Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.01.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Mazda рекламират от 3г. ел. кола с ДВГ/ванкелов/ генератор! НО само Нисан X trail засега се движи по пътищата от april 2021!Ако греша ме поправете. Дано следващата стъпка е фабрични газотурбинни двигатели със CNG или LPG, като генератори на ток. Отделят СО2 и вода. Това вече ще е реална екология/малки батерии и емисии/ и без притеснения за зарядни и други там подобни......
  2. 1 точка
    Днес тествах една боя за огради, уж 4в1. Ръжда, грунд, боя и гумиран външен слой.
  3. 1 точка
    Най-вероятната причина, но не единствена, в подобни случаи е, прекъсване на някой от кабелите в гофрирания хобот, между вратата и купето... Би трябвало да може да се измъкне единият му край, после другият и да се проверят визуално кабелите...
  4. 1 точка
    „Когато няма никой, ние българите казваме: „Няма жива душа". Руснаците казват: „Ни души…", сърбите – „Ни живе душе”. Англичани и американци казват: „No body..." За тях човекът е ТЯЛО. За нас човекът е ДУША. Това е може би основната разлика между тях и нас – славянските души." Соня Анкова
  5. 1 точка
    Шапка ти свалям - знаеш! За уменията, инструментариума, морала и мерака.
  6. 1 точка
    Ако има луфтове тук/таме е добре да се отстранят преди стенда.
  7. 1 точка
    Аз си го доливам до макс. и си стои там до следващата смяна. При ниво на макс., при високи обороти, когато помпата е качила голямо количество от маслото в главата на двигателя, няма опасност да остане масло под минимума и да се предизвика "маслен глад" в системата.
  8. 1 точка
    Горния носач е с две втулки и има раздвижени такива тунинг носачи с които може да се направи регулиране. Но ако е много видимо разчекването трябва да се видят и втулките на долния носач в какво състояние са. Също и състоянието на купето, там където се захваща горния носач, да не би нещо на се е скапало и поддало мястото.
  9. 1 точка
    Сомо да уточня че не червеното е нормално, а черното (при не цал мост), но в доста по-малки от нарисуваното граници! Предният и задният мост имат конструктивни (статични или регулируеми) наклони (камбир и кастер), за осигуряване на стабилност по права линия и в завой. За тази цел, колелата на здният мост са затворени нагоре и напред. Явно при теб е доста извън нормата, щом яде гумите отвътре, но същото би станало и ако мостът е отворен напред. Мини стенд, за да се видят градусите. Таези ъгли са като при лекарствата: в нормална доза са такива, а в завишена, стават отрова.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Сагата за сливането на Honda-Nissan започва да изглежда по-малко като стратегическа бизнес сделка, а повече като сапунена опера с високи залози. Последен обрат? Honda не харесва стария партньор на Nissan, Renault, който се мотае наоколо. Според съобщенията японският автомобилен производител иска Nissan да се откаже изцяло от Renault, преди да продължи напред, тласкайки Nissan да откупи обратно 35,7% дяла на Renault - ход, който би струвал доста на Nissan но така Honda ще се застрахова, че няма да влачи паразити на гърба си.
  12. 1 точка
    Повдигам малко темата с последните неща около Акордчето, които трябваше да направим, ама все няма време. Първо музиката- китайче за 35 кинта от алито- на предната Хонда бачкаше безотказно, докато я продадох. Единствено е малко по- слаб звука, но се ядва. После дойде ред на обтегача, че се разтропа. Четох във форума и сложих Ина- уж били добре за парите си, ще видим. И днес, най- после, дойде реда на клапаните. Бяха позатегнали. В момента вече са на 0.23 и 0.27. Колата не се чува Отделно и маслото е сменено - Петро Канада 5/20, опресних и втори път автомата. Засега е това, мисля в момента е в добро състояние за каране.
  13. 0 точки
    Качваш се и караш.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Заплатата е от женски род - като менструацията. Идва всеки месец и свършва за седмица. Ако се забавя - притеснЯаш са.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...