Optimus 2 #1 Публикувано 19 Септември, 2016 Здравейте, Някой знаели в CR-V (III) има Дневни светлини? При позиция OFF късите светлини си светят постоянно?! Някакси не ми звъчи написаното в ръководството, че при позиция OFF е нормално късите светлини да си светят. .."Система за шофиране с включени фарове през деня (за някои модели) Системата за шофиране с включени фарове през деня се включва автоматично, когато контактният ключ се завърти в положение ON (II). Тези фарове ще се изключат автоматично, когато превключвателят на фаровете се завърти в положение (габарити)..." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 20 Септември, 2016 Функцията /програмата/ я има в американските модели и и някой и северни страни.Във всяко ЦРВ-3 има хардуер за дневни светлини ,но не на всякъде е инсталиран фирмуера.Функцията се пуска /спира с със софтуер на MICU-то. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #3 Отговорено 20 Септември, 2016 Слагаш си един DRL модул и си готов с дневните светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #4 Отговорено 6 Октомври, 2016 Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите ..... Искаше ми се да сложа някакъв лед в решетката под фаровете, обаче колкото и да я гледам тази пчелна пита на последния фейс-лифт все ми се струва неподходящо за рязане, иначе ОСРАМ имат вариант дето изглежда да стои много добре на този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #5 Отговорено 25 Март, 2017 Питал съм дали имат някакви варианти в Бултракото за ДРЛ. Предложиха ми за 50лв ДРЛ модул който свети с дългите ..... И аз питах в Бултрако, но цената е подскочила 80 лв. модула + 50 лв. за инсталация. Някой знае ли каква толкова инсталация трябва, т.е. дали може само да си купя модула, пък да си го свържа сам, предполагам само да се включи към предпазителите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 25 Март, 2017 Инсталацията е 30 минути и четенето на документацията е 30 мин..общо час. Ползва се директно инсталацията на централния компютър, само захранването се взема от предпазителите. Модула за дългите струва 36 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #7 Отговорено 26 Март, 2017 Как пък не са му сложили по едни лед-светлини или поне на фейслифта. Модули, кабели, тъпа работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 27 Март, 2017 Във 2-ри пост съм обяснил. Има си и кабели, и хардуер вграден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #9 Отговорено 27 Март, 2017 Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #10 Отговорено 27 Март, 2017 Ми сменяш си крушките с LED и ето 2-ри пост с LED светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 27 Март, 2017 Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини. Моделът 2007-2011 има вградено управление на DRL, през модула за управление на светлините. Активирането му става чрез смяна на фирмуер, във фирмен сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #12 Отговорено 1 Април, 2017 Явно в Бултрако не им се занимава да сменят firmware, защото преди 2 години ни инсталираха модул, който пуска дългите на 30%.Купи си един модул и си го инсталирай сам. Аз лично дооправях след тях, защото връзките, които бяха направили бяха хлабави и дори веднъж дневните не стартираха. Няма нищо сложно, модулите си имат схеми.Друг вариант е да пробваш това http://www.ebay.com/itm/High-Power-7440-T20-Switchback-White-Amber-LED-Bulbs-For-DRL-Turn-Signal-Lights-/231749531838?hash=item35f55938be:g:bs0AAOSw5cNYbU5Q&vxp=mtr или нещо по-евтино.На едната кола имам такива и съм доволен. Мисля, да пробвам и на CR-V-то с такива, че съм решил да сменя сегашните лупи (заводски ксенон със завиване) с биксенон, а там дългите ще трябва да са свободни, т.е. да няма напрежение към тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vvelev 0 #13 Отговорено 4 Юни, 2017 Има ли как да се пуснат Coming home и Leaving home ? Светлини за посрещане и изпращане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 5 Юни, 2017 Има такива екстри в по-скъпите китайски аларми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ezheliazkov 0 #15 Отговорено 17 Юли, 2017 (Редактирано) Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. Редактирано 17 Юли, 2017 от ezheliazkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #16 Отговорено 18 Юли, 2017 Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. Поставя се допълнителен модул. ако си го монтираш сам ще ти струва около 30лв. а при ''алармаджия'' около 50-60лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #17 Отговорено 18 Юли, 2017 Здравейте, Как могат да се напрвят фаровете да се стартират на 60-70% осветеност при старт или контакт за Honda CR-V 3 генерация 2008. Поздрави. И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
berberian 8 #18 Отговорено 21 Януари, 2019 някой прави ли смяната на този фирмуер,че в Бургас не искат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #19 Отговорено 21 Януари, 2019 аз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #20 Отговорено 21 Януари, 2019 Добре ти се е получило , даже добре разсейва светлината - поне на снимката. Нямам идея в действителност , ако се движа срещу теб , дали ще се виждаш добре, но е идейно. И ако не те затруднява , дай малко повече инфо , от къде , как и за колко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #21 Отговорено 22 Януари, 2019 (Редактирано) https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула захранване съм взел от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел) нищо не се преправя всичко пасва единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек) На живо изглежда още по добре! Редактирано 22 Януари, 2019 от Радо82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #22 Отговорено 22 Януари, 2019 Здрасти колега, какво е положението с топлината? Не грее ли доста? Все пак тези крушки си отделят доста топлина. Другия ми въпрос е относно униформените господа, някакви проблеми с тях? Иначе изглежда супер. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #23 Отговорено 22 Януари, 2019 не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #24 Отговорено 22 Януари, 2019 53M00S.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #25 Отговорено 24 Януари, 2019 Нещо не е наред с клипа, не тръгва. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ypopoff 0 #26 Отговорено 9 Февруари, 2019 Здравейте колеги! Цр-в III, 2010- някой правил ли е тест при закриване на сензора за светлина и ключ за фаровете на позиция Auto, дали функционира коректно системата за автоматични светлини? На теория, ако се ограничи достъпа на светлина до сензора, при режим Auto, фаровете ще се включват и при дневна светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #27 Отговорено 9 Февруари, 2019 Аз съм правил такъв тест и фаровете си сработват при закриване на сензора с ръка. Там до него, обаче е и сензора за дъжд, (за автоматичното пускане на чистачките), та нямам идея дали нещо няма да го бърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #28 Отговорено 9 Февруари, 2019 Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #29 Отговорено 10 Февруари, 2019 При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #30 Отговорено 10 Февруари, 2019 (Редактирано) преди 56 минути, m_ad написа: При мен фабрично, когато превключвателят е в положение ОФ или АУТО, при дневна светлина, се включват фаровете /халогените/ за мъгла. Управлението им е направено така, че не светват изведнъж с максималната си яркост, а плавно. В положение АУТО светлинният датчик реагира изключително бързо и при промяна в околната осветеност /влизане в подлез, тунел, закрит паркинг и др./ веднага включва фаровете /заводски ксенон/ на късите. Силно се съмнявам да е фабрично (заводско) а пък долните ти халогени за мъгла са два пъти по скъпи от ксеноновите крушки, за мен твоя вариант не е финансово удачен Редактирано 10 Февруари, 2019 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #31 Отговорено 10 Февруари, 2019 Що пък да са по-скъпи? Все пак са с нажежаема жичка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #32 Отговорено 11 Февруари, 2019 Господа милиционерите почват да потриват ръце когато видят светещи халогени без да има мъгла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #33 Отговорено 27 Април, 2019 On 2/9/2019 at 9:57 PM, Радо82 said: Аз временно бях с такава черна лепенка, преди да сложа дневните, изрязва се точно и не пречи на датчика за дъжд А къде се намира този датчик? Как да го различа от този за чистачките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #34 Отговорено 27 Април, 2019 На огледалото за обратно виждане.Този на чистачките е на стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #35 Отговорено 27 Април, 2019 И двата са на предното стъклото - пред огледалото за обратно виждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #36 Отговорено 9 Юли, 2019 (Редактирано) На 22.01.2019 г. at 9:07, Радо82 написа: https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула захранване съм взел от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел) нищо не се преправя всичко пасва единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек) На живо изглежда още по добре! Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди. Редактирано 9 Юли, 2019 от emonai 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #37 Отговорено 12 Юли, 2019 И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pp1349 8 #38 Отговорено 17 Февруари, 2020 Здравейте. И аз си поръчах DRL+turn signal. Моля някой да подскаже от къде в двигателния отсек да взема +12В след контакт или в идеалния вариант след запалване?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #39 Отговорено 18 Февруари, 2020 Прегледай мнение 15 в тази тема и виж дали при теб не е същото: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #40 Отговорено 18 Февруари, 2020 В допълнение към един мой пост по-горе, на мястото на стандартните крушки за мигачите, монтирах такива с две лед светлини - бяла и жълта. Още на контакт светва бялата светлина, независимо през кое време от денонощието е и дали са се включили фаровете или не. Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" и от кабелите за стандартно захранване на предните мигачи. При подаване на мигач белите светодиоди угасват и започват да светят жълтите. След угасване на двг белите светодиоди продължават да светят още около 30 секунди. Лесно и просто за изпълнение предвид факта, че и профила на фасунгите пасва на 100% с оригиналните крушки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове