Jump to content
Optimus

Дневни светлини на CRV III

Recommended Posts

Здравейте,

Някой знаели в CR-V (III) има Дневни светлини?

При позиция OFF късите светлини си светят постоянно?! Някакси не ми звъчи написаното в ръководството, че при позиция OFF е нормално късите светлини да си светят.

 
.."Система за шофиране с включени
фарове през деня (за някои модели)
Системата за шофиране с включени
фарове през деня се включва
автоматично, когато контактният ключ
се завърти в положение ON (II). Тези
фарове ще се изключат автоматично,
когато превключвателят на фаровете
се завърти в положение (габарити)..."

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функцията /програмата/ я има в американските модели и и някой и северни страни.Във всяко ЦРВ-3 има хардуер за дневни светлини ,но не на всякъде е инсталиран фирмуера.Функцията се пуска /спира с със софтуер на MICU-то.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш си един DRL модул и си готов с дневните светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите .....

Искаше ми се да сложа някакъв лед в решетката под фаровете, обаче колкото и да я гледам тази пчелна пита на последния фейс-лифт все ми се струва неподходящо за рязане, иначе ОСРАМ имат вариант дето изглежда да стои много добре на този модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите .....

 

И аз питах в Бултрако, но цената е подскочила 80 лв. модула + 50 лв. за инсталация. 

Някой знае ли каква толкова инсталация трябва, т.е. дали може само да си купя модула, пък да си го свържа сам, предполагам само да се включи към предпазителите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията е 30 минути и четенето на документацията е 30 мин..общо час.

Ползва се директно инсталацията на централния компютър, само захранването се взема от предпазителите.

Модула за дългите струва 36 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пък не са му сложили по едни лед-светлини или поне на фейслифта. Модули, кабели, тъпа работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във 2-ри пост съм обяснил. Има си и кабели, и хардуер вграден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сменяш си крушките с LED и ето 2-ри пост с LED светлини. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини.

Моделът 2007-2011 има вградено управление на DRL, през модула за управление на светлините. Активирането му става чрез смяна на фирмуер, във фирмен сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно в Бултрако не им се занимава да сменят firmware, защото преди 2 години ни инсталираха модул, който пуска дългите на 30%.
Купи си един модул и си го инсталирай сам. Аз лично дооправях след тях, защото връзките, които бяха направили бяха хлабави и дори веднъж дневните не стартираха. 
Няма нищо сложно, модулите си имат схеми.
Друг вариант е да пробваш това http://www.ebay.com/itm/High-Power-7440-T20-Switchback-White-Amber-LED-Bulbs-For-DRL-Turn-Signal-Lights-/231749531838?hash=item35f55938be:g:bs0AAOSw5cNYbU5Q&vxp=mtr

или нещо по-евтино.
На едната кола имам такива и съм доволен. Мисля, да пробвам и на CR-V-то с такива, че съм решил да сменя сегашните лупи (заводски ксенон със завиване) с биксенон, а там дългите ще трябва да са свободни, т.е. да няма напрежение към тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как да се пуснат Coming home и Leaving home ? Светлини за посрещане и изпращане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такива екстри в по-скъпите китайски аларми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

Редактирано от ezheliazkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

Поставя се допълнителен модул.

ако си го монтираш сам ще ти струва около 30лв.

а при ''алармаджия'' около 50-60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008.

Поздрави.

И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой прави ли смяната на този фирмуер,че в Бургас не искат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите.

 

50241558_10218003736236135_7083620300650184704_o.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ти се е получило , даже добре разсейва светлината - поне на снимката.

Нямам идея в действителност , ако се движа срещу теб , дали ще се виждаш добре, но е идейно.

И ако не те затруднява , дай малко повече инфо , от къде , как и за колко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула

 

захранване съм взел  от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел)

нищо не се преправя всичко пасва

единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек)

 

На живо изглежда още по добре!

Редактирано от Радо82
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, какво е положението с топлината? Не грее ли доста? Все пак тези крушки си отделят доста топлина.

Другия ми въпрос е относно униформените господа, някакви проблеми с тях?

 

Иначе изглежда супер. 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е наред с клипа, не тръгва.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Цр-в III, 2010- някой правил ли е тест при закриване на сензора за светлина и ключ за фаровете на позиция Auto, дали функционира коректно системата за автоматични светлини? На теория, ако се ограничи достъпа на светлина до сензора, при режим Auto, фаровете ще се включват и при дневна светлина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил такъв тест и фаровете си сработват при закриване на сензора с ръка.

Там до него, обаче е и сензора за дъжд, (за автоматичното пускане на чистачките), та нямам идея дали нещо няма да го бърка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, m_ad написа:

При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите.

Силно се съмнявам да е фабрично (заводско) а пък долните ти халогени за мъгла са два пъти по скъпи от ксеноновите крушки, за мен твоя вариант не е финансово удачен

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пък да са по-скъпи? Все пак са с нажежаема жичка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господа милиционерите почват да потриват ръце когато видят светещи халогени без да има мъгла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/9/2019 at 9:57 PM, Радо82 said:

Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд

 

А къде се намира този датчик?

Как да го различа от този за чистачките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На огледалото за обратно виждане.Този на чистачките е на стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата са на предното стъклото - пред огледалото за обратно виждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 22.01.2019 г. at 9:07, Радо82 написа:

https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула

 

захранване съм взел  от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел)

нищо не се преправя всичко пасва

единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек)

 

На живо изглежда още по добре!

Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди.

IMG_20190706_175504.jpg

Редактирано от emonai
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

И аз си поръчах DRL+turn signal.

Моля някой да подскаже от къде в двигателния отсек да взема +12В след контакт или в идеалния вариант след запалване??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай мнение 15 в тази тема и виж дали при теб не е същото:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение към един мой пост по-горе, на мястото на стандартните крушки за мигачите, монтирах такива с две лед светлини - бяла и жълта. Още на контакт светва бялата светлина, независимо през кое време от денонощието е и дали са се включили фаровете или не. Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" и от кабелите за стандартно захранване на предните мигачи. При подаване на мигач белите светодиоди угасват и започват да светят жълтите.

След угасване на двг белите светодиоди продължават да светят още около 30 секунди.

Лесно и просто за изпълнение предвид факта, че и профила на фасунгите пасва на 100% с оригиналните крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...