Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.03.2022 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Всякакви опити за регулиране на светлини на различни от тези, които имат специализирана техника са несериозни и не ефективни. В пунктовете за технически прегледи става бързо и лесно. Горното болтче в случая е за регулиране по хоризонтал едновременно на къси и дълги светлини. Долното за регулиране по вертикал, пак на двете светлини.
  3. 1 точка
    А има ли такъв филтър за тази кола по магазинната мрежа изобщо? Civic VI също няма филтър на купето, така че може и Logo на няма, както и се вижда от каталозите на japancars.ru @CARPERA, по принцип вентилатора стои след филтъра по потока на въздуха, т.е. вентилатора смуче въздух през филтъра, а не обратното.
  4. 1 точка
    Електромобилите на SONY ще се проектират и произвеждат от HONDA. Тоест, ще са вероятно ребрандирани Хонди с емблемата на Сони, които ще доставят електрониката. https://autoreview.ru/news/sony-budet-vypuskat-avtomobili-sovmestno-s-kompaniey-honda
  5. 1 точка
    Вярно, че апаратура става най-точно (стига човекът, който я използва да знае как), но не виждам никакъв проблем реглажът да се направи и на стена. А и доста често съм срещал инструкции за проверка и реглаж точно по този начин. Ролетка, подземен паркинг, спиране на 10м от стена - за по-лесно пресмятане на нужната разлика във височините а и ясно изобразяване на шарката на стената. Правил съм го неколкократно при предишната ми кола и винаги е било с добър резултат. Апропо на един ГТП ги замерваха (случи ми се един единствен път - доста педантични бяха момчетата) и се учудиха колко добре са настроени. По темата: при реглаж в сервиз ми казаха след настройката дългите светлини на левия фар светят по-нагоре и това няма как да се компенсира, поради описаните от Красимир причини. Надявам се да е дефектна крушка, а не момчетата, които ремонтираха фара да са счупили нещо вътре. Може да размениш двете круши и да установиш, дали проблемът е от фара или от крушката.
  6. 1 точка
    С фиксирана позиция на рамото е.Не е на шлици.
  7. 1 точка
    Може би тук ще се вижда: https://www.facebook.com/1187623971268240/videos/660211588151678/
  8. 1 точка
    На много филтри съм виждал лепилото през отвора,но никога на ОЕМ. Та вече не търся и не рискувам с "по добри и по евтини с 10лв." от оригиналния от бултрако. Отлична работа на колегата "dandilov"и поздравления за добрата работа, по представянето на още един боклук на пазара.
  9. 1 точка
    И аз съм в кюпа😃
  10. 1 точка
    Маслен филтър JC Premium B14010PR. Made in - не се знае... На кутията има допълнителна лепенка, с надписи на полски език, но на самата кутия не пише нищо друго, освен JC Premium. Може да се намери на нашия пазар, на цени между 7лв. и 10 лв. Филтърът е доста по-голям от стандартните за Honda и съответно е с по-голям обем. Това е добре. Ще повиши и обема на маслената система. А колкото е повече маслото, толкова по-бавно ще изчерпи ресурса си. Запечатан е с целофан - нещо рядко срещано на нашия пазар. Ето сравнение на размерите с японски Nitto 4HM-113. На пръв поглед, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Филтърният елемент също е с много по-голяма площ, сравнен с предишния филтър K&N, например. Полезна площ от 923 cm2. До тук много добре! ...Но всичко добро свършва до тук...! Противодренажният клапан е направен от твърда гума, която неохотно възвръща формата си при прегъване. Дори и при стайна температура. Филтърната хартия е още по-тънка от K&N PS-1010. На просвет прозират малки точици светлина, което означава, че има слаба филтрираща способност. След разрязването и изваждането на филтърната хартия, конструкцията на макарата буквално се разпадна в ръцете ми! Оказа се, че елементите на макарата не са механически свързани, а залепени едни с други, с лепилото на филтърната хартия! Самото лепило е много странно и се ронеше много лесно. Представете си, подложено на горещото масло какво би се случило... Бай-пас клапанът е с много тънка и мека пружинка. Отваря се с лекота, при натиск от едва 0,260 kg. При диаметър на отвора 0,751cm и натиск 0,26 kg се получава налягане от 0,59 kg/cm2 = 0.58 bar. Това е твърде ниска стойност и означава, че този филтър ще работи почти постоянно с отворен бай-пас клапан! ...Ако не се разпадне преди това... С оглед на всички сериозни недостатъци, изложени по-горе, аз не бих ползвал такъв филтър, дори и да ми го подарят! Като цяло, този филтър е опасен за двигателя! Изглежда добре на външен вид, но в действителност е това:
  11. 1 точка
    Честита ни баба Марта.
  12. 1 точка
    При трета генерация повдигането е за да се реши проблема с провисналата задница и наклона на гумите. Тоест връщане на оригиналната стойка и проходимост. В такъв случай вариантът с подложките, макар и компромисен, е донякъде оправдан. Но за кола без отклонения във фабричния клирънс поставянето на подложки за мен не е удачно. Сигурно инженерният екип на японците ги е мислил, премислил и сметнал тези работи. Лично мое мнение.
  13. 1 точка
    Здравейте! Карам същата Хонда - 1.2 (90к.с.) 2009 г. като преди това също бях на модела от 2002 г. Не мога да се съглася с повечето от констатациите на колегата с изключение на мнението за двигателния отсек. Това да не можеш да провериш състоянието на свещите си без да разглобиш половината кола е много гадно. Иначе модела от 2009 г. е много по-добър от другия. Возията е подобрена, озв.система е добра и не се разваля като предната, багажника и купето са в не по-малък размер. Колкото до видимостта при задния ход не съм установил, че е по-лоша, просто огледалата - предно и странични лъжат за дистанциите до препятствията. Аз си помогнах по въпроса като си монтирах видеорегистратор с предна и задна камера както и парктроник със звукова е светлинна сигнализация, което доста помага при движение на заден ход.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...