sttekata 167 #1 Публикувано 24 Август, 2016 Здравейте, От няколко дни се случва да ми прпребуксува съединителя на 4та скорост при рязко набиране. В тази връзка искам да си поръчам нов съединител LUK 624 3356 00, но майстора ми казва, че този модел съединител можело да не стане на колата ми (Honda CR-V 2007 2.2 CTDI 140HP, 6скор.). Моля ви за съдействие като ми кажете става ли или не. Също ще се радвам ако имате предложение за друга марка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 24 Август, 2016 Що да не става: https://www.findpart.org/part/luk-624335600/ Слави от Овча Купел ли го рече тва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 24 Август, 2016 Да, всъщност ми казва, че по оригинален номер на хонда му излиза само на Sachs , но аз като гледам този също го дават аналог на sachs. Слави казва , че има шанс периферията му да била малко по различна и да не стане..... Принципно лично за мен LUK е добра марка и ми се иска да е такъв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 24 Август, 2016 Колко ше дадеш за LUK? Що не си вземеш оригинален: http://www.coxmotorparts.co.uk/2007-2012-crv-clutch-kits-c-18_298_619.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 24 Август, 2016 Лук комплект с лагер = 322лв с доставка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 24 Август, 2016 Смени и д.маховик, (ако не е сменяван) за да не правиш двойна работа. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 25 Август, 2016 Не знам дали е сменяван в Германия, но да замине на 139000км малко не ми се вярва, стига да не е калпаво производство... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 25 Август, 2016 Реално живота му е от 150 до 200 х.км. Естествено има и изключения, но като разглобите го проверете и има ли някакъв луфт,или е тръгнал да се разбива, е добре да се смени. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #9 Отговорено 25 Август, 2016 ... Естествено има и изключения, .......менте задкормилно устройство може да скапе и най-истинския съединител, даже и за по-малко от 140К км 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #10 Отговорено 26 Август, 2016 Имам рекорд с 15000км.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 31 Август, 2016 Оказва се , че не става , поне като се провери по номер рама на колата излиза хонда номер, за който дават само SACHS 3000 954 285. Вътре включва двата диска + лагер = 452лв с ДДС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #12 Отговорено 31 Август, 2016 Що не си вземеш оригинален: http://www.coxmotorparts.co.uk/2007-2012-crv-clutch-kits-c-18_298_619.html Като ще даваш толквоа пари - за същите пари с доставка COXMOTORPARTS -> UK -> BG. Пишеш си VIN-a и то ти казва комплектът става ли или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #13 Отговорено 31 Август, 2016 Да така, е ама няма как да чакам още седмица.... Мерси все пак. Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #14 Отговорено 31 Август, 2016 (Редактирано) "Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo :)" Което значи , че най-вероятно е сменяван поне един път и колата е на "оригинални "километри. Не го казвам с лоши чувства , но истината понякога е различна. Относно комплекта съединител - на база информацията която имам и съм се интересувал, когато аз сменявах комплект съединител и маховик, мисля ,че оригинално колата излиза с LUK. Така че този партиден номер на LUK-624 3356 00 който си дал, трябва да ти стане точно /аз сложих точно този номер /. И пак те подсещам за демферния маховик - нали колата е разглобена и проверихте ли го, заминал ли е, или може още да кара ? Редактирано 31 Август, 2016 от Emicha 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #15 Отговорено 31 Август, 2016 Не е гаранция за километрите. Има много хора дето си каран до 5-та на полусъединител. Имам даже познат с чисто нов лашкай дето му намелнаха да си земе автомат или да се научи дскара иначе гаранция няма да види за съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #16 Отговорено 1 Септември, 2016 "Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo :)" Което значи , че най-вероятно е сменяван поне един път и колата е на "оригинални "километри. Не го казвам с лоши чувства , но истината понякога е различна. Относно комплекта съединител - на база информацията която имам и съм се интересувал, когато аз сменявах комплект съединител и маховик, мисля ,че оригинално колата излиза с LUK. Така че този партиден номер на LUK-624 3356 00 който си дал, трябва да ти стане точно /аз сложих точно този номер /. И пак те подсещам за демферния маховик - нали колата е разглобена и проверихте ли го, заминал ли е, или може още да кара ? Не поясних - "отворих" имам в предвид кутията на Sachs , км са реални и е сервизирана в Хонда в Германия. Сега ме хвърлиха в размисли от сервиза, защото ако се окажело, че маховика има хлабина повече от 3,7-4мм е бил за смяна и се чудя какъв е шанса да ме сполети и това.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #17 Отговорено 1 Септември, 2016 И в крайна сметка си взе Валео за 450 лв, вместо ЛЮК за 300 . Не знам какво сте проверявали по номер на рама, но номерата които са дадени по ЛЮК и по Закс са за абсолютно идентични съединители, просто майстора ти изглежда работи само с едната фирма . Шанса да те сполети и смяна на маховика си е сериозен, горе долу ги изчисляват да изкарват и двата компонента едни и същи километри, и както ти казаха колегите, дори и сега да изглежда добре маховика, не се знае дали ще изтъркаля и този съединител, така че се подготвяй психически за още едни ИлядО лева . 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #18 Отговорено 1 Септември, 2016 (Редактирано) Добре де, така и така ще отваряш, какъв е проблема да смениш и маховика? Цената? Или се надяваш да изкара още 100К км със стария маховик, т.е. пак опираме до спестяване на някой лев? Ако се предаде след 20К, какво правим - правим пак разходи по отваряне, нали?! edit: Sorry, изпревариха ме Редактирано 1 Септември, 2016 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #19 Отговорено 1 Септември, 2016 Колеги да ви споделя, че колата е готова Сменен съединител (маховика няма страничен луфт - повече от нормалното) , но казват, че има ход на въртене около 18 градуса..., нямам хлопане, тресене или други подобни затова няма да го сменям докато не се разчука. Педала на съединителя е вече друг - по леко се натиска и отлепя доста по-ниско спрямо преди. Смениха ми и маслото на диференциала. Дано скоро нямам други ядове, че взе да ми идва в повече... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #20 Отговорено 23 Декември, 2018 Оригиналния съединител е на валео производство,затова пише валео. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #21 Отговорено 1 Февруари, 2019 (Редактирано) Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда. Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk. За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия). Редактирано 1 Февруари, 2019 от niksi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #22 Отговорено 1 Февруари, 2019 Моя целия комплект на LUK в БГ излезе 1340лв. Маховика пак си беше в жълтата кутийка, както и комплекта съединител. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #23 Отговорено 1 Февруари, 2019 бахти цените, дано мойта изкара поне 50к преди да се наложи да сменям 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #24 Отговорено 1 Февруари, 2019 И на мен ми стана тъпо ... като знам каква е цената на ХРВто за комплект. Абе с две думи - да сме живи и здрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #25 Отговорено 12 Февруари, 2019 Честито и на мен, днес при изпреварване на пета предавка след 2000 оборота двигателя се форсира, а колата почти не се набираше. Пробвах как ще се държи и на другите предавки - ситуацията е идентична. Мисля, че това точно са симптомите на заминал съединител. В края на седмицата ще се разглабя и ще видим какво е положението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #26 Отговорено 12 Февруари, 2019 Сподели после какво от къде си купил, ако е за смяна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #27 Отговорено 23 Февруари, 2019 Така и така колата беше извън строя няколко дена, та реших да разширя малко ремонта. След разглабяне на съединителя се оказа, че маховика няма луфтове, а и нямаше тропане и вибрации преди това, така че по финансови причини реших да сменя само феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Рейката сълзеше още откакто купих колата, та тя замина за рециклиране. И понеже имаше някой накрайници с луфт, други със скъсан маншон смених всичките. Маркуча за високо налягане прокапа и той преди месец, така че го дадох и него да ми изработят друг. Смених и маслата на скоростна кутия, хидравлика и диференциал. И сега равносметката 1. Комплект съединител на LUK /феродов и притискателен диск + аксиален лагер/ = 295 лв. 2. Рециклиране на рейка в ТУ София = 220 лв. + 20 лв. за куриерски разходи 3. Изработване на хидравличен маркуч = 40 лв. 4. Комплект 4 бр. външни и вътрешни накрайници на Swag = 92 лв. 5. Масла от Бултрако - 3л. за ск. кутия; 2 л. за диференциал; 1 л. за хидравлика = 200 лв. 6. Предстои стенд на предницата предполагам за около 30 лв. Общо всичко излезе 900 лв. + някой лев за работата на майстора /тях не ги споменавам, защото сме роднини и сумата е символична/. След смяната съединителя стана някак по-различен, по-леко се натиска, отделя по-ниско, абе промени се към по-добре. Хидравликата стана осезаемо по-лека. Скорстите влизат по-лесно, направо се плъзгат. Мога да кажа, че съм доволен от резултата, ако можеше и без пари да е, щеше да е още по-добре, но има едно НО. Още не знам от какво, но звука в купето се увеличи, бръмчи като при леко извадено или пробито гърне. Подобна промяна ми се е случвала на друга кола при скъсана гарнитура на генерацията, но при сегашните ремонти нищо по изпускателната система не е пипано. Бученето е при подаване на газ, при ускорение. Не е тропане, не е виене, не тресе, а си е буквално бучене като не добре обезшумен автомобил. Някой, ако има някакви идеи какво може да е, нека сподели, защото нямаше време да огледаме, а ме дразни това нещо. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #28 Отговорено 24 Февруари, 2019 И при мен стана така след смяната на съединителя ... същия такъв звук... нямам идея от какво, ако установиш проблема драсни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #29 Отговорено 24 Февруари, 2019 (Редактирано) Маховик сменял ли си или и ти като мен само комплект съединител Редактирано 24 Февруари, 2019 от a.aleksandrov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #30 Отговорено 25 Февруари, 2019 Всичко - маховик и съединител комплект на LUK. Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила, ама да се стопли събота и неделя ще я гледам на канал. Иначе за друго не се сещам от какво може да е. Външно няма промяна в звука на двигателя, но в купето е една идея по шумна както си писал и ти колега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #31 Отговорено 25 Февруари, 2019 Преди 8 часа, Dyakov86 написа: Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила, Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #32 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди 19 часа, Митко Йотов написа: Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата. А какво представлява самата изолация там ? Къде точно се намира ? В събота ще я гледам на канал, ама долу горе да знам какво да търся. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #33 Отговорено 26 Февруари, 2019 Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #34 Отговорено 2 Юни, 2019 На 1.02.2019 г. at 11:12, niksi написа: Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда. Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk. За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия). Здравей колега. Сега цената е 1200 лв без доставката. Колко излиза доставката до БГ? за тези 5-6 дни хвана ли почивните лии са работни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #35 Отговорено 2 Юни, 2019 (Редактирано) Доставката е 25 паунда до зона 5. За времето за доставка поръчах в петък, а пратката пристигна сряда или четвъртък на следващата седмица (не помня вече), но бързичко става с DHL. Аз платих с карта в лева, но като извършваш транзакцията пиши че картата ти е в паунди. (инче ти обменят парите по някакъв трънски курс) Редактирано 3 Юни, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #36 Отговорено 2 Юни, 2019 https://www.olx.bg/ad/dempferen-mahovik-luk-za-honda-crv-ii-crv-iii-accord-viii-civic-viii-CID360-ID7QDLh.html?fbclid=IwAR2NDyHHtVJESDS6dYkPRC2uCEf9-MEyrqfhe0p5Q_IcU3EhOsWaEkxh5Iw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #37 Отговорено 2 Юни, 2019 (Редактирано) Quote Доставката е 25 паунда до зона 5. За времето за доставка поръчах в петък, а пратката пристигна сряда или четвъртък на следващата седмица (не помня вече), но бързичко става с DHL. Многа бързо за седмица почти 60 лв доставка Ето ползвай тази фирма пак за седмица но максимум 10 лв ще ти излезе,. https://www.uktobg.com/schedule проверена с над 200 пратки някой от тях скъпи и чупливи,имат офис в Варна. Редактирано 2 Юни, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #38 Отговорено 3 Юни, 2021 (Редактирано) На 26.02.2019 г. at 19:08, a.aleksandrov написа: Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи? На 25.02.2019 г. at 18:53, Митко Йотов написа: Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата. Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може. Редактирано 3 Юни, 2021 от Петър Киров 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #39 Отговорено 2 Декември, 2021 (Редактирано) On 2/12/2019 at 5:40 PM, a.aleksandrov said: Честито и на мен, днес при изпреварване на пета предавка след 2000 оборота двигателя се форсира, а колата почти не се набираше. Пробвах как ще се държи и на другите предавки - ситуацията е идентична. Мисля, че това точно са симптомите на заминал съединител. В края на седмицата ще се разглабя и ще видим какво е положението. On 8/24/2016 at 6:49 PM, sttekata said: Здравейте, От няколко дни се случва да ми прпребуксува съединителя на 4та скорост при рязко набиране. В тази връзка искам да си поръчам нов съединител LUK 624 3356 00, но майстора ми казва, че този модел съединител можело да не стане на колата ми (Honda CR-V 2007 2.2 CTDI 140HP, 6скор.). Моля ви за съдействие като ми кажете става ли или не. Също ще се радвам ако имате предложение за друга марка Здравейте. 3-та генерация 2.2 i-CTDi N22A2 При мен се появи същият проблем: на 4 или 5 скорост след 2200 оборота при по-рязко "настъпване" започва да пребуксува. Не го прави винаги и за момента е само на тези предавки. Това със сигурност ли е от съединителя? До какво друго може да доведе този проблем, дали може да блокира в движение или да повреди нещо друго? Търпи ли някакво отлагане или е спешен ремонтът? Отделно като карам на задна се усеща вибрация. Дали пак е от съединителя? Също така забелязвам, че втора предавка се включва по трудно от другите, но не винаги (сега се замислям дали не е само докато е студена колата, но не съм сигурен). Сменял съм маслото на скоростната кутия преди 12000 км. След смяна една идея 2-ра скорост се превключва по-лесно, но все още е доста по-трудно от другите. От какво може да е? Мисля, че съединител до сега не е сменян. Поне не знам да е. На 190 000 км. е колко са реални не съм на 100% сигурен (но като съм я закачал на диагностика, на много от модулите излизат така). Ако сменям съединителя, ще сменя и маховик, след това, което прочетох тук. Към днешна дата колко би струвало ориентировъчно + цената на ремонта? Като гледам има голяма разлика в цените между Valeo и LUK. Редактирано 2 Декември, 2021 от Etsp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #40 Отговорено 3 Декември, 2021 Здрасти! Избор нямаш голям за съединител комплект! В повечето случаи, като отвориш кутията вътре е Лук! Ориентировъчно цена за комплект/пълен/ с отстъпки 1150лв го взех миналата година! Цена на труд /приятел- човек, на когото може да се довериш/ 200лв. Това е сравнително ниска цена за труд, че си отнема един ден за сваляне и качване! Моят съвет е да търсиш гаранция магазин - сервиз, че някои комплекти не изкарват много/дали менте или ниско качество- не знам/. Има особености при монтажа, но майсторите се поизучиха и не вярвам да направят грешки! Комплекта включва-притискател, феродов диск, аксиален лагер, демпферен маховик и болтове. Трудното включване най- вероятно е от съединителя! Пробвай със подмяна на спирачна течност, ако и след смяната на съединителя не се оправи - горна помпа на съединител/при мен се оказа това/. Приплъзването след време ще се появи и на по ниските предавки! Можеш да покараш така, но трябва да я "галиш" , без ръчкане! Вибрацията на задна предавка си е запазена марка на Хонда😊! Повечето колеги споделят, включително и аз, че си е нормално! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове