Honda_Z 1521 #121 Отговорено 13 Април, 2019 Преди 17 часа, kostovatedi81 написа: момичето каза, че самия телефон понякога създава проблеми и се самоизключва Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка... 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostovatedi81 1 #122 Отговорено 13 Април, 2019 Виж разбирам те. Аз определено имам преимущество, че живея в Овча купел и ми е близо. В такъв случай потърси по-близък за теб сервиз, като напр. Юби-ко, при тях същи съм си правила колата, но живеех в Дружба. Другия вариант е да потърсиш познат/приятел, който живее наблизо и той на място да ти запише час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #123 Отговорено 19 Април, 2019 Имам предложение да направим една тема (или да използваме тази) и когато някой отива натам, при желание, да запише час за някои колеги от форума (по предварително уговорени техни предпочитания). Може детайлите да се уточняват по лични. Аз нямам против като отивам, да помогна на някой колега оттук да запише час – стига да има такъв. Във връзка с горното – искам да си запиша час за смяна на масло следващия месец. Звънях, но не вдигат. Ако някой има път натам и желание, може да ми пише на лично. Иначе, по всяка вероятност ще го направя в друг сервиз, което е жалко, защото исках да обсъдим някои неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #124 Отговорено 19 Април, 2019 (Редактирано) Не мисля ,че това ще се приеме радушно в сервиза. Този сервиз е затрупан от работа, хората там са млади и работят и събота, а през седмицата остават след 8 часа да работят много често. Нормално е да е така, понеже работят качествено, работят с части на клиента и работят на прилични цени, даже може би ниски сравнение с други хонда сервизи.Обаче не са длъжни да го правят. Мисля,че ходенето на място няма да навреди на никого и най-малкото ще го видят кой е. Дори тук във форума има хора , които се дразнят на потребители дето влизат за първи път и почват да задават многото въпроси без даже да се представят и да си напишат кой какво кара и т.н. Те са на такова развитие, че могат да си позволят да изпускат клиенти, затова е историята с телефона. Подозирам ,че това нещо има дни , в които не спира да звъни. Естествено е ,че като не могат да поемат работа, няма смисъл да вдигат, ама не искат да се почувства някой клиент персонално обиден. Затова е тъпото обяснение. Какво е това нещо, записване на час след месец и половина? Ами много лесно - ако някой държи да е клиент там, отива на място да го видят, да си запише час и чака. Няма да го върнат със сигурност, но ще си чака ред, понеже освен хондаджии има и мерцедеси. Който не го устройва , просто търси алтернативи, както и аз правя за някакви по-дребни неща. Това е положението, разбирам ги, направете го и вие. Но аз да съм и да ми идват хора да записват за братчеда и разни други... ъъъ няма да стане. И форумът е доста виновен за ситуацията с тая безплатна реклама. Евала им на хората , така се прави в БГ. Редактирано 19 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #125 Отговорено 19 Април, 2019 Както съм писал по-горе не съм съвсем съгласен с някои неща, но няма драма, не искам да обръщам темата в дискусия за кое е редно и кое не – те си решават . аз честно казано не виждам нищо лошо в учтиво питане. Ако откажат – откажат, но не виждам как за един бизнес е лошо да прави повече резервации за клиенти, дори и по-напред във времето. Лошо би било за нас клиентите, защото с повече търсене (на услугите им) би имало по-голяма вероятност да се увеличат и цените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #126 Отговорено 19 Април, 2019 Клиент съм на Слави от години - може да погледнете кога съм отворил темата Днес бях там за поредната смяна на масло и филтри. Да, чака се.. понякога записват за след 2 седмици. Нормално е според мен защото : 1. Тези хора наистина си разбират от работата и познават колите ни 2. Цените им (сравнявам с други известни сервизи за Хонда в града) са повече от добри Въпреки, че и мен ме би ме дразнело да не мога да се свържа с дни не бих спрял да ползвам услугите им, още повече че не е като да висим по майстори всеки месец с наще коли (изключения винаги има) В заключение, чакането си струва и винаги е добра идея ако някой има път в региона да се отбие за 2 минути - не съм виждал да връщат хора дошли на място. За дребни неща и понякога нещо неотложно - има алтернативи, но за ''личен лекар'' на автомобилът - там е мястото, поне според мен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #127 Отговорено 16 Май, 2019 (Редактирано) От самото начало ходя там и съм чакал 1 месец за да приемат колата.Това е едно от малкото места в които съм сигурен, че колата ще излезе сервизирана и прегледана.Силно се надявам да продължават в същият дух и да не пада качеството на работа във времето. Редактирано 16 Май, 2019 от Mkilla 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sleep4o 2 #128 Отговорено 17 Юни, 2019 Здравейте, Само да допълня с малко по - актуална информация сервиза се казва Motobox. Прилагам и фейсбук страницата им. https://www.facebook.com/pg/MotoboxSofia/about/?ref=page_internal 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svalchev 4 #129 Отговорено 1 Октомври, 2019 Здравейте, Днес бях при Слави и Цецо. Отново съм възхитен от тяхната работа. 1. Трябваше да се обслужи колата. 2. Да се направи преглед на ходовата част и окачване + компютърна диагностика и преглед на ел.системи. Имах някакво омасляване на дюзите под кората и го помолих да ги прегледа. Слави беше изчистил целият мотор - за да види дали има проблем с омасляването. Спомена след 400-500 км да се поява в сервиза за 5 минитуи да видим дали има омасляване на база оплакването ми. Отделно беше видял, че имаше хлабави щуцери на инжекторите и ги беше затегнал! Страхотен екип и сервиз! Продължават да държат висок стандарт и перфектно обслужване и най-вече внимание към клиента! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyan.dushanov 0 #130 Отговорено 16 Април, 2020 Здравейте колеги сервиза дали работи знаели някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #131 Отговорено 16 Април, 2020 В темата е написан и телефон и е обяснено как се стига до сервиза.Дерзай колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 360 #132 Отговорено 17 Юни, 2020 (Редактирано) Оставям препоръка за Motobox в Овча Купел. Вчера бях там за преглед на окачване и съответно смяна на 2 биалетки. Вече го няма неприятното тропане и усещане за нестабилност в предницата, което ме тормозеше повече от година и което в Юбико не успяха да открият от какво се причинява миналата година. Освен сервизирането на проблема получих и други ценни препоръки от общ характер за поддръжката на автомобила. Записването става на място след 9.00, а моя час конкретно беше за след 2 седмици. Според мен стратегията да записваш часове само на място е добър филтър за несериозни клиенти, които запазват час и после не идват/забравят. Това, разбира се, си е стратегия на всеки сервиз и ще го направят тези, които могат да си го позволят, сиреч имат достатъчно клиенти. Редактирано 17 Юни, 2020 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peter_Radev 0 #133 Отговорено 4 Март, 2021 Добър ден телефоните от фейсбук страницата и този, който е в темата не работят. Мисля да купувам Сивик от София и искам Слави да ми направи първичен преглед, но не мога да се свържа. може ли някой колега да ми даде актуален телефон или да ме свърже с човека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #134 Отговорено 4 Март, 2021 Това си е телефонът, просто трябва да бъдеш много...много настоятелен. По-лесният вариант ти е Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peter_Radev 0 #135 Отговорено 4 Март, 2021 1 hour ago, note said: Това си е телефонът, просто трябва да бъдеш много...много настоятелен. По-лесният вариант ти е Бултрако. За там питах двама души единия каза да добри са, другия каза в никакъв случай не ходи там. Каза че за същото като мен, преглед на компютъра, измерване на компресия и оглед на ходовата част му взели почти 300 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #136 Отговорено 12 Април, 2021 Някой има ли инфо дали момчетата вече почиват и в събота, че не мога да се свържа и планирах събота да отскоча и да си запазя час, но гледам работното време в Google вече е понеделник-петък. Предполагам щом са го сменили ще си е така, но ако някой потвърди ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #137 Отговорено 30 Август, 2021 Здравейте, Някой да е успял да се свърже скоро със сервиза. Знам, че отнема време, но втора седмица или не вдигат или е изключен телефона. Надявам се все още да си работят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #138 Отговорено 30 Август, 2021 Със сигурност работят. Там имат перманентно опашка от клиенти. Имало е периоди, в които грам не вдигат. Кофти, но така работят. Явно предпочитат клиентите им да опитат отново при следващото обслужване/ремонт отколкото да им кажат „заети сме за следващия месец“ и повече да не се обадят. Не съм сигурен колко е издържана тая хипотеза, но другия вариант е просто на момичето на телефона да не му се работи… 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #139 Отговорено 30 Август, 2021 Работят по принцип, по-миналата седмица бях. Но споменаха нещо за отпуски, та не знам по телефона дали ще стане. Иначе аз комуникирам главно с Цецо - на място - и съм много доволен от работата му, винаги ми обръща внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #140 Отговорено 10 Септември, 2021 (Редактирано) Само на място е, последното ми прието повикване от сервиза датира от 2019та есента. От тогава имам сигурно над 30 последователни неотговорени обаждания. Проблема е, че два пъти вече ми се случи и да ида до там и поради препълнен график пак не могат да ме впишат. Дразнещо е, ама няма как. 2ма човека повече работа не мисля, че е възможно да отхвърлят на дневна база. Колкото и да съм доволен от работата им, вече за обслужвания, окачване, спирачки и разни други дреболии се принудих да ползвам услугите на други сервизи. Редактирано 10 Септември, 2021 от Cap_Slow 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #141 Отговорено 27 Октомври, 2021 Верно не си вдигат телефона. От 2 дена ги се опитваме да се свържем и не става. Сестра ми ще трябва с бебето да ходи директно при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #142 Отговорено 27 Октомври, 2021 Само на място стават нещата, но за час се чака много. Аз имам час за началото на ноември, записан в началото на октомври. Мен ме устройва, тъй като не ме гони спешност, а и са ми много удобни като местоположение. Напомням, че в София има и други читави сервизи - може и да не са специализирани за Хонда, но вършат работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #143 Отговорено 1 Ноември, 2021 Тия са тотално неадекватни... Сестра ми отива, пита ги, може ли да ми направите диагностика, те почват да овъртат, много нова била колата, не знам си кво... Някакви аномалии, се случват с CR-Vто Беше Влезнало в авариен режим и не искаше да пали. Това със сигурност е записано, никой не е чистил грешките. Та Не знам колко да е трудно да използват HDS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #144 Отговорено 31 Май, 2022 Оказва се, че от известно време не работят с части и консумативи на клиента. По принцип нямам против тази практика, но в случая аз държа на оригинални части и консумативи, които за Хонда могат да се поръчат от цял свят на доста по-конкурентни цени. Като добавим и чакането...май ме загубиха като клиент. Иначе съм много доволен от хората, съвестни са и обръщат внимание, но насила хубост не става! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #145 Отговорено 19 Август, 2022 (Редактирано) То е месец де Редактирано 19 Август, 2022 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meneldor 122 #146 Отговорено 20 Август, 2022 Аз си запазих миналата седмица чак за 20 септември:) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #147 Отговорено 20 Август, 2022 Какъв е този сервиз, какво е това чудо? Така като чета, ще взема да запазя и аз. Не, че ми трябва за нещо. Пък може до тогава да ми и потрябва. Това е като, както си вървиш да видиш голяма опашка пред магазин. Няма как - спираш и се нареждаш и ти. Не знаеш какво е, ама няма начин щом толкова хора са се наредили, да не е за нещо или изгодно, или дефицитно. Деформации от 90-те години, кво да прайш... На 19-ти септември очаквайте в раздел "Пазар" тема "Продавам час за Слави за 21-ви септември". 1 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6154 #148 Отговорено 20 Август, 2022 Аз не го познавах, но веднъж отидох за консултация (рискувайки да е напразно, при така описаната във форума заетост) и човекът любезно намери 5 мин, та разбрах каквото исках. Да пълно е с коли там и не са за смяна на дреболии, така че - търпение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #149 Отговорено 20 Август, 2022 Винаги са били супер любезни и отзивчиви когато съм ходел на място. Просто вече заетостта е на високо ниво. Опитват се хората да се отърват от клиенти като не вдигат телефона, вдигат цените и отказват да работят с техни части и масла, но уви, не става. Не съм ходил там от сигурно 2 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #150 Отговорено 20 Август, 2022 Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #151 Отговорено 3 Ноември, 2022 Привет. Малко ъпдейт на информацията, след лично посещение в сервиза. Вече на може да си запишете час като отидете на място, само след обаждане по телефона и "свързване с колежката". То май в Сорбоната се влиза по-лесно и бързо. Да го имате предвид ако решите да ползвате услугите им. Поздрави и успех! 5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ralv 1 #152 Отговорено 14 Ноември, 2022 И от мен малко ъпдейт. Много ми харесва сервиза, но часове има за след Нова година и ще трябва да търся някъде другаде където могат да я погледнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Papaleiko 0 #153 Отговорено 15 Февруари, 2023 Здравейте колеги, дали въпросият Слави все още работи, тъй като коментарите са със стара дата. Ако да, някъде тук ли се намира? Прикачил съм скрийншот. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #154 Отговорено 15 Февруари, 2023 Здрасти, трябва да работи, някой беше писал, че ходил наскоро. Най-добре се обади, сигурно е че се чака доста напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #155 Отговорено 13 Март, 2023 Пак да дам мнение,че общо взето това е сервиза в който ме накараха да си оправям колата сам заради чакането с месеци. Благодарен съм им за което и продължавам да ги ползвам когато ремонта е планиран. Но ако не е и не мога да се справя сам, то търся алтернативи. Сервиза е ТОП иначе 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vhgerror 1 #156 Отговорено 29 Ноември, 2023 Здравейте, може ли някой да ми предостави адрес и телефон за Омбре? Но на реалният Омбре има някакъв, който се представя за него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 15 #157 Отговорено 30 Октомври (Редактирано) След няколко неуспешни опита на моя майстор да открие дадени проблеми, реших най-накрая да пробвам прехваления Мотобокс и Слави. Истината е, че всеки лев си заслужаваше. Да, повече е от гаражните майстори или такива с малки сервизи, но качеството, отношението и подхода към клиента са несравними. Записване на час, на място - от 18 септември за 30 октомври. На предишния ден я оставих, заради реглаж на клапани и Слави ме посрещна - поговорихме си и му разказах какво искам да прегледа, отдели ми време и въобще не ме претупа, а ме изслуша много внимателно. Днес ми звънна в ранния следобед, за да ми каже какво е намерил и дали да го правим, отново ми обясни внимателно и ми остави избор. Отидох да си взема колата, и тъй като имах доста въпроси, човекът стоически ми отговори на всичко и ме посъветва за куп други неща по колата. За мен Слави е коректен, обяснява внимателно, не претупва, и най-важното - няма да смени или направи нещо по-колата, което не е за смяна. Човек и майстор на място, който в днешно време със свещ трябва да го търсиш. Слагам и цените, за да имате представа, ако нещо от това ви се наложи: - реглаж клапани - 120 лв. - рециклиране на хидравлична помпа - 250 лв. - преглед ходова част - 40 лв. - работа при смяна на тампони стабилизираща щанга - 60 лв. Попитах и за други цени, за последващи ремонти: - труд при рециклиране на спирачни апарати - 50 лв. на апарат (ремонтния комплект е още 30-40 лв.) - смяна на 1 бр. амортисьор - 80 лв. - смяна накладки - 60 лв. Та, ако имате нервите и възможността да изчакате месец и половина за час, няма да съжалявате. Редактирано 30 Октомври от Thierry Henry Грешни месеци 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове