Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.07.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте. Искам да защитя и други хора да не пострадат. Автокъщата Auto Mania Italia с. Драгичево. Продаде ми 118 e87 на негов приятел за 5500лв закарах в сервиз за ремонт, хората ми казаха, че колата е в окаяно състояние и ремонта излиза за 2860лв. и отделно 400лв за рейка. Смяна на демфер съединител комплект 1720лв. Смяна на тампони на двигателя 320лв. Смяна тампон на скоростна кутия 36лв. Смяна на капак клапани 130лв Смяна гарнитура вакуум помпа 20лв. Предни два амортисьора тръгнали 400лв. Тампон макферсон 100лв. и още. От 10 кладенеца вода ще ви изкара за да ви каже колко е хубава колата. Блъска ги с добавки за теч на масло и добавки за двигател и като добавката свърши се хващате за главата. Като им се обадиш да им кажеш какво са ти продали и се оправдават, че не знаели, а за 100км няма как съединителя да отиде, на се скъсат тампоните на двигателя да иде и рейката и т.н Добре че рейката не затегна по пътя инаще тях да съм в някоя канафка.
  2. 1 точка
    Ей, днес съм в София и по някое следобедно време ще стигна и до ИКЕЯ-та, че пратих фемилито там. Само маркирам, в случай че някой си няма планове за след 18:00. До тогава съм в Юби-Ко за реглаж на "копърките".
  3. 1 точка
    Снощи се сетих и обърнах внимание - плафонът ми се гаси плавно.
  4. 1 точка
    @Drone, когато има потвърдена среща, ще я обявя тук. Като предположение мога да кажа 18-ти, но все още не е сигурно.
  5. 1 точка
    Нагоряло нездо на бушона. Здрав бушон обаче гнездото ............. Сега всичко е ОК.
  6. 1 точка
    Вече над месец единият ми фар е с фолио, другият не е обработен. Единствената разлика, която има, е че при намокряне, остават капки на фара. Качествените фолиа издържат и на UV и на температура, така че не би трябвало да има проблем с промяна на пропускливостта. А и фолиото е толкова тънко, че надали задържа светлината повече от някакви части от процента. @ceco_accord при мен фолиото е залепено само челно, ръбовете не са обърнати. Обръщането първо ще доведе до двойно застъпване по ъглите на фара, както и до напрежения по самите ръбове и съответно неустойчиво залепване там. На Сивика 6-ген полирах фаровете с лак преди 5-6 години и вече едва забележимо се забелязва потъмняване на цвета. Оригинално нейните фарове бяха с лак, който беше започнал да се лющи. Каквото и да си говорим, поликарбонатните фарове не са стъклени и изискват поддръжка. Още повече, че пътищата ни са доста прашни и обтичащия въздух действа като шкурка, така че на всеки няколко години ще се налага повтаряне на процедурата.
  7. 1 точка
    Не смятам че има такава опасност, а и не съм чувал/виждал такъв ефект. Все пак се лепи не само челно, а и крайщата му се обръщат отвъд ръбовете на фара. А качествено фолио значи не само то, а и лепилният му слой да не помътнява с годините.
  8. 1 точка
    Това е. Съвсем стандартен ОЕМ спойлер.
  9. 1 точка
    @mitaka0007 Предната ми кола беше VAG и я продадох за много добри пари на 175 К реални, в отлично здраве. Беше страхотен автомобил и не бих я продал, ако не ми трябваше по-висока и проходима кола. Не си купих отново VAG, защото Тигуана от това поколение, което мога да си позволя, не ми харесва. Никога не оставям пристрастия към дадена марка (а и нямам такива) да нарушат здравият ми разум и преценка.
  10. 1 точка
    Карам в момента дайхатсу материя, или познатата в Япония тойота ДБ. Продава се и като субару и сцайън за америка. Базата е тойота ярис с двигатели 1.3 и 1.5. Моята е 1.5 - 103 кс. Двигателя е с верига Ви Ви Ти Ай :-) Купето е типично Японско и няма алтернатива с европейските такива. Вътре е просторно, а тавана е доста висок. Задната седалка се мести напред и назад с което се увеличава или намалява обема на багажника. Каране само градско, дава около 8 - 8.5 с климатик. Извънградско при 120 харчи около 5.8 - 6.5. Над 150 почва да я духа вятъра, но и е простено като се има предвид какъв кашон е. Та по същество: Дайхатсу си остава един от непознатите, особено по нашите географски ширини производител. За съжаление, бих казал защото колите им са доста жилави а почти всичките им агрегати идват от тойота. Демек, караш си бюджетна японска кола с двигател и скорости от тойота и никой не ти я заглежда или краде. Яко! Проблема е в намирането на части по екстериора - купето. Но, вече има чужди сайтове, особено от Англия човек може да си купи всичко. Във Швейцария и Германия по моргите също има много коли от марката. А и тук се появиха доста за части. Останалото е въпрос на личен избор. До преди доста години карах само френски автомобили и за тогава си бяха ОК. Да, били са винаги тип спортни: Рено 5 ГТЕ, Рено 5 ТГ турбо, Рено 19 -1.8 16В, меган купе 2.0 150 кс. Клио 1.8 16в, Клио Уйлиямс 2.0 16в 150 кс. (истинско със сериен номер на таблото!) Клио 2.0 спорт 172 и Меган Спорт 225 за последно. Другите бяха Пежо 106 Рали, 106 гти, 306 гти 6 скорости, 206 гт, 206 гти, 206 рц и до там. После минах на немци, ма за кратко :-) Ауди ес 3 225кс фейс. няма такъв боклук! Вечно имаше проблем с нещо. Трошеше се днеска и нощеска, дет има една приказка. След това Опел астра ОПЦ турбо комби 200 кс. що годе по-здрава, за кратко пасат 1.8 турбо 2004 год. доста здрав и корав. След това само Японци та до сега. Между другото съм един от малкото, които е имал фабрична тойота ярис 2004 год 1.5 Т-спор турбо 150 кс. със сериен номер на таблото и 2008 год. Митсубиши колт рали-арт 1.5 турбо 180 кс.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...