Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.02.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Палиндром пожелавам още минимум толкова безаварийни километри.
  2. 2 точки
    Привет, първо относно автокъщата. Не се влияй от хубавите мнения във форума за тази автокъща, колите не са му нищо особено и не са никак в перфектно състояние. Продавачът е типичен автоджамбазин, въпреки че изглежда по-възпитан от повечето си колеги. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я прегледай преди покупка, в сервиз избран от теб. Колегата от първото мнение вече ти каза за вродените забележки по колата, а именно - рейката или по-скоро втулката. Цена от преди месец в Бутрако за рециклиране - 1100 лева. Друг често срещан проблем на 8ма генерация са каретата. Познават се с вибрация в определен диапазон от скорости. Някои казват между 30-45, други казват от 90-100. Воланът изключително лесно се търка, защото е направен от тъп материал и коли на по 100-150 хиляди километра са с много изтъркан волан, това да не те плаши. Отзад колата е по-тясна от алтернативите в класа си. Място за крака почти никакво, ако шофьора е над 1.80см. Багажника е приличен на размери, но корите заемат странна форма и понякога пречи да слагаш по-обемни кашони, куфари и т.н. Изключително удобна е за дълъг път, вози адекватно меко, окачването е малко по-шумно и се чува, когато минаваш през неравности. Не мога да се съглася с колегата по-нагоре, който визира, че колата не става за градско. Въпреки че е строго индивидуално мнение, базирано на предишен опит с автомобили, стаж и града, в който живееш, аз смятам, че акорда е перфектна комбинация между градски и извънградски автомобил, защото това НЕ Е голяма кола. Конкретният автомобил изглежда запазен поне по снимките, на място и в сервиза ще се разбере на 100 процента състоянието. Имай предвид, че тази кола е преди фейса. Очаквай също така и умерена консумация на масло между обслужванията, типично е за тези мотори особено след 200 хиляди км. Гледай също така да е по-нова, 7ма серия може да е хубава кола, ама вече е на 20 години, така че колкото по-запазена и по-нова - толкова по-добре. Цените са високи, но спрямо модели от същия клас са много сходни. Ако погледнеш Авенсиса като най-близка алтернатива - той също е около 20 хиляди лева. Успех и да се похвалиш като купиш нещо!
  3. 2 точки
    Процедирах по същия начин 1. Нарязах цилиндъра. Единия сряз е до "шапката", другия е в началото на резбата. 2. Избих въпросната втулка с вложка #19 3. От "гайката" направих ключ. Правят се 4-рите отвора по чертежа назад в темата. Пинове направих, като нарязах опашката на свредло Ф3,9 мм Сега остана само да намеря време да я сменя
  4. 2 точки
    СпициАлна рецепта от остатъци - квОт имАло в гаража. Следващото ще е ориджинъл бленд.
  5. 2 точки
    Не мисля, че диференциала на Акурта има нещо общо с този на ЦРВ. При Акурата напрактика няма диференциал, както го познаваме, а вместо това има два независими пакета с фрикционни дискове(като при моторите и авто.трансмисиите) за всяко колело, които посредством соленоиди се контролира степента на заключване. Та в зависимост условията, могат да работят отключени, заключени или с ограничено приплъзване, когато имаме сериозно триение и отделяне на топлина, което загрява маслото, така че в случая просто маслото е презагряло. Този диференциал изисква чести смени на маслото, именно поради факта, че е подложено на значително натоварване от фрикционните дискове и респективно, за да се пазят фрикционите.
  6. 1 точка
    Злати, цена не си качил Извинявам се за спама
  7. 1 точка
    Така казано няма много смисъл. Акорд-а правеше без проблеми 7 бензин извънградски разход, но това не му пречи да прави 12+ градско на бензин. Сега знам, че повечето хондаЖии с К24 им горят 9-10 градско газ, ама моят е бил некакъв счупен. На MPI-ка винаги има смисъл от газ, независимо колко харчи. Сега доводи против газта винаги могат да се намерят - бомба било, втора система за поддръжка, само проблеми с не знам си какво и т.н. Просто идва един момент, че не ти се занимава. Особено след достигане на определено ниво на финансова стабилност.
  8. 1 точка
    Днес е денят на майчиния език. РОДНА РЕЧ Родна реч, омайна, сладка, що звучи навред край мен; реч на мама и на татка, реч, що мълвим всеки ден. Тя звънти, когато пея, в радостни игри ехти; вечер приказки на нея баба тихо ми реди. И над книгата унесен, родна реч ми пак шепти… Милва като нежна песен, като утрен звън трепти! Ран Босилек
  9. 1 точка
    С това не съм съгласен, моята вече е на над 200000 километра и волана и е все още като нов, а и на всички останали които съм гледал, волана винаги е бил в много добро състояние. В Бултрако цената може да е такава, но ако си я правиш сам и ако имаш познат стругар, може да ти излезе няколко десетки лева а дори и без пари. Друг проблем на тези автомобили, който не е споменат до сега в темата е разкрачването на задните колела, а от там и износване на задните гуми от вътрешната страна. Това важи за седма и за осма генерация, оправя се с монтаж на раздвижни щанги на задното окачване или с подмяна на пружините с такива от Лада. Лично аз избрах втория вариант и съм много доволен.
  10. 1 точка
    Нагледно как се прави от аматьор: Трябва ти единствено що-годе адекватна като размери и форми вежда заместител.
  11. 1 точка
    Миналата година купих такава кола, за същите пари. Само, че тази от обявата е type-S, а моята е Excutive. Препоръчвам да търсиш друга, която не е type-s. И най-добре с големия 2.4 двигател (лично мнение). S-a е поорязан от към екстри "полукожен салон", липсва hands free, което си е голям плюс при дълги пътувания. В обявата пише "заден парктроник", не можах от снимките да видя дали е така. Ами къде е предния парктроник? Колата си е големичка и видимоста при паркирането не е много добра. Ел седалките също са предимство (запаметени позиции при двама шофьори или на градско/изънградско). Моята исках да бъде автоматик, точно заради предимно градското ми каране. Не приемам мнението, че горяла много и не била подходяща за градско. (Ако не можеш да и зареждаш бензина, значи не е за тебе. Отделна тема е че може да се газифицира.) При мен до сега разходи са: масла и филтри, пистов ремък, спирачни дискове и накладки, спирачна течност. Извън тези консумативи съм сменял термостат (той пак се е консуматив според мен) и антифриз съответно. Проблем съм имал с шибидаха (не теч, а с управлението), избушени говорители. За друго не се сещам. Като харесаш някой екземпляр вземи му VIN-a и си плати в carvertical и му виж историята на регистрираните събития. Това ще покаже евентуално застрахователни събития (катастрофи). Нямам доверие на кола карана и обслужвана в България повече от година (като знам Бултрако какво масло препоръчват). П.П. Състоянието на веригата и изобщо на двигателя може да се разбере с контролно замерване на газовете в някой пункт. При мен на прегледа преди месец показа 0.00 за CO.
  12. 1 точка
    Пак "огледален" пробег.
  13. 1 точка
    Върви при Мариян и Пламен, долу срещу Мизия в двора на Ситроен. Вероятно си за свещи, но не е изключено и дюзи да ти правят проблем. Свещите не винаги дават грешка, просто не подгряват както трябва. +359 88 9834767 Мариян п.с. Кажи, че Пешката не праща, полицая
  14. 1 точка
    На 32, та и за това търся малко по-голяма кола (все още нямам нужда от SUV/комби) Знам, че разхода градско е лош, но като цяло няма да я ползвам за да ходя на работа - основно за по-дълги пътувания - за това и искам да заложа на малко повече комфорт. Иначе съм съгласен, че седмиците изглеждат доста по-примамливи от към цена Благодаря за съветите и мненията до момента!
  15. 1 точка
    Аа, не навсякъде е така! Днес бях 1 бръз "столичанин в повече" - двупосочно през Петрохан. Околията е гръмнала от хвалби към водачите на 2-та снегорина. Като трасето е почистено, чиляк дори има време да се порадва на зимната приказка.
  16. 1 точка
    Днес успя да се зареди стария акумулатор, но не напълно..сложих го и запали..замериха го, явно е умирал и стартовия ток беше нанизживяване.. Взех това прасе..
  17. 1 точка
    Здравейте не нямам намерение да се чуствам важен се ми тая искам да може да се ползва навигацията на моделите въпроса е друг трудоемко си е и има бъгове нямам намерение да разпространявам нещо което е недовършено! Благодаря не съм се отказал все още.
  18. 1 точка
    Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали.
  19. 1 точка
    Колега, съветвам те да направиш като мен преди доста време вече - качи се да покараш ЦРВ-та и с двата двигателя, и тогава изборът сам ще си дойде. Не ми се спори с другите, но ЦРВ-то е един от най-продаваните и успешни модели в Северна Америка заради двигателя 2.4, където и през ум не им е минало да слагат двигатели 2.0 като на Сивик-а. Тази кола е голяма и тежка, има нужда от повече мощност, особено ако няма да я караш само с 50 в града. 2.4 двигателят няма да те залепи за седалката като натиснеш до край педала на газта, но определено ще оцениш допълнителната му мощност и динамика като изпреварваш с висока скорост на магистралата или пък на някой баир. Комфортът на автоматика и по-голямата мощност не бих ги заменил по никакъв начин заради по-нисък разход и ако 1-2 лв. разлика на 100 км са решаващи за теб, най-добре се насочи към някой по-икономичен модел кола. Вече съм навъртял почти 180 000 км на газ с монтиран хубав газов инжекцион, на всеки 10 000 сменям маслото с Amsoil signature series 5w20, на всеки 15 000 сменям газов филтър и на всеки 20 000 правя реглаж на клапаните. До момента нулеви проблеми, да чукна на дърво колата върви чудесно и не гори масло изобщо.
  20. 1 точка
    Привет, аз се възползвах от втулката за CR-V. Получи се перфектно, работа за 1 час. Гадното плопчене изчезна.
  21. 1 точка
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
  22. 0 точки
    Иииииии.....това 5W-34 направо кърти картера
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...