Jump to content
Veseliq

Субективно сравнение между Accord 8th и Accord 7th gen

Recommended Posts

От година и малко притежавам Акордеона от подписа ми и не е имало ден, в който а не се приближа и кача в колата с кеф! Което не означава, че няма трески за дялкане ;)! Не видях някой да се оплаква от мега кривите размери (без значение 16 или 17 цола) на гумите - луда работа, спрямо масовите размери на 7цата - едно 150-200 (да не кажа и нагоре) лева в повече като дойде време за купуване на гуми... Да, багажника е неприлично малък за такъв клас автомобил, особено сравнен с този на седма генерация, но за мястото за пасажерите на задния ред не мога да се съглася. Аз съм 1,87, но за проба съм сядал отзад при нормалното за мен положение на шофьорската седалка и имах достатъчно място за краката. Другото, което не ми харесва е липсата на резервна гума (пък била тя и патерица) - пяната и компресора за условията на бели държави като Германия, Франция и т.н. може би са ОК, но за пред българските кратери не вървят :(. Въпреки всичко, никой от горепосочените от мен и колегите недостатъци не би ме разубедил от повторната покупка на същия автомобил, ако можех да се върна година назад - като си погледна моя Power of dreams забравям и за багажник, и за DPF, а от време на време и за дупките по пътя, предстоящата война м/у САЩ и Русия и какво ли още не :P!

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е , че 8 ца по грознее  спрямо 7 ген . Ще направя сравнение между

2.4 ките. Аз имах възможност да си купя и 8 и 7 ма ген ама  се спрях на 7 ма заради по спортното излъчване.

И да 7 ма няма памет Ел седалки ;)

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.06.2018 г. at 18:33, SOA1985 написа:

Моето лично мнение е , че 8 ца по грознее  спрямо 7 ген . Ще направя сравнение между

2.4 ките. Аз имах възможност да си купя и 8 и 7 ма ген ама  се спрях на 7 ма заради по спортното излъчване.

И да 7 ма няма памет Ел седалки ;)

 

 

Всеки има право на собствено мнение, но аз не мога да се съглася с горното. 

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.06.2018 г. at 18:33, SOA1985 написа:

И да 7 ма няма памет Ел седалки ;)

 

Няма и автоматично вдигане на стъклата, което най-много ме дразни в моята 7-ца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хубавите модули за затваряне на прозорци са по 30 лв. вече.. монтират се лесно на 7ма генерация. Всичко необходимо е под кората на шофьорската врата.. Там се побира и устройството.. Някъде бях пускал и ел.схема. Ама минаха вече 4 години и едва ли ще намеря схемата пак.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, petko_z написа:

Колега, хубавите модули за затваряне на прозорци са по 30 лв. вече.. монтират се лесно на 7ма генерация. Всичко необходимо е под кората на шофьорската врата.. Там се побира и устройството.. Някъде бях пускал и ел.схема. Ама минаха вече 4 години и едва ли ще намеря схемата пак.. 

Колега,те модулите са по 30лв.,но нали само шофьорското стъкло има функция "Auto"как ще стане схемата с другите 3 да се затварят автоматично,не трябва ли всички да имат тази функция? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функцията "Ауто" няма общо в случая.. Това си го прави модулчето..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма значение дали стъклата имат функция "Ауто" или не,а всичко зависи от модула така ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! Ще се разровя за книжката.. Мисля, че имам идея къде е..

И ако я намеря ще ти пратя да разгледаш функциите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, petko_z написа:

Точно така! Ще се разровя за книжката.. Мисля, че имам идея къде е..

И ако я намеря ще ти пратя да разгледаш функциите..

Благодаря,колега!На мен по принцип не ми трябва за Акорд,но щом при него няма значение дали има функция "Ауто" и при Сивика няма да има нали така? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е спирачната система при 8 спрямо 7? Пак ли е толкова зле? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че на 7-цата какво и е на спирачната система?  Карал съм доста други автомобили всякакъв клас и мога спокойно да кажа че спирачките са доста над средно ниво, примерно от 1- лоши до 10- добри ги класирам на 7-ма позиция. Разбира се всичко зависи от накладките, стила на шофиране и интензитета на спиране. 

Всъщност виждам че си с префейс, не знам там как стоят нещата но моята "фейска" си спира съвсем прилично. 

В духа на темата мога да кажа че аз също търсих Акорд 8 генерация, и доста време обикалях, почти година. Целта ми беше 2,4 - седан - автомат и светъл салон, последното не знам защо ми беше влязло в главата но много държах на това, покрай обиколките забелязах че седаните са рядкост (поне тук в Бургас), както и такива с 2,4 мотор, нямаше и добри екземпляри та почти се бях отказал вече.  Един ден съвсем случайно попаднах на сегашния ми екземпляр и като че ли ми проговори - "вземи ме, няма да съжаляваш!" и спомняйки си за прочетената тук тема за горящия масло 2,4 мотор на осмицата както и факта че почти 9 месеца не видях читава бройка Акорд 8 се хвърлих на Акорд 7 и не съжалявам, поне за сега.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. За мене тази кола не спира добре, смених и дискове накладки спирачна течност, не ми харесва. Както и да е . От. Изчетеното вече втори ден, все повече се отказвам от Акорд 8. Много ми харесва, каро визия, много повече от Акорд 7, но с тия килограми и това тежко купе. Може би щеше да е добре да имат някой бензинов мотор над 2.4 към 250 конски сили, но уви... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikito82

Спирачките се чувстват осезаемо по-добре, тествано поне 4 пъти лично от мен на принципа качвам се от едната на другата кола и после обратно. 

По въпроса с двигателите си е лично усещане и преценка от какво имаш нужда. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Nikito82 написа:

Не знам. За мене тази кола не спира добре, смених и дискове накладки спирачна течност, не ми харесва. Както и да е . От. Изчетеното вече втори ден, все повече се отказвам от Акорд 8. Много ми харесва, каро визия, много повече от Акорд 7, но с тия килограми и това тежко купе. Може би щеше да е добре да имат някой бензинов мотор над 2.4 към 250 конски сили, но уви... 

Точно защото е по-тежка, за това 8-ма се усеща по-комфортна, а за повече коневе - има Ледженд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легенд от същата година си е на 2 пъти по голяма цена. Да не говорим за застраховката на 3.7мотор и данък на 300коня.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Ceco85 написа:

взимаш дизел и му правиш един ремап

 

И за 2.4 бензин има ремап.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двете, макар и да са в различни форми!
7-ца седан и 8-ца комби!
Предимствата, на 7-та са според мен две :
1. По-дългите предавки,са комбинирани чудесно с мотора.
2.По късното междуосие е по-приятно за шофиране в завои!
...... И до там!
Предимства, на осмица та, са според мен, главно в доосъвършенстваната ходова част, фаровете, спирачките и шумоизолацията.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко повече детайли за разликата във фаровете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.08.2020 г. at 22:01, Ceco85 написа:

Хора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! 

И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ! 

 

Точно! Това е истината!

Редактирано от martito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаейки предимствата на 7-ма и достойнствата на 8-ма, минах на Ледженд. Не агитирам никого, но ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде да намерим толкова легенди за вички,бе Цецо...😁😀😎!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ви се радвал, но наистина са рядкост, обаче - намират се. Аз я получих даже без да я търся - късмет малко имах и не го подминах. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че обещах чертеж на трюма на 7-ма ген. - ще взема да го направя докато комбито е още при мен.

Безспорен факт е че то е много по-практично от седана и специално Ледженда е доста скопен (като форма - на обем е приличен) в това отношение, но приоритетите се променят, а и ще се адаптирам. Върнах си навиците по реденето на багаж, придобити от товаренето на 6-тия Акорд, а относно колелетата - пазя си велосипедната стойка, която ползвах едно време за Сивика и веднага я пробвах на Ледженда - пасва му идеално и ако се наложи, ще влезе в употреба.

Моето не си е най-доброто, а такова каквото е. Ледженда не може да бъде теоретично и описателно похвален - трябва да се осмели човек и да му прости за орязаните товарни възможности, за сметка на другото, което обаче е доста по-добро от в Акордите, но да не ги засенчвам - те са най-универсалният модел.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой колега може ли да каже дали и в купето е по малка имам пред вид за шофьора мястото по малко ли е същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по-малка, по-скоро напротив. Вече спомените ми се размиват, но определено се почувствах намясто в 8-цата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да пиша в темата, въпреки че съм карал Акорд 7 само на тест-драйв за покупка, но карах 3 години Акорд 5, втора година съм с Акорд 6, а много добър мой приятел вече 6-та година кара "служебен" Акорд 8. Слагам кавичките, защото колата я кара само моя човек, шефът му в събота и неделя (ако го мързи да вади друга кола от гаража) и аз, когато съм шофьор по заместване. Колата я купиха нова през май 2015г., в момента е на почти 80к км, 2.0 автомат, седан. Причината за покупката беше, че една кака спря в Ауди-то за 150к и решиха да вземат евтина кола за градско и кофти пътища. Като изключим двете сменени рейки по гаранция (втората я рециклираха извън гаранция, защото беше изтекла вече), колата определено оправдава очакванията, но като качество на материалите има много какво да се желае. Докато моя човек рециклираше втората рейка возих шефа с моя Акорд 6. Човекът не можа да повярва, че колата е на 230к (по километраж), а интериорът е в по-добро състояние от неговата, която уж е пазена. Осмицата е бъкана с шукарийки - подгрев на седалките, автоматични къси, дълги светлини и чистачки, двузонов климатроник и т.н., но единственото нещо, което реално забеляза като липса в моята беше автоматичната кутия (аз пък си държа на ръчка - седмицата която гледах не я взех най-вече защото беше автомат). Заприказвахме се за коли и неусетно стигнахме до най-важното - парите. В сравнение с А6 Акордът се оказва доста изгодна покупка - 150к срещу 40к, а реално върши същата работа - придвижване по служба без децата, но за разлика от Ауди-то не бие толкова на очи, а човекът определено не е от тези, които парадират с възможностите си. От друга страна за моя Акорд платих 999 евра, което пък е в пъти по-разумна инвестиция от нов Акорд, който след 6 години изглежда по-занемарен, има по-гадни пластмаси, с по-кофти аудио система и харчи около 2 литра отгоре, но в единия случай отиваш до магазина и взимаш най-изгодната кола, която имат налична, а за да намеря моята обикалях 9 дни и над 2000 км из Европа. След това още около 3к (регистрация, обслужване, джанти, гуми и няколко дребни ремонта и подобрения) и два месеца ми отне, за да я докарам до състояние, в което мога да разчитам на нея.

Реално предимството на 8 генерация е, че са все още новички и намирането на читав екземпляр е доста по-лесно. Също така има и доста повече благинки от предходните модели, но тук всеки си има приоритети. Най-важното нещо в една кола е да има читав двигател, а това го има всеки Акорд без значение от годината на производство ;)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...