Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Цецо, часовника почва да тиктака още в момента в който е зареден с киселина. В ръководствата на юасата някъде бях чел че е препоръчително да се зареждат на всеки 6 месеца след датата на производство - от дистрибуторите(търговците). Та щом те са си го написали значи има резон. Иначе ... планова икономика целта е да си изкара гаранцията и да се купи нов!
  2. 2 точки
    Honda_Z свален акумулатор, прибран някъде на сухо и сравнително постоянна температура. Заряд на всеки 6 месеца и ще го поддържаш в кондиция дълго време.
  3. 1 точка
    Изминати около 300км. Започна на моменти да превключва от 1-ва на 2-ра много мазно , както и от 2-ра на 3-та предавка Не всеки път го прави мазното превключване но е факт , че го прави защото досега не бе превключвала по този начин. Ще врътна 2к. и отново ще подменя + филтър по съвет на колегата CARPERA
  4. 1 точка
    Акумулатор се съхранява най-дълго до преди да е "събуден". Заредиш ли го веднъж - "часовникът тиктака".
  5. 1 точка
    Има доста качествени масла на нашия пазар, не вталясвай толкова, надали това Idemitsu, ще я направи 10 години по млада Има тема за маслата, разгледай я. По важното е навременна смяна.
  6. 1 точка
    Закарай OEMския да го тестват с товарна вилка и другия уреда се казва Митроникс. Ако покаже на тестовете че всичко е ок ще изкара дълго ,с периодични дозаряди на зарядно. Няма смисъл да поддържаш другия, на един акумулатор започва живота му когато се напълни с електролит и зареди. Да батерия на склад издържа дълго като се зарежда периодично но като приключи ОЕМския,другия ще е загубил доста от нужните характеристики,и гаранцията.
  7. 1 точка
    Здравей! Линк: https://ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 1x1L Линк: https://ato24.de/de/amsoil-xl-5w-30-synthetisches-motoroel.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 SYNTHETISCHES MOTORÖL 1x3.785 L + 1x0.946 L Стойност на поръчката: (8.60€+48.85€+12.89€)*2.15=151.24 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Благодаря
  8. 1 точка
    Група преподаватели бяха извикани и качени в самолет. Когато вратите се затвориха и самолетът трябваше да излети, всички преподаватели бяха информирани, че този самолет е направен от техните студенти. Тогава всички се втурват към вратите на самолета, опитвайки се да избягат и да оцелеят сами, с изключение на един професор, който остава седнал с толкова много увереност и спокойствие. Някой го попита защо не избягаш от самолета. Професорът му отговаря с увереност: - Те са наши студенти. - Сигурни ли сте, че сте ги научили добре? - Сигурен съм, че няма дори да излети.
  9. 1 точка
    Занерване на ОЕМ -ския при кадърен акумулаторджия с тесдер дето показва процентите на "живот".И после действате в зависимост от показаните резултати.И да при седене на акумулаторите има т.н. саморазряд.
  10. 1 точка
    Колеги,ето клип как работи това устройство. Аз съм доволен всеки може да си прецени дали ще го устройва
  11. 1 точка
    А така можете ли? Тоя разход е с новите слънчеви батерии на Хонда, произведени в новооткрития им завод в Дуръс, Албания. Монтират се върху покрива на Акорда и произвеждат ток в реално време, докато шофираш. Не е като електричките да ги бодваш в тока и да чакаш да се зарежда. Дори произвежда излишен ток, който се складира в акумулатора и ако си носиш скаричката, можеш да си изпечеш филийки. Накрая на пътуването, останалия ток го показа с отрицателни стойности (демек с минус на разхода), ама забравих да го снимам.
  12. 1 точка
    0.1 л на 1000 км при основно извънградско (с магистрала) и "сеч" на който ми пречи. Предимно между 2000-3000 об/мин и 5000-7000 коги требе.
  13. 1 точка
    Ето ги и обещаните снимки от мен. На мана се вижда от вътрешната страна едно жълто, което е нещо като лепило. На блупринта няма такова нещо там си е метална решетка от край до край. Мана е без цилофан. Направих си труда да отворя всички масови филтри на ВАГ групата W712/52, W 719/30, W719/5 и нито един не е с цилофанена опаковка, както и опелджийския W712/75. На едната снимка на мана има едно 2009 , а на блупринта 03012020 и не знам дали това е дата на производство. И все пак ако приемем, че това е дата на производство сами си правете изводите кое колко време е седяло по-складовете. На горе посочените вагаджийски филтри имаше щампа 2008. Иначе на този W610/3, който съм показал на снимката си е немски филтър. Единствения филтър на МАН, който съм срещал да е с цилофанена опакова и запечатана с лепило картонена опаковка е W811/80, който е за Хюндай основно и за някои модели на Мицубиши, като този модел филтър е корейски. Не искам да ме разбирате погрешно, не казвам, че филтрите на ман са лоши. Всеки ден продавам от тях и то по-много. Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Бъдете живи и здрави, колеги!
  14. 0 точки
    Трудно ми е да свикна с: Холандия - Нидерландия, Двуокис - диоксид, Безделник - блогър, Шафрантия - инфлуенсърка.
  15. 0 точки
    Марче, сваляй гащите, че идва майстора за дограмата. Що бе Тоше, ич ли немаме пари? Ама оу, от радиатора ги майни ма! Се за секс мислиш!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...