Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.10.2024 in Мнения
-
2 точки@emod, именно, затова говоря. Усеща се по-тежък, колата става някак по-неманеврена сякаш заради това, баш си залепва на пътя. Със сигурност на масата от шофьори не им прави впечатление, така е. Въпросът е, че си бях свикнал така а сега не е по този начин. Даже като маневрирах в гаража, винаги го изключвах, че волана ставаше по-лек. Както и да е, карам си така и всичко друго е наред пък каквото, такова. Ако намеря допълнително инфо или има промяна, пак ще пиша.
-
2 точки@Mkilla Днес сутринта на отиване към работа си поиграх с VSA на моята 1.8-ца. Като цяло, не се усеща разлика във волана с вкл./изл. VSA при нормалните дейстия при управление - завиване, смяна на лента и т.н. Искам обаче да споделя нещо доста, доста субективно: При леко "шарене" в лентата (подбно на загряването на гумите преди старта във F1 - ляво -дясно ) с изключен VSA воланът и колата сякаш "олекват". В тази ситуация (леки движения ляво - дясно) при включване на VSA воланът все едно се "намагнитизира" (пресилено казано) и започваш да усещаш по-добре предницата (и цялата кола) - една "тежест", "залепване" за пътя, лека "мудност" (сякаш се губи пъргавината/лекотата). Та, както казах, много субективно. На "нормалния" водач едва ли би му направило впечатление, а може и самият аз да си въобразявам . Това от мен. Поздрави!
-
2 точкиЗамина си. Бащичко - издебнал да снима километража - бил намерил отбивка точно навреме - добре че е спрял. След видяното на шоуто, още повече си уважава вехтата кола. VID_20241020_151733.mp4
-
1 точкаИма голяма вероятност това да си е просто конденз. Сега като се застуди се усилва белия прозрачен пушек докато не се изпари водата. Моята е на газ, също 2.4 автомат и като е студено и я запаля сутринта пуше за минути(моята не гори грам масло нито антифриз) , но след тва изчезва всичко. Предната ми кола го правеше същото.
-
1 точкаСигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например?
-
1 точка"Бях в София и с един приятел се возихме в такси. Когато слязохме, приятелят ми каза на шофьора: — Много ви благодаря. Шофирахте прекрасно. За секунда таксиметровият шофьор се стъписа, а после каза: — Ти да не се бъзикаш, а? — Не, човече, не се шегувам. Възхищавам се на самообладанието ви в натовареното движение. — Аха — каза шофьорът и потегли. — Какво ти става? — попитах аз. — Опитвам се да върна доброто отношение в София —каза приятелят ми. — Това е единственото нещо, което да накара всички да се замислят. — Как с един човек ще се оправят всички? — Не става дума само за един. Таксиджията сега се накефи. Днес той ще има двадесетина пътника. Той ще се държи добре с тях, защото подсъзнателно помни, че някой се е отнесъл добре с него. Клиентите му ще са по-любезни с колегите или служителите си, с други продавачи, че дори със собствените си семейства. За ден добрината може да достигне и до 1 000 души. Това си е супер, нали? — Само, че ти си зависим от таксиметровия шофьор —той трябва да предаде добрината на другите. — Виж, — каза приятелят ми, —системата не е защитена срещу глуп@ци. Така, че днес е нужно да съм добър с поне десет човека. Ако от десет, поне трима станат усмихнати и добри, тогава все едно се предава доброто на три хиляди. Ден след ден, капка по капка – вир става… — На думи звучи добре — съгласих се аз, — но не съм убеден, че на практика действа. — Ако не стане – какво си загубил? Аз се чувствам прекрасно, казвайки на човека, че шофира добре. Неговият бакшиш бяха добрите думи. Ако днес не е станало - утре пак се пробва и все един ще се окаже щастлив и усмихнат. — Ти не си добре. — Направено е изследване и се оказва, че онова, което липсва на всички е отношението - никой не казва на никого каква чудесна работа върши. Никой не е благодарен на никого. Стигаме дотам, че не сме благодарни и затова, че съществуваме… — Но те не работят добре. И не съществуват – вегетират. — Все е нужно да се почне от някъде – защо да не е от мен? Защо да не чуят добра дума? Минахме покрай един строеж и видяхме няколко работници, които хапваха на крак. Приятелят ми спря. — Готина сграда. Трудно ли се строи. Работниците го погледнаха подозрително. — Кога ще я завършите? — По план - през юни — изръмжа единият. — Вероятно сте горди, че правите такива неща? И без да дочакаме отговор, продължихме нататък. Тогава подхвърлих: — Странен екземпляр си. — Защо? Когато строителите смелят думите ми, ще им стане приятно. И все някой ще има полза от тяхното щастие. — Една птичка пролет не прави. Не можеш да вършиш това сам. Сам срещу всички. — Ако съм доволен от това, какво ти пука. Не е лесно да накараш хората да станат добри, но ако се включат и други, ще стане по-лесно... — Що направи път на тази жена — гледай я каква дрипла е…. — Може, но ако е учителка, днес класът й ще е доволен и за децата денят ще е прекрасен… Замислих се. Дали пък тоя лудия не е нормален? Докато разсъждавах, несъзнателно се усмихнах и помахах на малко детенце, което ме наблюдаваше с любопитство… Денят изведнъж стана различен…" Агресията провокира лошото в нас, но имаме и добро, и то е заразително!
-
1 точка
-
1 точкаДнес бяхме "столичани в повече" - да позяпаме новите коли на авто шоуто. Амии, прибрахме си се с вехтия Леген. През това време: Бързо и евтино. Качеството е скъпо и бавно. Ръбът не е перфектен и нюансът сиво е 99% същият, но като за студентска кола бива.
-
1 точкаМy precious has arrived. petal_20241018_142707.mp4 Колата веднага на мивка и уговорен майстор.
-
1 точкаМилият ми той. Отвозил ми е момчето, а като му знам състоянието, може и внуците на новия си стопанин да отгледа - като се появят, живот и здраве.
-
1 точкаОт едно известно време се чуват няколко неща по съединителя на Type R. Лагера шуми, пружините на феродовият диск се чуват как "жужат", като трябва да се ползва повече полусъединител под наклон/товар, педала и той започна да отделя доста по-нагоре. Не съм доволен от афтърмаркета на Exedy. Винаги съм слагал такъв на всички Хонди, които съм имал, но последно време афтърмаркет частите не са това, което бяха преди години. За жалост, нямам капка време да си смъкна кутията, трябва ми и 2-ри човек за съпорт. Скъсах и едната шпилка на капака на клапаните а и колата взе да тропа от някъде, където аз не мога да го намеря за момента на криковете. Общо взето си трябва някой да и обърне по-детайлно внимание на подемник за смяна на съединител, проверка дали се нуждае от реглаж клапани ( 30 000км на газ до момента ) и други дреболии. Та скоро влиза в бокса, Мотобокс-а , за всичко това, където и принципно си я правят като имам някаква спънка или липса на време. Поръчах си и ОЕ комплект съединител и всичко необходимо и благодаря на D§V Auto от Пловдив за това. Съединителя си е Exedy, но изработката с афтърмаркета е видимо различна. Като мине ремонта, ще пиша с допълнително инфо.
-
1 точкаВ същото време, Type R взе да мени оборотите при свободна скорост, особено като спра на светофар. Ту падаха, ту се вдигаха а имаше моменти, когато като настъпя педала на газта, започва да кашля и не можеш въобще да набереш. Няколко пъти искам да настъпя газта, за да тръгна по-бързо и греда, не може да поеме въобще колата, няма никой, кашляне, тресене, все едно няма гориво. Правеше го от време на време, нямаше грешки, няма чекове. След като помислих какво точно може да е, започнах от най-логичното - дебитомер или така нареченият Mass Air Flow Sensor. Взех почистващ спрей и всичко си дойде на мястото. Явно е бил замърсен а жичките вътре са изключително тънки и може лесно да се зацапат. При една от самодиагностиките по чуждите форуми четох, че може да се извади буксата му, докато работи колата и ако няма промяна в работата на мотора, той е виновникът. Трябвало да загасне колата с работещ такъв, ако се откачи буксата. Е, не стигнах до там обачe
-
1 точкаИсторията с повдигача, който работи идеално ( пу-пу ) я постнах на друго място, но ще я добавя и тук : Проблем при повдигане/сваляне на шофьорски прозорец. Прозорецът излиза странично от вратата, както и спира да се вдига. Втулката е цамова, след проба за заварка и с телоподаващо и с електрожена на нисък ампераж, само се разтопява. Направих нова втулка от кована панта за врата с размер 20мм. Втулката на повдигача е 19мм. Трябва да се изпили, за да може да стане същият диаметър. Друг вариант е да идете на стругар и да ви направи същата метална. Заварка на контра шайба за втулката и всичко стана добре. Трябваше да оправя и бутона, защото прозореца продължаваше да се движи, спирайки и тръгвайки. Бяха се окислили пистите, след зачистване, всичко беше наред. Смених спирачна течност и течност съединител. Имам чувството, че специално тази на съединителя, не беше пипана никога. За смяната, понеже бях сам, ползвах вакум помпа. Става също толкова добре и с нея като няма кой да "помпи" на педала. Течност взех на TRW, че отстъпката ми беше най-добра за нея. Ако на някой му е интересно, дали има разлика след смяната на спирачната течност. Има, огромна разлика и то положителна и на спирачките и на съединителя. Важно е да се сменя на 2-3 години а не на 12-13
-
1 точкаНов горивен филтър и нови свещи за Аерото. Старите свещи всъщност не изглеждаха чак толкова зле ама не знам на колко км са. Аз им направих около 30 000км а на колко са всъщност, никой не знае. Иначе са същите като новите - Denso Ik16TT Горивният филтър взех на Blue Print. Едвам махнах старият. Някой беше стягал контра гайката на горивопровода с все сила.
-
1 точка
-
1 точкаКратко, точно и ясно. Бих добавил единствено нужното количество за да се добие още по-ясна представа: 1. Масло двигател - дават го 4.3л, аз повече от 4л. при смяна не съм слагал (идва доста над максимума с 4.3) 2. Автоматик - споменават се 4л. , аз при опресняване слагам 3л. (идва доста над максимума при по-голямо количество) 3. Раздатка - 0.5л. 4. Заден диференциал - 4л. общо (0.75л + 3л.)
-
1 точка
-
1 точкаBack Up Power-а позволява разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител.
-
1 точкаДа, и на бензин. Ако поразгледате темите за "дневни светлини" в различните раздели, може да откриете няколко теми, в които хората са много доволни от модулите за 30 % на дългите, но в момента, в който алтернатора им мине на ниска стойност, модулите гаснат, защото прагът им е малко над 13 волта. Ето още по-подробно: https://opensiuc.lib.siu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1011&context=auto_pres
-
0 точкиПо принцип белия пушек означава пробила гарнитура и антифриз в цилиндрите. Щом е само на студено и не пада нивото на антифриза, значи не е това, но все пак го следи продължително време, за да изключиш много малък пропуск при изстиване... При горене на масло, пушекът обикновено е синкав... Разсъжденията са ми от едно време, сега с тези катализатори, може симптомите да не са точно такива...
-
0 точкиКолко внимателен е един мъж се измерва в чертички. Една чертичка - внимателен. Две чертички - невнимателен.
-
-1 точкиДобре дошъл! Най-вероятно гори масло колата. Нищо страшно, стига да е под (макс) литър на 10000км. А и това важи, ако често активираш V-TEC-а. Знае ли се с какво масло е карана досега и какво сложиха сега? Има доста обширна тема за маслата в общия раздел. А и в самия раздел за Акорд 7 има купища полезна информация. Заслужава си да се разрови човек из "патиланското царство"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00