Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Не е топка за голф,а Слънцето през най добрия естествен филтър на светлина,тънък облачен слой😎. Снимано с едно "ultra" устройство за провеждане на разговори(без AI)🙂.
  2. 2 точки
    Мнение на приятел за нов Санта Фе 2022г., plug in hybrid: Много бавно зарежда на обикновен контакт в дома. Над 8 часа за 80%! Нужна е зарядна станция. Има такива БГ, 1650лв, до 22Kw. Около 4 часа на 100%. За дълъг път 1.6, макар и с турбо не е много удобно и икономично. За градско рядко включва двигателя, при напълно заредена батерия, 13,8Kw. Силна рекуперация. Собственика се надява с домашна зарядна станция EVPOINT да оправи разхода и времето за зареждане. Моя личен извод, наблюдавайки няколко plug in hybrid e, че засега е тегаво със зареждането. Проста сметка за цената води до главоболие! Парите за скъпите плъг ин хибриди и ел.коли, може да дадеш за гориво за 200 000км. И затова се ориентирах към мощна Q50, FHEV, а не към plug in! 8/100 си е нисък разход за кола 364к.с. AWD! Предишният ми 400к.с. матор и то само на задно, харчеше средно 20/100!
  3. 1 точка
    Всичко е събрало в ядрото, стиска го и не го пуска. Останалата част от капката е чисто масло. Явно и режимът, с къси студени преходи има значение. Повече бензин - повече сажди, а и като че ли има и повече износване. Като цяло, добре се е справило маслото, а и има още доста ресурс. Би било добре да го смениш преди лятото, за да имаш ново, не окислено и не "подкиселено" масло за летните натоварвания.
  4. 1 точка
    Не всеки ключар се справя. когато притежавах автомобила, на Сточна гара ключарите, на спирките посока Люлин ми го направиха. Други не можеха, но това беше 2015-16г. Отдавна се сбогувах с леджанда, но чат пат влизам. Дано да съм бил полезен
  5. 1 точка
    Да си караш колата със същото до сега ,а тези от Бултрако ,въобще не ги слушай.
  6. 1 точка
    Започнахме на чисто😁,а то я какво е станало,за 7к...😕: Капков тест 2 Ravenol FDS 5W30 7000км.,зима,студени и къси преходи. Градско,извънградско 60/40.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Офф, обърках те, сори. Много сме и греша кой кво кара. Време е за национална среща, та да си опресня впечатленията. Да, с автомат ДВГ-то работи на по-ниски обороти, но за протокола има и инерция (без да се минава на N), стига да може да я хване водача.
  9. 1 точка
    Здравейте, и при мен след като умря акумулатора се появи проблемът с радио кода. Уж имам всички книжки, но така и не го намерих. Горния споменатият сайт - https://radio-navicode.honda.com/ така и не ми го отваря. От Бултрако ми казаха, че трябва да отида на място, до другия край на Сф и предполагам срещу 40-50лв за услугата. Аз намерих този сайт - hondaradiocodes.com , дава се серийният номер (гледах видео в тубата как се изкарва, елементарно е) и после платих 20лв с карта в сайта да ми генерират кода за радиото - 5 цифри. В крайна сметка съм доволен, пак по-евтино излезе от БТ. Поздрави
  10. 1 точка
    Доктор / съществително/. Някой, който прави прецизни предположения въз основа на ненадеждни данни, предоставени от хора със съмнителни познания. Синоними: магьосник, вълшебник
  11. 1 точка
    Колеги,ето клип как работи това устройство. Аз съм доволен всеки може да си прецени дали ще го устройва
  12. 1 точка
    Не. Не бих казал, че са понижили чак пък толкова качеството. Маслото като база си е о.к. Има си и естери. Всичко е до новите спецификации и одобрения, които покрива. А те имат определени изисквания и ограничения за разни параметри. Например сулфатна пепел, нали трябва да е "еко", а това пък води до по-малък TBN, например, който пък от своя страна води до по-малък ресурс на маслото да неутрализира киселините от продуктите на горене. Иначе си е стабилна базата, смазва си добре, но TBN пада до TAN за по-малко моточасове. Особено чувствително на бензин и повече градско. В немския форум има много анализи на DXG и винаги се представя много добре при изправни двигатели. Ето един рекорд: https://oil-club.de/index.php?thread/14606-ravenol-dxg-5w-30-mazda-3-bn-skyactiv-g-120-12-836-km/&postID=363772#post363772 Близо 13 хил.км. на бензин (дирктно впръскване), от които 70% дълги разстояния и 30% къси разстояния. Стойностите на износване са почти нулеви, но вижте къде е TBN! Понеже в Германия го измерват по метод ASTM D2896, свалете 2-3 единици и ще видите, че TBN е колкото TAN, даже и по-нисък вероятно. А това гледаме да избегнем.
  13. 1 точка
    Клапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3
  14. 1 точка
    Ще обслужвам всичко ( масло двигател, скоротски, деференциал + всички филтри и горивен + свещи, пистов ремък, антифриз и спирачна течност). Така ме посъветва майстора, на който мога да се доверя. Ще пиша като цена какво ми е струвало за бъдещите хондаджии. Минах 500км с Cr-Vto и се влюбих в тази кола... Благодаря на Колегите за инфото!
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Ее, автоматика е така. Там по инерция няма. Затваря дросела, гаси тока и си ляга. Консумация 0/100
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...