Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Едната страна е готова. https://freeimage.host/i/FlnyGtV https://freeimage.host/i/Flny5P9 https://freeimage.host/i/FlnyAnS https://freeimage.host/i/FlnDMrb https://freeimage.host/i/FlnD0Q9 https://freeimage.host/i/FlnDYp2 https://freeimage.host/i/FlnD3rJ https://freeimage.host/i/FlnbdjS https://freeimage.host/i/Flnb09R https://freeimage.host/i/Flnbc8v https://freeimage.host/i/FlnbacJ В тая жега дори не си и помисли да стече някъде.
  2. 2 точки
    Да, трябва да се внимава и то не само със CR-V. Прилагам Service Bulletin: 1.6 Abnormal Noise From The Cylinder Head.pdf
  3. 1 точка
    пИлих, нагрявах с горелка една пластина да направя 2-ри канал във втулката, да я закача за държача и накрая ми дойде гениалната идея да го залепя с капчица за планката и стана, поне за сега. Тия пластмасови тъпотии не ги намирам в алито, иначе ще поръчам. Смених иначе масло и антифриз на Аеродека. Взех му оригинално Хонда 5/30, той не е виждал такова от 2001-ва, кога е бил в завода. Антифриза го сменям за 4-ти път за 3 години, че все имаше кал по системата. Сега почти се е изчистил и е добре вече.
  4. 1 точка
    Синхронизатори, ако разбира се включването е коректно от към лоста като усещане. Ако я няма фиксираната сигурност, да се огледа приводът между кутията и лоста, за да е сигурно че проблема не е някъде в него - и 3-а и 5-а са напред. Кутия втора ръка ще е по-евтино, но с уговорката да бъде платена след монтажа на колата, за да не стане разправия, щот и тя нещо не е в ред. Пътем да се види и остатъчният живот на съединителя - така и така ще има пари за труд по сваляне и слагане.
  5. 1 точка
    Здравей колега. За обдухването нямам си и на идея. Щом предпочиташ дизел, твоят модел е 4 генерация, но 1.6 моторите(не всички) имат проблем с главата на двигателя. В първите години на 4 генерация, можеше да се намери с 2.2 idtec мотора.
  6. 1 точка
    Почти съм сигурен, че това няма никакво значение.
  7. 1 точка
    Това за спирането се отнася за всички автомобили с турбини, не само за автомата. На кратко ... ако си ходил до магазина, до работа, до село и прочие - спирай както/когато поискаш ... ако тръгнеш по Тракия към София (примерно) и настъпваш двигателя 3200-3500 оборота (което задължително заради DPF-a) и на Пловдив решиш да спреш да заредиш и да си вземеш нещо освежаващо - преди да изгасиш, чакаш минута-две-три, турбото да свали малко градусите. Няма температурен датчик на охлюва. Не очаквай конкретно време за изчакване или да видиш колко са градусите на турбината. По твоя преценка. Ако си спокоен шофьор и си решил пътя Бургас - София да го вземеш за 5-6 часа - това със изчакването не е за теб Карай си я като джазката.
  8. 1 точка
    @ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер : Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн.. Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...
  9. 1 точка
    Проблем е (до колкото го има) при дълги летни извънградски пътувания, както спомена колегата по-горе.
  10. 1 точка
    Благодаря за насоките! Тъкмо я взех днес от сервиза - основния шум от няква обтяжна ролка, алтернатора е бил пред загиване и него са сменили, и нов ремък.
  11. 1 точка
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  12. 1 точка
    Хората казват - "Мотор не се мие", ама аз таз мантра я заобикалям - веднъж годишно, ей тъй - преди преглед. Няма драма с него - ще се кара, още 1 година. Минах го сабале, по ладовина.
  13. 1 точка
    Привет. Случвало ми се е нещо подобно, четвърта последна скорост така изключваше на жигулито ми. Не знам точно, но е някакво износнане по зъбните колела или синхронизаторите. Тогава взех една друга кутия за 30лв.и старата отиде за скрап. Твоята може да я ремонтира Фена от Дупница, той беше на ти с кутиите или в който и да е сервиз. Може и за една втора ръка да помислиш.
  14. 0 точки
    - Миличка, спри да мърмориш и ме слушай малко! Представи си! Имаш супер кола, много красива. Направо мечта! - Е, представих си. И? - И значи, една седмица не можеш да я караш, защото има профилактика, а две седмици преди това пак се подготвя и отново не можеш да я караш. А през останалото време върви, само ако е в настроение. Е, на теб как ще ти е? - Ха-ха! Че за к'во ми е такава кола, бе? Я я ползвам, я - не... Чакай малко! Стой, стой! Ти какво ми намекваш, бе?😁
  15. 0 точки
    Преди години отидохме на море, на бунгала в Созопол. Яка компания, мацки, пиене, никакъв контрол. Една вечер след як запой с домашна ракия, незнайно защо, ни се дояде мед. От другата страна на пътя имаше пчелин. Оформихме здрава група и потеглихме. От петимата в групата, никой хал хабер си нямаше - къде точно се крие медът и ха-ха да се върнем, но другите щяха да ни скъсат от базик. –Вижте, пичове - предложи Ванката - Да вдигнем кошерчето и право в бунгалото, там на светло ще решим какво да правим. А нощта - тъмна, като в кучешки гъз. Но кошерите - боядисани в жълто и бързо се ориентирахме. –Ей този! - спря се Ванката. –Що? - питам аз. –Щото е най-голям. Като крадем, поне да е най-големият! Правилно! Грабнахме го. И в този момент ни се нахвърли дребен, но трътлест помияр. Лае та се къса и току налита към краката ни. Разстоянието до бунгалото го взехме само на заден.Четирима носехме кошера, а петият се занимаваше с песа. Щом ухапеше три пъти, се прехвърляше при носачите. Пропадахме в някакви канали, спъвахме се в коренища и най-накрая, изподрани и нахапани, стигнахме бунгалото. Всички нададоха тържестващ рев и млъкнаха. Ванката се плесна по челото и рече: –Копелета, донесли сме къщичката на кучето!
  16. -1 точки
    @CARPERA Какво общо има сензора???? Колегата е дал грешката ,която му дава и таблица с кодовете , колегите да не се чудят. Важното е да пишем навсякъде щяло и нещяло. Чети малко преди да пишеш глупости. Към колегата. Сваляш жабката и ще го видиш.На хонда не съм се заигравал, но на Lexus с адаптация през toyota tech stream се оправят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...