Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.05.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    „Нищо не разбирах от мотоциклети… но знаех: и японците могат да покорят света на две колела.“ — Геничи Каваками, основател на Yamaha Motor Бях на 27, когато баща ми почина. Не бях готов, но трябваше да поема управлението на семейната компания, която произвеждаше музикални инструменти. Това беше следвоенна Япония — страна в руини. Без пазар, без технологии, без надежда. Но не исках да остана в тази тъмнина. Един ден, сред отломки и прах, казах на работниците на Yamaha: „Ще започнем да правим мотоциклети.“ Всички се засмяха. И аз се засмях. Но го казах сериозно. Нямахме оборудване, нямахме опит, нямахме дори пътища. Но когато нещо гори в теб отвътре — то се превръща в обсесия. През 1955 г. пуснахме първия Yamaha YA-1 — прост, но смел. Той спечели състезания. Разби стереотипите. И тогава разбрах: не сме родени да подражаваме — родени сме да водим. Когато мечтаех за мотоциклет, който покорява и шосетата, и терена, отново ме сметнаха за луд. Така се роди Yamaha DT — мотоциклетът, който промени правилата. Това беше авантюра: да създадем двуколесна машина за онези с млад дух, търсещи свобода. Но го направихме. DT прекоси планини, кал, пустини… и граници. Светът видя — Япония не само може да следва. Тя може да води. А зад всеки модел стояха безсънни нощи, трудни решения и моменти, в които бяхме на ръба на затваряне. Но издържахме. Защото Yamaha не е просто бизнес. Това е вик за свобода. Не бях инженер. Не бях състезател. Бях просто човек, който отказа да повярва, че Япония трябва да остане малка. И точно както DT не се спря на асфалта — аз не спрях там, където ми казаха да стоя. „Когато няма път… понякога единственият изход е да си го проправиш — през кал, съмнения и вяра.“ — Геничи Каваками
  2. 1 точка
    Готово! 4бр. за 5.9лв.
  3. 1 точка
    82137-SDA-003 поръчка отвън за 4-5$
  4. 1 точка
    Задната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
  5. 1 точка
    Не ги използвам. Няма смисъл да ми създават шум и да развалят аеродинамиката, колкото я има. Има си гумени тапички които се слагат. Афтърмаркет имам предвид за релси, които имат отвори и напречните греди се хващат със скоби, при нас няма такива отвори на релсите.
  6. 1 точка
    Миналата седмица с Црв-то минах с малък талон и лична карта. Колата е регистрирана на жена ми. Без газ съм и ми взеха 95лв в Пловдив , миналата година платих 75лв (нали год. инфлация беше 3-4%?!) Поне похвалиха колата, че е перфектна и отговаря на всички изисквания
  7. 1 точка
    Аз зъщо борих такава мултимедия, но с главната цел да сложа 360 камери. Срещнах същия проблем с i-Mid дислплея в началото и се реши по същия начин - с правилния протокол за CANBox (CANbus). В крайна сметка стана много добре и върши чудна работа. Но мултимедията трябва да бъде поръчана с 360 Cam модула, иначе после трябва да се сваля и да се добавя ръчно, което не винаги е възможно. Капака за предната камера е мой дизайн, а страничните камери паснаха много добре на огледалата, понеже има плоска повърхност точно където трябва да са те. Но имах проблем с рамката, която ми беше доставена с мултимедията -бутона за аварийките засядаше в натиснато положение. Оказа се, че слота за е наобратно по хоризонталата и бутона леко се сгъва в задната си част. Недостатъчно, че да предизвика съмнение, но пък достатъчно, за да не позволи на бутона да се върне в начално положение. Но след като установих къде е проблема 1 минута с пиличка беше достатъчна за отстраняването му.
  8. 1 точка
    Живейте сърцато, има място и за разум.
  9. 1 точка
    Знаете ли, че основателят на Mazda не е започнал като инженер... но като чирак на ковач? Джуджиро Мацуда е роден в Хирошима през 1875 г., в скромно семейство рибари. Той не е имал богатство, нито силни връзки - но е имал остър ум и неудържима страст към машините. Той работи усилено от малък, преминавайки през препятствия, които биха пречупили повечето хора: войни, бомбардировки и тоталното унищожаване на родния му град от атомната бомба. Но не се отказа. През 1920 г. основава малка компания Toyo Cork Kogyo. Това, което малцина разбраха тогава, беше, че това скромно начало един ден ще роди Мазда - марка, която би предизвикала най-големите автомобилни производители в света. Докато другите имаха ресурси, Мацуда имаше нещо по-силно: ясно виждане и непоклатима воля. Той възстановява фабрики от пепелта, пое смели рискове за иновации като ротационния двигател, и проектирани коли, които не просто се движат - разказваха истории за устойчивост. Mazda R360 беше само началото. Всяка кола на пътя днес носи духа на човек, отказал да се откаже. Нямате нужда от перфектен път. Просто ти трябва кураж, за да продължиш напред. Mazda е повече от марка - това е наследството на ковач, който се осмелил да мечтае.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Слагаш каквото намериш по магазините ще изкара повече от колата докато е в теб.
  12. 1 точка
    В Англия, като ми откраднаха/отрязаха катализатора с двете ламбда сонди, се оказа, че трябва да се смени цялата генерация, защото след катализатора, май, всичко е неразделно, няма фланци. Там със заварки по генерацията не мога да мина ГТП, трябва всичко ново и застрахователя обяви ремонта за икономически неизгоден (вероятно взимат надутите цени от Хонда) и ми платиха колата... В БГ, вероятно може да се сменят гърнетата със заварки...
  13. 1 точка
    Идея си нямаш колко кислород отчита при една проста дупка на меката връзка преди сондата. И не, не само духа, ами и смуче, особено на празен ход, където и най вероятно се проваля прегледа. До тук съм с обясненията, отиди и разпитай специалистите на ГТП и вземи разглоби и разбери как работи сондата и как отчита, после обяснявай кво може и кво не може.
  14. 1 точка
    Преди да се прави обучение на стъклата,се ресетва паметта.Всяко стъкло е със самостоятелна памет.Влизаш в колата затваряш вратата,даваш на контакт,сваляш стъклото до доло.Отваряш вратата махаш контакта.Натискаш бутона надоло на което стъкло искаш да ресетнеш,държиш даваш на контакт и пускаш,махаш контакта.Пак натиксаш държиш,даваш контакт и пускаш.Така 4 пъти.След това трябва функцията ауто да не работи,ако работи не е ресетната.После обучението е лесно.Задържаш в отворено положение и в затворено и си готов
  15. 0 точки
    Като ги сложиш ще разберем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...