Jump to content
sttekata

Повдигане на купето CRV III

Recommended Posts

Прави сте, наранен кабел на ABS-а. Но майстора се оказа читав човек. Смени датчика за своя сметка без да го увърта....... само дето нервите и 3-дневните обиколки около сервиза си остават за моя сметка! 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zograffa Благодаря за споделеното. Като ги сложиш и покараш, напиши отзиви за пълно впечатление.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време на тази тема човек който се занимава с окачване и като цяло ходовата част на автомобилите ми сподели, че подобни интервенции значително скъсяват живота на полуоските. А ЦРВ 3 не е като да няма и без това проблеми с вътрешните карета отпред...

Може би освен тези подложки е нужно и друго да се ъпгрейдва по окачването.

Същото важи и за фланците на джантите...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам,че ако не се превишава значително заводската височина има някакъв проблем.Тук целта не е да правим офроуд тунинг(то за хондата какъв ли офроуд),а да върнем магазинската стойка на колата.Моята цел е около 80см.отпред и 81-2 отзад.Не знам кога ще остане време да ги сложа,но задължително ще дам отзиви.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да покажа все пак.Всички са на 8мм.има вариант и на 16мм.Със задните ще експериментирам,затова са повече.В момента на колата има 10мм.задни и ще видя каква комбинация ще ми хареса.Изработката е по-добра от предните,които купих от другаде(за 70лв.само две задни по 10мм.)ако се виждат неравности са от боята.В комплекта има и по-плитки гайки за задните ако се наложи,якостта е съобразена.Всичко това за 54лв. с куриера,направи ми отстъпка,но не мисля,че нормалната цена ще е много по-голяма.

 

IMG_20210206_110222.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.02.2021 г. at 8:45, frizzante написа:

Може би освен тези подложки е нужно и друго да се ъпгрейдва по окачването

 

Нещо подобно на това

509d489c73e3b8cd167f412e640ee231.thumb.jpg.b50cdf4c10b81ce61683a37222479565.jpg

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно,като заводско е станало ама ще се въздържа.Това от някой руски форум ще да е.

Редактирано от zograffa
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 комплекта сме взимали от момчето в Русе,супер качество и безпроблемен монтаж.Препоръчвам

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам от месец и половина / 3000 км/ с подложки от същия човек от Русе. С подложки 2.4 см, задницата се вдигна с около 5 см. Много съм доволен от резултата. Човека е супер коректен, препоръчвам го. Не мисля, че нормалната височина /80 см/ може да повлияе на вътрешни карета и др. подобни. Това е все едно да смениш пружини и амортисьори и да чакаш проблем с каретата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реве ми се като ви чета умозаключенията.На един от най-изпипаните модели на Хонда селския български тарикат ще сложи подложки,защото явно японеца е сбъркал с височината на конзолата,....Майстори сме в преибаването на системата.Най-важното е да икономисаме някой лев и това за кола струваща 20 бона....Нямам думи.Съжалявам за цинизма! Не се хвалете че всичко е наред с окачването ,защото не е.Не може промяна в конструкцията да замени добре работеща пружина.Защо изобщо подлагате ,като може конзолата да се направи раздвижена и на всеки 6 месеца като клекне старата пружина да регулирате нивото?

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony Какъв е правилния начин да се повдигне задницата и да се обере страничния наклон? 

Сериозно питам. Моля без заяждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да се повдига задницата? Не мога да разбера! Защо трябва да се "маже" накаква балканска измишльотина върху така добра създаденият ЯПОНСКИ!!! автомобил.

Никога не съм разбирал слагането на кюнци, фланци и "раздувки" на някакви полумъртви масларки-барутарници.

Относно корекцията на наклоните отзад мисля, че има решение, без повдигане!

Аз имах проблем със задните пружини-бяха омекнали и тестово карах едно ЦРВ с някви подложки отзад. Беше отвратително като чувство. Първо височината отзад и кланетето в завой. След това меките пружини отзад. Усещаш несигурност и люшкане. Никаква устойчивост!
След време си купих задни пружини и всичко вече ми е ОК.

Нека не забравяме, че ЦРВ-то е един паркетарник и всички офроуд изпълнения не са му много присъщи. Ако някой мисли, че с накакви винкели и п-лайзени наплюти с телта ще е накакъв супер-дупер офроудър се лъже. Вижте колко детайли от окачването са с константен клиренс и ще разберете какво искам да кажа.

Хайде със здраве!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилният начин, според мен и за двете неща, е с по-високи и малко по-твърди пружини. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, inspektora написа:

@Markony Какъв е правилния начин да се повдигне задницата и да се обере страничния наклон? 

Сериозно питам. Моля без заяждане.

Въпроса не е към мен, но аз мисля (а на 2-ката, го и направих), че правилното решение е, смяна на омекнали и скъсани тампони, както и с евентуална смяна на омекнали пружини. 

Когато се направи това, всички стойности ще си дойдат в нормите. 

Нямам нищо против раздвижните щанги, но те би трябвало да се монтират, само за педантично доизкусуряване на фабричните стойности и фиксиране на точни такива, а не от/до. 

Подложки, обаче в границата на разумното, биха били полезни, ако не се сменят пружините, за да могат да компенсират естественото и минимално им омекване. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз лично нямам проблем засега, но питам с образователна цел. Мой колега с Киа Сийд комби има отворена задница и се чуди какво да прави, а в темата не виждам някаква ясна и безспорна формула за решаване на проблема. Все пак благодаря за отговорите!

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, inspektora написа:

да се обере страничния наклон

На мен при реглаж ми казаха - смяна на щангите/носачите или поне на тампоните им. Въпросът е, че с оригинални носачи май решението ще е временно. Затова мисля да поръчам раздвижни ако се влоши. Провисване засега май нямам.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.03.2021 г. at 15:38, zograffa написа:

Ми то някои селски тарикати и газови уредби му слагат на най-изпипания модел,като спокойно може да си карат на бензин.Променят конструкцията с бутилки,маркучи и т.н.сякаш японеца не е сметнал горивото за колата.

Така е.Никой японец не сметнал легнали полицаи, шмекери ,който омагьосват бензина и го кръщават с добавки.Японеца не е предполагал ,че ще дадеш 20 бона за кола и няма да имаш пари да я поддържаш. Не е сметнал и че колата ще се кара повече от 15 години. За съжаление или радост Црв-то върви доста по-добре на газ от колкото бензин, и то заради качеството на бензина ни ,както и на 90% заминалите бензинови дюзи още на 100к км.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,сега за да завършим нещата нека хора с опит и наблюдение да споделят коя марка стандартни пружини изкарват повече от месец без да клекнат отново.За Ейбах(или както се произнася)разбрахме,проблема е,че намирам такива само усилени или само спортни.В никакъв случай не искам да втвърдявам возията,сега вози идеално,разкрачване нямам ,единствено леко провисване,което с 10мм.подложки изчезна напълно.Разглеждах доста марки пружини на различни цени(цената е напълно поносима)единствено Закс ми хвана око около 70лв. е бройката,оригинални въобще не намерих.Не става въпрос за пари,а за доказано работещ вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, zograffa написа:

единствено леко провисване,което с 10мм.подложки изчезна напълно.

Може ли да споделиш колко ти стана височината до арката на калника с подложките? С колкото е височината на подложката ли се повишава или има друга геометрия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Беше 77 стана 79,5-80.По принцип повдигането е двойно на дебелината на подложките,но не при всеки.Тук мисля,че има значение и в какво състояние са тампоните на задницата.Както писах разкрачване нямах, дори и преди подложките бях в зелените стойности.Тези,които купих от сега още умувам какво да ги правя,но не се стърпях заради цената.Ще ескспериментирам и ще видя какво ще ми хареса все пак са по 8мм.и не са нещо кой знае какво.Руснаците продават някакви по 20-30мм. което за мен вече идва прекалено и неразумно,но то е обичайно за тях.Така или иначе ще свалям предните амортисьори за смяна на прашници пък може и направо тях да сменя,като им видя състоянието.За отпред обаче повдигането става еднакво с дебелината на подложката.Така,че ще се пробва и каквото ми хареса,но пак казвам,в разумни граници.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5.03.2021 г. at 10:32, zograffa написа:

Съгласен съм,сега за да завършим нещата нека хора с опит и наблюдение да споделят коя марка стандартни пружини изкарват повече от месец без да клекнат отново.За Ейбах(или както се произнася)разбрахме,проблема е,че намирам такива само усилени или само спортни.В никакъв случай не искам да втвърдявам возията,сега вози идеално,разкрачване нямам ,единствено леко провисване,което с 10мм.подложки изчезна напълно.Разглеждах доста марки пружини на различни цени(цената е напълно поносима)единствено Закс ми хвана око около 70лв. е бройката,оригинални въобще не намерих.Не става въпрос за пари,а за доказано работещ вариант.

 

Тук има оригинални пружини. 120 евро са, а неоригиналните са 120 лв. Мисля, че си заслужава. Предполагам, че и в бултрако ще са към 250 лв. Досега като съм засичал цените с този сайт винаги отговарят на бултракските.

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2008/22-ELEGANCE-SPORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-SHOCK-ABSORBER/17SWA701/B__3000/4/20298

 

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.03.2021 г. at 13:54, Markony написа:

Реве ми се като ви чета умозаключенията.На един от най-изпипаните модели на Хонда селския български тарикат ще сложи подложки,защото явно японеца е сбъркал с височината на конзолата,....Майстори сме в преибаването на системата.Най-важното е да икономисаме някой лев и това за кола струваща 20 бона....Нямам думи.Съжалявам за цинизма! Не се хвалете че всичко е наред с окачването ,защото не е.Не може промяна в конструкцията да замени добре работеща пружина.Защо изобщо подлагате ,като може конзолата да се направи раздвижена и на всеки 6 месеца като клекне старата пружина да регулирате нивото?

Зависи от какво е легнала колата.Моята задница беше перфектна и наперена.Сложих газова 50 литра,сложих теглич,резервара над средата с бензин и колата клекна.Ако седнат и хора на задните седалки хептен.Нито са смачкани прожините ,нито има дерт с окачване.Дигнах я с 1.8см и заспа.На която и да е здрава кола,да и сложиш 100+ кила в багажника ще клекне.Вече ако е гола и е клекнала,тогава има дерт както каза,я прожини я по окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Тошко, радвам се ,че си щастлив с подложките. Дали ти е перфектна задницата....надали. Направи измерване с пълен резервоар, пълна бутилка и 100 кила багаж. После ще сравним снимките. Както казах поносимостта, знанието и това че се набутах ама да набутам и другите са различни неща! Има хора мислещи и хора папагали.Чули ,видели недоразбрали,но съветват. Та нека някой ми обясни как пружина с нелинейна характеристика се дублира по действие с линейна подложка.Отговорът е никак! Каква е теорията? Имаш 700 мм пружина провинала под товар 70 мм.Логиката на подложката 70 мм е ,че всичко ще заспи,както при Тошко.Сега да вземем пружина 700 мм провиснала на 600 мм. Със 100 мм подложка пак спим.А сега вземете пружина провиснала 350 мм с подложка 350мм. Дали задницата заспа?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето как да се предотврати проблема с пропадането завинаги със задната ходова част на хонда crv 2,3,4. Не са ви нужни замяна на пружини и амортисьори

https://www.youtube.com/watch?v=yA8eX2pno4I

Редактирано от krusevgen
пояснения
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.02.2021 г. at 20:16, zograffa написа:

Здравейте искам да споделя за един човек,който изработва подложки със страхотно качество на уникални цени.Съвсем случайно го открих в OlX-a понеже искам да повдигна леко хондичката,че последния риболов и се отрази зле.Говорихме доста по телефона и човека е доста запознат с темата.Цената,която ми обяви направо ме изуми,а нещата са с безупречно качество.Не правя реклама,нямам нищо общо с него и никога не сме се виждали.Просто искам да помогна на хора от форума да не дават грешни пари излишно.

Казва се Евгени Георгиев и е от Русе.

Телефона му е:0882207217

Не членува във форума,но ми разреши да публикувам данните му макар,че имал работа достатъчно.

Надявам се модераторите да нямат нищо против този пост,но не се стърпях.За четири задни и две предни подложки ми взе по-малко от 60лв.Не гарантирам,че това е някаква твърда цена и така ще е за всички,но всички знаем колко пари искат останалите.

 

Здравейте. Запознах се с момчето лично  на скоро и наистина си разбира от работата и е коректен. Евала за ентусиазма, старанието му и нормалните цени. Аз също го препоръчвам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.03.2021 г. at 1:16, krusevgen написа:

Ето как да се предотврати проблема с пропадането завинаги със задната ходова част на хонда crv 2,3,4. Не са ви нужни замяна на пружини и амортисьори

https://www.youtube.com/watch?v=yA8eX2pno4I

 

Може ли да разясниш накратко какво точно правят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Укрепват ушите на носачите с някакви тръби или нещо подобно като гонят разстоянието между тях да е 18.5см, обаче ако има проблем с пружините надали ще се оправи. Това помага само ако се е поразкрачила малко задницата и пак единия наклон беше 1,5 единици а на другата гума беше 2,5 общо взето на мен не ми вдъхна доверие този ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак някви измишльотини май. Гледам заваряват нещо по окачването. Те и подложките от тях са тръгнали 😁 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са измишльотини, а хора които са изпробвали вече отдавна варианта с подсилени пружини и регулеруемите щанги. Проблема е в самата основна конструкция на която се крепи окачването и ламарината поддава .за това я подсилват по начин който за в бъдеще няма да има проблем и струва далеч по-евтино

 

OBK пружини подсилени вършат работа. Някой да знае от къде може да се поръчат ?

 

На 5.03.2021 г. at 10:32, zograffa написа:

Съгласен съм,сега за да завършим нещата нека хора с опит и наблюдение да споделят коя марка стандартни пружини изкарват повече от месец без да клекнат отново.За Ейбах(или както се произнася)разбрахме,проблема е,че намирам такива само усилени или само спортни.В никакъв случай не искам да втвърдявам возията,сега вози идеално,разкрачване нямам ,единствено леко провисване,което с 10мм.подложки изчезна напълно.Разглеждах доста марки пружини на различни цени(цената е напълно поносима)единствено Закс ми хвана око около 70лв. е бройката,оригинални въобще не намерих.Не става въпрос за пари,а за доказано работещ вариант.

На obk подсилени пружини вършат работа, но в БГ не знам някой да ги доставя за съжаление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.02.2021 г. at 11:14, zograffa написа:

Да покажа все пак.Всички са на 8мм.има вариант и на 16мм.Със задните ще експериментирам,затова са повече.В момента на колата има 10мм.задни и ще видя каква комбинация ще ми хареса.Изработката е по-добра от предните,които купих от другаде(за 70лв.само две задни по 10мм.)ако се виждат неравности са от боята.В комплекта има и по-плитки гайки за задните ако се наложи,якостта е съобразена.Всичко това за 54лв. с куриера,направи ми отстъпка,но не мисля,че нормалната цена ще е много по-голяма.

 

IMG_20210206_110222.jpg

Аз на моята 32 мм отпред вдигнах заради предната броня която кората идваше на 16 см, и 24 мм отзад . Да, и аз обмислям варианта с фланци на 10мм  :) когато я взех crv 3 нямаше проблем по окачването и провисване. Но реших да я вдигна. Следващия етап запушване на егр и софтуерно чипосване на 400 nm.и 180 коня :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.02.2021 г. at 20:16, zograffa написа:

Здравейте искам да споделя за един човек,който изработва подложки със страхотно качество на уникални цени.Съвсем случайно го открих в OlX-a понеже искам да повдигна леко хондичката,че последния риболов и се отрази зле.Говорихме доста по телефона и човека е доста запознат с темата.Цената,която ми обяви направо ме изуми,а нещата са с безупречно качество.Не правя реклама,нямам нищо общо с него и никога не сме се виждали.Просто искам да помогна на хора от форума да не дават грешни пари излишно.

Казва се Евгени Георгиев и е от Русе.

Телефона му е:0882207217

Не членува във форума,но ми разреши да публикувам данните му макар,че имал работа достатъчно.

Надявам се модераторите да нямат нищо против този пост,но не се стърпях.За четири задни и две предни подложки ми взе по-малко от 60лв.Не гарантирам,че това е някаква твърда цена и така ще е за всички,но всички знаем колко пари искат останалите.

 

Телефона вече не същия. И не е актуален.Даден е на друг. Ето новия му телефон на момчето за връзка 088 888 9980 - Евгени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2018 г. at 20:34, Bamzze1 написа:

18 цола са ми джантите. Колебая се кое да поръчам. Увисването ми е с 4см. Аз съм с нови амортисьори. Другото по колата е здраво. Не зная дали подкожки от 2см ше повдигнат колата с 4см. И защо 2 см. Повдигат с 4? 

И за това се колебая.

Само отзад като слагаш 10мм се вдига с 20,а отпред ако сложиш 20мм ще се вдигне с 20мм. Това е специфичното. Имай предвид че е хубаво задницата да е малко по висока. Причината е поради товарене на багажника. Така клиренса ще ти е рочти винаги еднакъв отпред и отзад дори да имаш товар. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смятам да направя повдигане отпред с 2,5 см., а отзад с 5 см. /и те са на 2,5 см. но се повдигала двойно отзад/. Ако някой е повдигал с такива параметри или повече, нека сподели дали има промяна в устойчивостта, а също има ли опасност за полуоските. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре смени пружините!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ефекта с пружините е същия, но по скъпо ще излезе. Интересувам се при повдигането, което смятам да направя има ли опасност за полуоските /карета/ и за бомбетата, въобще рискове като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлага ли се нещо като гарнитура или силикон между подложките и бомбетата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сигурност предните болтове ще дойдат къси и трябва да ги сменяш,задните може би също.Трябва да се избиват от шлиците и да се сложат по-дълги,къде има такива обаче не знам.Моите подложки отпред са 8мм. сложих ги понеже имам метална кора,която си натежава,отзад направо нови пружини Закс.В аутодока бяха 60лв. бройката,дето се вика човешки цени.Смених и четирите амортисьора и сега стойката си е идеална.За каретата никой доказано не е дал мнение дали заминават по-бързо,но ако е доста увиснала е логично така пак да работят извън нормите.От гарнитури и силикони няма нужда,фабрично са си метал в метал,може да ги омажеш с грес да не ръждясват поне.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...