Определено отварянето на двигателя за смяната на веригата, труда ще е най - малко 800 лв. Оригиналните части не са чак толкова скъпи. Миналата година сменях голямата верига с всички водачи, плъзгачи и обтегачи - цената беше около 650 лв. Ако се вземе и късата, и необходимите неща за нея, и евентуално, и зъбчатки - предполагам 1600 лв. за пълен комплект ОЕМ. Определено бих заложил на това, след като скъсах автърмаркет верига. Да цената и беше доста по - ниска но изкара около 35000 км. За щастие без други щети. Но два пъти като платих труд за отваряне на двигателя, се изравниха нещата. Така, че за пълен комплект вериги и карантия + труд си приготви към 2500 лв. За компресора и кондензатора - за щастие още не съм се сблъсквал и не мога да дам информация.
ПС - сега погледнах - труда за смяната на веригата + реглаж на клапани + смяна на масло + махане на балансиращите тампони на покупките ми е бил 300 лв. При първата смяна на веригата ми беше 800, но тогава се правиха и други неща по двигателя. Пълния комплект вериги с труда може да ти падне и на около 2000.