Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.07.2025 in all areas

  1. 2 точки
    На R20-ката оборотите на празен ход (без включени консуматори) са 650 об./мин. С включен климатик са 700 об./мин. Поне при мен е така. Няма претрисане. Щом двигателят се тормози, след презареждане на климатика, проверете налягането на фреона дали е правилно, съответно количеството фреон,което е напълнено. Като и количеството на маслото в компресора. Ако тези неща са в норма, започни диагностика за напукани бобини, пикаещи инжектори, дросел, клапани, ЕГР и др. Какво е точно, няма как да кажем във форума. "Доктор" си трябва на място и то кадърен.
  2. 2 точки
    Отделно, че на кола без темпомат, за да се нареди и подкара всичко е не само пари за части, а и някой дет разбира да го стори, и тя стана златна.
  3. 2 точки
    Вероятно можеш, но бих ти да съвет, базиран на моя опит с различни коли - в условията на трафика в България, а и извън страната, темпоматът без наличието на дистроник е не функционален.
  4. 1 точка
    За мен няма по-голям кеф от дистроника. А е и незменим за безопасноста! Което е най-важното.
  5. 1 точка
    На Кия Спортидж 2005, която беше на баща ми, ми отне 2 дена да подкарам темпомата. Поръчах си лостче с бутоните от морга и 15 минути по-късно имаше работещ темпомат. Ама колата си имаше изведена букса във волана. Тук, ако се намери някой дет е разпилявал волана, да каже има ли букса, ще е по-добре. Иначе панел с бутони, има в Али-то на прилични пари. НО, ако на тези автомобили няма "заготовка" за тая екстра, наистина не си заслужава галимацията. Не бих казал, че дистроника е толкова важен. Нямам такъв, но много се кефя на темпомата. Радвам му се и го оценявам, особено след дълги преходи в планината, като трябва да карам 2+ часа да се прибера. За мен по-важнен е автоматика. Много ми е гот като си сменя сама скоростите, ако има наклон някакъв.
  6. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! По т.1 Така си е. Няма как уредите, когато са без електрозахранване, да ти показват нивото а данните. Ако дадеш на контакт, тогава трябва да показват. По т.2 Липсва ти кората. Нещо е правено по тая кола. По т.3 Още един жокер, че нещо е правено по тая кола. Геометрията не съвпада. Нормално уплътнението ляга правилно, но ако колата е била блъскана, след това може да измята по този начин. Ако те дразни, вземи подходяшо, бързосъхнещо, лепило и го залепи.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Явно от предимно магистралното каране...
  9. 1 точка
    И при мен е като лек зуд там. Никъде другаде, нищо издаващо живот и притаена мощ. Не е от тампони на мотора - сменил съм ги и няма разлика. Сигурно е конструктивна особеност и явно си е така - в 2 различни купета.
  10. 1 точка
    При няколко цъкания ON-OFF на климатроника на мин обороти, те трябва да се вдигат на ON спрямо OFF. 650 об/мин са прекалено ниски за товара на компресора, а той отнема доста мощност, която дори в движение се усеща.
  11. 1 точка
    @Honda14is Климатика товари много двигателя,една идея работи по-добре ако се обслужи смяна масло и допълване фреон. Тампоните само ако са оригинални има ефект от изчезване на вибрациите,афтърмаркет става по-зле в някой случаи. Бобините напуканите сменяш взимаш 4 нови,също по-добре работи двигателя. Свещите също сменаш вземи Denso иридиеви японски,тук в тази тема е дадено инфо Наско @Ronin7 предлага на супер цени свещи и бобини. Бобини ,свещи оригинални тампони води до по-малко вибрации. Обслужване климатик,както и преглед на магнитната му шайба,също има ефект за мотор без вибрации. Хубaво масло 0w20или 0w30 и маслен филтър но само немски че доста китайски на пазара,е не маловажно. Моято избор. Смяната на големия тампон оригинален има най-голям ефектно не изчезват на100%,но е цена
  12. 1 точка
  13. 0 точки
    Мацките обичат лъскави неща - действат им успокоително. ;(
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...