boil 5 #81 Отговорено 23 Ноември, 2018 На 26.10.2018 г. at 13:19, mccoy написа: При мен: софтуерно премахване + чип = 500лв. хардуерно премахване = 40лв. продадох филтъра за - 200лв. 500+40-200=340лв. от джоба Точно и при мен е тая сметка...само с маалко изключение че се спазарих за цената на продажбата на филтъра и му взех 240 лева ! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #82 Отговорено 23 Ноември, 2018 (Редактирано) Всеки сам решава какво да прави с филтъра - дали на всеки 2-3 години ще ръси по две три хиляди за нов филтър или ще се отърве завинаги. Щом караме 3-та генерация не мисля че можем да си позволим подобен разход. И едва ли ще намериш някой да е слагал нов, по простата причина че е прекалено скъп. Редактирано 23 Ноември, 2018 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #83 Отговорено 23 Ноември, 2018 Горе писах на какви пари са новите филтри, ама продължавай да си пишеш както ти оттърва. Защо дилърът им иска няколко хилки, а се намират и по 250 лева няма смисъл да обяснявам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #84 Отговорено 23 Ноември, 2018 Дани, винаги има алтернатива, но за тези които искат. Тези които не искат и да им подариш нов филтър, пак ще мислят "за като се скапе" и ще предпочетат да го изхвърлят. Иначе по въпроса на колежката, все си мисля , че след процедурата по почистването на филтъра и, той си е на ред, а проблема може да и е:- нещо софтуерно , нещо от някой датчик, или нещо от гарнитурите на самия филтър. Ако самия филтър не е прецакан нещо механично, живота му би трябвало да е почти равностоен , на живото на самата кола - това е лично и неангажиращо мое мнение. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #85 Отговорено 23 Ноември, 2018 Аз имам един ДПФ-филтър от CR-V 2011 г с i-DTEC двигателя на реални 76 000 км, който не ми се иска да го давам за вторични, защото има още много живот в него. Ако някой има проблем с този филтър и иска да си запази колата в оригиналното състояние, може да ми звънне или да ми напише едно лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #86 Отговорено 23 Ноември, 2018 Преди 3 часа, dindin написа: Горе писах на какви пари са новите филтри, ама продължавай да си пишеш както ти оттърва. Защо дилърът им иска няколко хилки, а се намират и по 250 лева няма смисъл да обяснявам. Намери за 250лв и ще почерпя, искам да е нов оригинален, не някоя реплика ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #87 Отговорено 23 Ноември, 2018 преди 44 минути, Tokio написа: Аз имам един ДПФ-филтър от CR-V 2011 г с i-DTEC двигателя на реални 76 000 км, който не ми се иска да го давам за вторични.... Бих се възползвал на момента, ако реално сега в момента имам проблем. Но след процедурата с почистването, за сега нямам оплакване ( вече година - а дано и за напред )- и това не стои на дневен ред. Дано някой закъсал се възползва и си оправи проблема, а ти не бързай да го даваш на вторични суровини. п.п. На двигател 2,2 i-DTEC и на 2,2 i-CTDI почти сигурно са различни . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kminkov 2 #88 Отговорено 7 Април, 2019 Здравейте, с 2.2 i-DTEC двигателя съм, и проблема е че директно без никакви други предупреждения ми светната лампата за DPF която е с ! . Очаквах да първо да се появи тази без за да имам възможност да направя регенрация с продължително каране около 2000 об. както е описано по-горе. Но за съжаление не стана така. Въпроса ми е случвало ли се е това на някой и нормално ли е или трябва да търся проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kriszx10 0 #89 Отговорено 7 Април, 2019 Здравей колега при мен се получи същото като при теб светна със"!".Не се притеснявай смъкни си DPF-а и го прати във Варна да го почистят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kminkov 2 #90 Отговорено 7 Април, 2019 (Редактирано) Да това и мислех да направя. А колко време горе долу отнема почистването във Варна? И през това време предполагам колата престоява в сервиза, където е свален филтъра? И още нещо - задължителна ли е смяната на маслото след монтажа на почистения филтър, тъй като моето е сменяно съвсем скоро ? Редактирано 7 Април, 2019 от kminkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #91 Отговорено 7 Април, 2019 Три/четири дни,все ще преживеш без да си караш колата. Ако не ти се е повишило много нивото на маслото, може и да не го сменяваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kminkov 2 #92 Отговорено 8 Април, 2019 (Редактирано) Разбира се че ще го преживея, просто питах за да съм подготвен. Иначе се чух с човека от Варна и той ме посъветва да не бързам да го изпращам, а първо да направя диагностика за да се провери дали няма някакъв друг проблем, който да е предизвиквал светването на лампата и да се види дали ще мине принудителна регенрация. Та може ли някой да препоръча сервиз в София, където ще го направят както трябва и където да има възможност да запазя час до няколко дни? P.S. Информацията в тази тема е супер полезна. Благодаря на всички които са споделили ценния си опит за да може всички да си спестим излишни проблеми. Редактирано 8 Април, 2019 от kminkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #93 Отговорено 9 Април, 2019 Човека правилно ти е казал да я закачиш първо на диагностика, че може да има и проблем в някой датчик - примерно. Като я закачиш на диагностика, ще си покаже, а ако проблема е в запушване на филтъра, трябва да му направиш принудителна регенерация. Според зависи къде ти я правят, е от 30 до 70 лв.. Ако не е тотално запушен, ще те пусне да я направиш и временно ще ти минат грижите. Но по принцип, практиката показва че принудителната регенерацията, е временно решение и ако скоро пак ти се получи същия проблем, трябва да го сваляш за почистване. Нямаш ли някой приятел монтьор, да ти закачи колата на диагностика и да ти пусне една регенерация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kminkov 2 #94 Отговорено 15 Април, 2019 В общи линии това е, което ми обясни и той. В петък я закачих на диагностика и регенрацията мина от първия път без проблеми, явно не е бил много замърсен. Уикенда имах пътува около 400км общо и всичко беше наред. Ще видим колко време ще издържи така и при следващо светване ще го изпратя. Това са показанията на DPF-a след регенерацията, на мен лично не ми говорят много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
P.Cholakov 0 #95 Отговорено 6 Май, 2019 (Редактирано) Здравейте колеги някой да каже или да ми даде контакт на сервиз /читав/ за премахване на дпф филтъра в рамките на Пловдив или София Редактирано 6 Май, 2019 от P.Cholakov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #96 Отговорено 6 Май, 2019 Защо премахване колега, почистване ти трябва! После как ще минеш тестовете за изгорели газове? Колата харчи ли масло? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
P.Cholakov 0 #97 Отговорено 6 Май, 2019 (Редактирано) преди 14 минути, Rakeem написа: Защо премахване колега, почистване ти трябва! После как ще минеш тестовете за изгорели газове? Колата харчи ли масло? Не харчи масло и от как я имам вече година или 10х.км нямаше подобни проблеми но сега светна и като гледам най добре е да го махна.По точно събирам мнения не съм карал дизел до сега. Редактирано 6 Май, 2019 от P.Cholakov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #98 Отговорено 6 Май, 2019 Въобще не е най-добре, премахването е най-крайното решение, което е обвързано с други последици и интервенции по двигателя. Ето прочети http://www.dunevmotorsport-r21.com/proverka-i-pochistvane-na-zapushen-dpf-filtar-s-mashini/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #99 Отговорено 6 Май, 2019 Преди 1 час, Rakeem написа: Защо премахване колега, почистване ти трябва! После как ще минеш тестовете за изгорели газове? Колата харчи ли масло? Ще ги мине без проблем.Защото все още контролните пунктове са с софтуер който търси до Евро 3 Собствениците се ослушват и не им се дават кинти за обновяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #100 Отговорено 6 Май, 2019 (Редактирано) Само почистване! Никакво премахване! Преди 5 часа, sredez403 написа: Собствениците се ослушват и не им се дават кинти за обновяване. От догодина ще ги нагазят и ще се изръсят за ново оборудване. А тези, които са си махнали ДПФ-ите ще зареват като берковски мечки... Редактирано 6 Май, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #101 Отговорено 8 Май, 2019 слага се добавка в горивото преди преглед и няма как да се хване че дпф няма 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #102 Отговорено 8 Май, 2019 На 6.05.2019 г. at 17:12, dandilov написа: От догодина ще ги нагазят и ще се изръсят за ново оборудване. А тези, които са си махнали ДПФ-ите ще зареват Това вътрешна информация ли е или една жена Ви каза? Ще Ви помоля да споделите информация в която е описано задължителното наличие на ДПФ в Евро 4. Има си максимални изисквания за изгорели газове, за различните Евро стандарти при бензина и дизела. Аз не намерих изискване за прах (сажди) при дизела. Та моля Ви споделете ги с нас. И още нещо, закупените ЦРВ от България до 2008 (2009) са фабрично без ДПФ. Те според Вас имат ли Евро 4?И дали да не им монтират и на тях по един ДПФ. Иначе подкрепям с две ръце почистването на въпросния филтър, а не отстраняването му. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #103 Отговорено 9 Май, 2019 Преди 20 часа, niksi написа: Това вътрешна информация ли е или една жена Ви каза? Ще Ви помоля да споделите информация в която е описано задължителното наличие на ДПФ в Евро 4. Има си максимални изисквания за изгорели газове, за различните Евро стандарти при бензина и дизела. Аз не намерих изискване за прах (сажди) при дизела. Та моля Ви споделете ги с нас. И още нещо, закупените ЦРВ от България до 2008 (2009) са фабрично без ДПФ. Те според Вас имат ли Евро 4?И дали да не им монтират и на тях по един ДПФ. Иначе подкрепям с две ръце почистването на въпросния филтър, а не отстраняването му. Здравейте. Моята е фабрично без ДПФ /закупена е от Бултрако/ и в талона е вписан еко стандарт Евро 4. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #104 Отговорено 11 Май, 2019 Същото и при мен,купувана от България,без ДПФ-Евро 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #105 Отговорено 4 Юни, 2019 Някой има ли наблюдение с и без DPF на преглед колко е отклонението във вредните газове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #106 Отговорено 4 Юни, 2019 На 6.05.2019 г. at 11:18, sredez403 написа: все още контролните пунктове са с софтуер който търси до Евро 3 Собствениците се ослушват и не им се дават кинти за обновяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #107 Отговорено 7 Юни, 2019 На 4.06.2019 г. at 10:19, dakatash написа: Някой има ли наблюдение с и без DPF на преглед колко е отклонението във вредните газове? ДПФа почиства сажди а не изгорели газове. На прегледите се мерят азотни и въглеродни окиси. Методите за измерване на твърди частици са много сложни и трудоемки и не става само с пъхане на сонда в ауспуха. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ixeos 11 #108 Отговорено 10 Юни, 2019 Не бях писал от години, тъй като ЦРВ-то не беше правило проблеми. Но преди няколко дни му замина DPF-a на 235000 км. Купувано е ново от БГ преди 10 години и пробегът е реален. Маслото е сменяно на всеки 10 хиляди с Мотул 5/30 за DPF. Колата е карана 95% извънградско. Влизала е много пъти сама в регенерация. Лампичката мига за 10-15 минути и след това изгасва. Но на магистралата за Бургас светна изведнък за постоянно и влезе в някакъв авариен режим. Водих я в сервиз на Хонда за принудителна регенерация. Оправи се за 200-300 км и пак светна за постоянно. В сервизите на Хонда ми казаха, че това с чистенето на толкова стар филтър е до време. Чудех се дали да купя нов, но цената е внушителна. Отделно, колата е вече на километри и е вероятно да задръсти и новия. А данъчни преференции в БГ за екология реално няма. Колкото по-стара колата, толкова по-евтино. Та я закарах в един сервиз за премахване на DPF в София и за няма два часа го махнаха. Предложиха ми да изкупят стария, с което цялото нещо щеше да излезе 150 лева. Но реших да си го запазя ако затегнат ГТП в бъдеще. И така тази манипулация ми излезе 450 лева. Ако искаш да си го запазиш, слагат 50 лева отгоре за някаква тръба, която заваряват на мястото на филтъра. Темпоматът си работи, не съм забелязъл нещо притеснително или различно все още. Много хора обвиняват нафтата в БГ за проблемите с DPF, но истината е, че същите тези ядове ги имат във всички държави. Просто това е недоизмислена технология с изключително скъпа поддръжка в дългосрочен план. Средният живот на такъв филтър е 150 хиляди. Ако караш градско, изкарва по-малко. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir22 2 #109 Отговорено 3 Юли, 2019 Здравейте колеги.Някой може ли да ми каже , къде точно се намира тая,, гад'- ДПФ на ЦРВ-3- 2008 г-2,2 дизел или някаква схемичка да метне на цялата система отдолу с описание кое какво е ...като се тръгне от първата връзка та до задното гърне. P.S...Малко ми е тъп въпроса,но ми е важно и ще съм благодарен ако някой се отзове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #110 Отговорено 3 Юли, 2019 Гърнето му е отдолу на генерацията точно между шофьорската и пасажерска седалка. Отдолу има предпазен ламаринен щит, и две сонди в началото и края му (датчиците за диференциално налягане. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir22 2 #111 Отговорено 3 Юли, 2019 Това ли имаш впредвид....не е ли катализатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #112 Отговорено 3 Юли, 2019 Дори на снимката която си качил пише DPF. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yan68 0 #113 Отговорено 28 Ноември, 2019 On 12/13/2017 at 3:43 PM, Emicha said: Днес взех колата , с монтирания вече почистен и нулиран ДПФ филтър, като същевременно смених и маслото и започвам да следя, как ще са нещата от тук нататък. Ето го и този хубавец, който ни създава толкова много проблеми: На тази снимка се виждат и данните за запушването и %-те след почистването: Ако някой сваля този филтър да го почиства, да не напъва да развива температурния датчик който се вижда на снимката, защото е тънкостенен и е лепен и има опасност да го прецака. Човека който прави почистването, ме предупреди изрично да го пратя така ,защото те имат машина която си го хваща, нагрява и го развива безпроблемно. Също след монтирането на ДПФ-а е добре колата да се запали и остави да работи на място около 30/40 минути, за да може гела с който се третира след почистването ( с такъв гел идват и абсолютно чисто новите ДПФ-и) да си обгори и изпари. И нещо много важно което научих: Когато по време на движение колата влезне в режим на регенерация и я усетите, или когато ви светне първата индикация за проблем с ДПФ-а без ! , от инструкцията на Хонда, казват само да продължим да караме още около 10/15 км. със скорост 60 км/ч. и нищо друго. От слуховете и легендите, ние си го знаехме газ над 3000 оборота и тя ще се оправи - да обаче не е така. Реално ако хванем че колата прави регенерация, или вече е светнала първата индикация без ! , продължаваме да караме с 60 км/ч. но с 2000 максимум 2100 оборота, защото след тези обороти, компа изключва процеса по регенерация и нищо не правим - а затлачваме допълнително филтъра. Не случайно, когато миналата седмица правих принудителната регенерация, наблюдавах точно на колко оборота се извършва тя - точно на 2000 , като за 10/15 секунди вдига на 3000 об. и след това сваля за целия процес 15-на минути, точно на 2000 оборота, след което завършва пак за 10-на секунди на 3000 оборота. Споделям ги тези неща защото мисля че са важни, а който иска да слуша. п.п. Бранко в петък ще ги питам точно какво променят софтуерно с новите настройки за ДПФ-а и ще пиша. Здравей, Емо Изчетох форума относно DPF филтъра. Проблема при моя Сивик е че светна направо символа задно със удивителния знак. Не е имало само символ.... Наблюдателен съм и щях да забележа. Пробвах да регенерирам на път по магистрала за 20 - 25 мин но не се получава. Сега виждам че трябвало 1500 - 2000 об. Дали мога да опитам отново, след като вече е светнал символа едновременно с удивителен знак. Ако си бях Бг щях да имам много опции. Лошото е, че съм Гм. Дай някакъв джокер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #114 Отговорено 28 Ноември, 2019 Ако е светнала индикацията с удивителен знак (!) , значи те е вкарала и в авариен режим. При мен, един път светна по този начин и не се оправи с каране (мисля че и не може). Отидох при приятел и и пуснахме софтуерно една принудителна регенерация,(доста трудно ни пусна обаче - беше много запушен изглежда), след което се оправи. Обаче, още на следващата седмица свалих въпросния ДПФ и го пратих да го изчистят във Варна. До сега никакви проблеми. Отиди някъде в сервиз, да му направите принудителна регенерация. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yan68 0 #115 Отговорено 29 Ноември, 2019 10 hours ago, Emicha said: Ако е светнала индикацията с удивителен знак (!) , значи те е вкарала и в авариен режим. При мен, един път светна по този начин и не се оправи с каране (мисля че и не може). Отидох при приятел и и пуснахме софтуерно една принудителна регенерация,(доста трудно ни пусна обаче - беше много запушен изглежда), след което се оправи. Обаче, още на следващата седмица свалих въпросния ДПФ и го пратих да го изчистят във Варна. До сега никакви проблеми. Отиди някъде в сервиз, да му направите принудителна регенерация. Благодаря, приятел Сега правим принудително регенериране, окза се че е нарушен вискозитета на маслото и не разрешава регенерация. Смених е маслото. Грешката изчезна сама. Поксрах 15 км и пак се яви знака за дпф. Обратно в сервиза и сега чистят грешката, съответно започват и принудителен регенерат. Ще видим какво ще се случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yan68 0 #116 Отговорено 2 Декември, 2019 On 11/29/2019 at 10:48 AM, yan68 said: Благодаря, приятел Сега правим принудително регенериране, окза се че е нарушен вискозитета на маслото и не разрешава регенерация. Смених е маслото. Грешката изчезна сама. Поксрах 15 км и пак се яви знака за дпф. Обратно в сервиза и сега чистят грешката, съответно започват и принудителен регенерат. Ще видим какво ще се случи. Здрасти, Емич Направихме принудителната регенерация. Тръгнах и след 35 км. пак светна дпф. Ще трябва да го свалям май и чистене. Дай адреса на тази фирма във Варна, ако имаш запазен някъде?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #117 Отговорено 2 Декември, 2019 Здрасти yan68. Визитката на човека от Варна, я има в тази тема на предната страница , в пост # 60. Обади му се и се разберете - виждам че си от Варна, но си в Германия, (което не е проблем да му го изпратиш) защото му изпращат такива филтри от цяла Европа. А всъщност сигурно ли е че датчиците са ти наред, защото може и от тях да е проблема, а не в самия филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #118 Отговорено 3 Декември, 2019 На 2.12.2019 г. at 9:51, yan68 написа: Направихме принудителната регенерация. Тръгнах и след 35 км. пак светна дпф. След регенерацията трябва да се нулират сензорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миро85 0 #119 Отговорено 19 Януари, 2020 On 12/10/2017 at 7:06 PM, Emicha said: Дани, относно това: еми, много е спорно, също доста рисково (има доста, случаи на прецакани двигатели) и всичко ми намирисва като един вид реклама , като в Телешоп - уж всички са доволни, имало ефект който не се вижда, а и никой не иска да си разглоби двигателя, за да види какво всъщност е почистено. А относно това: Проучвах доста време как и къде да го почистя, с какви машини и методи се прави и мисля ,че избрах правилното място и човек във Варна. Реално там и в Германия са тези две машини в цяла Европа, които извършват това почистване и дават сертификат, че филтъра е неразличим от нов. Но както се досещаш , цените в Германия са сериозни, затова доста хора от цяла Европа , си пращат филтрите за почистване именно във Варна. Много от оторизираните сервизи тук, на различните марки, работят с този сервиз във Варна и му използват услугите и отзивите са само положителни. Исках да пиша за това по-късно, след като ми пристигне почистения филтър други ден и като видя резултатите от протоколите и изследванията , обаче вчера ми се обади човека да ме уведоми ,че филтъра е почистен и понеделник ми го праща, но по мое настояване, ми даде информацията по телефона, конкретно за моя филтър - какво е било запушването, с какво и че след процедурата и изпитанията/тестването което извършват, е с параметри на чисто нов . Други подробности по-натам, че стана дълго. Може ли инфо кой е този сервиз във Варна, светна ми дпф с (!) , хонда црв 2012 , ако искаш може да ми пратиш инфото на емеила miroslav85@gmail.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #120 Отговорено 19 Януари, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове