Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.03.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Можеше да напишеш в първият пост, че имаш АГУ, ама що ли да го споменаваш?!?
  2. 1 точка
    Скоро минах с 2 бензинови коли ГТП. Никакви проблеми. Едната е Еко 2, другата Еко 3. А относно марковия LED, да знаеш, че всичко е чайна майна...
  3. 1 точка
    "Птиците не правят гнездо по- голямо от това, което им е нужно за да отгледат малките си. Нито второ- за вила. Нито трето- за всеки случай. Само гнездо - за любов и укрепване. После им дават небе! И малък спомен- как се прави гнездо..."
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Това измерваше или изравняваше нещо по токовете не помня вече да не беше и регулатор някакъв. Странно, че това нещо се слага в Америка в Европа стои на друго място за това майсторите псуват защото си нямат и на идея за кВо иде реч. Имаме във фамилията Ford F-150 Ecoboost там има такова нещо, аз го счупих без да искам при смяна на акумулатора та се наложим да ходим при майстор който прави само американки и той човека детайлно го обясни но то трябва и някой да помни. Място:SZ- от аватара ти какво значи?
  6. 1 точка
    Съгласен съм единствено с това че въпросния детайл е наречен цедка в каталога посочен от теб. Например, аз приемам за цедка това което е в маслоприемника на двигателя, но след нея има филтър, нали. Докато в скоростната кутия след т.н. цедка няма филтър, и маслото директно след нея отива в помпата, клапанно тяло, хидро-трансформатор, фрикционни пакети, радиатор, и ЧААААК тогава във външния и уж единствен филтър, а след него....просто се излива в картера на кутията и чака пак да бъде засмукано през "цедката". Само ще отбележа че въпросния детайл съм го държал в ръката си измит перфектно (не съм имал допир до нов такъв) и погледнато през отвора на маслоприемника се вижда че едрината на въпросната "цедка" е далеч от разбирането ( това е субективно) за... просто цедка. Цедката там е много фина и за мен (пък и не само) е по-скоро филтър, вярно по-груб от хартиения, но все пак филтър. Този източник който ти си посочил е единствения където го наричат цедка. Разглобявал съм и външния филтър, любимия на "CARPERA", има нагънат хартиен елемент с разгъната площ 160 кв/см, 4,2х38см, и най-важното е, че има клапан за повишено налягане, което автоматически говори за това че при насищане възможностите на филтърната хартия започва директна проходимост, т.е няма никакъв филтър вече. И сега ако приемем че сме останали без външен филтър и в същото време в маслоприемника имаме просто цедка, кое би спасило кутията от тотално задръстване на клапанното тяло и плунжерите му? както и повишено износване на всичко плъзгащо и търкалящо се вътре? Така че аз, а видимо и други хора виждали този чарк с очите си не биха го приели за цедка.
  7. 1 точка
    Здравей, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: (55.95-15%)*2.15 = 102.25лв. Начин на плащане: - Банков превод Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) Благодаря! Поздрави
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    МЪДРОСТ ОТ АРАБСКИТЕ НАРОДИ В 31 ПОСЛОВИЦИ 1. На глупавия прощават 70 грешки, на умния – нито една. 2. Медът се залепва по мустаците на този, който се облизва. 3. Всеки мъдър враг е по-добър от невежия приятел. 4. Ако си направил добро - премълчи, ако са ти направили добро - разкажи. 5. Оставете това, което не ви носи полза – то взима от вас, но не ви дава. 6. Ще бъде ли сянката на дървото права, ако стволът му е крив. 7. Апетитът идва с първата хапка, а кавгата - с първата дума. 8. Ако се колебаеш за нещо - питай баща си; ако го няма - брат си; ако нямаш брат - съседа си; ако си далеч от дома - питай първия срещнат; а ако си в пустинята и няма никого - питай жена си, чуй, какво ще ти каже и направи обратното. 9. Две неща доказват своята ценност след като ги загубиш – младостта и здравето. 10. Думите, докато са в теб, са твой слуга, излязат ли от теб - стават твой господар. 11. Когато даваш заем си приятел, когато си го поискаш обратно – враг. 12. По-добре да живееш един ден с орлите, отколкото година с кокошките. 13. Когато бикът пада, над него се издигат много ножове. 14. Войната е лека за зрителите. 15. Враждувай с царя, но не враждувай със стражата. 16. Един преживян опит е по-добър от седем прочетени мъдрости. 17. Всичко, което е в изобилие, доскучава. 18. Дай на глупавия хиляда акъла – на него винаги ще му хареса само неговият. 19. Стиснатият богаташ е по-беден от щедрия бедняк. 20. Ако нямаш това, което желаеш, пожелай това, което имаш. 21. Не бъди като барабана – гръмогласен, а отвътре – празно. 22. За да запазиш тайната от враговете си, запази я от приятелите си. 23. Който търси приятел без недостатъци, остава сам. 24. Малка е ползата от очите, ако умът е сляп. 25. В любовта няма съветници. 26. Този, на който къщата е от стъкло, не xвърля камъни по хората. 27. Който има здраве, има надежда. А който има надежда, има всичко. 28. Който е откраднал яйце, ще открадне и кокошка. 29. Шепотът на красива жена може да бъде чут по-далеч от рева на разгневен лъв. 30. Вярвай в Бога, но си завързвай камилите. 31. Който иска да направи нещо, намира средства; който не иска да го направи - намира причини.
  10. 1 точка
    Почти на 99% съм сигурен че това с червената точка е т.н. ELD модул, по-точно датчика му. На повечето други автомобили ( разглеждал съм на Тойота, Опел, БМВ и Форд) се намира точно там, по този начин следи цялата консумация на енергия в инсталацията. На Хонда, поне в старите генерации, се вгражда в модула на релетата и следи консумацията на част от електро инсталацията, малко тъпо решение ама с цел икономия на гориво и ниски емисии е решено така. В интерес на истината за първи път виждам на Хонда да е на това място, но и не съм гледал Хонди от по-новите генерации, точно това ме кара да не съм на 100% сигурен. Как се тества най-лесно системата за заряд - при добре зареден акумулатор и загрял двигател оставяш да работи на празен ход (при изключени всички консуматори, и без климатроника), взимаш амперклещи (за прав ток на малкия обхват - 40А) и ги слагаш на проводника който идва от алтернатора, взимаш мултицет и се връзваш на акумулатора за измерване U. Както си работи мотора на празен ход започваш да включваш един по един консуматори, първо климатроника, след това фарове и т.н., и т.н.. През цялото това време следиш волтметъра и амперметъра отначало, още при празен ход и последователно след включване на всеки един консуматор. При изправна система би трябвало на празен ход, без консуматори да имаш около 12,5 - 12,8V, при покачване на товара в един момент трябва U да скочи на 14,1 - 14,5V. Може да минеш без амперметър но аз лично го правя с него да си видя зарядния ток. Това е при по-старите генерации на Хонда, новите може да са с наистина интелигентна система за заряд, както при другите марки, там е съвсем друга бира, и истински интелигентна. ПП - всичките тези измервания по U можеш да ги правиш с едно волтметърче в запалката или като си включиш един ELM и следиш напрежението при живи данни. Успех!
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    https://www.facebook.com/watch?v=950107876922764&locale=bg_BG
  13. 0 точки
  14. 0 точки
  15. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...