюзниците-чиновници не се прецакат) в нея ще обсъждаме само китайци. И без това, нещата отиват като в оня виц, "дето китаецът навсякъде по планетата може да си купи родно производство". Който има време (превъртайте рекламите) и разбира руският, или просто гледа, ще схване видеото, а за останалите - превод на няколко ключови изречения: Китайците нямат традиции и просто копират, но вече не буквално. Правят го бързо, без чудене и настройки по Нюрбург ринг, просто електричките се държат превъзходно заради спецификата си. Другото е като в нормална скъпа кола с всички екстри, но на половин цена! По-добро от Тесла и по-нормално от нея. Китайците категорично не ги пускат нито на европейският, нито на американският пазар. Икономически войни, и защо - ами, просто обикновените потребители плюят на всички брендове. Просто им трябва нормален автомобил - нормален, хубав, удобен, голям, комфортен, бърз - ето го! Но вие не можете да си го купите. Защото в европейските всичко е сложно и скъпо и ако "това" се появи на пазара им, естествено всички ще купуват това. Фактически, европейците не допускайки китайските автомобили, негласно признават че те са на достатъчно добро ниво и просто се страхуват. Това е отговорът! Да уточня че Донг Фенг от дузина години произвежда Хонди за азия, и вероятно тази е с технологията на новото хибридно HR-V, с ДВГ за "рендж екстендер". Колата е с италиански дизайн, пневматично окачване и 1000 N/m, 860 км запас на хода, 4,6 сек. до 100 ! Емиии ... ??? 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #242 Отговорено 21 Октомври, 2022 Удобна кола, имам предвид не само седалките, например: Волана на сивика се върти по тежко, скоростите влизат по трудно и т.н.Всичко по колата ми е изрядно. Масло на скоростна се сменя по книжка с предписаното от производителя.Нямам тропане от рейката, не е затегната и.....ами така.От друга страна, трябва да отбележа и положите неща в това да карам Ходна.Заради ангажименти, от 2 години почти всеки месец пътувам БС-СФ с нея. Две години!!Нито веднъж нямаше грижа.Октавията, за 18000 км, два пъти на магистралата искаше нещо с ФПФ-а.А, се кара , само извънградско!Утре пак съм в Сф. Естествено със сивика Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #243 Отговорено 21 Октомври, 2022 Хонда на пътя няма да те остави. Поне мен не е, вече 23 години и нямам намерение да сменям бренда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #244 Отговорено 21 Октомври, 2022 Ей, повярвай ми, точно заради това сигурно усещане, което имам, тръгвайки на път ми пречи, дори да отида да тествам друга кола.Но все пак, вечно ли да караме 15 г коли?Въпреки, че, не знам....гледайки мои познати с нови (от магазина до 5 г.) коли, някакви си, нямам тези нерви да се занимавам с електроники, еко норми и т.н.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #245 Отговорено 21 Октомври, 2022 Казвал съм го и преди: След новите коли ще останат само старите. Възръстта не е критерий за лоялност, особено ако тя през годините е била взаимна. На новите коли не им е проблам че се бъгват, а че така е "програмирано" от консуматорското общество. Но това е дъвкано и друг път и двата лагера имат своите основания. Просто дори еднаквите критери са с различна тежест за всеки. Послушай себе си, така или иначе отговорността за решението си е твоя и ако и то е твое, ще го понесеш по-мирно. А коли гледай всякакви. Това не е загубено време, а опит. А и темата ще се движи. Всяка кола маже да се окаже със скрити проблеми. Смених си погледа върху тежестта на това след думите на 1 човек, който преди 8 години ми каза (перефразирано): Не гледай какво ще ти отнеме колата годишно, а какво ще ти донесе ежедневно". От тогава взех 3 Хонди - еми - радват ме! Ма може "повредата" да е в мен (което е по-тревожното), не че в тях нямаше, но са отстраними. Нищо не е вечно, нито хубавото, нито лошото, нито дори илюзиите, а съвършенството е само моментно. А човек винаги иска повече. За това най-големият враг на хубавото е по-хубавото! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #246 Отговорено 13 Ноември, 2022 Да дам впечатления от Форд, макар че много плюят по марката. Брат ми остави при мене колата за съхранение през декември миналатагодина, докато е в чужбина. А търсихме втори автомобил. И стана наш. До сега 15000км. и яко каране. От смяна до смяна на масло не го пипа, за разлика от Харвито. Газова Романо Антонио и разход максимален 10/100. при яко натоварване на двигателя, не на багажника. Вози като лодка. Не се усещат километрите. Не робувам на марката. За мен колата е много добра. А да колата е Форд Мондео 2005г. 2.0 146 к.с. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хри100 87 #247 Отговорено 13 Ноември, 2022 На 21.10.2022 г. at 22:17, ceco_accord написа: Не гледай какво ще ти отнеме колата годишно, а какво ще ти донесе ежедневно" Може ли да го ползвам като подпис в профила ми? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #248 Отговорено 13 Ноември, 2022 Можеш. Гарантирам че е вярно! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #249 Отговорено 17 Ноември, 2022 Доживях PRIUS да ми хареса! https://automedia.investor.bg/a/2-novini/51294-toyota-predstavi-noviya-prius?fbclid=IwAR2hZxgp7elwn7DO_7qAVKffjIsHv5V4sycZOiz-lLXMkNhFI5IxmDyrME8 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #250 Отговорено 21 Декември, 2022 Вътрешността на двигател Enzo Ferrari: без верига, без ремък. Просто инженерно зрелище ! Шедьовър !!!! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #251 Отговорено 21 Декември, 2022 Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #252 Отговорено 21 Декември, 2022 (Редактирано) Мастърпийс! Напомни ми за "Постоянството на паметта" на Дали. Редактирано 21 Декември, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #253 Отговорено 22 Декември, 2022 Преди 7 часа, dandilov написа: Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? Да Дани, наистина изглежда на добре смазан швейцарски часовник. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #254 Отговорено 22 Декември, 2022 Сигурно за това Фераритата са скъпи? Страх ги е да слагат ремъци и вериги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #255 Отговорено 22 Декември, 2022 Ферарито е друга бира...ама не и в Ф1то ахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #256 Отговорено 22 Декември, 2022 Преди 9 часа, dandilov написа: Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #257 Отговорено 22 Декември, 2022 (Редактирано) И гаранция + каско да има, пак Ферарито си е кола (при това италианска), и може да изгори. Разбира се, жалко за колата. Редактирано 22 Декември, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #258 Отговорено 22 Декември, 2022 Днес минах от там, тъкмо го бяха изгасили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #259 Отговорено 8 Януари, 2023 Не мога да им запомня имената на "китайците", но респект към това което постигат, а след няколко години там никой няма да се интересува от "вносни автомобили (дори премиум клас), защото: Сори че е на руски, но в европа китайският автопром е тема табу. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #260 Отговорено 9 Март, 2023 Някой има ли наблюдение над Хюндай i30 1,4 и 1,6 бензин 2009г.- 2011г. Дилемата ми е между Хюндай и Джаз 1,4 Vtec същите години. За Джазката само не ми ясно как се разбира дали е с климатик или климатроник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #261 Отговорено 9 Март, 2023 Spoiler В профила ти пише, че караш "терминатор"(акорд-а визирам), та се чудя - за чий дядов ти е друга кола, че и по-нисък клас!? Това в кръга на шегата де Хюндай и Киа имат проблеми с бензиновите си двигатели след 2006 (или там някъде). Най-просто казано - бензиновите им мотори нямат ресурс. Има много клипове и инфо при руснаците, за тях. Дизелите, хибридите и електричките са о.к. но не и бензиновите. Джаз, само съм карал и останах доволен. Но нека се изкажат хората, които ги и поддържат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #262 Отговорено 9 Март, 2023 Акорда си остава и за сега не смятам да го сменям. Другата кола ми трябва за градско - съпругата и евентуално сина да я карат и аз от време на време. Благодаря за инфото за Хюндай. Ще се търси джаз явно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #263 Отговорено 9 Март, 2023 За градско Джазка с 1.2/1.4 idsi, тези двигатели за железни с много добри ниски и много икономични. Само трябва да се проверят бобините и свещите, и респективно да се сложат иридиеви (Denso IK20TT) 8броя. А колкото до надеждността на корейците, питайте бакшишите. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #264 Отговорено 10 Март, 2023 Ей тука има инфо за двигателите на Хюндай-а, http://wikimotors.ru/g4fa/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #265 Отговорено 10 Март, 2023 Супер, Благодаря!. Започвам да чета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #266 Отговорено 11 Март, 2023 Здравейте съфорумници, Ежедневният ми и работен автомобил Пасат В3 комби произведен 1992 година вече ме изостави. Та дойде времето да го заменя с нещо по-ново. Желанието ми подредено приоритетно е следното: 1. Високо комби (не SUV или баничарка). 2. Автомат. 3. Бензин / газ (ще се кара много и то предимно градско, затова дизела не е за предпочитане). 4. 4х4 (едно от хобитата ми е подводен риболов и понякога се налага де се ходи на труднодостъпни места). Автомобилите които покриват тези критерии не са много, като например: Volvo XC70, Subaru Outback, Audi Allroad, VW Passat Alltrack, Skoda Octavia Scout и други за които не се сещам. Тъй като работата ми е свързана с ремонт на кораби основните места които посещавам са мръсни и прашни пристанища и кораборемонтни заводи в които много често при боядисване на корабите част от боята попада и върху автомобилите паркирани наоколо. Поради тази причина търся сравнително евтина кола, за да не ми е жал когато я товаря с тежки железа. Ще съм благодарен на всякави мнения и препоръки относно силни и слаби страни, надежност, разходи за поддръжка и други, особено от хора които са имали личен досег до гореупоменатите автомобили. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #267 Отговорено 11 Март, 2023 Здравей колега, от споменатите модели най удачния и ( лично мой избор) е Волво хс 70, но е доста скъп . За другите марки съм с две ръце за субаруто . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #268 Отговорено 11 Март, 2023 Аутбека е добър, но тесен. Октавия Скаут е по-добре като вътрешен обем, но е рядка птица. Генерации - според бюджета, но "тинейджърките" вече не са скъпи, поне за покупка, а другите са по-скоро престижни, а не работни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #269 Отговорено 11 Март, 2023 На външен вид много ми харесва Хонда Кросстур . Мисля беше спомената в темата по горе, но нямаше подробно ревю. Гледам Бургаския дилър на марката е пуснал неговата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #270 Отговорено 11 Март, 2023 Идеята за Кростура е изпреварила времето си, за това е сглобена с каквото има + някои непрактични странични ефекти, та освен здравина и екзотика, няма с какво да се похвали. Ако беше комби и с по-къса муцуна, щеше да е перфектното ХС.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #271 Отговорено 11 Март, 2023 Харесва ми Скаута но с бензин и газ май ще е труднен вариант. Волвото Крос Каунтри е добър вариант, ще харчи доста, както и Субито, при него не знам колко ще стъпят ремонтите. Не знам как са Шараните, при Таурана май имаше вариант дори само на Метан, без бензин, като ще е градско, няма да те притеснява по-малкият пробег. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #272 Отговорено 11 Март, 2023 Впечатленията и от Фоксваген Пасат 2021 20tdi 4motion 190коня.Карам я от половин година -адски твърди седалки,возия като на сивик със спортно окачване,динамиката" според мен " страда заради DSG-кутията. Иначе доста икономична,стигал съм по независими от мен причини разход от 4,5 нафта. Матричните фарове са невероятни.Другото е голям багажник,устойчива е на завои. В момента колата е на 53000 км и мисля да я карам докато и приключи гаранцията. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #273 Отговорено 12 Март, 2023 Преди 21 часа, pet71 написа: Гледам Бургаския дилър на марката е пуснал неговата. Колега би ли пуснал линк от обявата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #274 Отговорено 12 Март, 2023 https://www.auto.bg/obiava/23831128/honda-crosstour. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #275 Отговорено 12 Март, 2023 (Редактирано) Страницата не е намерена _ Auto.bg.pdf Излиза ми това. Както и да е явно бързо стават нещата. Редактирано 12 Март, 2023 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #276 Отговорено 13 Март, 2023 (Редактирано) От няколко месеца и аз карам едно дизелче по което попада в тази класация. Peugeot 307 2000 hdi 90 коня 2001 година. Така французите в семейството стават двама - citroen и peugeot. Peugeot-то върви много приятно ускорява уникално, и естествено кара се по съвсем различен начин от honda-та което и бензинова. Борд компютър, климатроник, ел стъкла, парктроник, подлакътници. Реален разход извън града под 6 нафта трудна работа. Като единствен, ако можем да го наречем недостатък е горивната система която е siemens, и според peugeot форума била капризна , дюзите не подлежат на рециклиране и тн. Но въпреки това колата по километраж и на 350 000 км. , двигателят е в отлична форма, няма разход на масло, нито видими течове. Този модел на 307-цата е без филтър за твърди частици, без демпферен маховик и турбото не е с променлива геометрия, все скъпи консумативи. Ще се ползва за първа , тоест учебна кола. Друго дразнещо е че страничните огледала са много малки и зимата загрява по бавно. Редактирано 13 Март, 2023 от Richard Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #277 Отговорено 13 Март, 2023 Преди 12 часа, Митко Йотов написа: Страницата не е намерена _ Auto.bg.pdf 170 kB · 3 downloads Излиза ми това. Както и да е явно бързо стават нещата. В мобилето гледа ли? Има я. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #278 Отговорено 13 Март, 2023 На 11.03.2023 г. at 13:44, DAN_DAN написа: Здравейте съфорумници, Ежедневният ми и работен автомобил Пасат В3 комби произведен 1992 година вече ме изостави. Та дойде времето да го заменя с нещо по-ново. Желанието ми подредено приоритетно е следното: 1. Високо комби (не SUV или баничарка). 2. Автомат. 3. Бензин / газ (ще се кара много и то предимно градско, затова дизела не е за предпочитане). 4. 4х4 (едно от хобитата ми е подводен риболов и понякога се налага де се ходи на труднодостъпни места). Автомобилите които покриват тези критерии не са много, като например: Volvo XC70, Subaru Outback, Audi Allroad, VW Passat Alltrack, Skoda Octavia Scout и други за които не се сещам. Тъй като работата ми е свързана с ремонт на кораби основните места които посещавам са мръсни и прашни пристанища и кораборемонтни заводи в които много често при боядисване на корабите част от боята попада и върху автомобилите паркирани наоколо. Поради тази причина търся сравнително евтина кола, за да не ми е жал когато я товаря с тежки железа. Ще съм благодарен на всякави мнения и препоръки относно силни и слаби страни, надежност, разходи за поддръжка и други, особено от хора които са имали личен досег до гореупоменатите автомобили. Благодаря предварително. Колега, не си уточнил годините на производство на автомобилите или бюджет, но от личен опит: - ако говорим за първо поколение олроуд - като антикорозионна защита и куатро задвижване е номер едно - като цяло бъгав автомобил, посредствена надеждност, ако искаш бензин заложи на 4.2 идеален е за газ, изключвайки течовете - особено ако е на незнайни километри, 3.0 бензин ако не се лъжа с код ASN е с никасилово покритие отвътре по цилиндрите, захаби ли се никасила блока е за коша иначе е 220 коня и е приятен за каране, 2,5тди 180 коня дизел - много тяга, но не става за газ и вече на много километри. -ЗубарУ е добро откъм проходимост, но до там -тенекиите са за кашмер, има вероятност да прегряват, малко майстори разбират на спецификата на боксера. За Пасат и Шкода Скаут нямам мнение, но в тези си изпълнения са по-нови години и по-скъпи от горните две предложения. - И пак от опит - с две ръце за Волвото - там само така дизелите са много здрави особено пет цилиндровия D5 със 180 или нагоре коне, бензиновите, който и да избереш няма да сбъркаш само да е обслужван навреме, интериора изглежда леко демоде, но е много качествено направен, задвижването е на ниво, имат и 2,4 Т5, който е меко казано аероплан (тук говорим за първото хц70) ако искаш нещо по ново (в мобилето има буквално 2-3 бройки на хц70, следващото поколение) там моторите са два 3,2 атмосферен - перфектен за газ и вездесъщия Т6 305 и 325 коня.......................нямам думи, става за газ , но са много скъпи за покупка. Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само, че бензиново на газ, че предното беше D3 163 коня - 5 цилиндъра шведски, много бях доволен.Както и да е , с две думи аз бих избрал без да се замисля Волвото, такава катедрала е, че нямам думи. Горното е лично мнение за автомобилите и не ангажирам никого с него. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #279 Отговорено 14 Март, 2023 Преди 13 часа, honda_japan написа: Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само Сигурно си е мъка, от истински автомобил да се качиш на дрънчаща пластмасарка. Аз също се заглеждам в XC60 като алтернатива на CR-V-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #280 Отговорено 14 Март, 2023 Единствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота - не ми е правила проблеми, но до там........................само с надеждност не става, както и да е ще си поправя грешката скоро, въпроса е, че (за мен) японците не се научиха и до момента да правят шумоизолация, пластмаса и тенекия.Но явно клиентите на РАВ4 не ги вълнува тази тема, поради факта, че рав4 е най-продавания сув в света, вземат, карат 10 години и хвърлят, пък то за 10 години по ония пътища няма да се раздрънчи, както тук за 5 по нашия лунен пейзаж.Практичен автомобил е, но от типа "сива мишка". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове