Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Малко ъпгрейднах аеродека и открих защо вдига температура... След обстойни проверки се оказа, че е запушена тръбичката на разширителният съд..Трябваше да я кисна 1 час във вряла вода, че да разкисне тая гняс вътре в нея. Не е взимала въобще нищо от преливника. Той си стоеше на макс постоянно и затова се усъмних в него. Как е карала колицата така близо 1 година, само тя си знае Вече всичко е наред като ще пиша и в темата при Сивик 6-та ген Купих и джанти от колега от форума и и взех чисто нови гуми. Джантите са 16-ки на Мини Купър. Гумите, които взех са Рикен 195/45/16. Всичко е много добре само, че джантата е 5.5J ама не го питах овреме колегата и дойдоха на кантар на новите гуми. По каталозите 195 е максималният размер, който влиза на 5.5J джанта а препоръката е 175 и 185. Като ги монтираха, леко гумата е по-широка и съответно като е на 45 долу ниско изглежда все едно е мека. Бяха напомпани на 2.4, направих ги на 2.8 и вече са наред. Мисля така да карам като ме предупредиха, че може да се износват повече. Като се замисля, никога не съм износвал гуми "на слик" чак, а винаги ги хвърлям с голям грайфер та това не ме притеснява. При теста на магистралата се държеше супер колата, та така ще е. Надявам се да нямам проблеми. Иначе паснаха много добре на Аеродека. Купих и ново масло за сезона, оригинално Хонда 5/30. Ще го сменя като имам време, че старото километри няма но мина повече от 1 година с него. Мина Мина и ГТП за 2025-та, уж проблеми няма. Катализатора си седи на мястото, колата на 25 години ама е го, минава. Доволен съм от машинката, надявам се да си се слушаме още дълго време
  2. 1 точка
    Honda току-що представи своята водородна горивна клетка от следващо поколение и е по-бърза, по-силна и по-ефективна от всякога! Тази авангардна система осигурява 3 повече плътност на мощността, 2 пъти повече издръжливост и намалява производствените разходи с 50%, което прави водорода сериозен конкурент в EV пространството. Но не е само за коли! Технологията на горивните клетки на Honda е готова да революционизира камиони, автобуси, строителна техника, кораби и дори аерокосмическата С бързо презареждане (под 5 минути), капацитет на дълъг обсег (сравним с дизеловите двигатели) и нулеви емисии, той предлага устойчива алтернатива на акумулаторните електрически превозни средства, особено за индустрии Honda също така изследва стационарно производство на енергия от горивни клетки, което може да осигури чиста електрическа енергия на водород за домове, бизнеси и отдалечени Докато правителствата настояват за въглеродна неутралност, може ли този пробив да върне водорода обратно в центъра на вниманието
  3. 1 точка
    На някои марки в книжките на нови коли, дават такъв разход, за нормален, за да си вържат гащите, да не досаждат на дилърите, докато са в гаранция... Все пак си е доста голям... Постепенно ли се увеличи до толкова, или рязко? Пуши ли син пушек? Нормално, причината е износена бутало/цилиндрова група, запекли маслени сегменти, гумички на клапаните или от трите, по малко...
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Урок за грижата към себе си от Уорън Бъфет По време на лекция пред студенти някъде в Небраска, Уорън им споделил ето това: „Когато бях на 16, мислех само за две неща – момичета и коли. Не бях много добър с момичетата. Затова мислех за коли. Мислех и за момичета, но имах повече късмет с колите. Да си представим, че когато навърших 16, ми се беше явил един джин. И този джин каза: „Ще ти дам кола по твой избор. Ще бъде тук утре сутринта, вързана с голяма панделка. Чисто нова. И изцяло твоя!“ Тъй като съм чувал всякакви истории за джинове, питам: „Къде е уловката?“ А джинът отговаря: „Има само една уловка. . . Това е последната кола, която ще получиш в живота си. Така че тя трябва да ти стигне за цял живот.“ Ако това се беше случило, щях да си избера кола, но можете ли да си представите какво щях да правя с нея, знаейки, че тя трябва да издържи цял живот? Бих прочел ръководството за употреба около пет пъти. Винаги бих я държал в гараж. Ако се появеше и най-малката вдлъбнатина или драскотина, бих я поправил веднага, защото не бих искал да ръждясва. Бих се грижил за колата, защото трябваше да издържи цял живот… Точно в такава позиция се намирате по отношение на ума и тялото си. Получавате само един ум и само едно тяло. И то трябва да издържи цял живот. Сега е много лесно да ги оставите да карат по инерция дълги години. Но ако не се погрижите за този ум и това тяло, след 40 години те ще бъдат развалини, точно както би била и колата. Именно това, което правите сега, днес, определя как умът и тялото ви ще работят след 10, 20 и 30 години. Трябва да се грижите за тях.“
  6. 1 точка
    @Honda_Z Не вярвам питането да е против правилата.Може да има нови,значи съм за бан пак от теб. Както предния път ти точно мe банна за правило което няма. Ако има сега си ти за банн,ще те оставя да си намериш грешката която е некоректна информация .Но вярвам че правилата важат за мен за други може да се подминат. По темата габаритите са W5W имах с жичка сложих ЛЕД Osram свети в пъти по-добре.
  7. 1 точка
    https://autopro.bg/sekretni-boltove-loki-d45 Това мисля да поръчам...
  8. 1 точка
    Уж сме в криза, а гледам в София много лъскави нови коли се движат! Колите втора ръка леко се движат надолу, пазара наводнен от американски внос! Хранителните стоки скочиха над 20% и магазините пълни, не мога А мина! Златото около 2900$, петрола си стои между 70/80 $, а бензина поскъпна гони 2.70! Имотите отиват към 2500 и над 3000 Е/м2. Кой си слага примка за 400, 500хил. лева......? Нещо непазарни принципи май имат влияние тук. Не знам как ще свърши тоя съюз! Пари ли печатат, заеми ли теглят и раздават, ама нещата намирисват и загниват!
  9. 1 точка
    "Една вечер той се появи на вратата ми - мокър, кльощав, пребит, уплашен до смърт, бял, без опашка и кривоглед котарак. Пуснах го вътре и го нахраних. И той остана. Научи се да ми се доверява. Но един ден един приятел, когато ми дойде на гости го прегази в двора. Веднага занесох при ветеринаря това, което беше останало от него. Ветеринарят каза: "Шансовете са малки, ето ви тези таблетки, които трябва да му давате, гръбнакът му е счупен, но той е бил чупен и преди, и незнайно как е зараснал. Погледнете снимките, по него са стреляли, има останали сачми в тялото, някой му е отрязал опашката. Ако оживее, никога няма да може да ходи." Прибрах котарака вкъщи. Беше едно много горещо лято. Сложих го на пода в банята. Дадох му вода и храна с таблетка в нея, но той не докосна нито храната, нито водата. Тогава намокрих с пръст устните му и започнах да му говоря. Не се отделях от него и му говорех непрекъснато, галех го нежно, а той в отговор ме гледаше със светлосините си кривогледи очи. Минаха дни. И изведнъж той помръдна от мястото си. Пропълзя с предните си лапи (задните му отказваха). Добра се до леглото си и се изтегна на него. В ушите си чух фанфари, които известяваха тук, в тази баня, а и на целия град, за една възможна победа. Беше ми мъчно за котарака - аз също бях наранен от живота, не толкова много, колкото той е бил наранен, но все пак немалко. Една сутрин той се изправи и на четирите си лапи, веднага падна и ме погледна въпросително. Казах му: "Можеш". Той се опита отново и отново, ставайки и падайки няколко пъти, и накрая, можа да направи няколко крачки. Залиташе като пиян, задните му крачета не искаха да се движат, но той падаше, почиваше си малко и отново се надигаше. Останалото го знаете: сега той е добре. Пак си е кривоглед и вече почти без зъби, но котешката му ловкост се върна, а и особения му поглед, който притежаваше, не се изгуби. Когато давам интервю, обикновено ме питат за живота, за книгите ми, а аз се навеждам, вдигам моя кривоглед, безопашат, прострелян и прегазен котарак и казвам: "Ето, погледнете". Но те не разбират и питат отново: "Казвате, че сте повлиян от прозата на някого?", "Не!" -казвам аз и показвам котарака - "На мен ми влияе това, което се случва около нас! Например това! Или това! Или това!" Разтърсвам котарака и го вдигам високо, почти да тавана, но той е спокоен, той ме разбира. И с това интервюто приключва. Но понякога аз се чувствам горд, когато виждам снимки в списанията: ето това съм аз, а това е моята котка, на снимка, на която сме двамата заедно. Котаракът знае, че това са глупости, но все пак от това ни става по-леко и на двамата." Чарлз Буковски "Историята на един упорит кучи син"
  10. 0 точки
    Полицай спира блондинка. - Документите за проверка моля. - Какви документи? - Свидетелството за управление на МПС. - Какво свидетелство? - Такова едно с вашата снимка. - Ахааа, разбрах. Бърка блондинката в чантата си, рови, рови и изкарва едно огледало, поглежда се в него и го подава на полицая. Той също се оглежда в огледалото и казва. - Ама защо не каза, че си колега.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    - Здравейте, аз съм инфлуенсър, влогър и веган. - То и аз за нищо не ставам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...