Optimus 2 #1 Posted September 19, 2016 Здравейте, Някой знаели в CR-V (III) има Дневни светлини? При позиция OFF късите светлини си светят постоянно?! Някакси не ми звъчи написаното в ръководството, че при позиция OFF е нормално късите светлини да си светят. .."Система за шофиране с включени фарове през деня (за някои модели) Системата за шофиране с включени фарове през деня се включва автоматично, когато контактният ключ се завърти в положение ON (II). Тези фарове ще се изключат автоматично, когато превключвателят на фаровете се завърти в положение (габарити)..." Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1909 #2 Posted September 20, 2016 Функцията /програмата/ я има в американските модели и и някой и северни страни.Във всяко ЦРВ-3 има хардуер за дневни светлини ,но не на всякъде е инсталиран фирмуера.Функцията се пуска /спира с със софтуер на MICU-то. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Deodriver 33 #3 Posted September 20, 2016 Слагаш си един DRL модул и си готов с дневните светлини. Share this post Link to post Share on other sites
pln 60 #4 Posted October 6, 2016 Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите ..... Искаше ми се да сложа някакъв лед в решетката под фаровете, обаче колкото и да я гледам тази пчелна пита на последния фейс-лифт все ми се струва неподходящо за рязане, иначе ОСРАМ имат вариант дето изглежда да стои много добре на този модел. Share this post Link to post Share on other sites
niksi 60 #5 Posted March 25, 2017 Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите ..... И аз питах в Бултрако, но цената е подскочила 80 лв. модула + 50 лв. за инсталация. Някой знае ли каква толкова инсталация трябва, т.е. дали може само да си купя модула, пък да си го свържа сам, предполагам само да се включи към предпазителите? Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1909 #6 Posted March 25, 2017 Инсталацията е 30 минути и четенето на документацията е 30 мин..общо час. Ползва се директно инсталацията на централния компютър, само захранването се взема от предпазителите. Модула за дългите струва 36 лв. Share this post Link to post Share on other sites
ZERO 162 #7 Posted March 26, 2017 Как пък не са му сложили по едни лед-светлини или поне на фейслифта. Модули, кабели, тъпа работа... Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1909 #8 Posted March 27, 2017 Във 2-ри пост съм обяснил. Има си и кабели, и хардуер вграден. Share this post Link to post Share on other sites
ZERO 162 #9 Posted March 27, 2017 Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини. Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1191 #10 Posted March 27, 2017 Ми сменяш си крушките с LED и ето 2-ри пост с LED светлини. Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1909 #11 Posted March 27, 2017 Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини. Моделът 2007-2011 има вградено управление на DRL, през модула за управление на светлините. Активирането му става чрез смяна на фирмуер, във фирмен сервиз. Share this post Link to post Share on other sites
hpt 4 #12 Posted April 1, 2017 Явно в Бултрако не им се занимава да сменят firmware, защото преди 2 години ни инсталираха модул, който пуска дългите на 30%.Купи си един модул и си го инсталирай сам. Аз лично дооправях след тях, защото връзките, които бяха направили бяха хлабави и дори веднъж дневните не стартираха. Няма нищо сложно, модулите си имат схеми.Друг вариант е да пробваш това http://www.ebay.com/itm/High-Power-7440-T20-Switchback-White-Amber-LED-Bulbs-For-DRL-Turn-Signal-Lights-/231749531838?hash=item35f55938be:g:bs0AAOSw5cNYbU5Q&vxp=mtr или нещо по-евтино.На едната кола имам такива и съм доволен. Мисля, да пробвам и на CR-V-то с такива, че съм решил да сменя сегашните лупи (заводски ксенон със завиване) с биксенон, а там дългите ще трябва да са свободни, т.е. да няма напрежение към тях. Share this post Link to post Share on other sites
Vvelev 0 #13 Posted June 4, 2017 Има ли как да се пуснат Coming home и Leaving home ? Светлини за посрещане и изпращане? Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1909 #14 Posted June 5, 2017 Има такива екстри в по-скъпите китайски аларми. Share this post Link to post Share on other sites
ezheliazkov 0 #15 Posted July 17, 2017 (edited) Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. Edited July 17, 2017 by ezheliazkov Share this post Link to post Share on other sites
mccoy 49 #16 Posted July 18, 2017 Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. Поставя се допълнителен модул. ако си го монтираш сам ще ти струва около 30лв. а при ''алармаджия'' около 50-60лв. Share this post Link to post Share on other sites
hpt 4 #17 Posted July 18, 2017 Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш! Share this post Link to post Share on other sites
berberian 8 #18 Posted January 21, 2019 някой прави ли смяната на този фирмуер,че в Бургас не искат Share this post Link to post Share on other sites
Радо82 38 #19 Posted January 21, 2019 аз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите. 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1663 #20 Posted January 21, 2019 Добре ти се е получило , даже добре разсейва светлината - поне на снимката. Нямам идея в действителност , ако се движа срещу теб , дали ще се виждаш добре, но е идейно. И ако не те затруднява , дай малко повече инфо , от къде , как и за колко. Share this post Link to post Share on other sites
Радо82 38 #21 Posted January 22, 2019 (edited) https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула захранване съм взел от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел) нищо не се преправя всичко пасва единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек) На живо изглежда още по добре! Edited January 22, 2019 by Радо82 1 Share this post Link to post Share on other sites
manch 28 #22 Posted January 22, 2019 Здрасти колега, какво е положението с топлината? Не грее ли доста? Все пак тези крушки си отделят доста топлина. Другия ми въпрос е относно униформените господа, някакви проблеми с тях? Иначе изглежда супер. Поздрави Share this post Link to post Share on other sites
Радо82 38 #23 Posted January 22, 2019 не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни Share this post Link to post Share on other sites
manch 28 #25 Posted January 24, 2019 Нещо не е наред с клипа, не тръгва. Поздрави Share this post Link to post Share on other sites
ypopoff 0 #26 Posted February 9, 2019 Здравейте колеги! Цр-в III, 2010- някой правил ли е тест при закриване на сензора за светлина и ключ за фаровете на позиция Auto, дали функционира коректно системата за автоматични светлини? На теория, ако се ограничи достъпа на светлина до сензора, при режим Auto, фаровете ще се включват и при дневна светлина. Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1663 #27 Posted February 9, 2019 Аз съм правил такъв тест и фаровете си сработват при закриване на сензора с ръка. Там до него, обаче е и сензора за дъжд, (за автоматичното пускане на чистачките), та нямам идея дали нещо няма да го бърка. Share this post Link to post Share on other sites
Радо82 38 #28 Posted February 9, 2019 Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд Share this post Link to post Share on other sites
m_ad 10 #29 Posted February 10, 2019 При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите. Share this post Link to post Share on other sites
Радо82 38 #30 Posted February 10, 2019 (edited) преди 56 минути, m_ad написа: При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите. Силно се съмнявам да е фабрично (заводско) а пък долните ти халогени за мъгла са два пъти по скъпи от ксеноновите крушки, за мен твоя вариант не е финансово удачен Edited February 10, 2019 by Радо82 Share this post Link to post Share on other sites
kaloian311 17 #31 Posted February 10, 2019 Що пък да са по-скъпи? Все пак са с нажежаема жичка. Share this post Link to post Share on other sites
mccoy 49 #32 Posted February 11, 2019 Господа милиционерите почват да потриват ръце когато видят светещи халогени без да има мъгла. Share this post Link to post Share on other sites
Etsp 23 #33 Posted April 27, 2019 On 2/9/2019 at 9:57 PM, Радо82 said: Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд А къде се намира този датчик? Как да го различа от този за чистачките? Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 736 #34 Posted April 27, 2019 На огледалото за обратно виждане.Този на чистачките е на стъклото. Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1663 #35 Posted April 27, 2019 И двата са на предното стъклото - пред огледалото за обратно виждане. Share this post Link to post Share on other sites
emonai 33 #36 Posted July 9, 2019 (edited) На 22.01.2019 г. at 9:07, Радо82 написа: https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула захранване съм взел от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел) нищо не се преправя всичко пасва единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек) На живо изглежда още по добре! Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди. Edited July 9, 2019 by emonai 1 Share this post Link to post Share on other sites
krasimir_01 83 #37 Posted July 12, 2019 И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини. Share this post Link to post Share on other sites
pp1349 5 #38 Posted February 17, 2020 Здравейте. И аз си поръчах DRL+turn signal. Моля някой да подскаже от къде в двигателния отсек да взема +12В след контакт или в идеалния вариант след запалване?? Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 449 #39 Posted February 18, 2020 Прегледай мнение 15 в тази тема и виж дали при теб не е същото: Share this post Link to post Share on other sites
m_ad 10 #40 Posted February 18, 2020 В допълнение към един мой пост по-горе, на мястото на стандартните крушки за мигачите, монтирах такива с две лед светлини - бяла и жълта. Още на контакт светва бялата светлина, независимо през кое време от денонощието е и дали са се включили фаровете или не. Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" и от кабелите за стандартно захранване на предните мигачи. При подаване на мигач белите светодиоди угасват и започват да светят жълтите. След угасване на двг белите светодиоди продължават да светят още около 30 секунди. Лесно и просто за изпълнение предвид факта, че и профила на фасунгите пасва на 100% с оригиналните крушки. Share this post Link to post Share on other sites