Jump to content
JapCar

Спирачки Акорд 7

Recommended Posts

преди 26 минути, s.s.d.d. написа:

Ремонтен комплект за задните апарати, почистване, смяна, нови дискове и накладки и готово.

Няма оправяне иначе.

Това ще чуя от всеки сервиз... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от там се почва,а не от помпи, abs-си и какви ли не филми.

Като гледам дисковете са ти за в "коша" и сигурно щом не си гледал и буталцата и гумичките вътре,не се очудвам да са свършили и те!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar Това свалих от задния мост и колата все пак спираше прилично. Рехабилитацията според мен е задължителна. Съдейки по състоянието на твоите задни дискове, те не спират, а в тях от време на време опират накладките.

IMG_1816.JPG

IMG_1818.JPG

IMG_1812.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JapCar написа:

Това ще чуя от всеки сервиз... :)

То тоя филм сме го играли и истината е тази. Утре ще снимам да видиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JapCar написа:

Това ще чуя от всеки сервиз... :)

То тоя филм сме го играли и истината е тази. Утре ще снимам да видиш...

IMAG0297.jpg

IMAG0296.jpg   

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъмница малко, разхождах кучето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

JapCar Това свалих от задния мост и колата все пак спираше прилично.

 

Може би маншоните ти не са били добре и е влизала вода... Това не е ли съсипало и цилиндрите, а уплътнението как не е изядено и да тече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, s.s.d.d. написа:

То тоя филм сме го играли и истината е тази. Утре ще снимам да видиш...

То е ясно, че като смениш всичко, известно време ще изглежда така... Коментираме причини за да не работят добре задните спирачки на 7ма серия, а от предните никога няма оплаквания.

Малко офтопик:

Ако колата се задържи по-дълго при мен (но не ми се иска) и аз може да сменя всичко, но за сега няма да правя инвестиции за някой друг (това никой не го оценява).

В други теми съм споменавал, че тук колата днес е твоя, утре не е, т.е. често се сменя. В БГ знам, че е различно, карат се доста години и за това всеки купил кола, се напъва да сменя всичко с върхови консумативи за да изкара по-дълго, не знаейки тези преди него как са го правили...

Авенсиса го карах 2г, дизеловия Акорд 1г, тази се задържа вече трета година...Та, гледната точка в поддържането е различна...

Освен това обичам да знам кое как работи, изпитвам удовлетворение сам да си върша нещата, време, инструменти имам..., а форума е място където си помагаме и учим взаимно.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е твоя, но живота на околните - не.

Няма значение колко време ще я караш и дали си струва да инвестираш в добрият и вид, но технически трябва да е изрядна. Знам че го знаеш. Знам и че ще направиш необходимото - само трябва да разбереш какво е то. Вкарването на спирачките в кондиция не е скъпо - стига да не се наложи смяна на самите апарати (моите бяха ОК). Задните ми дискове са Kavo (40лв парчето), а на острова сигурно има и по-евтини.

Карал съм Акорди които не спират и отзад дисковете им бяха като твоите. Да, уплашиха ме, но пък предчувствам щастието у теб, когато колата ти започне да спира човешки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро очаквам да имам ATR апарати. Предните ги продадох за 20 минутки. 

След 1-2 седмици ще се свалят от колата. Сменяват се, защото се мина на по-големи спирачки. 

Ревизирани и препръскани!

В комплекта ще са с дискове Блупринт. Накладки Ате с над 70 % живот. 

Телефон: 0895421841 Калин Пенев.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Раздвижих буталцата. На дизеловия Акорд на времето беше по-лесно, защото челото на буталцето беше ктъстообразно прорязано и можеше лесно да се натиска и върти с голяма отвертка. ( за да се върне буталцето, трябва да се натиска и върти на дясно едновременно) Тук има само два триъгълни прореза близо до периферията ( в единия влиза пъпката на накладката) и трябваше да започна въртенето с клещи "папагал", защото отвертката заглади прорезите, които са много плитки. Притискането осъществявах с приспособлението от снимката. Трябва да го усъвършенствам като добавя кръгла плочка с 3мм щифтове, които да влизат в прорезите на буталцето. Тази плочка ще се притиска от от винта, а нея ще въртя с "папагала" или ще направя квадрат за ключ. (това ще направя в БГ, там имам условия).

Буталцата не са корозирали, смазах ги под маншона по стара изпитана рецепта със свинска мас  :), която смазва добре и не е агресивна към гумения маншон. Смазването може да стане и със силиконова смазка за "О" пръстени, но в момента нямах...

Жилата/ръчната се движат добре.

Преди да раздвижа, поизравних/шлайфах дисковете въртейки диска с показаното приспособление, първо с шабър, после с дрелка  и с шмиргелче въртяно в обратна посока от друга дрелка. После пила и шкурка. Оказа се,че дисковете са доста твърди, изхабиха шабъра и пилата. Дебелината е добра, около 11мм, предполагам, че нови са 12 или 13, а допустимо е 9.

Загладих накладките върху лист шкурка на равна повърхност.

Е, сега ще чакам да се сработят накладките и дисковете с по-яко натискане и използване на ръчната и ще видя как е...

6.thumb.JPG.bb094f897efc0780e0fd350a4af9a10a.JPG5.JPG

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти чесно олио ,свинска  мас да очакваме и някъде брашно да сложиш .Толкова подготовка а да невземеш една смазка за спирачки която издържа на температура, и не е свинска мас познай какво ще стане с нея когато загрее апарата.Провери ли каква е течноста в апарата от снимката накладките  изглежда много зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.04.2019 г. at 10:28, vespa написа:

Mkilla калпави са за човек, който не ги обслужва и не ги използва правилно. JapCar при връщане на буталото се отваря пробката, не при натискане на спирачките а тежест се слага за максимално спиране на задните спирачки, има разпределител на спирачното усилие който смята натоварването на задницата. И двамата си нямате понятие от спирачки, но с крайни коментари. 


Колега, не знам какво значи да се използват правилно, честно.Или спираш или не спираш, няма среден вариант или т.е има при Хонда.Спира плавно с повече натиск на спирачката.Единствено Type R-a ми спира нормално за разлика от другите хонди които съм имал и карал.Не може да кажем на една 6-та ген Сивик с нови барабани, дискове, накладки и спирачна течност да спира по същият лош начин.В същото време кола от тези години на различна марка да спира в пъти по-добре ( не само като усещане ).Аз понятие може да си нямам като майстор но правя разлика как спира една кола като шофьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, CARPERA написа:

Ти чесно олио ,свинска  мас да очакваме и някъде брашно да сложиш .Толкова подготовка а да невземеш една смазка за спирачки която издържа на температура, и не е свинска мас познай какво ще стане с нея когато загрее апарата.Провери ли каква е течноста в апарата от снимката накладките  изглежда много зле.

Свинската мас върши работа, от едно време се знае когато е нямало специални смазки. Не агитирам никой да го прави, споделям опит и не е задължително да го взимате... Какво ще стане ако загреят не знам, но със сигурност е по-добре, отколкото без да са смазани въобще, както е в повечето случаи...

Да, дисковете изглеждат зле, но нали за това пуснах на времето темата. Важно е да получа усещане, че спира добре, на изложба няма да ходи...

Стилът ми на каране не е "газ/спирачка" , тук няма дълги наклони спускане, няма да прегреят.

Течността си е добре.

И не мислете, че колата е опасна за движението, току ще е минала на преглед и въпреки това аз се занимавам със спирачките, защото обичам всичко да ми е наред. Със сигурност е по-безопасна от колите които все още успяват с години да минават на преглед само по документи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Течност но око не се проверява има специални уреди за това и не е скъпа за да пести точно от нея.

Но ако не си сигурен че там  е сменяно задължително сменяш. Потъмняването е вече крайна фаза и това не е спирачна течност,а нещо което корозира спирачния апарат. Казах че накладките са зле изглеждат ми доста износени.Според мен трябва да направиш ревизия на спирачния апарат да се види вътре  има ремонтни комплекти пак не са някъква цифра.Просто несериозно звучи да ги мажеш с мас, от много години има смазка , следващия път се подготви  не са толкова скъпи смазкате за спирачки.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите по въпроса 16 годишни оем апарати обслужени с комплект уплътнения vs чисто нови апарати афтърмаркет (TRW). 

 

Тук не става въпрос за ъпгрейд на спирачките, по-скоро също мисля, че кривенето на дисковете ми идва от апаратите и не знам дали с едно обслужване ще се оправят. 

 

Да уточня, че говоря за предните апарати, задните знам, че не е голям проблем да са афтърмаркет, а и има хора, които са ги сменяли и са забелязали подобрение. За предни обаче почти не открих нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как смяташ, че сп. апарат спомага за изкривяването на дисковете и какво значение има на колко години е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.05.2019 г. at 13:04, CARPERA написа:

Течност но око не се проверява има специални уреди за това и не е скъпа за да пести точно от нея.

Но ако не си сигурен че там  е сменяно задължително сменяш. Потъмняването е вече крайна фаза и това не е спирачна течност,а нещо което корозира спирачния апарат. Казах че накладките са зле изглеждат ми доста износени.Според мен трябва да направиш ревизия на спирачния апарат да се види вътре  има ремонтни комплекти пак не са някъква цифра.Просто несериозно звучи да ги мажеш с мас, от много години има смазка , следващия път се подготви  не са толкова скъпи смазкате за спирачки.

Течността не е потъмняла, източих малко от обезвъздушителите, та си е ОК. Накладките са 50% износени, не са опечени. Както казах, нямам корозия по буталата, не съм ги вадил напълно, само което се вижда и него съм намазал с мас и маншоните отвътре. Буталата корозират когато маншоните не са наред и пропускат вода/влага/кал. Според мен дисковете са термообработени при производството неравномерно, за това изглеждат така зле ...

Както и да е, след раздвижването 2-3 дена спирах/намалявах с ръчната за да се сработят накладките и сега спирането е чувствително по-добре в сравнение с преди.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.05.2019 г. at 12:51, JapCar написа:

Свинската мас върши работа, от едно време се знае когато е нямало специални смазки. Не агитирам никой да го прави, споделям опит и не е задължително да го взимате... Какво ще стане ако загреят не знам, но със сигурност е по-добре, отколкото без да са смазани въобще, както е в повечето случаи...

Да, дисковете изглеждат зле, но нали за това пуснах на времето темата. Важно е да получа усещане, че спира добре, на изложба няма да ходи...

Стилът ми на каране не е "газ/спирачка" , тук няма дълги наклони спускане, няма да прегреят.

Течността си е добре.

И не мислете, че колата е опасна за движението, току ще е минала на преглед и въпреки това аз се занимавам със спирачките, защото обичам всичко да ми е наред. Със сигурност е по-безопасна от колите които все още успяват с години да минават на преглед само по документи...

Извинявай за колега, но леко не сериозно звучи , да си купиш кола за Х хил. лв и да ти се свидят 10 лв. за грес за спирачки.... Не ти се дават пари по сервизи, Ок. Но като се ришил сам да правиш нещо, прави го като хората. СТАВА ВЪПРОС ЗА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ!

Това е престъпно! СВИНСКА МАЗ за спирачни апарати?!?

И после имирали хора по пътищата....

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искаш сам да се дразнеш, просто не пиши а вземи да разглобиш един апарат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, zorobg написа:

Извинявай за колега, но леко не сериозно звучи , да си купиш кола за Х хил. лв и да ти се свидят 10 лв. за грес за спирачки.... Не ти се дават пари по сервизи, Ок. Но като се ришил сам да правиш нещо, прави го като хората. СТАВА ВЪПРОС ЗА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ!

Това е престъпно! СВИНСКА МАЗ за спирачни апарати?!?

И после имирали хора по пътищата....

МАЗ е марка камиони (Мински Автомобилен Завод), а тук става дума за мас и се пише с малки букви. И не се заяждай, не е ОК...

Многократно споменавах, че само споделям какво съм направил и не карам никой да го прави.

Никъде не съм казал, че ми се свиди каквото и да е, такова имах под ръка в момента когато го правих защото беше инцидентно хрумване и нямах време да ходя да купувам каквото и да е. Можеше при проверката и нищо да не сложа, а сега се оказа, че не трябваше и да го казвам, та да не скандализирам обществото...

Прочети предишни постове, където казвам, че колата е наред и по никакъв начин не е опасна.

А ако изобщо разбираш от спирачки, сподели как маста извън цилиндърчето, слабо намазано буталце само което се показва в маншона,  би довело до отказ на спирачките, а не само теоретични/популистки лозунги. (измирали хора, човешки животи...)

Форумът е технически и е добре да се коментира написаното, не пишещите!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оправих моя проблем. 

Рециклирах четирите апарата, общо 2 часа от времето ми и около 500лв. - колата вече не тресе без да натисна спирачката. 
За жалост апарататите вече са изкривили предните дискове и при натискане на спирачката тресе, но зверската вибрация без натиснат педал на спирачката вече я няма никаква, ама никаква - от 0 до 190 - нищо. 

За жалост при мен можеше да се избегне, ако в сервиза, в който оставих колата за смяна на дисковете си бяха свършили работата да кажат, че са за рециклиране. Ако това беше направено, сега нямаше да имам каквото и да е тресене при каквито и да е условия. Хем категорично заявих, че искам да подменят каквото е нужно и да проверят. 

В резултат на рециклирането задните апарати за студени винаги, предните леко топли почти при всякакви условия. 

Според сервиза, който се занима с рециклирането има шанс апаратите сега да изправят дисковете, но често трябва пристъргване или смяна. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте бре хора. Всеки си има версии и е прав (докато живота му докаже противното). Моите маншони в задните апарати бяха здрави, но самите буталца отвън и особено отвътре бяха леш. И моята е конструирана и работи според актуалните физични закони. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ogi28b написа:

Как влиза вода/влага/кал в система, която работи под налягане? 

Имах предвид не в системата, а зад маншоните по частта на буталото която е извън уплътнителя/цилиндъра.

А течността е и малко хигроскопична, та с годините поема малко влага, за това и се сменя...

Принципно се оставя съвсем малко налягане във всяка спирачна система, вероятно има клапанче със слаба пружинка на спирачната помпа. Това е да се оберат всички възможни луфтове и да не влиза нищо навътре при някаква нехерметичност. Налягането е малко, не ти умива очите при развиване на обезвъздушителните щуцери...

Горните неща казвам принципно, не знам конкретно в нашите Хонди как е направено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Не се карайте бре хора. Всеки си има версии и е прав (докато живота му докаже противното). Моите маншони в задните апарати бяха здрави, но самите буталца отвън и особено отвътре бяха леш. И моята е конструирана и работи според актуалните физични закони. :)

Това не е ясно как е станало, както и не е ясно защо проблемите са винаги в задните апарати, нали същата течност ходи и в предните, и те имат маншони...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото на кола с предно предаване се грижат за предния мост и смятат че задните колела просто се търкалят. :)

Иначе, принципно, предните са по-чисти, а това което вдигат от асфалта при движение се лепи отзад. Ръждясва заден мост, гният задни вежди игенерацията с гърнетата, задните дискове работят по-слабо (при каране с 1 - 2-ма души и т. н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogi28b, @vespa , интересна дискусия сте заформили, но лекичко сте излезли от рамките на градивния спор.

 

То е ясно, че каквото и да се направи в тази ситуация, все ще има сърдити, затова скрих (не съм трил) мненията, в които счетох, че има нотка лична обида. Ако и двамата не сте съгласни, връщам им видимостта в отделна тема и продължавате там.

 

И, @ogi28b, виждам, че сте начетен, вероятно и инженер, но моля да спрете да питате хората дали са ходили в училище. Освен, ако контекстът на въпроса не е спиране на социални помощи, подобна реторика звучи обидно, а не се случва за първи път.

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предните дискове за мен е ясно. Слагат се 320х32  двубутални от акорд 8 ( определени модели). 

Скачаш адски много в размера и прегряването става доооста по трудно. Сами можете да намерите разликата в размерите на дисковете, накладките и т.н. Проблема с предните спирачки е решен с този ъпдейт ( поне за мен). Който има парички излишни, мисля че може да сложи от сивик type R 9 gen ( Тва дето съска :Д ) Там мисля, че бяха 350х32 4 бутални брембо. Ама цената е сериозна, аз не бих се занимавал. Доколкото съм чул е болт он и там, ама не мога да потвърдя на 100 %. Сега е ред да решим проблема със задните спирачки. Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген  305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат такива дискове от RSX  313 мм.  Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста  тези ъпгрейди на размера! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време за смяна на преди дискове на Акорд 7 2.2. Гледам по онлайн магазините размера на дисковете варират. Искам да попитам, за да съм сигурен. Диаметъра е 300мм, нали. Не трябва да купувам 298.5 или разни по-малки размери. И друго, каква марка бихте ми препоръчали. Аз съм с спрял на Japanparts, ако имат такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

298.5 не е по-малък размер, а просто е измерен съвсем точно и е написан така, с точност. Този милиметър повече или по-малко на практика не е от значение. По-малкия размер дискове е 280 мм, само че тях ги слагат на бензиновия 2.0. Нашите са 300. Дали е 299, 300 или 301 - все тая. Такава разлика от 0.75 мм по радиуса е пренебрежима, сигурно ръбът от износването е по-дебел дори. Като видиш как ляга накладката върху диска - ще разбереш, че няма значение колко е размерът с абсолютна точност. 

 

Вземай смело всичко, което пише, че е между 298 и 302

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanparts не бих препоръчал въпреки че имам познати, които казват, че са ок. На стария Сивик бях сложил такива дискове и се изкривиха бързо. Нямаше задържащи апарати, не съм карал зверски през локви – нормална експлоатация, дори бих казал съвсем спокойна. От други части Japanparts също съм недоволен.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои други марки да гледам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

298.5 не е по-малък размер, а просто е измерен съвсем точно и е написан така, с точност. Този милиметър повече или по-малко на практика не е от значение. По-малкия размер дискове е 280 мм, само че тях ги слагат на бензиновия 2.0. Нашите са 300. Дали е 299, 300 или 301 - все тая. Такава разлика от 0.75 мм по радиуса е пренебрежима, сигурно ръбът от износването е по-дебел дори. Като видиш как ляга накладката върху диска - ще разбереш, че няма значение колко е размерът с абсолютна точност. 

 

Вземай смело всичко, което пише, че е между 298 и 302

Колега може ли примерен линк с размера на накладките ?! Бях решил да мина на 300 мм диск защото моите са 280 и търсейки по онлайн каталози не видях разлика в размера на накладките между за 280-300 мм (може и да не съм догледал..) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам размерите на накладките, но има разлика 10 мм в радиуса на извивките и не съм сигурен дали са взаимозаменяеми. Най-лесно - ако оригиналните номера са еднакви -  значи са едни и същи. Ето с такива съм аз:

 

 --- Ред: не се получава с линка. --- 

 

Проверих онлайн-каталога на АТЕ - един и същи е артикулният номер на накладките за 2.2 и 2.0 (2006-2008) - значи стават. Номер: 13.0460-5714.2

 

А за да минеш от 280 на 300 - 99% съм сигурен, че трябва да смениш и спирачните апарати. Дали трябва само фланеца да се смени или само апарата, или комплект двете -  не знам. Няма начин накладката да стои по един и същи начин в апарата на 280 и на 300 мм диск. Щом накладките с същите, значи трябва да са изнесени още 10 мм навън радиално. Но предполагам,че това вече го знаеш, щом ще минаваш на по-големи.

 

707768902_Annotation2019-10-14124000.thumb.png.614c28ba12a9f893082808484821fb57.png

 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма наблюдение за марка?

Гледам за модела се предлагат и перфорирани дискове. Има ли смисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че и апаратите са еднакви, само в съпортите ще да е разликата ... Искам ATR ама няма 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както сме коментирали и в друга тема, аз съм с АТЕ предни, задни, дискове, накладки - всичко и съм доволен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dakatash написа:

Кои други марки да гледам?

ЕВС. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам между двете марки. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години сложих комплект дискове и накладки ЕВС Ultimax серията. Вече са на почти 100 000 км, като изхабих 2 комплекта накладки за това време и километри. В момента дисковете още са на колата и са в учудващо добро състояние, износването е в рамките - около 1мм ръб.

Не знам как е при другите Седмици, но при мен износването на дисковете и накладките е равномерно и еднакво отпред и отзад.

Миналия месец в сервиз смазаха и почистиха апаратите, смених течността и най-накрая монтираха новите спирачни маркучи Хел (близо година отлежаваха, докато се наканя да ги сменя). Определено общия ефект от спирането след това се подобри.

Тия дни пристигнаха и новия комплект, естествено пак ЕВС.

Приятно съм изненадан, че вече дори и базовата серия е с антикорозионно покритие по цялата повърхност. 

Малко съм озадачен, какво ще стане с покритието на диска, там където лягат накладките, ама като ги монтират ще си покаже.

Поздрави и успехи на всички.

 

IMG_20191015_142009.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...