Jump to content
Gruzinetza

Какво харесвате и кое Ви дразни във Вашия Акорд?

Recommended Posts

преди 10 минути, Pavel_Pavlov написа:

... иска ми се воланът да можеше да се изтегля една идея повече към мен.

И на мен, но, малък е ходът по дължина. Ако ъгълът на подглавника се регулираше, тоя ход щеше да е крайно недостатъчен, понеже и аз бих "полегнал". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено ме издразни пак, тези дъждовни дни, подлизването на вода при отворен капак на багажника на седана. Като го отворя и капе вода вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото ме дразнеше най-много и мен когато имах акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първото дълго пътуване с пътуване на климатроник си припомних колко ме дразни факта, че не мога да спра централните духалки. Мога само да ги насочвам... Забелязвам, че тази тенденция я има и в последните модели също. На кой и защо му е хрумнала тази простотия не знам.

 

На новите модели поне има опция да насочиш струята само нагоре към прозореца, докато при Акорда го няма и това. 
Единствения вариант да не блъска струята в тебе е да я насочиш към краката, ама тогава пък там ми става студено. Другото е да цъкнеш да върти въздуха само вътре, ама тогава пък започва да ми идва слаба струята и ми става жега. Въобще за час и половина път съм цъкал по настройките на климатика над 20 пъти - градуси, сила, посока, циркулация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо май имаш не както трябва? Ако насочиш струята към стъклото и краката например, не трябва да духа през централните мисля. Моите стоят насочени право напред и почти максимално нагоре към тавана. Така струята не се усеща на предните седалки, а сравнително добре се усеща на задните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сигурен ли си, че на кола без навигация я има тази опция - едновременно да духа към краката и прозореца?
Защото аз колкото и да цъкам, по-нагоре от "към тялото" не се качва стрелката.

 

На предишни коли все така карах, беше ми най-удобно - към краката и стъклото.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Cap_Slow написа:

Сигурен ли си, че на кола без навигация я има тази опция - едновременно да духа към краката и прозореца?

Има я.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се пуска ако не е тайна, защото дори и на копчето, откъдето се контролира посоката няма стрелка нагоре?

 

Е този тук например на 2:56 го цъка копчето и няма такава опция - https://youtu.be/EaBMEcBhleQ

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Cap_Slow написа:

И как се пуска ако не е тайна, защото дори и на копчето, откъдето се контролира посоката няма стрелка нагоре?

 

Е този тук например на 2:56 го цъка копчето и няма такава опция - https://youtu.be/EaBMEcBhleQ

 

Първата позиция, след като натиска, появява се символа за обдухване на прозореца и стрелката към краката. Така духа на стъклото и в краката, без фронтално.

image.thumb.png.4d23e7c29ed4a4645b9cbaed4d00edbe.png

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може да имам някакъв проблем с клапите, карал съм така и не е много по-слаба струята през фронталните. Благодаря.

Явно просто ми липсва фукнционалността ръчно да им коригирам силата с врътка като на всяка друга кола.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Cap_Slow написа:

Може да имам някакъв проблем с клапите, карал съм така и не е много по-слаба струята през фронталните.

да, и при мен продължава да духа и при тази позиция, но много много слабо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло в момента положението е или на някой много му духа в тялото/лицето или на приятелката й мръзнат краката лятото, когато е със сандали. 
На предната кола имах всяка посока както индивидуално, така и в комбинация със следващата - например само към прозореца, към прозореца и фронтални, само фронтални, фронтални и към краката, само към краката и крака-прозорец.


Така в един момент като й стане студено, пусках към прозореца или към прозореца и фронталните, като на тях всеки им намаля силата според колкото му е комфортно. Както и да е, странно ми е, защото не съм виждал марка, на която да не може да контролираш силата на фронталните духалки.
Положението с 4 човека в разгара на лятото пък става още по-тегаво при пътувания от сорта на 4-8 часа, поради липсата на духалки за задния ред, но това вече съм го споменавал по-рано в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, жалко е, че няма ръчна клапа за централните и аз съм си го мислил. Но опитай да ги нагласиш да духат в една посока напред и към тавана, но не максимално нагоре, а малко преди това. На задните седалки се усеща леко полъха на климатика, а на предните не. Откакто ги сложих така не ми е липсвала клапата за затваряне.

 

Аз вече ръчно не пипам насочването и силата, оставям автоматичния режим да го регулира. Само пускам/спирам компресора понякога (т.е. или на auto, или компресора на off) и сменям температурата. Понякога мога и да врътна силата на лявата духалка.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord 2.0 AT Executive Facelift

 

1. Премиум саунд системата не е на ниво;

2. HFT модула дефектира почти на 100% от моделите;

3. Недостатъчно ямсто на задният ред седалки;

4. Пръскалките на фаровете се включват заедно с тези за предното стъкло. При Акорд 8 са на отделен бутон;

5. Слаби спирачки, особено при 2.0-ката;

6. "Твърда" хидравлика, сравнено с други модели;

7. Климатичната инсталация не е особено надеждна;

8. Чувствителна на флуиди и консумативи, "де що не са OEM";

9. За да си изкараш AUX и/или bluetooth е нужно да се сложи дигитален чейнджър;

 

Ще добавя и няколко реда за Accord 2.2 i-CTDI Sport pre-facelift, тъй като 3 години имах такъв :

1. Слабо парно;

2. 2005-та година кола нямаше борд-компютър;

3. Слаби спирачки отново, макар и с по-голям диаметър предни дискове от 2.0-ката;

4. Приема само OEM горивен филтър, иначе "забива муцуната";

5. Аудио системата не е на ниво;

 

Иначе предимствата са много. Затова и карам втори Акорд 7-ма. А и повечето от гореизброеното го приемам като "бял кахър". Моделът е доста надежден, сравнен с конкурентите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казвате слаби спирачки имате предвид нуждата от по-силно/по-дълбоко натискане на педала за спиране ли? Или друго?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, CaMR0N написа:

 

3. Слаби спирачки отново, макар и с по-голям диаметър предни дискове от 2.0-ката;

4. Приема само OEM горивен филтър, иначе "забива муцуната";

 

Спирачките вярно са по всякаква критика но с добра ревизия и  меки накладки проблема е по малък.
За филтъра не си слагал какъвто трябва  и за това си брал ядове , никога не съм слагал оем и не съм имал драми . 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След 6 години каране на Accord 7 2.2 cdti sport седан 2005год. и над 100 000 изминати километри, реших и аз да се включа във форума с моите впечатления, които могат да помогнат в избора ви, ако сте се спрели на този модел. 

Плюсовете на модела са страшно много и няма как да изброя всички, но ще се спра на най-важните:

* Очаровен съм от изключителната здравина на модела. За 6 години освен консумативите, ми се е налагало да сменям стъклоповдигача с моторчето на шофьорското стъкло(не съм критерий, защото съм пушач и постоянно ползвам шофьорското стъкло), моторчетата на вратите за централното заключване(слабо място при този модел), диодна платка на алтернатора, демпферна шайба на коляновия вал, фарове . Това са всички големи ремонти, които съм правил. Не смятам, че това са някакви осезаеми проблеми, в сравнение с новите коли, все неща които с читави майстори се оправят и не са някакви кой знае какви цифри. Още повече, при фейслифта част от тези проблеми са оправени. В заключение за здравината мога да кажа, че Акордът е изключително добре направена японска кола, която при правилна поддръжка ще ви върши работа много дълго време. 

* Много добро поведение на пътя. Карал съм доста коли и смело мога да кажа че Хондата е изключително стабилна на пътя. При скорост от 140 км,/час по магистрала е като залепена за пътя и дава усещането за спокойствие, комфорт и сигурност при шофиране. 

* Ниски Разходи: За тези 100 000 км твърдо заявявам, че смесеният разход на колата е 7 на 100 (слагам добавка Бардал независимо от сезона). Консумативите са дори евтини на фона на новите автомобили. Грубо разходите при мен са следните:

-Гражданска отговорност плюс каско на Армеец са малко под 500 лв

-масло и филтри 200 лв

-данък:150 лв

-гуми:цената варира от цолажа и предпочитанията ви за марка. Лично аз карам лятото със 17ки, а зимата с оригиналните 16ки. Не се хвърлям на прехвалените скъпи брандове и си вземам китайски гуми. Цената на 4 нови гуми е грубо 400 лв. Зимните ми са марка Snowide. Карам вече трета зима с тях и съм изключително доволен, а летните са марка Mazzini, също съм изключително доволен. 

-по отношение на ремонтите грубо цените са следните:

Машинките за централното заключване ми струваха 200 лв с монтажа

Стъклоповдигачът с моторчето за стъклото чисто нов китайски струваше 200 лв с монтажа

Фаровете ми струваха чисто нови 400 лв. Тук искам да кажа, че фаровете са слабо място на този модел преди фейслифта и не търпят ремонт. С времето спират да светят добре, лупите се развалят и е безсмислено да се ремонтират, защото не след дълго пак се развалят. Моето лично мнение е да ги смените с нови. 

Демпферната шайба на коляновия вал ми излезе 150 лв с монтажа. Подчертавам, че частта беше взета от английска Хонда, която беше ударена и за части, но двигателят и беше на 100 000 км. След смяната, вече съм минал 50 000 км. 

Алтернаторът ми излезе 150 лв. 

Окачването е изключително добро. През тези години съм сменял все нормални неща(тампони билети, шарнири) като общо за окачване съм дал не повече от 500лв. Купето е направено с изключително добри материали. За кола на 15 години салонът е изключително запазен, няма никакво скърцане или тропане на пластмаси и т.н. Единствено като проблем забелязвам не доброто обезшумяване при висока скорост. Ако някой колега ме контрира, че е от китайските гуми казвам от сега, че не е така. Просто този модел не е добре обезшумен. 

В заключение мога да кажа, че Акордът е изключително здрава и икономична кола, която ми върши страшно много работа, носи ми удоволствие всеки ден и бих я карал още 5 години само да има здраве. 

По отношение на минусите:

*Лично мен ме дразни липсата на борд компютър, който да показва среден разход на гориво преди фейса. За сравнение приятелката ми кара Форд фокус от 98 година и има тази екстра(малко е смешно). 

*малкото място за пасажерите отзад. Тъй като съм 1.90 и държа предната седалка максимално назад, зад мен не може да седне голям човек и да му е удобно. Като изключва това, отпред е изключително комфортно, а и багажникът е доста голям. За сравнение багажникът на комбито на 8ма генерация е горе-долу голям колкото седана на 7ма. 

*слабите спирачки. Поръчал съм си нови спортни дискове и накладки и ще споделя впечатления след като ги сложа. 

*парното. Много много бавно затопля, поне за моите представи. Карал съм Пежо 405, вярно че няма място за сравнение между двете марки, но който е карал такова Пежо знае за какво говоря по отношение на топлината, особено през зимата. 

*липса на автоматично прибиране на страничните огледалa

*липса на Aux(има варианти на побългаряване, писано е много във форума, но за мен звукът не е със същото качество). 

За мен лично това са нещата, които не ми харесват. Всички други екстри са ми напълно достатъчни и ми вършат прекрасна работа. Пропуснах да спомена, за Круиз контрола(изключително полезна екстра, особено за хората които карат много по магистрали). Ами това е от мен. Надявам се да съм помогнал на хората, които четат това и са си харесали този модел. Поздрави от един горд собственик. 😊😊

 

Редактирано от stosto
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдение само над бензиновите мотори - 2.0 и 2.4. Гният задните вежди, предният капак отвътре, по коша се появяват лисичи опашки. Почти винаги са матирали предните фарове.  Централнота много често не работят. Вратата на багажника при 2.4 дефектира и не се отваря от ключа  и не само. Навигацията преди фейса няма покритие за БГ. Липовете при тайп-ес са доста рискови при спортно окачване-почти винаги са надрани. Пукат се маркуча на хидравликата. Понякога не работи шоф. ел. стъкло. Изтриват се копчетата на волана и се напуква - драска сивата основа в която са вградени. Спирачките са слаби по рождение. Колата определено не завива! Ако предишният собственика не е сменял на време маслото има опасност от харчове! 2.0 мотора е пълен труп. Демек, слаб е за това купе! Платнения салон при по-евтините версии е адски ретро. Ключа се чупи доста често, но това е фабричен дефект при доста хонди. При ръчната кутия след определени километри трябва да се регулира педала на съединителя, защото скоростите влизат трудно. И при този модел с ръчна кутия си го има специфичният шум в кутията. Понякога тресе вътрешно каре. Страда и от криви дискове, когато са доста карани и хамалствани. Естествено, има тропане от биаелтки и тампона на стаб. щанга. Понякога има тропане и в кормилната рейка.  Комбито е тежко за паркиране в градски условия.

Това което ми харесва е ,че е доста здрава като цяло. Събира доста, особено при комби варианта. Стъпва доста стабилно на пътя. 80-90 процента от електриката в купето работи почти винаги. Определено получавате повече за парите си, ако направите правилният избор. Интериора е направен от доста качествени материали. Разхода при 2.4 е доста приличен. След фейса, има доста промени, които са доста полезни. Дизайна е сравнително актуален днес! До колкото знам, търпи без проблеми газифициране. Не го казвам от опит, защото никога не съм карал на газ. Консумативите са сравнително на добра цена. Има доста части втора употреба. Като цяло е доста надеждна кола и служи вярно!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната година с тези хоум офиси тотално мисля, че вече се обездвижихме и ми прави впечатление, че кръста започва да ме мъчи дори и на по-къси преходи с Акорда (200-250км). Споменявам го, защото миналата седмица докато пътувахме, реших да си наглася лумбалната опора и жената пита - "Какво правиш там?"
Обяснявам, че си издувам лумбалната опора максимално и тя веднага започва да търся врътката и на нейната седалка. Започвам леко да се смея, защото знам, че нейната седалка няма такава. Казах ѝ, че Хонда или първия собственик са я лишили освен от ел. фукнции и от тази опция на седалката и тя веднага навири нос и каза, че следващата кола искала и тя да има такава екстра на пасажерското място. Обмислям за 8ми март да ѝ взема едни такива като възглавнички или мрежести, които съм виждал по офис столовете :) 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cap_Slow Купи една шофьорска седалка от кола с десен волан и сложи на женичката лумбална опора за 8-ми март. Моята е с две предни ел седалки, но дясната също  е без опора.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Първи впечатления като "минуси" за елементарни неща при мен са следните:

1. Радиото не успявам да го стабилизирам на честота по мой избор. Отивам на автокино, подават ми честотата за звука с 300 мъки успявам да накарам радиото да я пусне, защото все я прескача. Замисля се на нея, но я прескача. Как да е - успявам със звука, запаметявам честотата на дадена станция и през минута радиото само прехвърля на най-близкото радио. Ми близо 2 часа ми се откина рамото да натискам копчето.

 

2. Заключване на ел.стъклата - страшно недомислено. Заключвам стъклата за да спра келешите да ръчкат като замаяни, обаче аз мога да отварям само шофьорското стъкло!?!?! Трябва да отключа всички и тогава мога да контролирам другите прозорци. На служебният ми автомобил заключвам пасажерите и си местя всички стъкла. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първото – нали знаеш, че можеш ръчно да настройваш честотата? На всяка кола трябва да е възможно, а на Хондите поне със сигурност.

 

2-рото е неудобно, да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм саркастичен, но явно не знам нито как, нито от къде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една от „врътките“ на таблото можеш да регулираш честотата на радиото без автоматичното сканиране.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго доста дразнещо нещо по акорда - отражението на таблото в предното стъкло по всяко време на денонощието и положението на слънцето е отвратително. Не знам какво са причините, но такова нещо въждам за първи път. Това за мен е огромен минус.

Друго - на екрана на часовника има някакъв предпазител или не знам как да го нарека - също много лошо се отразява таблото и трудно се вижда в определени положения часоника и индикациите там. 

Трето - пускам ю ес би музика, настройвам на разбъркано и започват от 700-800 песни да се въртят едни същи ... На фона на предишните си е бял кахър, даже не трябва да го споменавам.

Купето за мен не е обезшумено достатъчно като за автомобил от такъв клас.

 

Колата има огромни плюсове и много ми харесва, но явно не е чак толкова перфектна, колкото съм очаквал. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Борбата за добра аеродинамика води до силно полегато челно стъкло и таблото се отразява в него, дори да е абсолютен мат - а то не е.

Наистина е проблем за видимостта и стъклото става като огледало, в което се вижда повърхността на таблото, когато от слънце се влиза в сенчест пътен участък или тунел.

Погледът трябва да се фокусира далеч напред, а не в стъклото и да се кара по-бавно.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 23.05.2022 г. at 10:15, jt26 написа:

Друго доста дразнещо нещо по акорда - отражението на таблото в предното стъкло по всяко време на денонощието и положението на слънцето е отвратително. Не знам какво са причините, но такова нещо въждам за първи път. Това за мен е огромен минус.


Този проблем се лекува с хубави поляризирани слънчеви очила. Поляризацията елиминира отблясъците от таблото напълно.

И за да се включа и аз в темата - не харесвам рехавото лаково покритие... Имам чувството, че ако кихна до колата ще стане нова деруга...

Харесвам - здрава, надеждна, удобна кола, която ме вози вече много безпроблемни километри. :) Екзекютив-ът има много добра музика

Редактирано от SvetlinMarkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекува се ако нямаш диоптрични такива и въпреки, че само двете ми стъкла са четири цифри без рамката, пак нещата са леко притеснителни. Ако някой е намерил да матира таблото с нещо ще се радвам да сподели.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мен този проблем с отражението не ми е пречил 🤔 Забелязвам, че има отражение но не си съсредоточавам погледа в него а напред в пътя и не ме дразни. Трябва да обърна внимание със слънчеви очила как е. 

И трябва да попитам познати, които са си сложили допълнително УВ фолио на стъклото дали има нещо различно при отражението.

Редактирано от Г.Писаров
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, jt26 написа:

... диоптрични ...

Аз карам с такива - диоптър, затъмнени, поляризирани. Приказка.

На служебния ван постоянно имам табела на таблото, която се отразява в предното стъкло. С очилата отражението става почти незабележимо. Трябва да се вгледаш за да го видиш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ще взема да си потърся такива, че таблото ми е бежово и макар да не лъщи (чупим ръце на "мазачите" му) е светло, и уикенда по едни апокрифни пътчета с "шарени сенки" ... :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто материала на таблото на Акорда не е достатъчно матиран и в комбинация със самия дизайн на таблото се получава това. Не знам дали с някакъв матирищ спрей за табло нещата ще се подобрят.... друга тема е, че и ако беше по-матирано таблото, щеше да изглежда по-добре.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се отбих в една оптика и питах за слънчеви очила без диоптър но с поляризация.

Дадоха ми едни за проба, та седнах в колата, която предварително бях спрял с предницата на тъмен фон, но стъклото и таблото да са на слънце.

Емиии, ефекта е 90% изчезване на отражението, така че има смисъл от такива.

Тестът дали са поляризирани е много прост. Когато са на лицето отблясъците изчезват, но ако се свалят и се завъртят на 90 градуса по вертикалата, отблясъците отново се появяват - вълшебна работа!

Лошото е че са скъпи, но пък не знам за матиращо мазило и цената му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да приключим проблема с отражението нагледно.

Първата снимка е без слънчевите очила.

Втората е с тях и вече таблото почти не се вижда.

Третата е през тях, но обърнати вертикално -  поляризационниянт ефект изчезваи остава само затъмняването.

Та така може да се тестват предложенията по оптиките.

IMG_20220530_095240.jpg

IMG_20220530_095012.jpg

IMG_20220530_095437.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците продават очила с поляризация за никакви пари. Пращат и стикери за тестване на поляризацията. 

20220531_214755.jpg

20220531_214752.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, "хванах рибата" в една оптика, ама за очилата ми искаха 130 лв, което е приемливо, но, дом е стара къща.

Имам през годините налични 7-8 спортни очила (покрай велосипедите си) и едните за късмет се оказаха такива. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при очилата с поляризация има недостатъци...

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дисплеите и на смартфоните изглеждат странно, ама е бял кахър спрямо бели петна по предния джам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми вървенето   и разхода на дизеловата 7-ца след повече от 9 години каране и още не ми е омръзнала.Не е претенциозна ,здрава е материалите са добри обшо взето остарява добре във времето.Карам и служебни нови коли на които интериора се захабява много бързо ,изглеждат по-стари от моята 16 годишна.
 Не ми харесва фаровете,без ксенон съм и с тези H1 от стандартните не осветяват добре.
Прилагам снимки от разхода при последното ми пътуване.

1657276334029.jpg

1657276366854.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може и да не съм прав, но кюфтетата без лук не ги одобрявам!

Та - как е възможно на седан задните облегалки да се смъкват само от към багажника!? От към купето - ядец!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...