Whererabbit 0 #1 Публикувано 1 Март, 2017 И добър ден. Преди около 6 месеца си смених маховика и съединителя с нови и.... Маховикът започна да тресе пак. Някак не ми се иска да скачам с над 1000 лева пак и поради тази причина започвам тази тема тук. Чувал съм за много доволни клиенти след рециклиране на маховици ( някои твърдят, че са по-здрави от "оригиналите"). Някой някакви предложения и по-важното - телефон или e-mail, на който да се свържа с фирма, занимаваща се с това. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 1 Март, 2017 А не си ли чувал, че тези детайли си вървят с 1 г. гаранция ? Отивай при този, от който си го взел и прави рекламация . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 1 Март, 2017 Интересно ми е какъв съединител и маховик си го смени и най-вече, върнаха ли ти стария маховик и съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Whererabbit 0 #4 Отговорено 4 Март, 2017 Ами смених ги с такива на LuK и да - върнаха ми стария комплект. (И ми сложиха новият). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 4 Март, 2017 Много странно след само толкова километри да ти направи проблем, защото оригиналния маховик и съдинител с марка Хонда е пак на Лук. Знам, че маховик се монтира много пипкаво и не е изключено майсторите ти да не са го монтирали правилно! Все пак се пробвай ти или майсторите, ако те са го купували, да подадете рекламация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #6 Отговорено 4 Март, 2017 (Редактирано) На мен пък съединител на Luk, брандиран и с парт номерата на хонда, пълен комплект с маховик, взе да ми приплъзва след 50к км. Без симптоми за маховик. Като го разглобим ще споделя какво му е. Никога не съм скапвал феродо за 50к км. Или е голям боклук, или ми е текнало масълце от някой семеринг. Я от скорости, я от двигател. Редактирано 6 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 5 Март, 2017 (Редактирано) Или е от нескопосан монтаж ; използваха ли преса за монтаж ? Редактирано 6 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #8 Отговорено 9 Март, 2017 Знам, че маховик се монтира много пипкаво и не е изключено майсторите ти да не са го монтирали правилно! До колкото си спомням, маховика се държи от 8 болта, които се развиват, маха се стария, слага се новия и се завиват наново тези 8 болта (като е препоръчително, тези болтове да се сменят) - та няма нищо пипкаво и не може да стане грешка при монтажа. Има лека драма с монтажа на притискателния диск (нужен е специализиран инструмент), но който разбира може и без него да го монтира правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #9 Отговорено 9 Март, 2017 Пресата за какво е нужна, че нещо не схващам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #10 Отговорено 29 Март, 2017 Извинявам се за offtopic-а, но от чисто любопитство искам да попитам тези от вас, които са сменяли комплект маховик и съединител, на каква парична стойност беше крайната сметка - части и работа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #11 Отговорено 30 Март, 2017 Всичко - 1500.00, при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 30 Март, 2017 (Редактирано) Оригиналният маховик не е на Luk ! Аз също ги смених с Luk и същата работа.1300лв маховик и съеденител к.тТози е оригиналният хонда. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Едит от мод: Колега dido0o_, не забелязвате ли, че има опция за редакция на мнение?! Необходимо ли е да обединявам Ваши постове, пускани през няколко минути? Не само тук, а и в други теми! Повече няма да го правя. Редактирано 31 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #13 Отговорено 30 Март, 2017 Точно така.. на оригиналния си пише Honda .. Аз като сменях, рових много на кой е производство.. И навсякъде пишеше на Luk. И честно, много се съмнявам оригиналния Luk, вграден в хондата, да има нещо общо с тия боклуци дето след това ги купуваме.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #14 Отговорено 30 Март, 2017 Нищо общо няма (дай ми етикети ще ти дам разнообразие), за жалост това е често срещана политика в BG. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #15 Отговорено 30 Март, 2017 Пичове, а как ще обясните информацията, че в официално представителство на Хонда се предлага алтернатива на маховик и съединител, който е 1:1 с този на Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #16 Отговорено 30 Март, 2017 (Редактирано) Колега, как си сигурен че е 1:1, като аз не съм сигурен, че Luk е 1:1 с Luk. Пък и се учудвам, че в Хонда предлагат алтернаниви. Как дават гаранция на част, която не е тяхна? Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 31 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #17 Отговорено 30 Март, 2017 Естествено, че предлагат алтернативи. Всички дилъри, дори и извън България, дават право на клиента да избере дали иска оригинални части или афтърмаркет алтернативи. Някои от тях дори разрешават употребата на афтърмаркет части за гаранционни ремонти, в определени случаи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #18 Отговорено 30 Март, 2017 Не знаех ,много странно да си купиш нова кола и гаранционно да й слагат некачествени части? Но всичко е въпрос за пари и компромиси. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #19 Отговорено 30 Март, 2017 Това става само с одобрението на производителя, естествено. Тъй като те плащат за гаранционните ремонти и става в много редки случаи, когато оригиналната част не е налична, колата е на подемника и клиента трябва да чака доста време за доставка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #20 Отговорено 3 Април, 2017 Според мен, ако една марка предлага не оригинални части, значи не държи на производството си, нито на името си, нито на клиентите си. Хонда не е от тези и естествено, че може да има изключения като дилърите в БГ например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #21 Отговорено 3 Април, 2017 Българският дилър на марката ми предложиха въздушен филтър herth & bus за 20лв., срещу оригиналния за 60лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 3 Април, 2017 В кой град? На мен в София, освен оригинални, никакви други не са ми предлагали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #23 Отговорено 3 Април, 2017 За Пловдив става въпрос. Питал съм и за гарнитура на капака на клапаните, освен оригиналната, за която трябва да се чака, предлагат и elring. Това, според мен, не е лошо, нека има избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #24 Отговорено 3 Април, 2017 Ами какво да ти кажа... ако търся сервиз на Хонда, то няма да е в Пловдив и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Whererabbit 0 #25 Отговорено 12 Април, 2017 Така... в качеството на поставяне на маховика не се и съмнявам - писал съм много пъти за сервиза, а относно неоригиналните части - това е българската действителност, ако искаш сервиза ти да съществува, питаш дали искат "Хонда" или "Блу принт"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #26 Отговорено 13 Април, 2017 Чета и си мълча... , ама понякога се прекалява с тия оригинални части и оторизирани сервизи. Всички искаме оригинални части, но като видим цената, почваме да се чудим дали да са втора употреба или да са заместители. Пък гледаме кой производител е правил за Хонда и тн... те пък излизат метнат (съединителите Luk с маховик цитирам). Цените на някои оригинални части са толкоз абсурдни, че е наивно сервизите да си мислят, че ще ги купи някой в БГ. Съответно и предлагат алтернатива. Като ни кажат цената на ремонта в оторизирания сервиз, започваме да търсим и майсторче.... Ама във всяка тема пращаме всички в Бултрако и да смени с оригиналния части.... Ами какво да ти кажа... ако търся сервиз на Хонда, то няма да е в Пловдив и това е. По много други причини, също няма да си закарам колата там. Особено поради причината, че се плаща много за работа, която не се върши или се претупва. Но едва ли заради частите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 13 Април, 2017 Разликата в "оригинални" и останали части е очевадна, при Хонда поне. Имам лични наблюдения вече близо 3г. Когато видиш в ръцете си частта, огледаш, пипнеш и ти става ясно, защо е скъпа, но в никакъе случай не струва толкова, за колкото се продава в оторизираните сервизи, но това е монопол.За коли на толкова години, наистина е дилема какви части да сложиш, но понякога се взимат емоционални решения.Нещо, което е много важно, е правилното монтиране, защото дори "оригинална" част калпаво монтирана, заминава на "кино", сякаш е менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #28 Отговорено 25 Април, 2017 (Редактирано) Тама пак отиде в някаква съвсем друга посока. @Whrerabbit - рециклиране на маховик не знам да има, но ако частта не е била менте и ремонта е бил правилен, ми се струва абсурдно да се скапе за това време. Смених оригиналния маховик/съединител с LUK (поръчани от UK) и после 50 000 км карах, с ремап, без никакви проблеми. Вече колата е направила още 35 000км с новия съединител/маховик при новия си собственик и няма проблеми. Сигурен ли си, че тресе от него? Тресе както преди смяната или? Редактирано 25 Април, 2017 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #29 Отговорено 6 Май, 2017 Миналата година сменях на сивика ми съединител и маховик . Сложих LUK , когато говорих с момчето от сервиза на хонда ми каза , че хонда нямат съединител и маховик , а слагат LUK , още от завода . За тези които ще ми кажат , че на техните е пишело хонда - да и на моя пишеше хонда , но когато поръчаш в LUK милиони бройки , може да пише каквото си поискаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #30 Отговорено 6 Май, 2017 (Редактирано) Друг е въпроса, че твоята кола дори не е сглобена в Япония и е нормално да има европейски части в нея. Редактирано 6 Май, 2017 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #31 Отговорено 7 Май, 2017 А още по друг е въпроса, че на която и японска фирма да си поръчаш такъв маховик, вътре в опаковката винаги е ЛЮК, така че на всички дето карат с "оригинален Хонда маховик" много поздрави от бай ЛЮК . А колегата по горе, дето е снимал само номерът по Хонда, ако снима целия маховик истината с другия номер ще блесне . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #32 Отговорено 7 Май, 2017 (Редактирано) Готово... но нещо се бъркате. Редактирано 7 Май, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #33 Отговорено 7 Май, 2017 (Редактирано) Дидо , ти нещо се бъркаш. Ето ти на твоята снимка, къде е надписа LUK : А ето го на моя, оригиналния / свален /: Редактирано 7 Май, 2017 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #34 Отговорено 7 Май, 2017 Оп, моя грешка , там не съм поглеждал за надписи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #35 Отговорено 8 Май, 2017 Казах ти аз, че като снимаш целия маховик бай ЛЮК ще се появи, ама не слушаш. И от мен да знаеш, бай ЛЮК изобщо не е японец, а германец, ама тарикат. Като е измислил двумасовия маховик, взел, че го патентовал и сега Дайкин,Айсин и Екседи, ако искат да го произвеждат, май трябва да му снасят . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #36 Отговорено 8 Май, 2017 Дано новия бай ЛЮК да държи колкото заводския.☺☺☺ Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #37 Отговорено 8 Май, 2017 (Редактирано) Марката може и да е ЛЮК, но по-важно е къде е произведен съединителя. Поне монтирания в завода би трябвало да е Made in Japan. Редактирано 8 Май, 2017 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #38 Отговорено 22 Май, 2017 (Редактирано) Здравейте, ще си позволя да използвам темата на колегата, за да не отварям нова. Дойде и при мен неприятния момент за смяна на съединител и маховик. Поради това имам няколко въпроса, най-вече към колегите минали по този път. Маховика и комплекта съединител, ще поръчам от UK (coxmotorparts). Комплекта съединител, ще е оригинален със сигурност. За маховика обаче, вариантите са два - оригинален и LUK. Да, уж и оригиналния е на LUK, не знам каква е разликата (от техничека/механична гледна точка) м/у двата, които предлагат, но оригиналния излиза с над 400 лв. по-скъпо. Бях решил да е оригинален, но с тази голяма разлика в цената, нещата почнаха да клонят към LUK. Все пак, преди да поръчам бих искал да попитам: 1. След смяната някой имал ли е (каквито и да е) проблеми с маховик на LUK? Ако да - какви и колко време след смяната са се появили? 2. Заслужават ли си тези 400+ лв. разлика за оригинален маховик, вместо LUK? Каква точно е разликата м/у двата? Редактирано 22 Май, 2017 от mitaka_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #39 Отговорено 22 Май, 2017 Вземи си ексиди съеденител 400лв и демпфер лук то друг няма 900лв. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #40 Отговорено 22 Май, 2017 За маховика обаче, вариантите са два - оригинален и LUK. Да, уж и оригиналния е на LUK, не знам каква е разликата (от техничека/механична гледна точка) м/у двата, които предлагат, но оригиналния излиза с над 400 лв. по-скъпо. Разликата е от транспортна гледна точка . Единия идва директно от Германия, другия от Германия отива в Япония и от там пак тук . Нали не вярваш, че от Хонда като кажат на ЛЮК искаме еди колко си бройки, немците спират поточната линия, пренастройват машините на някакъв супер режим и започват производство на "оригинални" бройки и след това пак ги връщат в режим производство на ЛЮК . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове