jaccomo 96 #41 Отговорено 27 Април, 2018 Аз не съм я сменял. Знам че започва да трака като се разтегне и е за смяна. Трудно се къса и прави бели като ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 10 #42 Отговорено 27 Април, 2018 И 2.4 i-vtec също е с верига. Доколкото знам на 300 000 се сменя. Edit Moderator:Сменя се на 180000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #43 Отговорено 27 Април, 2018 Трудно се къса,така е макар че е по тънка от мъжки ланец,сравнена с такава на мерцедес е три пъти по малка,широка и дебела! Но се къса веднага ако блокира някое от водещите колела и става мазалооооо,дано на никой да не се случва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #44 Отговорено 21 Май, 2018 Здравейте, чета материали относно CRV 3rd gen facelift след 2010 г. и установих че би трябвало модела да е окомплектован със следните системи : Collision Mitigation Braking System (CMBS) Deflation Warning System (DWS) Shift Indicator Light (SIL) Не успях да разбера дали това е серийно и зависи ли от нивото на оборудване ? Ако вашия автомобил притежава някоя от тях моля за мнение доколко са ефективни? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnie 3 #45 Отговорено 28 Май, 2018 Някой от колегите може ли да даде информация за тази обява ако е ходил на оглед: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21513252624564215&slink=75yjy8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #46 Отговорено 28 Май, 2018 (Редактирано) Амии 3 неща се набиват на ОЧИ! първо цената е адски ниска за ЦР-В 3та генерация. пък камо ли Бензин, автоматик Executive( ама без навигация) Има Газ, т.е някой италиански циганин я е карал, което пък ще рече, че щом е пестил от гориво начи е пестил от Масло и може двигателя да е издухан зверски. едит: снимките са стари, вижда се, че има сняг на тях. Та още по-съмнително става защо не е продадена още преди 2-3-4 месеца като е на такива къси пари ? Редактирано 28 Май, 2018 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnie 3 #47 Отговорено 28 Май, 2018 Относно това че е много стара обявата - да така е. Следя обявите за 3та ген. CRV и тази е от януари някъде като тръгна от доста висока цена като системно слизаха с по 500 лв. докато достигне до настоящата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #48 Отговорено 28 Май, 2018 Гледана е колата колега,има забележки и удари,видимо лошо отремонтирани! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #49 Отговорено 22 Август, 2018 На 19.04.2018 г. at 11:36, note написа: При мен стана така: следих пазара няколко месеца всеки ден, като наблюдавах всички официални представителства (не само Хонда). Отделно всеки ден проверявах частните обяви по сайтовете и форумите. Ходил съм на много малко огледи, защото предварително отсявах обявите - исках под 150 х. км. и executive. Хубавите коли се продават моментално. Моята я взех на същия ден, в който излезе обявата, от частно лице, купувана от Хонда България и поддържана само там, гаражна. Донякъде чист късмет. Появи се една автоматик за 13500 нея ли взе Мисля че това беше есента на 2016. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #50 Отговорено 23 Август, 2018 Как ви се струва тази обява? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21533035636978813 И втори въпрос: при кое ниво на оборудване има подгряване на предното стъкло ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #51 Отговорено 23 Август, 2018 Преди 5 часа, AzSum написа: Как ви се струва тази обява? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21533035636978813 И втори въпрос: при кое ниво на оборудване има подгряване на предното стъкло ? На първият въпрос - Фалшива. От тази година ЦРВ-няма евро6,а щом още от сега по-слъгва то какво остава за другото. На вторият въпрос за подгряването май е само с поръчка без значение от нивото.Говорим за ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #52 Отговорено 23 Август, 2018 Браво бе, колега ... Само щото човекът е писал Евро 6 и веднага обявата е фалшива. Може да се е объркал. Не, че стандартът има някакво значение в България, освен за данъка и то до за коли 100 коня или за автобуси примерно. Те джамбазите пишат всякакви глупости, това прави ли обявите им фалшиви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #53 Отговорено 23 Август, 2018 От конкретната обява, веднага ми хареса, че е от BG и цвета - което я прави с 1000 лв. по-скъпа. Е вярно, че е бензинова, но може да се преглътне. По картинка толко - отиваш на място и преценяваш. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #54 Отговорено 24 Август, 2018 Преди 6 часа, dindin написа: Браво бе, колега ... Само щото човекът е писал Евро 6 и веднага обявата е фалшива. Може да се е объркал. Не, че стандартът има някакво значение в България, освен за данъка и то до за коли 100 коня или за автобуси примерно. Те джамбазите пишат всякакви глупости, това прави ли обявите им фалшиви? То като кола може би е чудна и по всяка вероятност е така, може и колега от форума да е.Закупена от Бултрако и подържана там,това е прекрасно.Но когато отиде човек и погледне,че някои неща на са така както са описани в обявата и не отговарят на истината от обявеното от продавача то тогава тази обява как се нарича.Та за това,просто споделих какво се вижда от монитора а вече колегата да гледа на място и за друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #55 Отговорено 24 Август, 2018 Колата може би си заслужава, това че е написал евро 6 - не прави обявата фалшива, просто е допусната грешка по невнимание или незнание. Трябва да се види на място. Като гледам има и сервизна книжка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #56 Отговорено 24 Август, 2018 (Редактирано) Винаги когато съм си търсил автомобил такива обяви са ми били първи в списъка. Имай в предвид, че кола карана само в БГ си има своите предимства и недостатъци. Почти сигурни километри, малка вероятност за скрити ремонти, регистрирана, можеби документално изрядна /предполагам си има всичко/, гуми и т.н., като калкулираш всички тези неща си е много сериозен разход. Единствен минус за мен е, че можеби ще е малко по- разтропана от колкото ако км са й навъртяни в Германия например, но това е относително и не е болка за умиране. Цвета е много хубав, на снимки изглежда много запазена. Аз бих си отделил време за оглед. Успех! Редактирано 24 Август, 2018 от DMZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #57 Отговорено 25 Август, 2018 (Редактирано) Колата е ЧУК като обява, ако аз търсех такава и бюджета го проверяваше, още преди да сложа точката на тези редове щях да съм пред колата на оглед Редактирано 25 Август, 2018 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #58 Отговорено 27 Август, 2018 На 22.08.2018 г. at 17:06, Слави CR-V написа: Появи се една автоматик за 13500 нея ли взе Мисля че това беше есента на 2016. Не, колега, моята я взех есента на 2017 г. на около 136 х. км. и до момента съм навъртял около 4 х. км. (не карам много). И отново - моят личен съвет е да се търси кола с история в БГ. Аз например в Бултрако си проследих историята на всички ремонти и обслужвания през последните години, а също ми потвърдиха, че е сервизирана въздушната възглавница. От застрахователя пък разбрах какви щети е имала през годините - в моя случай само дребни. Успех на всички търсещи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbvt 0 #59 Отговорено 1 Октомври, 2018 Здравейте, някой да се е занимавал сам да си взима от германия цр-в (2008-2009) и да иска да сподели отзиви/опит? Предварително благодаря! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #60 Отговорено 1 Октомври, 2018 (Редактирано) Купи си от Италия, в германия всяка 2-ра е прогнила, поне тези които пристигат в България са такива. Ако все пак от Германия си тръгнал да купуваш гледай да е около Мюнхен (там може и да извадиш късмет с някоя друга ръждичка) От Германия цена под 8000 евро за CRV-3 e ниска (ако намериш такава бъди мнителен) Италия вървят около 6-7000 там е по трудно да избереш защото италианците повече лъжат от нас Но все пак... Редактирано 1 Октомври, 2018 от Радо82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Joro1979 0 #61 Отговорено 18 Ноември, 2020 Здравейте, Може ли мнение за тези два екземпляра : https://www.cars.bg/offer/5fa68ed8069b9d69864267c3 https://www.cars.bg/offer/5f8fde181c9ac251563c5b25 https://www.cars.bg/offer/5f7a1cc7eb0e4f31396ab186 2-ката е пусната от 4-5 дена , дава я за 7К , но мисля че може и по-ниско . 3-ката от Шумен е от около 1 месец - дава я 13К , но предполагам че може и по-надолу 3-ката от Бургас е от няколко месеца , беше около 17К , сега 15,9К Трябва ни семеен, надежден с не скъпа поддръжка и не много скъп СУВ Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #62 Отговорено 18 Ноември, 2020 За третата генерация - шуменската е на подозрително ниска цена, бургаската може да се погледне, ако те устройва нивото на оборудване. Хубаво е, че има газова, това са поне 1400 лв., ако ще се кара редовно. Освен това ще знаеш какво е правено и какво предстои. Каква сума годишно за поддръжка би била приемлива? Каското и гражданската на третата генерация ще са около 1000+/- лв. Смяна на масло и филтри - до 150 лв. Гумите не вярвам да са нови. За смяна - да кажем по 900 лв. комплекта. Над 200 х. км. колата почва да се изморява и ще си иска своето като поддръжка и ремонти. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #63 Отговорено 18 Ноември, 2020 По бургаската 100% е пипано по задните колела. Колата в момента е по-висока (поне на снимки) отколкото излиза от завода. Отделно, 200к е пробег при които се проверява / сменя веригата на мотора. И още нещо, 20-25к е препоръчителния пробег за проверка на клапани след монтаж на ГИ. Горното инфо е информативно. Последно:Ако решиш да я гледаш (валидно за всички тройки, а може би и не само тройки), развърти волана на място няколко пъти и се ослушай за шумове от кормилна та рейка. Оригинална не се пипа, а за читаво рециклиране в БГ не се е чувало досега. А им е слабо място на тия коли. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #64 Отговорено 19 Ноември, 2020 Точно така, бургаската е вдигната и отпред даже. Изглежда на кола, която е гледана ама, аз най-вероятно повече автомобил, който е каран в БГ няма да си взема. Освен това лично мое мнение е че 16 хил за 2007 с това оборудване са много. Ако беше 2008-2009 може. Отбелязал е 7 местна, не е. Ако решиш да вземаш шуменската виждам, че има петна по сивите части на таблото, които не се махат. Имах ги същите, с 30 лева спрей и лак и няколко часа работа се оправят. Ако е само това да не те спира, защото наистина е гадно и създава вепечатление на износено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #65 Отговорено 19 Ноември, 2020 Пак относно бургаската: Прави впечатление и нещо друго. ГИ се монтира с цел спестяване на разходи за гориво, като времето за "избиване" на стойността на уредбата зависи от пробега. От личен опит тази стойност е около 18-20 к км. Точно толкова колкото е написано и в обявата. Не виждам смисъл да сложиш ГИ и точно когато си "изплатил" инвестицията, да продадеш колата. Естествено, винаги може да има нещо специфично в личен план, което да налага продажбата. От техническа гледна точка и в дългосрочен план обаче, е неоправдано според мен. Аз бих разпитал продавача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #66 Отговорено 19 Ноември, 2020 Малко са странни разсъжденията на колегите от горните постове за мен. Аз съм пред подобен казус и за предпочитане ще е да взема кола с доказана сервизна история и км. И ако е стопанисвана добре си заслужава да се плати сума равностойна на тези от някоя-друга година по-млади дърляци нов внос възкръснати от авто джамбазите. Това са моите разсъждения,извинявам се ако се е получило като спам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #67 Отговорено 19 Ноември, 2020 (Редактирано) То е като спора за бензина и дизела. Едни казват хубаво от от тук, други хубаво нов внос. Ако е купувана от БГ и е със сервизна история, опредлено да. Има разлика. Но ако е вкарана и е карана 2-3 години от някой тук, не мерси. Не може да си представиш на какво се нагледах от българските майстори, и естествено се слага най-евтиното. Така се наиграх човек, че още не мога да си вдигна главата. Сега това повдигане на тази кола за какво е мислиш? Дали омекнали пружини? Дали 15-те тампона отзад не са наред? 😂 Редактирано 19 Ноември, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Joro1979 0 #68 Отговорено 19 Ноември, 2020 мммммм изборът ще е доста труден , най-вероятно уикенда ще се гледат и ще си проличи дали ще е някоя от тези двете или не. А за 2-рата генерация никой нищо не спомена, не е точният раздел но все пак е е предшественик на 3-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #69 Отговорено 19 Ноември, 2020 Определено трябва да се видят. Моя съвет е да не правиш компромис с нищо. Най-много едно две неща, защото е стара кола все пак, но да си сигурен какво точно и колко ще ти струва. Едно леко потропване в предницата може да излезе 1000 лв. Втората с тоя големия теглич отзад, не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #70 Отговорено 19 Ноември, 2020 (Редактирано) @Joro1979 Колега, загледах се в старите постове ...не ми казвай, че нищо читаво не е излязло от 2018 досега? Само CR-V ли търсиш, понеже за това време съм виждал да излизат читави акорди комби и други семейни автомобили? Редактирано 19 Ноември, 2020 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Joro1979 0 #71 Отговорено 19 Ноември, 2020 (Редактирано) Да само ЦРВ гледам, читави може и да имало , но докато отидеш да я видиш и е заминала. Освен уикендите за оглед време няма А всяко пътуване по снимка варира 100-150 лв в зависимост от къде е . И затова не сме купили все още. Редактирано 19 Ноември, 2020 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #72 Отговорено 19 Ноември, 2020 OK, да не давам излишно акъл, но аз бих ползвал доверен посредник за внос от чужбина в такъв случай. Мисля, че вече сме писали по въпроса. И още нещо: ползвал съм посредник и за преглед в БГ, когато не мога да отида да видя колата. Така не се налага да се чака до уикенда. Покупка от случайна автокъща нов внос и на ниска цена си е игра срещу казиното, според мен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дака 13 #73 Отговорено 29 Ноември, 2020 Има ли колеги от форума който живеят в Германия около гр. Леверкузен за съдействие относно тази кола? https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-2-0i-vtec-automatik-executive---cf26f406-0461-42a3-9431-8068af7dd705?cldtidx=14&cldtsrc=listPage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 17 #74 Отговорено 29 Ноември, 2020 Има ли колеги от форума който живеят в Германия около гр. Леверкузен за съдействие относно тази кола? https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-2-0i-vtec-automatik-executive---cf26f406-0461-42a3-9431-8068af7dd705?cldtidx=14&cldtsrc=listPageКолега, не живея в германия и моят роднина, който живее там е далеч от мястото, но искам да ти дам като съвет за кола от германия. Проверявай като се обаждаш на обявите дали колата има валиден TUV (ако няма и колата е подготвена за експорт извън германия, цената или трябва да е ниска или изобщо не я гледай конкретната обява). Ако собственика, който ти вдигне телефона не е немец, а бай хасан, директно затваряй телефона. На конкретната обява колата на снимките е без номера, т.е. малко съм скепгичен за километража, а и не пише да има тюв. Позволявам си да давам акъл, понеже преди половин година бях на това положение и аз, но след продължително търсене извадих късмет и намерих добър екземпляр. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #75 Отговорено 3 Декември, 2020 (Редактирано) Това с Валиден Зелен стикер И Тюф пресен и аз препоръчвам. Купувал съм Сивик обаче ....но седем години нищо не съм пипал освн маслата Беше със сменени накадки, динамо, акумулатор два чифта гуми, свещи, масла, антифризи, спирачна течнст....всичко оригинално! Продадох я зашото на жената и омръзна на 110 000 км ПП относно смяната на веригите на 2.0 Хонда двигател К серия само ще вмъкна че нямат нищо общо с технологиите на мерцедес и бмв.....така че колко е тънка и какъв "ланец" е не е важно. Сменя се само ако има симптоми .....все пак е оригинална част от завода. Останалите се водят резервни части дори и оригинални и са с по малък ресурс. Естествено се кара с качествени и скъпи масла и вискозитет макс 5w30 което е доста важно и се сменя на 7-8000 км До сега на 337 000км. вериги още не съм сменял нито нещо във двигателя кара я вече баща ми но я контролирам дали вдига 198 от време на време и има над 110 000 на газ - клапанте също са здрави но с редовни проверки за реглаж и естествено сме я купували от първи собственик от БГ закупен и подържана в офицялен сервиз. Та вириги преди 400 000 ме съмнява да има нужда освен ако не е карана с масло тотал 10w40 И смяна на 15 000км Редактирано 3 Декември, 2020 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandara93 15 #76 Отговорено 4 Март, 2022 Здравейте колеги, Предстои ми покупка на автомобил, като съм се спрял на Хонда ЦРВ 3-та генерация, задължително безнин и автоматик. Поразрових се из форума и тази тема ми се стори като най-подходяща за въпросите ми, а те са следните: 1. Каква е разликата между 2.0 и 2.4 двигател, американския 2.4 по-труден и скъп за поддръжка ли е, че вече съм играл подобен мач с една американска маздичка, където цените за части и поддръжка бяха двойни (да не говорим и колко трудно намирам някой от тях), а и бях срещнал менния из различни форуми, че 2.4 трябва да се поддържа само и единствено в Хонда, поради ред причини. Надежден ли е 2.4 като здравина или по-добре да си ми е мирна главата и да се ориентирам към 2.0 бензин. Не държа толкова на мощността, но все пак е добре да знам, че колата си има някакви възможности при изрпеварване и т.н. 1.1. Държи ли на газ 2.4 мотора? 2. Струва ли си да се изсипя 2-3 хиляди лева отгоре за модел след фейс лифта от 2010/2011 г. , при положение, че тези от 2009 година са почти същите, че даже няой от тях са с повече екстри? 3. Знам, че този модел Хонди са доста надеждни, но предвид фактът, че ще взема модел на около 170-200 хил. км. струват ли си тези 17 000 (за модел рпеди фейса) - 20 000 (за модел след фейса) хиляди лева инвестиция за кола на 12-13 години и чака ли ме някакъв олям ремонт точно около тези километри? Ще бъда благодарен на всеки, който спдоели някакво мнение по въпросите ми! Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове