Jump to content
Sign in to follow this  
Optimus

Дневни светлини на CRV III

Recommended Posts

Здравейте,

Някой знаели в CR-V (III) има Дневни светлини?

При позиция OFF късите светлини си светят постоянно?! Някакси не ми звъчи написаното в ръководството, че при позиция OFF е нормално късите светлини да си светят.

 
.."Система за шофиране с включени
фарове през деня (за някои модели)
Системата за шофиране с включени
фарове през деня се включва
автоматично, когато контактният ключ
се завърти в положение ON (II). Тези
фарове ще се изключат автоматично,
когато превключвателят на фаровете
се завърти в положение (габарити)..."

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Функцията /програмата/ я има в американските модели и и някой и северни страни.Във всяко ЦРВ-3 има хардуер за дневни светлини ,но не на всякъде е инсталиран фирмуера.Функцията се пуска /спира с със софтуер на MICU-то.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слагаш си един DRL модул и си готов с дневните светлини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите .....

Искаше ми се да сложа някакъв лед в решетката под фаровете, обаче колкото и да я гледам тази пчелна пита на последния фейс-лифт все ми се струва неподходящо за рязане, иначе ОСРАМ имат вариант дето изглежда да стои много добре на този модел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите .....

 

И аз питах в Бултрако, но цената е подскочила 80 лв. модула + 50 лв. за инсталация. 

Някой знае ли каква толкова инсталация трябва, т.е. дали може само да си купя модула, пък да си го свържа сам, предполагам само да се включи към предпазителите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Инсталацията е 30 минути и четенето на документацията е 30 мин..общо час.

Ползва се директно инсталацията на централния компютър, само захранването се взема от предпазителите.

Модула за дългите струва 36 лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как пък не са му сложили по едни лед-светлини или поне на фейслифта. Модули, кабели, тъпа работа...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във 2-ри пост съм обяснил. Има си и кабели, и хардуер вграден.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми сменяш си крушките с LED и ето 2-ри пост с LED светлини. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини.

Моделът 2007-2011 има вградено управление на DRL, през модула за управление на светлините. Активирането му става чрез смяна на фирмуер, във фирмен сервиз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно в Бултрако не им се занимава да сменят firmware, защото преди 2 години ни инсталираха модул, който пуска дългите на 30%.
Купи си един модул и си го инсталирай сам. Аз лично дооправях след тях, защото връзките, които бяха направили бяха хлабави и дори веднъж дневните не стартираха. 
Няма нищо сложно, модулите си имат схеми.
Друг вариант е да пробваш това http://www.ebay.com/itm/High-Power-7440-T20-Switchback-White-Amber-LED-Bulbs-For-DRL-Turn-Signal-Lights-/231749531838?hash=item35f55938be:g:bs0AAOSw5cNYbU5Q&vxp=mtr

или нещо по-евтино.
На едната кола имам такива и съм доволен. Мисля, да пробвам и на CR-V-то с такива, че съм решил да сменя сегашните лупи (заводски ксенон със завиване) с биксенон, а там дългите ще трябва да са свободни, т.е. да няма напрежение към тях.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли как да се пуснат Coming home и Leaving home ? Светлини за посрещане и изпращане?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има такива екстри в по-скъпите китайски аларми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

Edited by ezheliazkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

Поставя се допълнителен модул.

ако си го монтираш сам ще ти струва около 30лв.

а при ''алармаджия'' около 50-60лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш!

Share this post


Link to post
Share on other sites

някой прави ли смяната на този фирмуер,че в Бургас не искат

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите.

 

50241558_10218003736236135_7083620300650184704_o.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре ти се е получило , даже добре разсейва светлината - поне на снимката.

Нямам идея в действителност , ако се движа срещу теб , дали ще се виждаш добре, но е идейно.

И ако не те затруднява , дай малко повече инфо , от къде , как и за колко.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула

 

захранване съм взел  от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел)

нищо не се преправя всичко пасва

единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек)

 

На живо изглежда още по добре!

Edited by Радо82
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти колега, какво е положението с топлината? Не грее ли доста? Все пак тези крушки си отделят доста топлина.

Другия ми въпрос е относно униформените господа, някакви проблеми с тях?

 

Иначе изглежда супер. 

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо не е наред с клипа, не тръгва.

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги! Цр-в III, 2010- някой правил ли е тест при закриване на сензора за светлина и ключ за фаровете на позиция Auto, дали функционира коректно системата за автоматични светлини? На теория, ако се ограничи достъпа на светлина до сензора, при режим Auto, фаровете ще се включват и при дневна светлина.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм правил такъв тест и фаровете си сработват при закриване на сензора с ръка.

Там до него, обаче е и сензора за дъжд, (за автоматичното пускане на чистачките), та нямам идея дали нещо няма да го бърка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 56 минути, m_ad написа:

При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите.

Силно се съмнявам да е фабрично (заводско) а пък долните ти халогени за мъгла са два пъти по скъпи от ксеноновите крушки, за мен твоя вариант не е финансово удачен

Edited by Радо82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Що пък да са по-скъпи? Все пак са с нажежаема жичка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Господа милиционерите почват да потриват ръце когато видят светещи халогени без да има мъгла.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/9/2019 at 9:57 PM, Радо82 said:

Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд

 

А къде се намира този датчик?

Как да го различа от този за чистачките?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На огледалото за обратно виждане.Този на чистачките е на стъклото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И двата са на предното стъклото - пред огледалото за обратно виждане.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.01.2019 г. at 9:07, Радо82 написа:

https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула

 

захранване съм взел  от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел)

нищо не се преправя всичко пасва

единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек)

 

На живо изглежда още по добре!

Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди.

IMG_20190706_175504.jpg

Edited by emonai
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.

И аз си поръчах DRL+turn signal.

Моля някой да подскаже от къде в двигателния отсек да взема +12В след контакт или в идеалния вариант след запалване??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прегледай мнение 15 в тази тема и виж дали при теб не е същото:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В допълнение към един мой пост по-горе, на мястото на стандартните крушки за мигачите, монтирах такива с две лед светлини - бяла и жълта. Още на контакт светва бялата светлина, независимо през кое време от денонощието е и дали са се включили фаровете или не. Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" и от кабелите за стандартно захранване на предните мигачи. При подаване на мигач белите светодиоди угасват и започват да светят жълтите.

След угасване на двг белите светодиоди продължават да светят още около 30 секунди.

Лесно и просто за изпълнение предвид факта, че и профила на фасунгите пасва на 100% с оригиналните крушки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...