Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.08.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Колега, извинявам се, но това е несериозно. Тези 5,3 литра са при engine overhaul, демек ако се разглоби двигателя. Този 1 литър не може да се източи посмъртно, а да се очаква сервизи, които работят на час да правят нещо подобно е нелепо. Без нереални препоръки, моля!
  2. 3 точки
    Правил съм дребни ремонти с боя ( лайсни ) на предната Хонда. Бяха гумирани и се бяха обелили и напукали с годините. Нямам снимка да ти покажа как станаха но се получи доста добре по моите виждания. Правил съм и джанти които не са мръднали до ден днешен като боя ( 2015 година ). Тук вече снимки имам. Не съм хромирал детайли със спрей до момента, защото не ми се е налагало но съм виждал да се продава на спрей. Начинът си го знаеш - шкурене - основа - боя - лак. На снимките долу, капачетата на джантите са пластмасови. Очаквах като за сефте тогава да падне боята но не, всичко си хвана както трябва и не е имало проблем освен, че си свахлих кожата от търкане с шкурките. За спрей, бих потърсил първо в Halfords. Те имат и точната боя за Хонда ако ти потрябва някога Предполагам твоята е или Crystal Black или Nighthawk Black. Те ги имат и 2-те: https://www.halfords.com/motoring/paints-and-body-repair/car-spray-paints/halfords-honda-nighthawk-black-car-spray-paint-300ml-300129.html За основа, специално за хрома, предполагам това отдолу е пластмаса или? Ако е пластмасово, шкуриш с по-едра шкурка, основа за пластмаса, боя и може лак а може и да не е нужен лак за хрома, трябва вече да прочетеш. От тукашните магазини ползвах на Car System част от нещата когато ми се занимаваше a боя и лак направена във флакон на спрей от магазин на място.
  3. 3 точки
  4. 2 точки
    Точно тогава клапана сработва поради невъзможноста да се филтрира маслото. Затова е нужен надежден филтър който да отворя на нужното налягане, също да затваря добре когато това не е нужно за да не пропуска нефилтрирано масло. Този клапън и дренажния коото се намира в основата на филтъра, са от значение за един маслен филтър да са надеждни и работят на 100% през целия експлоатационен период на масления филтър.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Ами на един резервоар, на Акорда ~65л., на Джаза ~45л., горе-долу 2 пъти в годината ми се пада, на 5-6К слагам. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 1 точка
    1L двутактово масло ми се струва прекалено най-безобидното е че ще започне да пуши като влак, а може и да се задръсти я помпата я инжекторите. Аз слагам ама 100-150мл на 58л резервоар.
  8. 1 точка
    @ceco_accord, има спрей хром. Подготви основата добре само, грунд и боя. Аз бих ги свалил и да си ги обработя спокойно. Аз като гледам обаче паяжинката, проблема не е само в хромираните лайсни а цялата задна броня е за боя заедно с парктроника.
  9. 1 точка
    Имаше тема и обяснение от Маркони точно за бай пасния клапън,накратко той работи в даста голяма част при циркулация на маслото,и няма такова нещо като 100% филтрация. Особено сутрин на студено когато филтърната хартия е замръзнала там няма почти никаква филтрация и само клапъта пропуска масло за мазане на двигателя. Та един такъв магнит би имал добър принос към филтъра.
  10. 1 точка
    Нов е над 700лв по последна информация, която имам. Аз лично си купих решетката от CoxMotor, защото въобще не ми харесва като дизайн класическата. Това е най-търсената част втора употреба.
  11. 1 точка
    Единствената добавка която ползвам на моята Хонда е по-честа смяна на маслото. Има невероятен ефект ...
  12. 1 точка
    Само ще кажа, че от Бричка съвети за добавки не взимай. Спонсориран е от Хадо и няма клип, в който да не ги препоръчва за всичко. Ако му гледаш повече клипове, ще видиш, че всичките си спонсори ги хвали невероятно. Иначе аз добавки не ползвам за нищо.
  13. 1 точка
    Кратко вкл. Като водих Ледженда на преглед ме предупредиха че наред с многото плюсове има и някои особености. Моторът при студено палене е нестабилен първите секунди, но след като си провери датчиците и инфото - "заспива". Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой". На скоростният лост се усеща само вибрация от баса на аудиото - доста обезшумен и отделен кокпит от "техническата плънка". Казаха и че мотора имал известен разход на масло. Проверих го преди ваканцията - 1640км по-късно нивото не е мръднало и 1мм, а и се радвах по аутобана и проходите. Втори ден се возя отново с комбито, че е самотно горкото - усеща се общото генно инженерство, но разлики бол: Акорда е по-пъргав на старт (все пак разлика поне 200 кила), но после Локомотива го ... Карам го като Сивик, Ледженда е по-релакс и не предразполага към екстремизъм, докато в малкия брат живее спортната нотка, а баткото е просто култивиран тежкоатлет с добри обноски.
  14. 1 точка
    На умирачка ли сте го подкарали? Значи, купувате си Хонди, понеже са яки и не се трошат, но им треперите дали са реални километрите. Поддръжката им била скъпа - че той животът ни си е един разход, ако няма "в полза роду". Важно е какви радости и ползи ще ви донесе тази кола, а не какви проблеми, но тази гледна точка си зависи от всеки. Аз примерно, не си водя разходите - парите са дадени! Докато колата е при мен - заделям и 1 кашон и в него трупам всичко сменено (без тубетата от масло и филтрите). Мазе голямо, а и е под ръка старият чарк (на всякий пожарный). Като спре да бъде моя - гледам какво има вътре и си казвам - ето това е цената на радостта от експлоатацията. На стария 6-так 11 годишното кашонче не беше голямо, а на 7-мака за сега е още по-малко, но извън него има и 1 воден радиатор. :) Не казвам че всичко е идеално, но е търпимо. Ето, скоро ще метна в кашончето и 1 ел.моторче от стъклото на задна лява врата. Се ля ви.
  15. 0 точки
    Здравейте изкочи ми следния проблем колата на място загрява и климатика въпреки че чувам компресора духа топло в движение почва да духа студено.... Освен това забелязах че и двете перки не работят майстора каза че перките са за смяна но Аз се чудя как така и двете са се развалили едновременно дали не е някакъв друг проблема???
  16. 0 точки
    Пълен крет*н е Филчо педоф*лчо. Иначе е забавен. Хадото е украински продукт,на който за Европа са му направили жестока реклама. Има една тема от преди година, какво направи един хадо максимум на мотора на един колега от Германия. Качествено , ако трябва да ги оценя: продуктите им варират от просто безполезни до пълни боклуци. Както беше писал фенабг най-добрите добавки против горене на масло са примерни Rik хехе.
  17. 0 точки
    Здравейте.Интересува ме с прекъсване на тока на делкото на 12V с CK ключе може ли да се получи гърмене в ауспуха и пропукване ? Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...