Jump to content
Whererabbit

Рециклиране на маховик за 2.2

Recommended Posts

И добър ден. Преди около 6 месеца си смених маховика и съединителя с нови и.... Маховикът започна да тресе пак. Някак не ми се иска да скачам с над 1000 лева пак и поради тази причина започвам тази тема тук. Чувал съм за много доволни клиенти след рециклиране на маховици ( някои твърдят, че са по-здрави от "оригиналите"). Някой някакви предложения и по-важното - телефон или e-mail, на който да се свържа с фирма, занимаваща се с това. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не си ли чувал, че тези детайли си вървят с 1 г. гаранция ? Отивай при този, от който си го взел и прави рекламация .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какъв съединител и маховик си го смени и най-вече, върнаха ли ти стария маховик и съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смених ги с такива на LuK и да - върнаха ми стария комплект. (И ми сложиха новият).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно след само толкова километри да ти направи проблем, защото оригиналния маховик и съдинител с марка Хонда е пак на Лук. Знам, че маховик се монтира много пипкаво и не е изключено майсторите ти да не са го монтирали правилно! Все пак се пробвай ти или майсторите, ако те са го купували, да подадете рекламация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен пък съединител на Luk, брандиран и с парт номерата на хонда, пълен комплект с маховик, взе да ми приплъзва след 50к км. Без симптоми за маховик. Като го разглобим ще споделя какво му е. Никога не съм скапвал феродо за 50к км. Или е голям боклук, или ми е текнало масълце от някой семеринг. Я от скорости, я от двигател. ;)

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Или е от нескопосан монтаж ; използваха ли преса за монтаж ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че маховик се монтира много пипкаво и не е изключено майсторите ти да не са го монтирали правилно! 

До колкото си спомням, маховика се държи от 8 болта, които се развиват, маха се стария, слага се новия и се завиват наново тези 8 болта (като е препоръчително, тези болтове да се сменят) - та няма нищо пипкаво и не може да стане грешка при монтажа.

Има лека драма с монтажа на притискателния диск (нужен е специализиран инструмент), но който разбира може и без него да го монтира правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресата за какво е нужна, че нещо не схващам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за offtopic-а, но от чисто любопитство искам да попитам тези от вас, които са сменяли комплект маховик и съединител, на каква парична стойност беше крайната сметка - части и работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко - 1500.00, при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оригиналният маховик не е на Luk ! Аз също ги смених с Luk и същата работа.

afaf2cc1c98e2e1a20bd7bf23d0e01bb.jpg

1300лв маховик и съеденител к.т
Този е оригиналният :) хонда. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Едит от мод: Колега dido0o_, не забелязвате ли, че има опция за редакция на мнение?!

Необходимо ли е да обединявам Ваши постове, пускани през няколко минути?

Не само тук, а и в други теми!

Повече няма да го правя.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.. на оригиналния си пише Honda ..  Аз като сменях, рових много на кой е производство.. И навсякъде пишеше на Luk.

И честно, много се съмнявам оригиналния Luk, вграден в хондата, да има нещо общо с тия боклуци дето след това ги купуваме..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо няма!!! (дай ми етикети ще ти дам разнообразие), за жалост това е често срещана политика в BG. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, а как ще обясните информацията, че в официално представителство на Хонда се предлага алтернатива на маховик и съединител, който е 1:1 с този на Хонда? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, как си сигурен че е 1:1, като аз не съм сигурен, че Luk е 1:1 с Luk. Пък и се учудвам, че в Хонда предлагат алтернаниви. Как дават гаранция на част, която не е тяхна? :) Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че предлагат алтернативи. Всички дилъри, дори и извън България, дават право на клиента да избере дали иска оригинални части или афтърмаркет алтернативи. Някои от тях дори разрешават употребата на афтърмаркет части за гаранционни ремонти, в определени случаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех ,много странно да си купиш нова кола и гаранционно да й слагат некачествени части? Но всичко е въпрос за пари и компромиси. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това става само с одобрението на производителя, естествено. Тъй като те плащат за гаранционните ремонти и става в много редки случаи, когато оригиналната част не е налична, колата е на подемника и клиента трябва да чака доста време за доставка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако една марка предлага не оригинални части, значи не държи на производството си, нито на името си, нито на клиентите си. Хонда не е от тези и естествено, че може да има изключения като дилърите в БГ например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българският дилър на марката ми предложиха въздушен филтър herth & bus за 20лв., срещу оригиналния за 60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой град? На мен в София, освен оригинални, никакви други не са ми предлагали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Пловдив става въпрос. Питал съм и за гарнитура на капака на клапаните, освен оригиналната, за която трябва да се чака, предлагат и elring. Това, според мен, не е лошо, нека има избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа... ако търся сервиз на Хонда, то няма да е в Пловдив и това е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... в качеството на поставяне на маховика не се и съмнявам - писал съм много пъти за сервиза, а относно неоригиналните части - това е българската действителност, ако искаш сервиза ти да съществува, питаш дали искат "Хонда" или "Блу принт"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и си мълча... , ама понякога се прекалява с тия оригинални части и оторизирани сервизи.

Всички искаме оригинални части, но като видим цената, почваме да се чудим дали да са втора употреба или да са заместители.

Пък гледаме кой производител е правил за Хонда и тн... те пък излизат метнат (съединителите Luk с маховик цитирам).

Цените на някои оригинални части са толкоз абсурдни, че е наивно сервизите да си мислят, че ще ги купи някой в БГ. Съответно и предлагат алтернатива.

Като ни кажат цената на ремонта в оторизирания сервиз, започваме да търсим и майсторче....

Ама във всяка тема пращаме всички в Бултрако и да смени с оригиналния части....

 

 

Ами какво да ти кажа... ако търся сервиз на Хонда, то няма да е в Пловдив и това е. 

По много други причини, също няма да си закарам колата там. Особено поради причината, че се плаща много за работа, която не се върши или се претупва. Но едва ли заради частите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в "оригинални" и останали части е очевадна, при Хонда поне. Имам лични наблюдения вече близо 3г. Когато видиш в ръцете си частта, огледаш, пипнеш и ти става ясно, защо е скъпа, но в никакъе случай не струва толкова, за колкото се продава в оторизираните сервизи, но това е монопол.
За коли на толкова години, наистина е дилема какви части да сложиш, но понякога се взимат емоционални решения.

Нещо, което е много важно, е правилното монтиране, защото дори "оригинална" част калпаво монтирана, заминава на "кино", сякаш е менте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тама пак отиде в някаква съвсем друга посока.

 

@Whrerabbit - рециклиране на маховик не знам да има, но ако частта не е била менте и ремонта е бил правилен, ми се струва абсурдно да се скапе за това време. Смених оригиналния маховик/съединител с LUK (поръчани от UK) и после 50 000 км карах, с ремап, без никакви проблеми. Вече колата е направила още 35 000км с новия съединител/маховик при новия си собственик и няма проблеми.

 

Сигурен ли си, че тресе от него? Тресе както преди смяната или?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година сменях на сивика ми съединител и маховик . Сложих LUK , когато говорих с момчето от сервиза на хонда ми каза , че хонда нямат съединител и маховик , а слагат LUK , още от завода . За тези които ще ми кажат , че на техните е пишело хонда - да и на моя пишеше хонда , но когато поръчаш в LUK милиони бройки , може да пише каквото си поискаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Друг е въпроса, че твоята кола дори не е сглобена в Япония и е нормално да има европейски части в нея.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А още по друг е въпроса, че на която и японска фирма да си поръчаш такъв маховик, вътре в опаковката винаги е ЛЮК, така че на всички дето карат с "оригинален Хонда маховик" много поздрави от бай ЛЮК . :D

А колегата по горе, дето е снимал само номерът по Хонда, ако снима целия маховик истината с другия номер ще блесне .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Готово... но нещо се бъркате.

89b7805d08f9318fe8f9edde49279333.jpg87707caf5f95d1ac6d458f5fb93921a2.jpg76312b908b430b16d2a9f5ae0a452f74.jpgbea1f3f949daef29a00b1665be5e8c02.jpg

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дидо , ти нещо се бъркаш.

Ето ти на твоята снимка, къде е надписа LUK :

post-20738-0-89579800-1494184325_thumb.jpg

 

А ето го на моя, оригиналния / свален /:

post-20738-0-05969700-1494184869_thumb.jpg

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп, моя грешка :):):), там не съм поглеждал за надписи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти аз, че като снимаш целия маховик бай ЛЮК ще се появи, ама не слушаш. :D

И от мен да знаеш, бай ЛЮК изобщо не е японец, :D а германец, ама тарикат. :tooth: Като е измислил двумасовия маховик, взел, че го патентовал и сега Дайкин,Айсин и Екседи, ако искат да го произвеждат, май трябва да му снасят . :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано новия бай ЛЮК да държи колкото заводския.☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Марката може и да е ЛЮК, но по-важно е къде е произведен съединителя. Поне монтирания в завода би трябвало да е Made in Japan.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Здравейте, 

ще си позволя да използвам темата на колегата, за да не отварям нова. 

Дойде и при мен неприятния момент за смяна на съединител и маховик. Поради това имам няколко въпроса, най-вече към колегите минали по този път. 

 

  Маховика и комплекта съединител, ще поръчам от UK (coxmotorparts). Комплекта съединител, ще е оригинален със сигурност. За маховика обаче, вариантите са два - оригинален и LUK. Да, уж и оригиналния е на LUK, не знам каква е разликата (от техничека/механична гледна точка) м/у двата, които предлагат, но оригиналния излиза с над 400 лв. по-скъпо. Бях решил да е оригинален, но с тази голяма разлика в цената, нещата почнаха да клонят към LUK. Все пак, преди да поръчам бих искал да попитам: 

 1. След смяната някой имал ли е (каквито и да е) проблеми с маховик на LUK? Ако да - какви и колко време след смяната са се появили? 

 2. Заслужават ли си тези 400+ лв. разлика за оригинален маховик, вместо LUK? Каква точно е разликата м/у двата? 

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си ексиди съеденител 400лв и демпфер лук то друг няма 900лв.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 За маховика обаче, вариантите са два - оригинален и LUK. Да, уж и оригиналния е на LUK, не знам каква е разликата (от техничека/механична гледна точка) м/у двата, които предлагат, но оригиналния излиза с над 400 лв. по-скъпо.

Разликата е от транспортна гледна точка . :)

Единия идва директно от Германия, другия от Германия отива в Япония и от там пак тук .

Нали не вярваш, че от Хонда като кажат на ЛЮК искаме еди колко си бройки, немците спират поточната линия, пренастройват машините на някакъв супер режим и започват производство на "оригинални" бройки и след това пак ги връщат в режим производство на ЛЮК .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...