Jump to content

Recommended Posts

Здравейте приятели!

Намирам се в Германия и тук 200 000 км.за автомобил се приемат като някаква граница. Т.е.колите под тези километри държат високи цени,а на тези на по над същите километри цената им значително пада с около 30-40%!

Та имам възможност да купя кола на над 200 000 км. максимално до 250 000 (реални) километри на добра цена.

Въпроса ми е много ли са тези километри за honda accord 7 diesel?

Знам че,сега ще кажете,зависи от това с какво масло е карана,кога е сменяно,как е поддържана,но това един господ и стари баби знаят при кола на над 10 год.и сменила 2-3 собственика!

Ако не след дълго ще започнат на такава кола да се "обаждат" верига,дюзи и т.н. и такава кола е на предела на ресурса си,то по добре да купя на по малко км.

Просто искам Вашето мнение по въпроса,защото този форум ми дава много компетентна и полезна информация!

Благодаря с пожелания за много здраве и късмет!

Редактирано от Васил Димитров
Добавяне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение...200 000км(реални) за дизел са супер малко, било то и бензин! Ако са реални е цвете направо! Виж, ако беше казал че е на 500 000 или милионник, това вече е друга бира. Успех ;)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, нов съм във форума и като теб в момента съм се насочил към Акорд 7 но бензин.

Ако си чел за дизела може би знаеш за наложителната смяна на съединител+маховик и верига като по скъпи ремонти, темата на Veseliq е добро четиво.  Ако колата има сервизна история и нещата са сменяни може да си по-спокоен при покупката. 

Относно цените на дизелите в Германия мисля че мога да дам мнение за този "спад" на цените след 200 000 -250 000 км. В Германия цените на ремонтите са изключително високи, затова хората там предпочитат се разделят с колите си вместо да плащат ремонти който се равняват на едва ли не една четвърт от стойността на колата.

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Не е заради ремонтите!

В момента някаква партия в Германия се опитва да вкара закон,който тотално да забрани употребата на дизелови автомобили. Този закон още не е влязал в парламента,не е гласуван,одобрен и т.н.Малко вероятно е този закон да бъде одобрен,но даже и да стане така,ще минат години.

Именно заради това немците са се подплашили дизеловите автомобили да не отстанат вечно тяхна собственост!

Така е,в момента бензиновите автомобили са по скъпи от дизеловите в Германия и човек може да си купи изгоден дизел от частно лице особено над 200 000 пак казвам (реални)км.

Ако искате ще обясня защо съм сигурен,че километрите са реално,но сега питането ми е друго!

Благодаря отново!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно наистина в България автотърговците вкарват коли на по 300-400-500 000км.и нагоре,правят ги на по 150 000 км.и ги продават! 

После българският радостен нов собственик я покара 50-100 000 км. и започва да се "обажда" това онова!

 Може би именно заради това много често във форумите се пише,че на еди си колко км.се разваля еди какво си като правило,а явно в действителност въпросната кола е на доста повече километри.

Лично аз колкото honda съм гледал на по 200-250 до 300 000 км. и съм преглеждал сервизните им книжки, на нито една,ама на нито една не беше сменяно нищо друго освен консумативи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не вярвам дизел на над 10г да е на 200000км и то на запад. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 000 км. не е никакъв пробег за този двигател.

И за напред ще продължиш само с консумативи (както си гледал по сервизните книжки). Все пак и съединителя и веригата са консумативи.

 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де.. До 200-250к са евтините консумативи. После идва времето на скъпите...

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Васил Димитров написа:

Лично аз колкото honda съм гледал на по 200-250 до 300 000 км. и съм преглеждал сервизните им книжки, на нито една,ама на нито една не беше сменяно нищо друго освен консумативи!

Затова трябва да приготвиш едни 2000 лева за "скъпите консумативи" ако си купиш такава.

Относно положението със закона за забрана на дизеловите автомобили, не вярвам че хората ще се юрнат да продават автомобилите си на безценица.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и много и малко може да се окажат 200 000км.По една кола километрите не амортизират само двигател.Относно съединителя чисто теоритично ако запалиш нова кола и изминеш 200к. км. без да сменяш предавки съединителя ще си остане практически нов нали?Ако можеш да знаеш къде е карана колата(предимно градско или нЕ) ще имаш по реална представа.С една дума отговора ми е НЕ са много тези километри,съдеики по това че имам познати с дизелови акорди на които обслужвам някои неща и километрите са им над 200к по километраж.Купувани в Бг единия само е нов внос и тои съединител с маховик смени на 250000.Сега другите консумативи няма да коментираме.В Германия шанса да е обслужвана колата правилно и качествено е огромна и 40% от цената надолу е немалка сума за да си позволиш да си смениш ,,скъпите консумативи,, и да знаеш че е ново отколкото да вярваш,че вземаики с 50 60к. км. по млад автомобил е задължително да е в по добро състояния от 200+километровия.Случва се но не е задължително.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай запазена и от 1-ви собственик, 200 х са нищо,ако са реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези километри са нищо за този мотор ,обаче имай предвид че там карат по 100хил км на година  ,още повече че дизелите ги взимат за много каране ,така че сам си прави сметката за реалните километри .Вземи си сигурен човек с тебе за да я огледате ,да не стане като моята хубусница дето е на 120 хил км и гумата от педалите е изтрита -тя издържа доста хиляди километри ,иначе е пушка ,ама ми стъпи общо към 10 бона докато я стегна ,все дребни работи за по 500лв ,на моя човек за втори и последен път му поръчвам кола да ми докарва,кой знае от коя немска  морга я е взел и са я пооправили за продажбата  -чумата да го тръшне дано !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм разбран погрешно!

10-а година живея в Германия,занимавам се с автомобили и съм горе долу наясно как седят нещата! 

100 000 км.на година са много даже и за тук.Такава кола трябва да е работила като такси или като не знам какво,а аз говоря за покупка на кола от частно лице! Именно за това тези 10-11 годишни автомобили са на по 200-250 000 км.Да кажем,че човека работи на 50км.от дома си( и тук хората не ходят по далече,това го казвам като максимум) . 22 работни дни в месеца прави 2200 км.на месец=26 400 км.на година,10 години по толкова=264 000 км. За такава кола става дума а не за хипотези.Сега ще кажете,този човек само на работа ли ходи с нея?

Ще Ви отговоря.

Общо взето да! Тук от работа не остава време за много други неща както в България!

Такъв човек кара толкова колкото му се налага,не излиза просто ей така да кара за да върти километри по магистралата!

Всъщност идеята на темата ми беше друга а тя отиде в спорове,хипотези и......

Благодаря на включилите се в темата!

Редактирано от Васил Димитров
добавчне
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с други впечатления, относно разстояниято между дома и работното място. Аз, както и много мои колеги пътуваме от 120 до 200км ежедневно. Годишно изминаваме от 40 000 до 80 000км в зависимост къде са отпуските, какво сме планирали за уикендите и т.н. 

В Германия също се връщат километражи и то не само от търговците с арабски произход. Ставал съм свидетел многократно, как лизингов автомобил каран от колега, на който много добре му знаем изминатите километри, няколко месеца след връщането му се продава от дилъра с други данни.

200 000км за дизел не би трябвало да са проблем, но идиоти има всякакви. Пример: тръгваме от северна Германия за южна с автомобил под наем - често срещана практика за концерните, които не потдържат особено голямо количество служебни автомобили за командировки. По баирите около Касел получения автомобил получава повреда. При разговорите с отговорната служителка в офиса (докато чакаме да дойде заместващ автомобил) разбираме, че голяма част от колите, които се използват от фирмите за отсдаване под наем се шофират до 25 000, макс. 30 000. Автомобила с дефекта беше на 25 500км и тя ни каза, че директно се връща и няма да се отдава повече под наем. След двучасово закъснение получаваме заместващ автомобил в Касел, който току-що слиза от автовоза и служител на фирмата само напълва резервоара до горе и ние го вземаме на само 9км. Понеже сме в закъснение с 2 часа скачаме в новата кола, след 7км сме на магистралата, а след 10км (или когато колата е все още студена и неразрабитена на няма и 20км) се движим вече с 180-200км/ч. Та аз не бих се учудил ако точно този автомобил, след да речем 5-6г и 200-250 000км, се озове при някой човек с оргомен разход на масло и съпътстващите проблеми с ЕГР, МАП, ДПФ и т.н.   

Някои от моите колеги са достигнали 500 000км на своите дизели, но условията на употреба са изключително подходящи за това. Ежедневно шофиране без магистрали, никакви кратки разстояния, само плавно движение в трафика в равнинен район. Идеални условия за дизелов автомобил. Моят ежедневен маршрут го изминавам при макс. 1750 оборота/мин на темпомат и това е в 90% от времето на предвижване.

  • Like 1
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола  ми я докара от Германия мой човек /затова съм сигурен че не ме лъже/ с всички технически документи на 208 000 км.За една година аз и навъртях 20 хил.Единственото по-сериозно нещо което съм сменил до сега е АБС модула /явно им е слабо място/.По окачването не и беше сменяно нищо, даже и бейлетките и бяха оригиналните.Няма странични шумове от мотора и капка теч на масло където и да било.Салона и е супер запазен и от това си правя изводите че 200 хил. не са никак много за такава кола.Тези /коли/ които гледах тука  бяха максимум на 180 хил. км. но външно и вътрешно нямаха нищо общо с тази.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Васил Димитров написа:

Явно съм разбран погрешно!

10-а година живея в Германия,занимавам се с автомобили и съм горе долу наясно как седят нещата! 

 

А аз не разбирам, как човек, който се занимава с автомобили, пуска такава тема.. :confused:

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,прав си колега!

Извинявам се ако съм създал глупава тема и моля модераторите,да я изтрият ако намерят за уместно.

Весело посрещане на предстоящите празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата може да се занимава с автомобили, но да не е наясно с живота и експлоатацията на дизеловия двигател на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Хайде малко да си съживя темата и нескромно да се похваля,че вече и аз съм собственик на accord 7 diesel.

03.2008 год.на 145 000 км. (реални).

Сега няма да влизам в спорове защо мисля и как съм установил,че са реални,но е факт,че я търсих 5-6 месеца и навъртях около 2000 км.за да я намеря.

Първо суперлативите:

Изминах за един ден с нея 600км.

Разход 5.1 като веднъж за кратко вдигнах 210 км./ч. и общо взето не я карах в най икономичния режим.

За още суперлативи за сега ще си замълча,защото честно казано не ги намерих.

На 139 000 км. е сменен алтернатора,а на 140 000 км.  турбото (естествено тук в Германия с нови и оригинални и фактури на стойност 3150 евро).

За мен

 

 

е неясен отговора защо са изкарали толкова малко!

Когато отидох на огледа колата беше студена-запалих я,шоф.врата беше отворена и в купето се усети някаква миризма все едно съм си наврял носа в ауспуха и дишам.

Тук ще бъда благодарен за мнения.

От пет години имам хонда stream,но остаря и се налага да я сменя.Мнението ми е,че stream е по истинската и здрава honda,въпреки спартанското си оборудване от към екстри.

Благодаря Ви ако сте изчели поста ми и поздрави с най добри пожелания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

P.S. Към borko30!

И на тази гумичките на съединителя и спирачките са изтрити,което ме озадачи въпреки,че смея да твърдя,че е на 145 000 км.

На stream на 230 000 км.са като нови!

Редактирано от Васил Димитров
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Васил Димитров написа:

врата беше отворена и в купето се усети някаква миризма все едно съм си наврял носа в ауспуха и дишам.

 

Спукан изпускателен колекор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрите километри за закупуване на дизел са точно след 200к.

Всичко е сменено колектор,полуоска маркуч на хидравликата,вериги,маховик и съеденител в повечето случеи се обаждат преди това число.

Хонда не се плаши от километри а от подръжка.

 

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dido0o_ написа:

Всичко е сменено колектор,полуоска маркуч на хидравликата,вериги,маховик и съеденител в повечето случеи се обаждат преди това число.

 

Те се продават на тези цени, точно защото тези консумативи, при дизела, са сменени :rolleyes:..само че аз лично не вярвам, че някой ще набие 3 бона, за да я продаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
Те се продават на тези цени, точно защото тези консумативи, при дизела, са сменени default_rolleyes.gif..само че аз лично не вярвам, че някой ще набие 3 бона, за да я продаде.
Аз казвам че са смемени във времето,не вярвам някои да кара с скъсана верига или разпаднат демпфер.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Васил Димитров написа:

P.S. Към borko30!

И на тази гумичките на съединителя и спирачките са изтрити,което ме озадачи въпреки,че смея да твърдя,че е на 145 000 км.

На stream на 230 000 км.са като нови!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали уж след фейслифта проблема с колекторите е оправен?!

При мен този проблем се получава,само когато колата е студена и я запаля за около 30 сек.до минута и после каквото и да правя миризмата я няма.

Когато запаля двигателя студен оборотите са същите както когато е загрял двигателя около 800.

Не би ли трябвало когато е студен оборотите да са малко по високи?

Благодаря!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тази кола има 5-неща който трябва да се погледнат и е

Самолетче,не издребнявайте.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко ,като се има в предвид че гумичките на педалите издържат стотици хил км без да се претъркат ,сам си направи сметка на колко км е тази кола ,пък моята сигурно е на още повече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е според стилът та каране аз воланът го изтърках за 15к градско.

Васко ,като се има в предвид че гумичките на педалите издържат стотици хил км без да се претъркат ,сам си направи сметка на колко км е тази кола ,пък моята сигурно е на още повече .


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Васил Димитров написа:

Нали уж след фейслифта проблема с колекторите е оправен?!

 

Това не е вярно! До последният Акорд дизел от 7ма генерация са излизали с мотор N22A1 и всичките ползват метелен изпускателен колектор, който за съжаление, с годините се пропуква. Също е вярно, че на много от колите с този проблем от Хонда безплатно са го подменяли с чугуненият вариант, но само ако колата е била поддържана в Хонда , да е била до 200.000км и до 7 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал отново да помоля някой колега,който има такава honda да сподели нормално ли е това с оборотите?

При мен и при студен и при топъл двигател държи едни и същи обороти-около 800-900.

Миризмата на изгоряла нафта я има само след първото запалване за около 30 сек.докото се разсее и после го няма.

Да не би това да е защото не обогатява сместа и за това да мирише при първото запалване докато още е съвсем студен двигателя?

Как мога да разбера колата ми с какво ниво на оборудване е?

Къде би трябвало да пише?

Благодаря и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите е нормално. Когато стане по студено, под нулата, тогава ще се вдигнат до 1000-1100 максимум. За оборудването - сложи снимки от итериора вътре, добави и в подписа си колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет отново!

Така,днес бях в автосервиз при приятел да поогледа колата.

Той каза,че действително вероятно има малка дупчица в колектора,но не може да се види,защото той е облечен в кожух. Ако питате тогава от къде знае,че е спукан колектора-той каза че го чува как издиша (аз лично нищо не чух),но той все пак е автомеханик.Каза,че мога да си карам и така като единственото последствие ще е неприятната миризма.

Неприятната миризма при мен се появява само при стартиране на студен двигател или ако развия над 4000 оборота.

Тук нов колектор струва 90 евро.

Бихте ли ми казали колко струва в България и колко е цената за смяна,защото било трудно и се разглобявали доста неща?

Все още не знам какво е нивото на оборудетане на колата,но за мен това не е от голямо значение.

Днес за добро или лошо измих двигателя и след около един километър за около минута светна една кола на бордкомпа.,същата която светва,когато е отворена врата, но без да има отворена такава.След около още минута изгасна,същото се повтори пак след около минута и пак изгасна.

От тогава не е светвала.

Бихте ли били така добри да ми кажете какво означава този знак и трябва ли да ме безпокои?

В общи линии е това.

Благодаря на всички,които писаха и ми помогнаха.

Ще се радвам ако мога и аз да бъда полезен с нещо.

Поздрави и пожелания за много безаварийни километри!

 

Редактирано от Васил Димитров
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите на празен ход при дизела са 820об/мин, още с запалването.

 

Колектор нов за 90€,,,, трябва да е нещо китайско ;)  Един сигурен вариант е да се вземе втора употреба,чугунен колектор, от 2.2i-ctdi Civic или CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не споря за това какъв е!

Ако по добрия вариант е оригинален втора употреба ще търся такъв,но щом това е слабо място не е ли вероятно и тoй да изкара малко?

Моля ако някой знае какво означава въпросната количка на бордкомпа,за която питам в горния си пост да ми каже!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добрият и евтин вариант е заварка на цяло,шлайф на лицето на колектора и това е.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Васил Димитров написа:

Не споря за това какъв е!

Ако по добрия вариант е оригинален втора употреба ще търся такъв,но щом това е слабо място не е ли вероятно и тoй да изкара малко?

Моля ако някой знае какво означава въпросната количка на бордкомпа,за която питам в горния си пост да ми каже!

   Много вероятно.

   Ти го виждаш количка, Пенчо-бравичка,жената-касичка,детето -сладолед.Сори колега но така без снимка едва ли някой ще се наеме да гадае.

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×