Jump to content
barmag

Проблем с парно и степени за регулиране препоръчайте сервиз в Пловдив

Recommended Posts

Здравейте, автомобила е Сивик 1996 година 1.4 бензин 75 коня, имам проблем с парното духа само топло, ключа върти и в двете посоки на дясно не може до край, но както и да е завъртян все топло духа. Втория проблем е че ключа за степените работи само на 3-та и 4-та степен дайте читав сервиз в Пловдив, ще Ви бъда БЛАГОДАРЕН.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най  първото нещо е погледни дали при двигателя затваря клапата на маркучите за парното при въртене на врътката.намира се под въздухопровода горе долу.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема със степените можеш и сам да си го оправиш зад жапката има една котиика в неяима едни като съпротивления които изгарят сменяш и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, kurti7912 написа:

проблема със степените можеш и сам да си го оправиш зад жапката има една котиика в неяима едни като съпротивления които изгарят сменяш и готово

Благодаря, а кое съпротивление от всички да сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да препоръча за парното читав сервиз в Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти brutalniamaistor, но нали се сещаш че не може да тръгна из цяла Белащица и да търся Иван които може да оправя парното на Сивик-а? Дай поне някакви основни кординати за контакт, фамилия, приблизителен адрес?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам Хонда Сивик 6 генерация фейслифт 2000г. Проблема ми е в парното. Струята на духане е много добра, но не е топла. Смених филтъра на купето и все същата работа. Имам една добавка за запушване на радиатор, но антифриз не ми губи. Моля за по-лесен съвет как да го оправя без да свалям таблото и да сменям радиаторчето на парното. :D Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моя съвет е да пробваш първо с термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е термостат, защото колата в тоя голям студ на едно място за 5 мин започва да ми вдига градуси. Според мен не е термостат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.02.2018 г. at 20:21, barmag написа:

Благодаря ти brutalniamaistor, но нали се сещаш че не може да тръгна из цяла Белащица и да търся Иван които може да оправя парното на Сивик-а? Дай поне някакви основни кординати за контакт, фамилия, приблизителен адрес?

 

Иван / 0898263687

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерихте ли проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямам физическото време да ида до Белащица, карам на "свалени стъкла", в Пловдив на никой не му се занимава с този проблем, а и не мога да открия някой които да предлага такива услуги, очаквах в този форум някой да помогне, и да даде някакви насоки, но явно "майсторите" на Хонда в Пловдив са си надвили на мастрафа, и са над тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши че е англичанка. Така малко изказа ти не ми харесва. Не всеки ще се пусне да дойде да я прави. 1 изгоряли са ти съпротивлението на реостата, 2 контрата на кожуха на жилото за топло студено ти е счупена. +359893018866 Митко има и разглобена такава а и може да ти помогне. 

Весели празници. 

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.04.2018 г. at 11:28, fenabg написа:

Колега пиши че е англичанка. Така малко изказа ти не ми харесва. Не всеки ще се пусне да дойде да я прави. 1 изгоряли са ти съпротивлението на реостата, 2 контрата на кожуха на жилото за топло студено ти е счупена. +359893018866 Митко има и разглобена такава а и може да ти помогне. 

Весели празници. 

Поискаха ми 40 лева само за съпротивлението, реално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия блок с реостата е 14. 8 нов. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, fenabg написа:

Целия блок с реостата е 14. 8 нов. 

От къде да го закупя, и какво точно трябва да търся? Дайте съвет как се маха жабката страх ме е че като я напъна и ще я счупя, видях от разстояние майстора които ми обяви 40 лева за съпротивлението, че я стисна от двете страни и свали, но на мен нещо не ми се отдава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под нея на пантите има 2 болта развий ги и ще я свалиш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква стана оправили я да  не духа топло?ако не си направо ръчно затвори пътя  на топлата вода.а през зимата го отвори

Редактирано от dragob
правопис
  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанът, който пуска и спира (топло и студено) антифирза към радиаторчето в купето се контролира с жило. Ако колата не се кара често, това жило ръждясва и се къса. След това вътре може да си смнеяш от топло на студено или обратното, колкото искаш, но клапанът е останал в това положение, при което се е скъсало жилото. 

 

Клапанът е обозначен с "С", а жилото с "В". Намира се на един маркуч за антифриз, някъде под пластмасовите тръби от филтъра към дросела:

 

0900c1528018f953.gif

 

s-l225.jpg

 

Колко струва и как се сменя жилото, не мога да ти кажа. Моята предната я продадох със скъсано жило. Скъса се след като няколко седмици не я карах.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност ,жилото не се къса -откача се от врътката -врътката също се чупи като вариант понякога  ,ако има междинно звено като моята -оттам също се откача понякога жилото ,без проверка само гадаене е това .И да ,докато не намериш проблема можеш ръчно със една сопа да преместиш клапана накъдето искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dragob написа:

Каква стана оправили я да  не духа топло?ако не си направо ръчно затвори пътя  на топлата вода.а през зимата го отвори

Да затворих го ръчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди известно време, когато тези автомобили бяха по-масови и проблемът беше по-коментиран. Ето две примерни теми, намерени с лекота от търсачката:

 

Като със сигурност имаше поне още няколко, в които съм участвал и аз. Само дето, аз моят проблем го реших като сложих целия блок от друга кола на части, при която незнайно защо беше в доста по-добро състояние, отколкото на моята англичанка. Сега, не знам след като са вече на по 20 години какъв е шансът да намериш здрав от някоя, но поне няма да те изпързалят, защото се вижда дали някоя от жичките е прекъсната или не. И по-внимателно, че са доста "чупливи".

 

Гледам в момента се продават и нови резисторни блокове за подобни модели. Предполагам, ако се разтърсиш, ще можеш да си намериш и за твоята.

 

И да - пипкаво си е да тръгнеш да го решаваш сам, особено ако нямаш необходимите знания. Но аз, когато имам специфичен проблем, за който знам, че на повечето майстори няма да им се занимава, първо си го разнищвам сам (кое, къде, как) и после отивам с почти готово "ноу-хау" какво бих искал да се направи. Обикновено се получава.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето най-ниската цена на цяла нова плочка.

http://www.avtosklad.bg/управляващ-блок-резистор-за-отопление-вентилация-за-honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4

Иначе купуваш 10 ватови резистори, за шепа стотинки, от най-близкия магазин за електронни елементи и си го правиш сам, както е описано в темите.

Редактирано от dandilov
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, dandilov написа:

Ето най-ниската цена на цяла нова плочка.

http://www.avtosklad.bg/управляващ-блок-резистор-за-отопление-вентилация-за-honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4

Иначе купуваш 10 ватови резистори, за шепа стотинки, от най-близкия магазин за електронни елементи и си го правиш сам, както е описано в темите.

Благодаря за линка, след като го закупя, някой може ли по-подробно да каже какво се прави? Абсолютен левак съм на тези неща!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Сваляш жабката. Има две болтчета, отдолу в двата й края всяко.

2. Плочката с реотаните се намира зад жабката, върху кутията на вентилатора. Свляш й буксата.

3. Отвиваш двете винтчета на плочката и я вадиш. Ще ти трябва много къса отвертка (5 см), защото няма място за нормална.

4. Внимаваш да не скъсаш некой менискус. ;):D

Това е.

 

 

Редактирано от dandilov
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, dandilov написа:

1. Сваляш жабката. Има две болтчета, отдолу в двата й края всяко.

2. Плочката с реотаните се намира зад жабката, върху кутията на вентилатора. Свляш й буксата.

3. Отвиваш двете винтчета на плочката и я вадиш. Ще ти трябва много къса отвертка (5 см), защото няма място за нормална.

4. Внимаваш да не скъсаш некой менискус. ;):D

Това е.

 

 

Благодаря за подробните разяснения, в страницата на линка които публикува има още един модел:

http://www.avtosklad.bg/управляващ-блок-резистор-за-отопление-вентилация-за-honda-civic-uk-type-1995-2001-2

които е по-скъп с 3 лева и стотинки, по-добре ли ще е да купя него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв е смисълът да даваш 3 лв. повече за същото нещо?!? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С новата доставка от днес  са на 12.40 имам налични по всяко време. 

20180910_182703.jpg

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, dandilov написа:

Е какъв е смисълът да даваш 3 лв. повече за същото нещо?!? :blink:

Ако е някаква марка, примерно Валео, бих дал повече.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, fenabg написа:

С новата доставка от днес  са на 12.40 имам налични по всяко време. 

20180910_182703.jpg

Благодаря, информативно колко време ще изкара? Честно казано Хондата се кара рядко от 20 декември 2017 до днешна дата навъртяни малко под 1700км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изкара максимално дълго ,ако свалите вентилатора и смажете втулките на ротора както трябва .Той резисторния блок не гори от нищо -претоварване .Смажете вентилатора и трябва да се върти съвсем лесно на ръка ,за да не товари резисторите .

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, kvd74 написа:

Ако е някаква марка, примерно Валео, бих дал повече. 

E, Валеото е 54 лв. Пак кантал на бакелитова плочка.

Не, благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се знаят точните стойности на жичните резистори ,може да си поиграе човек със реотани от сешоар или стара печка Елва примерно да ги напасне ,но за 12 лв струва ли си усилията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и кантала нали се запойва лесно. Не бих си играл от месец съм сложил едно за тест, за сега само с климатик но и той отпадна та ще чакам зимата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос и от мен за знещите по темата за парнот.Зимъска парното си духа доволно топличко....... обаче... направя ли ляв завой за около 15-20 секунди почва да духа студееено,що е то? Отварях бърках чистих,уплътненията са си здрави,що е то?Извинявам се ,че малко не съм в темата.

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той кантала се кирбова ,или стискате на връзката с обикновенни клещи и колкото изкара връзката ,ама пак не си струва усилията при тази цена на готово изделие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това като завиеш на дясно не се ли оправя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×