Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.10.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Днес реших да сменя антифриза и термостата. Антифриза нужен за смяната е 5 л,заедно с казанчето напълнено на макс останаха към 300мл. Смяната на антифриза е много лесна отвърта се капачката на радиатора. После се отвърта пробката отдолу на радиатора като се поставя съд за да събере 5 л стар антифриз,аз отрязах една 10 литрова туба от вода. Пробката снимка 1 отгоре снимана, снимка 2 отдолу отвърта се на ръка. Източва се антифриза,и следва термостата той се намира под ЕГР клапана,пред термостата има планка на която са закачени кабелите на ланда сондата. С две болчета за ключ 10 се отстранява като се откопчават кабелите от нея. Стига се до термостата и той е прихванат с 2 болта за ключ 10. Отвъртат се болтовете и се издърпва назад тялото. На уплътнението на термостата има две пъпки които пасват идеално но тялото на блока на двигателя и спомагат за правилното наместване термостат. Уплътнението играе и гарнитура така пра завъртането на двата болта всичко прилепва идеално. Сложен и затегнат термостат затегната пробка отдолу на радиатора и се пълни радиатора,използвах фуния която пасва идеално. Пълни се фунията почти до горе,използвания антифриз Оригинален и цвета му е син,който няма нищо общо с сините такива по магазините. Тук ако има време човек може да се почисти ЕГР клапана и пътищата,които са една тръба излизаща от ЕГР и влизаща в тръбите за аспуха под катлизатора ,трябва да се внимава с болтовете два горе и два долу много са ръждясали. Източения антифриз зелен мътен,сваления термостат неоригинален. Ляв оригинален десен неоригинален. Оригиналния взет от https://www.amayama.com/en/part/honda/19301rna306 и платено мито 9 лв,няма такава цена тук започват от цени 90 нагоре. Накрая използвана тресчотка малка с камък 10 удължен. За въпроси и допълнителни разяснения пишете или се обадете ,имам постнат телефон в профила си. Това е процедурата по обезвъздушаване на системата.
  2. 1 точка
    Минавам да кажа, че комплекта за резервна гума пристигна - 06421-TGG-506ZA за Honda Civic 10gen Prestige,1.0 Elegance, 1.0 Executive. Комплекта НЕ съдържа организайнер за инструментите (кръглата черна пяна/стереопо, в която се редят). Има крик, ключ, П-образна планка за затягане с 4 болта (болтовете не са в комплекта ами като вдигнете /ако имате/ килима отдолу под него са завити, т.е трябва да си ги имате), някаква пластмаса където се слага от другата страна за да обира вибрациите, стяга за гумата, лепенки. Крикът не съм го снимал, но той си влиза в предназначеното му място в лявата част на багажника. Протектора на прага на багажника се сваля много лесно само леко го дърпате нагоре и той излиза (в случай, че сте с килим/кора и трябва да ровите под него/нея или да го/я махнете) По ръководство за монтаж (вижте първия пост) пише, че трябва да свалите килима (това по скоро е кора) и да не го ползвате повече но аз реших, че искам да си го оставя. Ако си оставите килима имайте предвид, че е малко тегаво да прецените къде да го пробиете за да паснат болтовете на планката. Аз развих малко болтовете първо за да надигнат леко кората/килима и така пробих кората/килима. Същото направих и за болта за стягане на гумата, там подложих един от болтовете на планката за да повдигне. Болтовете може би идват една идея късички за да минат и през кората но в крайна сметка след доста упорство успях да ги завия и 4-те. Имайте предвид също така, че дупката за болта (големия винт) за стягане на гумата е затворена от нещо като болче/щипка и трябва да го извадите за да се освободи. Ето малко снимки: https://photos.app.goo.gl/Wc6zsAKV2atdrzGD6
  3. 1 точка
    Най-вероятно работи подгрева на огледалата, просто се включва под определени градуси. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  4. 1 точка
    Проблем нямам колега, ама щом има вероятност да остане в затворено положение, аз да си вържа кончето, че 80 000км. само аз съм я карал, а оня италианец преди мен, незнайно колко още. Няма смисъл да се стискам за некви 150лв. Толкова пари пръснах по тази кола, та 150лв. с тях и без тях, все ми е тая. Скоро няма да я сменям, та за тва. Иначе, да, колата е супер як "катър". Вероятно вече не се правят такива коли, да не говорим за комбинацията от качества, не само здравина, а и проходимост и голям багажник. Няма нов модел, който ги съчетава и да харчи 5 нафта извън града.
  5. 1 точка
    Работи си всичко по колата - километраж и прочие. Интересното е че сменения лагер е отпред отляво, а записаната грешка е за датчика на дясното предно колело...
  6. 1 точка
    Нагревателя на задното стъкло, както и на ДВЕТЕ огледала мисля, че са на един предпазител, а именно номер 4 в двигателния отсек. На капака на кутията с предпазителите има рисунка, гледайте за символа, който имате на копчето вътре в колата.
  7. 1 точка
    В някои случаи "несливаемия остатък" зависи много от майстора. Преди месец оставях колата в сервиза за смяна на маслата и спирачни дискове и накладки. Като отидох да си я взема майстора ми каза, че не му е стигнала тубата от 4.2 литра за да го докара на макс (това на K24Z3). Докато са работили по спирачките пробките са били отворени целия ден. Като запалих, все едно че ми бяха сменили двигателя- нищо не се чуваше. След два дни като реших да доливам, нивото на щеката не можах да го видя (с очила), толкова беше бистро. Наложи се и фенерче да ползвам.
  8. 1 точка
    Нищо не пази по-добре от фолиото, особено срещу камъчета. Примерно Лумар са добри.
  9. 0 точки
    Иванчо ненадейно отвори учителската стая и до края на годината имаше шестици по английски и физическо!!!
  10. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...